Nogomet

Navijač iz Birminghama prijavil 'kriminalca' Cakirja

Birmingham, 06. 03. 2013 20.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Sodniška odločitev na torkovi tekmi Lige prvakov, ko je moral z igrišča nogometaš Manchester Uniteda Nani, je sprožila številne odzive po vsem svetu. Med bolj zanimive sodi poteza 18-letnega navijača iz Birmighama, ki je zaradi rdečega kartona poklical policijo in prijavil turškega sodnika Cüneyta Cakirja, češ da je zagrešil kriminalno dejanje.

Kot je sporočila birminghamska policija, se je vročekrvni navijač po tekmi, ko se je nekoliko pomiril, opravičil za svoj klic. Policisti so ob tem opozorili na težave zaradi zlorabe številke za klic v sili. Lani so imeli v tem okrožju 6900 klicev na številko 999, ki v Veliki Britaniji pomeni klic v sili, kakšna dva odstotka lažnih sporočil oziroma šal. Mladeniču, njegov klic so sicer ocenili za "precej zabavnega", so policisti pogledali skozi prste, odnesel jo je zgolj z opozorilom, naj drugič takšnih stvari ne počne.

Nani
Nani FOTO: Reuters

"Ta primer je sicer po svoje zabaven, vendar kaže na težavo, ki nam jo povzročijo neresni klicatelji. S takšnimi se naši operaterji srečujejo vsak dan, včasih pa imajo takšna dejanja lahko tudi hujše posledice, saj preusmerjajo našo pozornost in tako morda pomoči ne dobijo tisti, ki jo res potrebujejo," je dejal glavni inšpektor na nottinghamski policijski upravi Ted Antill ter vse, ki številko za klic v sili zlorabijo za lažne prijave, opozoril, da je to tudi kaznivo dejanje.

Do dogodka, ki je tako razvnel navijača, je prišlo v 57. minuti tekme Manchester United – Real: domači nogometaš Nani je z visoko iztegnjeno nogo zadel tekmeca Alvara Arbeloo v prsi, a so v domačem klubu prepričani, da ga preprosto ni videl in da v njegovi potezi ni bilo namere, zato je bil rdeči karton prestrogo dosojen.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (217)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User429334
07. 03. 2013 22.02
User424817
07. 03. 2013 15.58
+0
citiran enega od 24ur uporabnikov, mislim da je bil alien8potnik v neki drugi temi: "citiram: Mateo Beusan, sodniška legenda, ki ima svojo rubriko oko sokolovo. Dejal je: - Sodnik je pravilno pokazal rdeči karton. Na začetku akcije se lepo vidi, da je Nani pogledal proti žogi, kjer je moral videti tudi Arbeloo. Tudi če ga je zadel nenamerno, je to rdeči karton zaradi dveh razlogov. Prvi je ta, da je šlo za izjemno nevarno igro, drugi pa ta, da je ta nevarna igra ogrožala nasprotnika. Sodniki imajo jasno navodila, da morajo za takšne starte pokazati direktni rdeči kartoni. Očitki, da je s tem vplival na potek tekme in da bi moral zaradi pomembnosti tekme pokazati milejšo kazen, z nogometnimi pravili nimajo veze. Res je, da včasih navijače prevzamejo čustva, toda sodniki imajo jasna navodila - vsak jon s stegnjeno nogo, še posebno v zgornji del telesa, je direktni rdeči karton. Pri tem ni pomebno, ali je prva ali zadnja minuta tekme, kdo igra in kako pomembna je tekma. - Ko analiziramo ostale sodniške odločitve, ugotovimo, da je bil oškodovan Real. Roka Rafaela bi morala biti obvezno sankcionirana z direktnim rdečim kartonom in enajstmetrovko za Real. Velika napaka turškega sodnika. Prav tako je bila napaka pri golu Uniteda, kjer je bil v akciji za gol v prepovedanem položaju van Persie pri podaji Welbecka. Vsi so danes napadli turškega sodnika, toda dejstva so jasna - napake je delal v škodo Reala. "
minotauro9
07. 03. 2013 16.22
-1
poglej si kako beusan komentira sodniske odlocitve na hrvaskih derbijih ko igralci dinama prijemajo zoge z rokami pa ni 11m,ker niso namerne.mateo beusan je eden izmed najvecjih sodniskih bedakov.hajduk je klub na kateri navijam celo zivljenje tako da kako beusan komentira sojenje vsaj jaz predobro vem
overlord580
07. 03. 2013 18.49
+4
Kaj pa izjemno nevaren direkt golmana v Vidiča? Nevarna igra za rdeč karton. Tega pa noben sudija ne omenja.
minotauro9
07. 03. 2013 19.01
+2
in to z obema rokama,pa se ded pobere pa gre dalje
User998790
07. 03. 2013 14.51
+0
tud sodnik je samo človek in je normalno d naredi napako je pa škoda ker je moglo glih na taki tekmi dveh VELIKIH klubov pridt do tega. čestitke navijačem reala za napredovanje, navijačem man utd pa več sreče drugo leto
xelA
07. 03. 2013 15.03
-5
problem je samo v tem da napake ni. to potrjuje video dokaz. še roy keane se strinja.
drmr1980
07. 03. 2013 15.24
+4
Večina ostalih aktivnih igralcev pa se NE strinja!
User921292
07. 03. 2013 13.52
+6
ok pa kaj za hudiča se greste tukaj? Vsem na svetu je jasno da je sodnik naredil napako in s tem spremenil tok igre. Vse kar se je dogajalo po tem ni važno ker se je takrat zgodila sprememba - prej real skoraj da do 16 m ni prišel - potem pa juriš kar je razumljivo... nihče drug ni kriv kot sodnik! Pa kako podkupovanje in ne vem kaj - otroci! Čestitam Realu za napredovanje. Sem pa pričakovala bolj objektivno mnenje navijačev Reala - razočarana malo... Aja pa še za tiste ki pravite kako mu drugi sodniki dajo prav - kot sem jaz obveščena imajo sodniki prepoved komentiranja solenja svojih kolegov. Se motim? Ponosna navijačica Uniteda ;)
borut30
07. 03. 2013 14.05
+6
No Špela, pošteno si napisala..mnenja so pa seveda v skladu z videnjem. Navijači rdečih seveda v svojo korist, beli v svojo. Sam menim, da prekršek je bil....je bila pa odločitev sodnika, kakšne barve kartona bo podeljen. Ko pa pišeš, da je nepomembno ddogajanje po tem dogodku, ja potem pa najbolje, da vedno po rdečih kartonih končajo tekme in to je to. Ker drugače ni objektivno. Ne no....samo s takšnimi ne. Določen folk nikakor ne sprejme zmage Reala, pa dandanes smo tako daleč prišli, da vsako stvar v športu argumentiramo in govorimo o nekakšni farsi in podkupovanjih. Mislim...da se ti obrača. Poglej mal posnetke rdečih kartonov, ki so se pojavljali v nogometu in potem komentirajmo, kateri so bili pravilno dosojeni in kateri ne. Lahko bi živeli 1000 let in ne bi prišli skupaj z strinjanjem.
User921292
07. 03. 2013 14.11
+7
Se strinjam - zakaj sem napisala da ni pommbno kaj se je dogajalo kasneje? Zato ker obstajajo ljudje tukaj gor ki pišejo o namerni igri z roko Rafaela - da so bili oškodovani tudi oni(ne bi bilo tega brez prve situacije madona) in kako se je Real poigraval z Unitedom in pdb. Če pogledamo realno imam prav da ni pomembno kaj se je dogajalo kasneje - ja je pomembno da je Real dal dva lepa gola in da je zmagal ter napredoval. Čestitam. Ampak do prelomnice ki se je pač zgodila Real ni bil zmožen narediti nič! Saj drugače so super klub in odlični, vendar na tej tekmi jih je United blokiral totalno ;)
alien8potnik
07. 03. 2013 15.04
+0
špela, ja in ne. mislim, da bi luka modrić tisti gol dal v vsakem primeru. tu ni bila odločilna izključitev nanija. tudi ronaldo bi onega verjetno dal. dsaj bi rm tudi kdaj prišel do take akcije, kot je. je že prej highuain podobno plasiral žogo (kljub popolni enajstrici manU), pa je takrat ronaldo uzamudil. za situacijo z roko ne vem. lahko bi bila, lahko ne. tega preprosto ne moremo vedeti. da je bil pa to šok za manU, se pa strinjam. v tem smislu je bil vpliv na tok igre. ampak, žal mi je, nani ga je korenito polomil. škoda. vprašanje, res, kako bi se tekma sicer razpletla, je pa dejstvo, da je rm sposoben dati dva gola tudi v zadnjih minutah tekme. in dal je lepe gole iz igre. celo vesel sem sodniške napake, da ni bilo penala. ker potem bi se šele manU počutil opeharjenega, ne glede na realno stanje. pa lep pozdrav, spela. manU je zartes velik klub. vedi, na tej tekmi je pridobil vsaj še enega navijača. mene. vsakič, ko moj rm ne bo več v igri, navijam za manU. fasciniran sem z vašo igro. RESPECT! žal mi je. res žal za te kolobocije.
User549866
07. 03. 2013 15.21
+0
Če ste kej na Facebooku, pa ste mogoče videli sliko kako je nekdo alonso-ta v prsi pa je dubu rumen kraton ... Teli igralci so videl kam so dvignli nogo pa vseeno dobili rumen karton tako da pomoje ni bil rdeč pod nikakršnim pogojem
User921292
07. 03. 2013 15.46
ja ravno to želim povedati da karkoli se je zgodilo po izključitvi je bilo odraz te sodniške odločitve. Vemo vsi kaj se je pred tem dogajalo in kaj potem... Ne pravim niti slučajno da Real ne bi bil sposoben preobrata ampak roko na srce do izključitve ni mogel nič in tudi dvomim da bi kaj uspel... Drugače pa ja super gol Modriča - mu privoščim. Moje osebno mnenje pa je da Modriča sploh na igrišču ne bi bilo... Žal mi je kluba za katerega navijam da izpade na tak način. V trenutku ko je pokazal sodnik rdeči karton mi je bilo žal saj sem vedela da proti tako močni ekipi z igralcem manj ne bo šlo. Pa verjemite mi da gledam skoraj vse tekme Uniteda in verjamem vanje pa sem vseeno vedela kaj bo.
alien8potnik
07. 03. 2013 15.52
+1
ja, prav, tako pač vidiš zadevo. jyaz bi tudi raje videl, da ga nani ne bi tako polomil. raje bi videl, da rm zmaga proti enajstim. ali pa izgubi. kakorkoli. žal ga je nani usral. od tu naprej so nasrkali vsi. manU sploh. pa tudi rm, ki mu sodnik ni dosodil ključnih zadev. jbg. bo drugič bolje:)
FCM
07. 03. 2013 16.38
+1
Spela glede na to, da si taksen nogometni expert te prosim da si podrobno ogledas posnetek tekme kjer je padel autogol, in mi poves ali je bil RVP v prepovedanem polozaju ko je sprejel zogo in streljal na gol... Mislim da je tisti trenutek tudi spreobrnil tekmo.....
FCM
07. 03. 2013 16.40
+1
Pa se to ce je Nani tako hudo nenamerno udaril Arbeloo zakaj je potem nogo ko jo je enkrat ze skrcil ponovno stegnil proti arbeloi... analiziraj malo posnetke... Malo prekrskov je "nenamernih" samo stvar tega je kako kdo zna skriti svojo namero....
mitja99
07. 03. 2013 20.18
-1
Fcm spela ni nikoli dejala da je expert ampak je povedala svoje mnenje... Tako kot ga imate tudi vi - vendar pa ne dojamete in nocete da real res ni mogel nic pred izkljucitvijo. Da pa iz pogovora o eni akciji zravn vsilite se ostale - bi se pa lahko pogovarjali ne? Npr. O neizkljucitvi realovega igralca na prvi tekmi... Ampak to ni vazno ker govorimo le o eni akciji in posredovanju ki je res spremenil potek igre.
borut30
07. 03. 2013 13.47
-1
mamoy06 Lej, škoda besed, ker enostavno nima smisla več karkoli pisati na to temo. Sam ti dam čisto prav, samo je tukaj nekaj zafrustriranih obrazov, ki so na svetu samo zato, da enostavno s.e.r.j.e.j.o. po vsem, kar ni po njihovem okusu. Večina svetovno priznanih sodnikov je povedalo svoje mnenje in gredo v smer pravilno dosojenega prekrška in kartona. Ampak ne, pri nas obstaja toliko visoko šolanih * strokovnjakov *, za katere bi bil Da Vinci totalen amater. Jaz se vsaki dan bolj čudim, kako da je toliko brezposelnosti v Sloveniji, če pa premoremo toliko sposobnih in inteligentnih ljudi, ki res za vsako stvar in dogodek poznajo pravilen odgovor in argument. Mislim, brez besed....
User960210
07. 03. 2013 13.08
+0
Mateo Beusan, sodniška legenda, ki ima svojo rubriko oko sokolovo. Dejal je: - Sodnik je pravilno pokazal rdeči karton. Na začetku akcije se lepo vidi, da je Nani pogledal proti žogi, kjer je moral videti tudi Arbeloo. Tudi če ga je zadel nenamerno, je to rdeči karton zaradi dveh razlogov. Prvi je ta, da je šlo za izjemno nevarno igro, drugi pa ta, da je ta nevarna igra ogrožala nasprotnika. Sodniki imajo jasno navodila, da morajo za takšne starte pokazati direktni rdeči kartoni. Očitki, da je s tem vplival na potek tekme in da bi moral zaradi pomembnosti tekme pokazati milejšo kazen, z nogometnimi pravili nimajo veze. Res je, da včasih navijače prevzamejo čustva, toda sodniki imajo jasna navodila - vsak jon s stegnjeno nogo, še posebno v zgornji del telesa, je direktni rdeči karton. Pri tem ni pomebno, ali je prva ali zadnja minuta tekme, kdo igra in kako pomembna je tekma. - Ko analiziramo ostale sodniške odločitve, ugotovimo, da je bil oškodovan Real. Roka Rafaela bi morala biti obvezno sankcionirana z direktnim rdečim kartonom in enajstmetrovko za Real. Velika napaka turškega sodnika. Prav tako je bila napaka pri golu Uniteda, kjer je bil v akciji za gol v prepovedanem položaju van Persie pri podaji Welbecka. Vsi so danes napadli turškega sodnika, toda dejstva so jasna - napake je delal v škodo Reala.
alien8potnik
07. 03. 2013 13.46
-2
absolutno. tu ni debate. psihozo pač ustvarjajo tu - ne navijači manU, pač pa hejterji reala. in si izmišljajo prilagojena pravila. in filozofirajo, kaj bi bilo, če bi bilo. vendar, ta "kaj bi bilo, če" obstaja prav v vsaki tekmi. prav bizarno, res.
User998790
07. 03. 2013 14.56
+2
User998790
07. 03. 2013 14.57
+2
tok d veš d ni vse v pravilih , dober sodnik more met tud mal občutka za igro .
User998790
07. 03. 2013 14.58
+1
zate ALIEN pa ne vem a si še otrok, č pa nis si pa mal ..........
SAF1
07. 03. 2013 13.07
+5
Šalabajsi
07. 03. 2013 12.36
+2
Realovci, kako pa kaj vaš mops Pepe, kako kartoni? Aja on igra za real....
User841832
07. 03. 2013 12.59
+1
damageinc
07. 03. 2013 12.10
+6
alien8potnik pod vsak članek si napisal po 50 komentarjev, kar mi že samo po sebi da vedet, da globoko v sebi veš, da je bil united oškodovan. Tega nočeš verjeti, zato sam sebe in vse ostale hočeš prepričati s temi komentarji, pa četudi jih bo 250.
KiNgKoNg
07. 03. 2013 12.16
+5
To sem mu že predvčerajšnjim rekel. Sicer sem ga označil za Realovega tiskovnega predstavnika.
alien8potnik
07. 03. 2013 11.52
+1
kaj se mi tu sekiramo? dejstva so očitno naslednja: ubogi nani je bil žrtev hudobcev iz rm, ki so se vrgli na njegovo nesrečno dvignjeno in iztegnjeno nogo. bedni rm je podkupil sodnika. manU je dal gol iz igre, samo zdi se nam, da ga ni. ergo, jasno je, da bi manU šel naprej. rm sigurno ne bi dal nobenega gola. seveda ne, če pa je to vaški klub iz španijde. ne verjamete? vprašajte analitike iz barcinega štaba. oni so naaaajveeečji poznavalci nogometa na svetu. pošteni, nepristranski in inteligentni. oni so - tika taka!
minotauro9
07. 03. 2013 11.31
-2
seljako ti pa povej kjatero dete se skriva za nicko jalec osva,ker to je en navaden s m r a d
minotauro9
07. 03. 2013 11.27
+0
jalec ti si en velik lazov in mucki provokator,pojdi raje nahranit tamagucija da ti ne bo umrl,pa se spat ga daj da nes pozabo bednik.
alien8potnik
07. 03. 2013 10.40
+0
ha. ker rm ni napredoval zaradi čudovitega gola modrića. ker modrić sicer ne bi dal gola ali kako? kljub temu, da ga je dal z razdalje in to skozi zgoščeno sredino, kjer nanija že po definiciji ne bi bilo. kr neki. KJE PIŠE, DA BI NAPREDOVAL MANU, ČE SODNIK NE BI DOSODIL KARTONA? KAKO TO, DA ZA VAS NEDOSOJENI PENAL NI PROBLEM?
minotauro9
07. 03. 2013 11.30
+1
alien ti pa se zdaj ne razumes da modric ne bi vstopil ce ne bi bilo rdecega,pa nvm kaj ste meli od igre do te 58 minute.po tvojem mnenju ste bili boljsi in nevarnejsi,prjatl katero tekmo si ti gledal,potemtakem je barca tudi vas nadigrala pa izgubila,kar pa ni res a glede na tvoje videnje tekme MU real je temu tako
alien8potnik
07. 03. 2013 11.45
-2
posest je imel rm. bila je enakovredna tekma. pa tudi - ne zmaga vedno tisti, ki je na oko boljši. to menda veš. manU je igral odlično. respect! verjamem pa, da bi rm zadel. modrić bi vstopil v vsakem primeru. grem stavit. in bi dal ta gol. za vse ostalo pa ne vem. ker ne bomo nikoli vedeli. ker tega preprosto ni mogoče vedeti. kaj pa, če bi nani koga zrušil v kazenskem prostoru? kaj pa, če bi ravno nani dal avtogol? vidiš, vse so lahko le špekulacije. vedno obstaja milijone verzij in variant. dejstvo je, da sta obe ekipi vrhunski. eden je šel pač naprej. tokrat je to rm. prihodnjič bo pa morda manU. to je vse.
minotauro9
07. 03. 2013 11.50
+1
kak ves da bi modric vstopo in zadel,zakaj potem ni vstopil pred kakajem
minotauro9
07. 03. 2013 12.04
+2
pa karton gor ali dol sli ste naprej in samo to je vazno.primerjate start nanija z startom pepeja nad alvesom.nani gleda zogo,zadane arbeloo,kontakt je bil grd ni dvoma a nenameren..na drugi strani je pepe kot stekli slinavi bik hotel poskodovat alvesa,a je razlika.pa vsi ostali styarti na EC ki so se koncali brez kartona,kot npr ramos,pepe marcelo carvalho coentrao,xabi in seveda bunker one katerih starti niso imeli nikakrsne veze z nogometom,pa so ostali nekaznovani.vsi govorite samo kako je barca 2009 premagala chelsea,kaj pa vi? prvo pometite pred svojim pragom,ker imate za vec let dela glede na vse kar se je za real sodlo v zgodovini,tako zdajsnji kot v preteklosti.ne govorim da se na nekaterih tekmah ne sodi za barco a tako kot se je v zgodovini sodlo za vas pa tudi ne.pa ce je real bil enakovreden potem je tudi barca na zadnjih EC bila enakovredna,a ne.pa mi ni tezko priznat da ste bili boljsi.skromnost in postenost sta dve lepi vrlini ki zal primanjkujeta realu,vam navijacem pa nekaj objektivnosti,razen jalcu ki pa je tako ali tako bolan
minotauro9
07. 03. 2013 16.24
-1
Ka pa mislis
07. 03. 2013 10.32
-8
Start je bil za haag.
Šalabajsi
07. 03. 2013 12.34
+7
Potem je mops Pepe za v Gvantanamo najmanj....
alien8potnik
07. 03. 2013 10.30
-3
če bi dal sodnik naniju rumenega, se ne bi pritožil. vendar je rdeči karton logičen ob takem štartu. lahko rečeš, da je prestrog, ne moreš pa reči, da je neupravičen. da pa ni piskal penala za rm, se pa neksako moram pritožiti. ker ga ni. in je OŠKODOVAL real. rm bi prav zaradi tega nedosojenega penala tudi izpadel. drži?
alien8potnik
07. 03. 2013 10.10
+10
lani je bila barca boljša, napredoval pa je chelsea. je tako? to je nogomet. real bi dal gole. kot jih je tudi dal. zakaj jih manU ni, pa ne vem. malo smole, ogromno delo lopeza. jbg. manU je definitivno krasna ekipa. če bi oni šli naprej, se ne bi pritožil. navijal bi za njih potem. tako pač je. ni pa rm šel nepravično naprej. niti pod razno. in to je nepošteno, kar tu govorite. iz gole nemoči ste zares neznansko krivični.
firewall
07. 03. 2013 10.22
+2
Cel svet govori o nepravilni sodniški odločitvi. Lastni trener prizna nemoč proti tekmecem in da je napredovalo slabše moštvo. Pa vseeno čestitam ob uspehu. Po 10 letih nemoči vam ga pa privoščim.
alien8potnik
07. 03. 2013 10.31
-2
nemoči? a nismo bili lani v polfinalu in nesrečno izpadli po penalih? je to odraz nemoči? a res?
firewall
07. 03. 2013 10.34
-2
Real je bil proti Bayernu lansko leto velik favorit. tako kot Barca proti Chelseaju. Vsi smo pričakovali španski finale. Tako, da razočaranje je bilo veliko. Tudi na naši strani.
alien8potnik
07. 03. 2013 10.36
-1
Ka pa mislis
07. 03. 2013 10.40
-4
Kje ste.bli pa vi pred 2004? Za vas je takrat 5 mesto bil uspeh
firewall
07. 03. 2013 10.51
+3
1992? Pa mi vsaj ne spimo na lovorikah na katerih se je nabralo 10cm prahu.
alien8potnik
07. 03. 2013 11.20
+0
2 cm se je že nabralo. še malo, pa boste tudi vi tam. a kar po tekočem traku bo LP vaša? aja? bomo videli. prihaja obdobje manU, juventusa, bayerna. ne si domišljat preveč. tudi ac milana. pa še vedno real madrida. res si prepotenten. zlate ere je konec. bo barca morala počasi pomladiti ekipo. ji vdahniti kaj novega, dodatnega. kar ima, ne zadošča več, kot vidimo.
alien8potnik
07. 03. 2013 10.02
+3
spet so glavni barcelonarji. ni čudno, da mi gre barca tako na živce. zaradi njih. za kozlat, res.
LocoBlanco
07. 03. 2013 10.15
-2
Nwm kako ti lahko stopijo na zivce...mene spravljajo v smeh z svojimi izjavami ki so plod fausije! (haha)...Nasmej se bos vidu da je boljse ker v vseh pogledih ne glede na pokale in vse Madrid je bog v Spaniji ze 2 leti in zato jih to PECE!
Seljako1899
07. 03. 2013 10.15
+0
barca ti gre na živce zarad inavijačev? mora da si nek umski bolnik čim tako razmišljaš...
majonezko132
07. 03. 2013 10.21
+1
seljako ko vidiš navijače tipa elzan ti res lahko gre vsak klub na živce :)
alien8potnik
07. 03. 2013 10.23
+0
jalec-osva +++++++++, prav tako majonezko:)))
firewall
07. 03. 2013 10.23
-1
Kako bog. Pogled na lestvico španskega prvenstva govori drugače. Real Madrid je na izvrstnem tretjem mestu. Čestitam.
alien8potnik
07. 03. 2013 10.33
+1
v medsebojnih dvobojih pa je dobesedno POVOZIL BARCELONO. čestitam, firewall, krasni ste. fenomenalni. milan se bo že vnaprej predal, tako ste dobri;)))
firewall
07. 03. 2013 10.56
-1
Saj ne trdim, da trenutno niste v boljši formi. Ampak trenutna forma ne prinese končnega rezultata. Končni rezultat je važen. Če vam pa zmaga nad Barcelono pomeni največ na svetu pa mi to pove kako ste trpeli v nekaj zadnjih letih. Kdo pa ne bi ob rezultatih kot so bili. Pa vsa čast navijačem Reala, ki so zmogli toliko objektivnosti in so stoje ploskali Ronaldinhu, ki je plesal sambo sredi Santiaga Bernabea, igralci Madrida pa okoli njega.
alien8potnik
07. 03. 2013 10.59
+2
tudi vam zmaga nad rm pomeni prav toliko. večna rivala, večni prestiž. ronaldinhu jaz še danes ploskam. za mene genij. RESPECT!
LocoBlanco
07. 03. 2013 09.55
+4
HAHAHAHA pa ne da spet gloryhuntercki govorijo o podkupljeni tekmi! Pobi Ovreebo ..Chelsea- Barcelona..2009 ---vsak se bo strinju da je ta tekma bila podkupljena! Smesno mi je ker se vedno kregate ali je bil rdeci ali ne...a ste normalni!? Piskajte, lajajte, jokcajte dejstvo je da te odlocitve ne morete spremeniti in RM je napredoval v cetrtfinale in nekaterim gre to zelo v nos! P.S. preden se spetu vsujete pod moj komentar in zacnete zaliti na osebnem nivoju naj vam povem da pojdite na youtube in poslusajte himno Madrida! (haha) HALA MADRID!
User427217
07. 03. 2013 10.00
+0
res je da je real v četrtfinalu res pa je tudi da bodo predčasno končali sezono v ligi prvakov boste že še dobili svoje ker enkrat boste morali plačati in to z obrestmi v red potem boste pa vi jokali glory man utd
Seljako1899
07. 03. 2013 10.01
-1
tekma definitivno ni bla podkupljena je pa definitivno sodnik zafuru tekmo....rdeči ni bil poglej si posnetek dejong kick alonso pa povej govori neki...vseeno je tuki ena črna pika da je real napredoval zarad sodnika torej ko tko govoriš praviš da se tudi takrat ni dalo spremenit ko je ovrebo sodu katastrofalno AMIN...
alien8potnik
07. 03. 2013 10.05
+1
aha. ker rm ni napredoval zaradi čudovitega gola modrića. ker modrić sicer ne bi dal gola ali kako? kljub temu, da ga je dal z razdalje in to skozi zgoščeno sredino, kjer nanija že po definiciji ne bi bilo. kr neki. KJE PIŠE, DA BI NAPREDOVAL MANU, ČE SODNIK NE BI DOSODIL KARTONA? KAKO TO, DA ZA VAS NEDOSOJENI PENAL NI PROBLEM?
LocoBlanco
07. 03. 2013 10.07
+6
leondejan1: zaradi takih navijacev kot si ti sem vesel da ste zgubili! Ti nisi navijac ManU ampak hejter vseh vecjih klubov zato s teboj ne morem normalno komunicirati... Seljako: Dokler si gloryhuntercek in govoris o sodniku...ima da te nemaaa...pac ste barcelonarcki zadnja ekipa na tem svetu ki lahko govori o sodnikih! (5 nedosojenih 11m in na koncu se Drogba realno povedal kaj si je mislil glede tekme) Crna pika ostaja v glavah hejterjev Madrida ker pravi navijaci ManU vedo da za poraz- ne-napredovanje sta krivca dva: Nani in Ronaldo! (vceraj je ManU666 lepo objasnu stvar sam si se raj zaslepil in pises bedarije naprej) Rajsi povej da te se vedno peceeeeta 2 ''posilstva'' kjer je Madrid pokazal svojo velicino proti Barceloni! Jah tako je ce pljujes celotno sezono proti Madridu in pol dobis pljunek nazaj v to faco dvolicno! Lp iz Madrida kjer je kljub -13 v spaniji gospodar Madrid! HALA MADRID!
Seljako1899
07. 03. 2013 10.14
-5
alien veš zakaj je do gola prišlo? united se je povleku nazaj če bi meli vseh 11 se nebi braniili in čakali...kakšna zgoščena sredina o čem ti govoriš kot da nisi vidu da je bla žoga zavita nad glavo evraju... uporaba te besede kaže kakšen je tvoj iteligenčni kvocient...vidim da te vsaj v nečem navdihujem uporabljaš finte ki so zastarele že iz moje strani...če gledamo zgodovinsko je itak real v veliki prednosti glede na 09 pa ni nič v primerjavi kaj se je dogajalo od prvega dne obstoja reala do danes...opiši mi situacije pri katerih ni blo penala aja tista da je bil abidal neupravičeno izključen? INIESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZLATNA DESNICA SINEEEEEEE...1:2 1:3 kaj je to tazga?5 6 let je blo dovolj imejte malo veselja ker drugače se bodo začeli množični samomori...ti maš od mene en pljunek v faco od koga drugega pa še kej hujšega stići će i tebe božja ruka neboj se nisi skrit za tem imenom.... zaključek REAL NAPREDOVAL NEZASLUŽENO Z POMOČJO SODNIKOV...velika razlika bi bla če bi blo 11 na 11 in bi real zabil 2 3 gola brez pomoči tko da bog pomagaj...
firewall
07. 03. 2013 10.19
-2
Imaš pa kratek spomin. Posilstvo je 5:0 in 6:2 sredi Madrida in to brez nedosojenih penalov in spornih sodniških odločitev ;-)
alien8potnik
07. 03. 2013 10.27
+0
seljako? kako pa kaj nedosojeni penal? aja, pozabu si. aha. preveč vsega, pa ti je ušlo, a ne?
firewall
07. 03. 2013 10.30
-1
Madona, ne samo regularen rdeč karton. Tudi penal bi radi, pa še tisti gol od ManU naj razveljavijo, ker ga niso dali igralci v rdečih dresih.
alien8potnik
07. 03. 2013 10.34
+1
ja, nekako se za roko na golovi črti dosojajo penali. tako je. radi bi, da bi sodnik pravično dosodil ta penal. o razveljavitvi avtogola pa razmišljaš kvečjemu ti.
Ka pa mislis
07. 03. 2013 10.36
-1
Firewall boli te kar farsa nemore premagat reala, ker je sel naprej v lp in ker vi verjetno ne boste. Posilstvo je bilo 11-1 ;-)
LocoBlanco
07. 03. 2013 10.45
+2
Seljako pa sej ti ves kdo sem...dej povej ime in priimek da bodo ljudje vedli kje me najti! (hahahahaha) ko stopis na p(t)icko ta zacivka! Vem da si tukaj vedno zaradi plusov ampak vedno pazi VEDNO pokasiras po 500 minusov dnevno v vseh clankih zaradi svojega miniaturnega IQ...mravlja je za tebe Einstein! 5,6 let je bilo premal glede na to da ste 110 let v senci RM in se vedno ste! (haha) to je to za dans...zdej pa civki naprej se cel dan kot imas to v navadi! (haha)
ZyzzMirin
07. 03. 2013 11.53
+2
Folk si ne upa dat svojega imena gor lol :D. Drgač pa gol ni bil ker so se igralci postavli naprej. Bil je ker je modrič dal bombo proti golu. Glede medsebojnih tekem pa ne pove nič drugega kot pa da je real najboljši španski klub ki je imel nekaj smole in izgubil proti slabšim ekipam.
alien8potnik
07. 03. 2013 09.55
+2
a ni zanimivo, da bi barcini navijači raje videli, da ni nobenega izmed španskih klubov med osmerico, kot pa, da čast španije brani real madrid? to pove vse o nivoju teh navijačev. ampak, prav vse.
firewall
07. 03. 2013 10.02
+0
Pa poglejmo zgodovino vašega trenerja. Ko je s Portom osvojil ligo prvakov je sodnik na tekmi proti ManU razveljavil popolnoma regularen gol Scholesa, češ, da je šlo za prepovedan položaj. Ko je z Interjem osvojil ligo prvakov je Inter proti Barci dosegel gol iz čistega prepovedanega položaja, a je sodnik priznal zadetek. Letos je pač na vrsti Real. Vsa čast, saj ti/vam želim vse najboljše. Žal bo vedno ostal grenak priokus, kako ste prišli do naslova.
alien8potnik
07. 03. 2013 10.06
+2
kako pa kaj barca vs chelsea? hudo grenak priokus. ampak, res hudo!
firewall
07. 03. 2013 10.07
-1
Priznam. Ni mi všeč način, kako je Barca takrat premagala Chelsea. A ti tudi zmoreš toliko poguma in priznaš, da odločitev Cakirja ni bila na nivoju?
majonezko132
07. 03. 2013 10.22
+2
Firewall.. zakaj pa še ne poveš tega da je tudi Pique dal gol iz prepovedanega položaja? In da je Thiago Motta dobil rdeč karton ki sploh ni bil rdeč karton na povratni tekmi?
firewall
07. 03. 2013 10.28
+0
Pique ni bil v prepovedanem položaju. Dejstvo je, da je šel zaradi tistega gola takrat naprej Inter.
alien8potnik
07. 03. 2013 10.28
+1
firewall, vse sem povedal. če bi dal rumenega, se ne bi pritožil. da pa ni piskal penala za rm, se pa neksako moram pritožiti. ker ga ni. in je OŠKODOVAL real. rm bi prav zaradi tega nedosojenega penala tudi izpadel. drži?
Nina Nubia 1
07. 03. 2013 09.53
-1
Pozabil je omenit Rafaela,ki je igral z roko.....
alien8potnik
07. 03. 2013 09.55
-2