Nogomet

Mourinho: Spoštujem odkritost in moč Pandeva

Setubal, 24. 03. 2013 14.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Mednarodna nogometna organizacija (FIFA) je objavila domnevno sporno glasovnico Gorana Pandeva v glasovanju za trenerja leta. Čeprav glasovnica kaže, da Makedonec ni glasoval zanj, ga Jose Mourinho ceni.

Jose Mourinho
Jose Mourinho FOTO: Reuters

Potem ko je Goran Pandev javno povedal, da je FIFA njegov glas namesto Joseju Mourinhu pripisala kasnejšemu zmagovalcu španskemu selektorju Vincenteju del Bosqueju, je krovna mednarodna nogometna organizacija objavila fotokopijo domnevne glasovnice. Na fotografiji je videti, da kapetan makedonske izbrane vrste ni glasoval za svojega nekdanjega trenerja pri Interju. Pandev trdi, da podpis na glasovnici ni njegov. "Lahko le rečem, da podpis na fotografiji ni moj. Izbral sem Joseja Mourinha, to vedo vsi. Vsi vemo, da se pri tem glasovanju dogajajo čudne stvari, ampak tega ne moremo spremeniti. Tega ne morem niti jaz niti Mourinho," je za Calciomercato povedal Pandev, predstavniki Fife pa so v svojem uradnem sporočilu zapisali: "Če Pandev ne prepozna svoje glasovnice, bi morala biti odgovorna njegova nogometna zveza in ne mi."

V 'vojni', ki jo je posredno zanetil prav on, se je Mourinho (razumljivo) postavil na stran Pandeva. Portugalec je sicer med tednom povedal, da se podelitve nagrad ni udeležil, ker je dobil informacije, da so bile pri glasovanju nepravilnosti. "Pandev je eden izmed tistih, ki so me poklicali. Ostali želijo ostati anonimni in to lahko zgolj spoštujem. Cenim Goranovo iskrenost in moč. Moj namen je bil razložiti, zakaj se nisem udeležil prireditve in ne, zakaj nisem zmagal. Verjetno tako ali tako ne bi zmagal, a zdaj so stvari jasne in me ne more nihče kritizirati, pika," je po poročanju portala goal.com povedal Mourinho, ki je na glasovanju zasedel drugo mesto.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (132)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

bka1234
25. 03. 2013 09.29
+0
Se zdej mi ni jasno, kako naj bi Mou se pred razglasitvijo vedel, da glas od Pandeva ni bil stet njemu, ce pa so javno objavili glasove posameznikov sele po prireditvi. Nimamo vsi sam treh mozganskih celic Mou.
Symbolic
25. 03. 2013 08.43
-8
Po svojem obnašanju je težko verjeti, da Mourinho spoštuje še koga drugega razen samega sebe !
alien8potnik
25. 03. 2013 08.46
+0
sklepaš na pamet. in na osnovi predsodkov.
Symbolic
25. 03. 2013 09.11
+0
Ne, na osnovi arogantnosti ! (pa ne vem, zakaj mi je admin enkrat to zbrisal...)
alien8potnik
25. 03. 2013 09.20
+0
raje imam arogantnost kot hinavščino. tisto je šele sluzava zadeva.
Symbolic
25. 03. 2013 09.36
+4
Glej Alien, 1. jaz se ne spuščam v ocenjevanje kdo je boljši in kdo je slabši trener...enostavno iz razloga, ker nisem zato KVALIFICIRAN, tako kot VSI VI, ki si to upate delat! 2. ne spuščam se v to ali ima Pandev prav ali se je zlagal (spodaj so kategorični komentarji, ki to zanikajo / trdijo)... Jaz pa nisem bil zraven, ko je on izpolnjeval glasovnico LOL... 3. Govorim samo o aroganci Mourinha (beri: povzdigovanju samega sebe!) , tega pa ne moreš zanikat, ker je Mourinho tak, a ne? Pa še to: kdo pa ima rad hinavščino? Jaz tudi ne....
bka1234
25. 03. 2013 09.40
+5
Matr ste zaslepljeni z mourinhom. Vsako njegovo dejanje zagovarjate kot da bi bil vaš oče. Zanimivo kolikom ljudem so všeč egoistični, arogantrni in dvolični ljudje. Me zanima, ce se tudi v privatnem zivljenju druzite s takimi posamezniki, bi rekel da ne.
Symbolic
25. 03. 2013 09.42
+1
alien8potnik
25. 03. 2013 09.44
+0
mou je neposreden, včasih aroganten oziroma bolj ciničen. pep je hinavec, potuhnjenec, ki igra svetnika. potem pa vidiš, kako se obnaša do cr7 na podelitvi zlate žoge. to ti pove vse. o takih stvareh govorim. pa, brez veze. ljudje, ki so direktni, so itak ponavadi osovraženi. tudi zato, ker nas včasih soočajo s tistim v nas, česar ne želimo sprejeti ali videti. vendar, pri direktnih ljudeh vsaj veš, s čim imaš opraviti. pri potuhnjencih pa je hudo. ti te zakoljejo s hrbta, še veš ne,kdaj. toliko o karakterjih enih in drugih. menda se ja ne bova prerekala okrog tega.
alien8potnik
25. 03. 2013 09.45
-1
bka - ravno neposredni ljudje niso dvolični. taki so potuhnjenci in hinavci. drži pa, da znajo biti direktneži na trenutke neprijetni in zoprni.
Symbolic
25. 03. 2013 09.48
+1
Alien, še nekaj.... Spomnim se, pri tistem cirkusu z Ikerjem, ti si zelo kritiziral Mourinha... Po teh komentarjih je bilo čutiti, da te je zelo razočaral kot človek in kot trener... Zakaj pa misliš, da ima on vedno prav?
Symbolic
25. 03. 2013 09.52
+0
Ne se izogibat odgovora stem, da obračaš debato na Guardiolo... ne govorimo o nobeni primerjavi! Na "tapeti" je Mourinho!
alien8potnik
25. 03. 2013 09.52
+3
nima vedno prav, včasih je prav zoprn. tečen kot stenica. vendar ga kot trenerja res cenim. in tudi odkritost mi je všeč. tudi če je kdaj zoprna. dela mou velike napake s svojimi izjavami kdaj. se strinjam. vseeno pa to ni njegova edina razsežnost.
alien8potnik
25. 03. 2013 09.53
+2
Symbolic
25. 03. 2013 09.55
+3
Dal sem ti + za zgornji odgovor! Zakaj me aroganca moti? Zato, ker gre VEDNO NA RAČUN DRUGEGA! Glej definicijo iz "Slovenskega knjižnega jezika": aroganca -e ž (a) ošabno in predrzno vedenje; Poudarek na "ošabno" ....
alien8potnik
25. 03. 2013 09.58
+1
ja, ko je ošaben (kar včasih je), tudi meni ni všeč. vendar ni večinoma tak. mislim, da mediji (sploh španski) fejst pretiravajo. delajo zgodbe in si dvigajo naklade. kaj pa res zine kako, da te zvizne;)
Seljako1899
25. 03. 2013 10.14
-3
alien8potnik začel ti bom limat tvoje poste upam da te ne bo preveč sram ker drugače se boš moral z ušesi pokrit po faci piši v eni smeri ne pa v dvosmerno ker sam sebe sramotiš... pa ko govorimo o osovraženosti kdo je sovražu castra? kdo je sovražu chaveza? kdo je sovražu gadafija? ne sekaj na pamet...
Symbolic
25. 03. 2013 10.17
+3
Pač... vsak človek je individuum zase... in tako je tudi prav, ker kaj bi bilo, če bi vsi bili enaki... katastrofa, a ne? Jaz njega razumem, on si je s svojimi dosežki pridobil neko slavo, s tem je izbil na vrh in hkrati postal medijska zvezda (beri: subjekt za povečanje tiraže)... Ko si pa enkrat na vrhu, moraš vse podredit temu, da tam tudi ostaneš...
Symbolic
25. 03. 2013 10.28
+2
Ja... kaj me je pa "zbodlo" pri tem članku? SAMO NASLOV: "Spoštujem odkritost in moč Pandeva"! Jaz pa ne verjamem, da lahko Mourinho spoštuje nekoga drugega razen samega sebe! Prav to je bil moj ta prvi komentar pod tem naslovom, ki je nepričakovano "razširil" to debato...
alien8potnik
25. 03. 2013 10.36
+0
seljako, s tabo pa ne mislim več diskutirat. kar prilepi moje poste, če ti paše. pa, da vidimo ....
alien8potnik
25. 03. 2013 10.41
+2
ja, prav, symbolic. ti ne verjameš. imaš pravico. jaz pa verjamem. verjamem, da nihče ni samo črno - bel. v nas je paleta odtenkov. dobrih in slabih. tudi mou premore kakšno dobro lastnost. grem stavit. in če reče, da ceni odkritost in moč, mu še posebej verjamem. ker ti dve lastnosti sta očitno zelo visoko na njegovi vrednostni lestvici. sam namreč ves čas izkazuje prav to: odkritost (neposrednost) in moč.
Seljako1899
25. 03. 2013 10.41
+3
a sem te preveč užalil ko sem ti reku da nimaš pojma o nogometu in nogometni zgodovini? je pa zanimivo kako znate uporabljat nekateri možgane res katastrofa IQ na nivoju ....vse se arhivira pubec še malo da se nabere pa vse pošljem na tole uredništvo pa naj objavijo vse skup da bo malo smeha kako nekateri dvosmerno vozite...paleta odtenkov je mogoče v tebi ker se vedeš tko kakor veter zapiha... odkritost(neposrednost) predvsem da je v vsaki njegovi izjavi polno cinizma in zahrbnosti? mogoče ti tega ne znaš razbrat ker si preveč zaslepljen sam ostala raja pa zna neki prebrat in razbrat iz določenih izjav...
Symbolic
25. 03. 2013 10.43
+1
Sicer... dost o Mourinhu... zanima me kako, spoštovani ljubutelji nogometa, preživljate tole "zatišje" po kvalifikacijah za SP in pred četrtine finala Lige Prvakov... Jaz se nekako "tolažim" z latino-ameriškim nogometom... Včeraj sem gledal kar 3 tekme
alien8potnik
25. 03. 2013 11.47
+3
symbolic, jp, kar praznina na tem področju. komaj čakam nadaljevanje bojev v LP.
Symbolic
25. 03. 2013 15.21
+2
Danes je pa prijateljska tekma Rusija- Brazil...pa Španija - Ruisija (U21)... kaj čem, moram se nekako preriniti do konca tedna... LOL
Goooooooool!!!
25. 03. 2013 07.58
-2
Guardiola je najjači v vseh pogledih in verjamem da bo z bayernom osvojil še ogromno.
Seljako1899
25. 03. 2013 08.02
+0
zaradi mene tud če ne osvoji nič več samo naj ostane človek! bil je fenomenalen igralec je fenomenalen trener popeljal barco B v segundo in z barco naredu to kar ne bo uspelo nobenemu več z nobeno ekipo to je to...
alien8potnik
25. 03. 2013 09.45
-1
muzej voščenih lutk vabi;) kalup je že pripravljen;))))
User941011
25. 03. 2013 07.45
+0
tile kometarji v najlepši luči kažejo človeško bebbavost in konec razmišljanja ko gre za pripadnost........ murija "njegovi" nogometaši spoštujejo. jaz verjamem Pandevu ........ fifa ma pa zelo zanimiv sistem glasovanja , da se potem po potrebi zgovarja na na nacionalne nogometne zveze.....
User998509
24. 03. 2013 23.23
+9
Ne da bi podpiral Mourinha, ampak enostavno bolj verjamem v to, da je Fifa ena navadna kuhinja...
User898292
24. 03. 2013 23.21
+2
vsi hunterčki prot mourihnu kot ponavadi... ampak neki že more bit na tem... res škoda da takšna ba.nda kraljuje v fifi
šumar
24. 03. 2013 21.21
+1
če bi guardiola zmagal bi se murinho obesu hehe
alien8potnik
24. 03. 2013 22.45
+0
pep se ne more primerjati z moujem. samo z barco je zaenkrat osvajal. bo moral še kje, da bo v tej kategoriji.
Ledo44
24. 03. 2013 23.07
-1
Ledo44
24. 03. 2013 23.18
+3
alien8potnik
25. 03. 2013 00.08
-5
Seljako1899
25. 03. 2013 06.13
+3
20 lovorik v 10 letih proti 15 v 5 letih mou ni do kolen proti pepu...
alien8potnik
25. 03. 2013 07.31
-4
seljako, ne bo držalo. pep je našel zlato jamo v barci in samo z njo osvajal. mou pa je medtem zgradil že četri klub, ki lahko mirno osvoji lp. razlika je očitna. v prid mourinhu. šele zdaj ima pep priložnost demantirati mojo trditev. naj osvoji lp z bayernom, pa bo v klubu zares največjih. kar še vedno ne bo pomenilo, da je boljši kot mou. bosta pa v istem rangu. mourinhu njegovih uspehov ne more nihče več izničiti. on je zares VELIK.
Seljako1899
25. 03. 2013 07.38
+7
mourinho je gradil ekipo? hahahahaha dokazal si kolko poznaš nogomet in nogometno zgodovino dost debate s tabo...
alien8potnik
25. 03. 2013 07.55
-2
kaj pa? v vsakem klubu, kjer je bil, je poskrbel za prave okrepitve, ki so predstavljali dodano vrednost. to je eno. nakar je svojo filozofijo igre vcepil igralcem. kar je drugo. oboje pomeni GRADITI ekipo. razvijati igro. ne vem, no, o čem vidva tu modrujeta. kaj pa je potem vloga trenerja, če ne to?
alien8potnik
25. 03. 2013 07.58
-2
da sem natančnejši: nadgradil je vsako ekipo, jo preporodil. mar ni res? poglej samo primer rm - pripeljal je mega igralce. in rm je lani osvojil la ligo, osvojil bo (po vsej verjetnosti) kraljevi pokal že drugič, odkar je mou tu, lani je nesrečno izpadel v polfinalu lp (po penalih), če ne, grem stavit, da bi že lani osvojil lp, letos pa ima izjemno velike možnosti, da pride do konca. in vidva bosta rekla, da mou ni ničesar zgradil???
Goooooooool!!!
25. 03. 2013 10.35
+0
Gradil je na milijonih kar precej olajša delo. Da se o karakterju ne menimo....
šumar
24. 03. 2013 20.15
+4
kaka odkritost pa je to če se je zlagal hehe
alien8potnik
24. 03. 2013 22.46
+0
zlagal? kako pa veš, da se je zlagal? kdo pa bi se take reči kar lagal in si celo fifo nakopal na glavo?
Ledo44
24. 03. 2013 20.13
-8
Zakaj niso pripisali glasove Guardioli ker Uefa in Fifa tako favorizira Barcelono kot trdijo nekateri Realovci in nenazadnje tudi kljukec Portugalski
šumar
24. 03. 2013 20.07
+0
haha mezanima ce se bo se gdo zdej oglasu da so komu drugemu njegov glas dali prokleti nevoščljivci
LocoBlanco
24. 03. 2013 20.13
-2
šumar
24. 03. 2013 20.27
-1
sportko47
24. 03. 2013 19.49
+6
Salabajzar Mourinho bo jokcal in jokcal v nedogled! Z vrhunskimi igralci in z veliko srece in pomoci sodnikov se prebija skoz sezono pa bi rad da ga vsi kujejo v zvezde! Ker ga ni bilo na podelitev si je "vrhunski taktik " zrihtal da nikdar vec ne bo dobil te nagrade!
LocoBlanco
24. 03. 2013 20.13
-5
User490089
24. 03. 2013 19.31
+3
neuradno: podpisa pandeva in trenerja janevskega na glasovnici, sta ponarejena.......
User490089
24. 03. 2013 19.40
+10
tudi tretji podpis je neznanka. predsednik makedonske nogometne zveze ilčo gjorgioski, njegov namestnik kenan idrizi in glavni tajnik igor klimper (upam da sem pravilno napisal) zanikajo kakršnokoli vpletenost ......
User490089
24. 03. 2013 19.56
+8
sporna glasovnica je itak zelo podobna ponarejeni srednješolski diplomi ivana simčiča.... tabelo so risali "na roke", tisk je katastrofalen, sledi edigsa in zelo šlampaste "predelave" so dovolj zgovoren dokaz da je fifa le leglo banditizma, ki "opere" enih 18 mlrd. eur. na leto......
Ledo44
24. 03. 2013 20.05
-1
uradno: ti pišeš takšne bedarije, da sam sebe komentiraš
bleem
24. 03. 2013 18.46
+9
mislim da dandanes ni problem preverit pristnosti podpisa! lepo naj forenziki pogledajo pa povejo kak pa kaj ...
Seljako1899
24. 03. 2013 19.15
+4
saj zato brezveze to prepucavanje prek medijev kako in kaj lepo pred komisijo in forenzike pa da vidimo kdo ma prav...če je podpis ponarajen kazen za tistega k je ponaredu...
alien8potnik
24. 03. 2013 22.51
+0
no, no. me zanima, če je fifa zainteresirana za forenzično preiskavo. prav zanima me, hehe;) barabe ene izprijene. kakšna beda. res. totalna!
alien8potnik
24. 03. 2013 22.51
-3
tudi zlate žoge so ful verodostojne. my ass.
Seljako1899
25. 03. 2013 06.13
+0
res totalna tudi to da pandev prizna da je podpis njegov in da je glasoval za del bosqueja je tud beda ane?...
Seljako1899
25. 03. 2013 06.14
+3
hehe potem so tudi tistih 5 zaporednih naslovov v LP verodostojnih? hahahaahahahaha
alien8potnik
25. 03. 2013 07.34
-4
seljako, a boste barcelonarji kmalu skupinski samomor naredili, ko teh naslovov nekak več ne bo. ali pa bodo bolj redki. samo vprašam. ker ste povsem obsedeni s pol bližnjo zgodovino. in kar verjamete, da bo vaša zgodba o uspehu večna. jao.
Seljako1899
25. 03. 2013 07.50
+0
Seljako1899
24. 03. 2013 18.36
+0
če je podpis ponarejen potem pa naj pametnjaković pandev pokaže javno kakšen je njegov pravi podpis to ni noben problem primerjat...po pisavi sodeč je to moj foter podpisal saj ma isti podpis k on...
alien8potnik
24. 03. 2013 18.14
+3
mou, legenda. itak, da goljufajo. čisto blesavi so že od forsiranja ena in istih. res za bruhat. ampak, ljudje to vidimo. brez skrbi. legende so legende, s fifinim in/ali uefinim pedigrejem ali brez njega. zato - mou in cr7, najboljša sta, v to verjamemo mnogi!!!!
LocoBlanco
24. 03. 2013 17.46
+11
In spet se seveda oglasajo navijaci oz. gloryhuntercki ki pljujejo po cloveku ki je mojster uspehov sami pa nimajo za U od uspeha! Vse lepo in prav da se oglasite ampak napisite kaksen realen komentar ne pa pljuvat in zalit (sodnik kriv, seljako, mammurabi)...aja pozabljam da tega ne znate! Glede te novice pa lahko samo recem...tisti ki mislite da je Mou faus Del Bosqeju nimate pojma...tu se ne gre kdo je zmagal ampak na kaksen nacin je zmagal! Verjetno je tukaj se veliko ljudi ki niso dali glasu Del Bosqeju ampak jih je vseen dobil! FIFA, UEFA= Korupcija= Modern nogomet! (vse to v ozadju kuhata Blatter in Platini in komu to se do zdaj ni jasno je slepec brez primere)
alien8potnik
24. 03. 2013 18.15
+0
šumar
24. 03. 2013 21.33
+4
I_LOVE_FOOTBALL
24. 03. 2013 17.35
-1
Sedaj jaz več nič ne razumem... Pandev se je oglasil in zlagal, da je glasoval za mourinha, čeprav se vidi, da ni... Prvič, zakaj je lagal? drugič: zakaj Mourinho ceni njegovo moč in odkritost, če pa je povedal laž?...
alien8potnik
24. 03. 2013 18.16
-4
tretjič: na fotokopiji je ponarejena glasovnica, tista, ki je na koncu šla v "štetje" glasov.
kvapaje?
24. 03. 2013 19.07
+4
alien8potnik ima očitno veze pri fifi in ve da je to ponarejena glasovnica..lepo nej pokličejo strokovnjake pandev naj se še enkrat podpiše pa bodo ugotovili kaj je blo.
Lol?iLoLek123
24. 03. 2013 17.24
+12
pa pandev ni edini zakaj bi ljudje lagali????
Opazovalec2020
24. 03. 2013 19.55
+0
zato ker ni glasoval za svojega bivsega svetega trenerja in je to prislo na dan?? haha
GlavniModerator
24. 03. 2013 17.23
-13
Kje je pa ksn angleski trener na glasovnici?? Drgac pa pandev hahahahaha
alien8potnik
24. 03. 2013 18.17
+0
smešno, ne? hahaha ... pa zamenjaj fotko, ker je grooooozna!
User994607
24. 03. 2013 17.15
+4
iswto je z zlatimi zogami
alien8potnik
24. 03. 2013 18.18
-2