Nogomet

Neymar se bo zagovarjal na sodišču

Barcelona, 13. 01. 2016 13.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Brazilec Neymar se bo moral zaradi svojega prestopa v Barcelono zagovarjati na sodišču. Kot je sporočilo državno sodišče v Madridu, naj bi prišlo pri njegovem prestopu iz Santosa v Barcelono do nepravilnosti, Brazilca pa zaradi domnevne prevare čaka zaslišanje 2. februarja.

Lionel Messi in Neymar
Lionel Messi in Neymar FOTO: Reuters

Poleg tega se bodo morali na sodišču zglasiti tudi starši Neymarja, predsednik Barce Josep Maria Bartomeu in njegov predhodnik Sandro Rosell, ki veljajo za soobtožene. Razlogi za zaslišanje so se pojavili, potem ko je neko podjetje priznalo, da je ob nogometaševem prestopu prejelo le delež denarja. Podjetje trdi, da so vpleteni višino odkupa, ki naj bi znašala kar 83 milijonov evrov, prilagodili z različnimi podpogodbami ter tako podjetju nakazali le delež sprva dogovorjene vsote.

Zaradi Neymarjevega prestopa poleti 2013 je odprt tudi primer na sodišču v Barceloni, kjer pa nogometaša ni med obtoženimi. Tam gre za očitanje vodstvu Barcelone, da je španskemu finančnemu uradu utajilo 13 milijonov evrov davkov ob Neymarjevem prestopu. Proti Bartomeuu in Rosellu je tako v tem primeru že vložena obtožnica.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (60)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

realmadrid 1
14. 01. 2016 20.39
-1
StarDeluxe
14. 01. 2016 16.09
V madridu je dolgčas, ne vedo kaj bi počeli in se spet spravljajo na Barco. Tako je, če si najboljši, vedno se najde nekdo, ki ti želi škodovati.
Jani Prešern
14. 01. 2016 09.07
+3
Trend mora vedno neki palamudit
Trend01
14. 01. 2016 10.18
-1
Mungos2
13. 01. 2016 20.35
-1
plat84
13. 01. 2016 18.11
+5
Drugače off topic...Nolito v Barci do konca Sezone na posoji z moznostjo odkupa za 18 mio...nekaj se tudi govori o prihodu Sane-a...
Trend01
13. 01. 2016 18.33
-2
Ne z možnostjo odkupa. Z obveznim odkupom poleti. V nasprotnem primeru morajo plačati visoke penale Celti. Odkupili bi ga sicer že ta mesec, a ga zaradi financ ne smejo (statut FC Barcelone). P.s. - me zanima kako so se to zmenili, saj je tudi Arsenal ponudil odkupno klavzulo 18-20M. V januarju. To mi je malo "sporno". Odličen nakup!
plat84
13. 01. 2016 18.43
+1
No ja glede na to da je bivsi igralec Barce in "golden boy" Enriqua pri Celti me ne čudi...
Trend01
13. 01. 2016 18.49
+0
Jp. Škoda mi je le to, da si je s tem Celta odrekla Evropski ligi. Zdaj nima šans, da ostane med prvih šest. Pa super fuzbal so igrali. No, je pa tudi res, da že mesec dni padajo v formi.
Trend01
13. 01. 2016 17.51
+0
OK. Zaradi Hammurabija še nekaj o negativni zgodovini Reala. Da bomo objektivni. Da, res je. Real sta podpirala dva največja diktatorja kar jih je "moderna" Španija imela. Miguel Primo de Rivera (ena država, ena religija, en kralj), njegov sin in njun naslednik t.i. general Franco. Sicer sta bila oba generala. Nihče od njih ni marala Katalonije. To je dejstvo. Obstaja tudi dejstvo, da je zaradi dejanj generala Rivere Barca postalo dejansko pravo moštvo. Profi moštvo. Je tudi res, da je general Franco poskušal FC Barcelono onemogočiti na vsakem koraku. A k sreči v "mejah normale". Znano je, da si je ravno zaradi njega Di Stefano "premislil" in podpisal za Real namesto za Barcelono. Kako? Tega zgodovina ne ve. Je pa hitro postal španski državljan. Dejstvo je tudi, da je "volja" generala Rivere pripeljala Španijo v državljansko vojno kjer je umrlo mnogo Jugoslovanov. Tudi Slovencev. Dejstvo je tudi, da je Španija kolaborirala s fašisti. Franco osebno. To se žalostna in krvava dejstva. A vse skupaj nima veze z današnjim nogometom! Če bi si Baski, Katalonci, Navarrci, Asturijci ter prebivalci Galicije in Andaluzije tako blazno želeli iz te grde, fašistične Španije, bi to lahko dosegli. Vprašanje je le kako bi odreagirali Aragonci ter prebivalci Valencie? Bi te dežele Francija podprla? Tudi republika Francija je imela zgodovinske težave z Bourboni (jp, zadnji Bourboni so v Madridu). Verjetno bi jih podprli. Nato, kasneje, pride era Pereza. Pri Perezu so le afere v smislu rekla kazala. Da je vse podkupil. Pha, same gostilniške debate. Ima pa dejasnko nekaj stvari na grbi. V glavnem v škodo Reala. A gremo najprej v škodo Barce. Nakup Figa. Ta je bila grda. V škodo Reala: njegovi "galacticos". Od Beckhama dalje. Od takrat je Real žal več ali manj klub za prodajo dresov z občasnimi uspehi. Ajd, imeli so smolo, da je v tem času Cruyff začel graditi nepozabno generacijo, ki se je preko Rijkaarda razvijala do današnjih dni. Z abnormalnimi nakupi je osiromašil blagajno, a je hkrati služil z dresi. Edina dejanska afera je bila pred leti, ko je "obrnil" mesto Madrid (nepremičnine) za cca. 40-52 M evrov. Različne vrednosti so omenjene. Vse ostale poteze, ki jih je delal, so pa bile delane izključno v škodo kluba. A dejstvo je, da so ga izvolili Sociosi. Torej je krivda na strani članov kluba. Vmes je še spremenil statut kdo je lahko sploh predsednik. In trenutno tem zahtevam zadostuje LE ta uničevalec kluba. Perez. Na zgodovini se treba učiti in jo pustiti pri miru. Ter oprostiti nasprotniku. Slovenci torej oprostiti Nemcem, Italijanom, Madžarom, belogradistom..... komunistom... in v zadnjem obdobju, Srbom. Kar je bilo, je bilo.
RdečiKarton
13. 01. 2016 18.03
-3
Trend01
13. 01. 2016 18.18
-5
Še to: ker je imel Franco tolikšno moč v svojih rokah, bi FC Barcelono lahko enostavno izbrisal. V vsem možnih oblikah. A je ni. Njegov greh je bil, da je bil nacionalist v najhujši možni obliki in je želel večkulturno deželo spremeniti v enokulturno. S silo to pač ne gre. In prav je tako! Pa še Katalonija je začela s socializmom. In, da ne bo napak razumevanja. Podpiram odcepitev vsakega naroda, ki se želi odcepiti! Vsakega. A, da to narediš, potrebuješ... ahmm. Vemo kaj. Ne samo besed jamranja in pritoževanja čez vlado. In prepoved odcepitve.... Halooooo. Kako so se Američani odcepili od Angležov, Slovenci, Hrvatje iz Jugoslavije.......Kako so "kmetje" kralje spodnesli.... Rdeča revolucija v carski Rusiji (pustimo kaj je iz tega nastalo).... Z jamranjem in pritoževanjem zanesljivo ne!
SERIOUSLY01
13. 01. 2016 18.18
+2
zgodovine se ne pusti pri miru ampak se jo študira in poučuje.glede oproščanja je pa tako.oprosti se lahko nekomu , ki se pokesa , opraviči v primerih vojn poravna škodo.španski fašiti nič od tega z realom na čelu niso storili.še več hvalijo se z to zgodovino.sicer pa je tvoj opis zelo površen(namenoma).di stefano npr je bil ugrabljen na letališču in odpeljan v madrid s strani fašistov.tukaj ni nič malo znanega.če želiš pisati o realovi zgodovini naredi to natančno in iskreno.vse je znano vse se ve.seveda pa tega ne piše na uradni strani real madrida.sedem tisoč tipkanih strani dokazov o povezavi real- fašizem...sicer pa je španija še danes fašistična država zato pa nikoli niso razčistili s svojo zgodovino.
Trend01
13. 01. 2016 18.21
-5
Površen? A naj napišem roman za 20 minut branja? 7000 strani? A jih ni 7.214? In pisano je iskreno. Kaj piše na uradni strani me pa najmanj briga in zanima. Tudi tvoja uradna zgodovina je verjetno brez "greha", kajne? Torej je Crvena zvezda komunistična, ker jo je podpirala uradna politika. In Partizan je vojaški, ker ga je podpirala JLA (JNA)? Torej je tudi Bayern fašističen?
kvapaje?
13. 01. 2016 18.41
+3
ker je imel Franco tolikšno moč v svojih rokah, bi FC Barcelono lahko enostavno izbrisal. V vsem možnih oblikah. A je ni. hahahaha to si pa napisal kot da bi morali biti katalonci hvaležni, da jih ni izbrisal..hvaljen bodi general Franco da si imel takšno usmiljenje!!
Trend01
13. 01. 2016 18.51
-4
A treba dobesedno? Lahko bi, a ni. Ker mu ni bilo v interesu. Ker bi se verjetno Katalonija dvignila. Ne zastopim kako z lahkoto nekateri povzetke delate ali iz konteksta besede jemljete. Čisti politiki. Saj ni čudno, da gre vse k vragu. Najlažje je pa besedo okoli obračati. Razumem. Drugega nimaš za povedat.
Hammurabi
14. 01. 2016 08.28
+4
V Trendovem postu je kot ponavadi obilica polresnic in neresnic, da ne rečem laži. Kot vedno začne pomirljivo, priznava dejstva, ki jih nihče seveda ne more izpodbiti, potem pa poskuša zadevo obrniti na svoj mlin (pozabimo zgodovino, to ni pomembno). Enako delajo frankisti v Španiji - po smrti Caudilla je bil sprejet zakon, ki PREPOVEDUJE raziskovanje zgodovine, sam Franco pa je v znak kobajagi pomiritve v dolini Valle de los Caidos (blizu Madrida) postavi spomenik vsem žrtvam državljanske vojne (večino so jih pobili njegovi črnosrajčniki). In zakaj je sedaj potrebno pogrevati zgodovino? Ker se zadeve ponavljajo. Frankisti spet dvigujejo glavo, svojo izpostavo imajo tudi v Ultras Sur, huliganih Reala in pri tem jim gredo na roke tudi določene strukture v oblasti Španije. Nogomet je samo odraz trenutnega stanja družbe in vse te barabije, ki se dogajajo v nogometu (od delegiranja sodnikov, odločitev disciplinskih organov itd.) so usmerjene v korist Reala in proti Barceloni. To je dokazljivo dejstvo. Uspeh Barcelone je namreč tudi uspeh Katalonije, pokrajine, ki nima nobene zveze s Španijo, tako zgodovinsko, kot tudi kulturno. Kar pa se tiče afer z zemljišči, kjer je Real zaslužil 200 mio EUR, kreditom za nakup Cristiana in ostalimi svinjarijami, ki se poskušajo pomesti pod preprogo, zadeve še zdaleč niso končane. Je pa res, da tudi ne bodo, vsaj pod to špansko oblastjo ne. Edina rešitev je osamosvojitev Katalonije, ki ji bo sledila Baskija in morda še kakšna pokrajina, s tem pa bo razpadlo Bourbonska Španija. Tak je naravni potek stvari, ki ga ne bo mogoče ustaviti.
Trend01
14. 01. 2016 10.05
-2
Povej mi eno laž, oz. neresnico, oz. polresnico. Bereš stvari točno tako kot jih želiš prebrati. In nič drugače. Poba, vidiš le Barcelono in nič drugega. Zaslepljen do amena. Vse bolj celo dvomim, da si kdaj bil v Barceloni. Da je to neka slepa zaslepljenost. Podobno kot ljubezen do znanih igralcev, pevcev..... Če pa želiš pogrevati zgodovino, začni z grdimi Rimljani iz začetka našega štetja, nadaljuj z vpadi iz vzhoda ter severa, nato lahko seveda Otomane dodaš, pa počasi proti prvi svetovni vojni prilezeš, malo še drugo svetovno dodaš, potem pa počasi končuješ z razpadom Juge ter Srbi. Ti bo zelo pomagalo. No, vmes je bilo še nekaj 10 dogodkov, ki so negativno vplivali na Slovence..... Lahko seveda govoriš tudi o vojni med katoliki in protestanti, razhajanji med katoliki in pravoslavci. Vmes še malo govora o rjavo in črnosrajčnikih, dodaš ščepec belogradistov in domobrancov in za konec še komuniste. Vmes razložiš koliko Slovencev je padlo v Galiciji (pa ne španski) ter nato še v državljanski vojni v Španiji. Glej, lahko o tem razpredaš do onemoglosti in pogrevaš zgodovino. Še Kitajci so že nekako požrli Džingiskana. Tebe pa še vedno Franco nosi. Kaj imajo zdaj Marcelo, James, Navas, Varane, Ronaldo..... s Francom in fašizmom? "Get over dude". Če te pa ljubezen tako zaslepljuje, pa naj bo.... Zakaj, po tvojem, Real ne bi smel vzeti, 70 M kredita za nakup Reala? Finančno se jim je nakup že nekajkrat vrnil. Kako veš, da ga je bilo 70M? Kako veš, da tega kredita ni vrnil? Pa ne nabijaj o 500-600M kreditu. Naj se narod odcepi. Čas bi že bil. Ne morem verjeti, da se jim v 500+ letni zgodovini še ni uspelo. Kaj to govori o narodu? Zaradi enega Pereza tlačiš vso sranje v Real. JBG. Pravi športnik si. Ni kaj. P.s. - v kolikor nisi opazil, je od muslimanskih kozlarij v Evropi vse večja moč desnih strank, tudi nacionalistov. Žal. Poglej navijače v Angliji, Franciji nekaj manj, poglej navijače Bayerna, Rome, Lazia..... Nacionalisti so žal začeli prevladovati in tudi v Madridu ni žal nič drugače. Spet. A v Barceloni in Kataloniji so pa same "rožice"? Na zadnjem "referendumu" jih je bilo za odcepitev skromnih 50%. Malenkost več. Upam, da bodo na pravem odcepitvenem referendumu bolj korajžni in se vsaj malce približali slovenskemu odstotku! P.s. - za zemljišče sem točno napisal kakšne je bil zaslužek. Med 40 in 52 M. Dokazano! In zadevo so rešili z novo županjo, ki je Realu konkretno nasprotuje v nekaterih namenih. To veš? Si zaslepljen kot majhen otrok do svojih staršev ali zaljubljeni najstnik.
Hammurabi
14. 01. 2016 10.30
+2
Ha, ha ..- ti meni poba.... dete malo. In da nisem bil v Barceloni? Samo nasmehnem se o teh izjavah... razpredaš o Rimljanih in Otomanih samo zato, da bi speljal pozornost drugam. Dejstvo je samo eno: Real je favoriziran s strani sodnikov (da ne omenjam vsaj 10 primerov očitnih sodniških kraj v zadnjih dveh prvenstvih), disciplinske komisije (5 tekem za Piqueja, ena tekma za Ronaldovo pretepanje na tekmi z Atleticom, 2 tekmi za Suareza, zmanjšanje kazni Ramosu itd., itd...) in španske nogometne zveze nasploh. Skratka - če jim (vam) ne uspeva na igrišču, se lotite umazanih igric. To je splošno znano dejstvo v Španiji in po svetu. Gre za mentaliteto Kastiljcev pač. Kar se tiče referenduma o neodvisnosti Katalonije sploh ni šlo za referendum ampak za pokrajinske volitve, na katerih so zmagale stranke, ki so za samostojnost Katalonije. Pred 10 leti je bilo za samostojnost samo cca 20% ljudi, danes jih je vsaj 60%. Ob tem pa je treba upoštevati dejstvo, da v Kataloniji živi med 1,5 in 2 milijona ljudi iz drugih pokrajin Španije (Anadaluzije, Galicije in Kastilje). Skratka - počasi se mnenje ljudi spreminja in ugotavljajo, da v ječi narodov nimajo kaj iskati. In prav je tako.
Trend01
14. 01. 2016 10.55
-2
Ja, MI SE poslužujemo.... Sem jaz Real? Sem jaz Perez? Jaz se ne enačim s klubom. Se nikoli nisem in nikoli ne bom. Sicer si pa zdaj končno napisal tako kot treba. Tudi to, da sodniki favorizirajo Real. A tudi marsikdaj Barcelono. A to je druga zgodba. Vsaj nekje sva na skupni točki. Barcelona, Real, tudi Atletico so priviligirani v Španiji. To je dejstvo. Bilo je veliko neupravičenih penalov, nepiskanih prekrškov, golov iz "ofsajda", goli z roko, premalo dosojenih kartonov.... A, da, Barca je tu bolj na udaru sodnikov. Res je. V kolikor bi nekateri igralci jezik držali za zobmi, bi bilo lažje. Verjemi.
Hammurabi
14. 01. 2016 12.44
+2
Poglej Trend. Več kot očitno je, da si navijač Reala. Ni potrebno sprenevedati se. In kar se tiče favoriziranja klubov, spet poskušaš relativizirati sojenje v korist Reala s tem, da praviš, da so vsi veliki klubi v prednosti. Oziroma - saj vsi sodniki sodijo v korist Reala, Barcelone, Atletica - posledično torej smo vsi v istem košu. Pa ni res. Sam lahko rečem, da s v zadnjih petih sezonah spomnim samo dveh tekem, kjer so sodniki očitno sodili v korist Barceloni - tri leta nazaj proti Atleticu v Madridu in lani proti Sevilli v Sevilli. Sicer pa se spomnim morda 20 tekem, kjer so nas v istem času oškodovali. To so razmerja, ki jih je treba upoštevati. Pri Realu je žal ravno obratno razmerje. In to je dejstvo, ki dela škodo nogometu na splošno. Pa pustimo, kdo za kateri klub navija, to je čisto irelevantno. Kar pa se tiče držanja jezika za zobmi se strinjam, igralci nimajo kaj tvitati bedarij. Žal pa je tako zato, ker uprava kluba ne naredi skoraj nič za obrambo interesov kluba (kobajagi zaradi pokončne športne drže) in morajo igralci zato vzeti stvari v svoje roke...
Trend01
14. 01. 2016 12.53
-2
Tudi prav. Marsikaj je res. Glej, vsi, ki smo služili v JNA se spomnimo le dobrih stvari. Tudi v samem življenju je navadno tako. Slabih skoraj ne. Ti pa ravno obratno. Pustimo to. Škoda še več časa za to temo.
Hammurabi
14. 01. 2016 13.06
+2
Se strinjam. Jaz tebe ne bom prepričal in ti mene ne. Je pa res, da si ti odprl Pandorino skrinjico, ne jaz. Jaz sem bil tako rekoč v prvem stavku tvojega prispevka izzvan, sicer bi bil tiho.
taft01
13. 01. 2016 17.35
+5
Medtem pa je drugi klub iz Madrida že zadnje 3 sezone glavni barcin konkurent....
RdečiKarton
13. 01. 2016 17.24
-10
Saj ni nobena skrivnost da je njegov oče pod mizo prejel zajeten kovček denarja. Tako kot oče Messy. Samo da so pri Messyu potem še skrivali prihodke in se šli utajo davkov. Če bi se malo zgledovali po Ronaldu ne bi bilo toliko davka niti za plačat. Ronaldo vsako leto namreč dobršen del dobička nameni za dobrodelne ustanove, otroške bolnišnice in naravne katastrofe. Kvaliteta ki manjka v družinah Messi in Neymar.
RdečiKarton
13. 01. 2016 17.25
-10
Mogoče je za nekatere Pulga boljši nogometaš, je pa CR zato boljši/večji človek.
Hammurabi
13. 01. 2016 15.52
+5
Lepo bi bilo videti tudi kaj se dogaja z odkupi zemljišč po Madridu in v zvezi s tem preiskavo Komisije EU, nadalje v zvezi s posojilom, ki ga je za nakup Cristiana najel Real pri Bankii in je padlo na pleča davkoplačevalcev v času sanacije banke, pa kako je s sankcijami glede mladinske šole (pri Barceloni so precej pohiteli, pri Realu se je lepo ustavilo), itd., itd....
poserjemsenavas
13. 01. 2016 16.06
-3
Pa kaj si ti, katalonec. Če si potem v redu, če pa nisi se obremenjuj z svojimi problemi ne pa z španskimi.
Trend01
13. 01. 2016 16.07
-5
Za te zadeve se že vse ve. In je že vse rešeno. Ne poznaš? Če bi poskusil malo razmišljati in ne samo zganjati sovraštva proti Realu, bi ugotovil, da sankcije ŠE NE (če so bile - govori se, da so bile napake, a uradnega ni še nič) morejo biti sprejete, ker je FIFA brez vodstva. Je to tako težko? Enako velja za Atletico ter menda tudi nekatere angleške klube.
Hammurabi
13. 01. 2016 16.38
+3
Kaj je rešeno? Tudi ena stvar od naštetih ni zaključena, vsi postopki še tečejo. Ne laži, cabron.
Trend01
13. 01. 2016 17.02
-4
Eh, poba, pojma nimaš. Malo beri tuje časnike. Ti bi napisal koliko je mesto Madrid izgubilo denarja, a boš že sam poiskal. In kakšne so sankcije. Brez sodišča. Dogovor. Mediacija je bila. Za kredit pa ne bo nič. Zadeva je zastarala, oz. ni tako "pomembna". Veš, tudi, če je banka v sanaciji (ali podjetje), le-to še vedno lahko deluje, posluje. Saj ni v likvidaciji ali stečaju. Pa še tam so izjeme.
Hammurabi
14. 01. 2016 08.31
+1
70 milijonov zate res ni pomembnih ampak plačali smo jih vsi evropski davkoplačevalci (ne vem, če se šteješ mednje). Zate je vse nepomembno in zastarano, kar se tiče Reala. Pristranskost kar seka iz tebe.
Trend01
14. 01. 2016 09.44
+1
Imam enako odnos do Reala kot Barcelona ali Atletica ali Espanyola ali Eibarja. Samo tebi je to težko priznati.
alien8potnik
13. 01. 2016 15.40
+1
eh, saga se nadaljuje. naj se že tudi razčisti enkrat. jara kača.
CURVANORD Zanetti
13. 01. 2016 15.26
+0
Upam da je bilo čisto vse pri prestopu ARDE THE BOSS-a,da ja niso kaj pokvačkali,če so naj grejo lepo v tri krasne.
poserjemsenavas
13. 01. 2016 16.03
+0
Ardek je pa tebi nekam preveč všeč. V vsakem komentarju ga omenjaš, pa če je kaj v vezi z njim ali pa ne.
CURVANORD Zanetti
13. 01. 2016 16.59
-1
A sedaj se bomo sli ljubkovalno pomanjsevalnice,Ok te pa naj bo po tvoje Ardek,Ronaldek,Messek,Suarcek itd
Trend01
13. 01. 2016 14.57
-6
No, to je pa odlična novica za družino Neymar. Sploh za Juniorja. Menda se bodo tokrat sodnega naroka udeležile vse stranke, ki želijo denar. Zdaj je čas, da družina Neymar dokaže, da Junior ni imel nič zraven, da ni prišlo do aneksov k pogodbi, da ni bilo nič narobe in skrito. Tako bosta oba predsednika ter družina Neymar končno normalno spali. V tem primeru bodo pač na "izgubi" obe davkariji (španska, brazilska) ter brazilsko podjetje, ki si je "lastninilo" Juniorja in, ki naj bi dobilo premalo denarja. V nasprotnem primeru bodo šli nekateri sedeti. Predsednika Barce zanesljivo, o Juniorju pa se še ne ve. Je to morda razlog, da še ni podaljšal pogodbe? Kaj bo sodišče razsodilo? Skratka, čas je da končno rešijo to dramo.
Hammurabi
13. 01. 2016 15.18
+2
Trend01
13. 01. 2016 15.22
-4
Zakaj bi si? Kaj imam jaz od tega? Nič. Spusti žogo. Samo sovraštvo vidiš? Misliš, da vsi ljudje privoščimo drugim slabo? Fant, si ustrelil mimo kot Jakov Fak zadnje čase.
Hammurabi
13. 01. 2016 15.26
+1
Imate, imate. Vse te zadeve so dirigirane iz Mordorja. Če ni mogoče na igrišču, pa izven njega. Tako je Suki dobil dve tekmi, kriminalec Lopez pa nobene. Da ne naštevam nazaj do leta 1941.
Trend01
13. 01. 2016 15.36
-3
Nisi normalen. Žal. "Franco še vedno fura stvari". Najbolje, da ustanoviš versko skupnost MSN v imenu Barce. Se bom pridružil. Sem zadnjič napisal, da navijam zdaj za Barco, ki je edina pravična in prava organizacija zunaj naših meja. Nato pa se grem še k JJu poštamplat. Imajo podobna razmišljanja.
Hammurabi
13. 01. 2016 15.49
+4
Najlažje je poenostavljati in enačiti JJ in verske sekte z Barcelono, a ne? S tem zanikaš vse, kar se je dogajalo v preteklosti, od umora predsednika Sunyola in igralcev do zamenjave imena, groženj sodnikom in ekipi, kupljenim in izsiljenim prvenstvom, dekretom Franca v primeru Di Stefano itd, itd... Sprijazni se z dejstvom, da ima tvoj klub temno zgodovino, ki pa nažalost še danes prevladuje preko španske nogometne zveze in sodniške organizacije. Ni Barcelona edina, ki je tukaj oškodovana, na začetku sezone je Diego Simeone lepo rekel: "Vse delajo v smeri, da bo letos prvak Real". Je že vedel, kaj govori...
Trend01
13. 01. 2016 16.18
-5
Poslušaj "Kekec". Onečaščuješ Hammurabijevo ime s takšnimi posti. Kaj je bilo v preteklosti me en klinc zanima. Poglej potem še Bayern, Atletico pa še kakšen večji klub bi se našel. Me tudi ne zanima kaj je bilo pred dvema letoma. Decima je že zdavnaj mimo. Aktualna je letošnja sezona ter lanska. Nič drugega. Pa Realove lovorike iz preteklosti gor ali dol. Ali Barcine izpred štirih (?) let ter tega stoletja. Nepomembno. Pomembni so rezultati Barcelone lani in letos. Konec. S preteklostjo se pa kar sam ukvarjaj. Pa tebi podobni. Preteklost je preteklost. V tem trenutku se pa prihodnost gradi. S sovražnostjo je ne boš. No, edino, če misliš za parlament kanidirati. Ja, Simeone. On že ve. Če pa Simeone tako pravi.... in Polde iz Katalonije potrdi.... bo zanesljivo držalo. Počakaj, da gre v Anglijo Simeone. Bo takoj čez konkurenco usekal.
Hammurabi
13. 01. 2016 16.37
+2
"Kdor ne pozna zgodovine, jo je prisiljen ponavljati". In spet si zgrešil bistvo: vse to, kar je bilo, se dogaja v sedanjosti, le v drugačni, bolj perfindi in prikriti obliki.
Trend01
13. 01. 2016 17.05
-3
Iz zgodovine se lahko le učimo. Nič drugega. Lahko pa jo za lastni gušt omenjaš vsak dan 35x. Če želiš in te to pomirja ali vznemirja.... Po tvoji "zgodvinski" logiki, moram zdaj zaničevati, poniževati, sovražiti Japonce, Nemce, Italijane, Avstrijce, Madžare, Bolgare...... Nemci itak počasi delajo kar jim takrat ni uspelo. Kajne? Samo na bolj prefinjen načim. Celo prosimo jih, da prevzemajo pobudo. Si pa res hecen. Včasih.
Petarda10
13. 01. 2016 14.57
+10
Kot je sporočilo državno tožilstvo v MADRIDU aha vem kolko je ura ja haha! :D revčki madridiotski
RdečiKarton
13. 01. 2016 17.27
-2
Madrid je še vedno prestolnica Španije. Če si že prešprical geografijo v šoli naj te obvestim da je Barcelona "samo" glavno mesto province Katalonije...
geoid
13. 01. 2016 14.28
+8
kako je lepo napisano, kot da je to čisto neka nova sveža novica, prvič objavljena :) to je pač namensko skuhana župa, ki se jo zvito pogreva spet in spet ...
geoid
13. 01. 2016 14.32
+2
in messi še tudi priide na vrsto :) bo spet kr copypaste enega od že neštetih člankov na eno in isto temo.
Hammurabi
13. 01. 2016 14.09
+8
Niso se nič naučili cabroni? Niti na terenu, niti izven njega ne morete uničiti ponosa Katalonije...
Symbolic
13. 01. 2016 14.01
-4
Hmmmm... zadnji odstavek pove vse! Ko smo pa pri Neymarju, meni je zelo simpa, ampak ta slika z žogo pod majico in palcem v ustih, mi je skrajno PRIMITIVNA! Raje vidim Ronaldovega skoka v stilu supermena (brez njegovega rjovenja) kot tako-le primitivno sliko! Kaj češ... "de gustibus non disputandum est"...
kvapaje?
13. 01. 2016 15.09
+1
zakaj bi bilo to primitivno? palec v ustih lahko pomeni da podarja gol svojemu otroku ali pa da je mogoče v pričakovanju še enega in gol podarja njemu?
Trend01
13. 01. 2016 15.19
-2
Meni je to tudi totalno mimo. Žogo pod majico, prst v usta, s prsti narejeno srce, pogled usmerjen v nebo.... Edini, ki je imel kolikor toliko spodoben pozdrav ob golu, je bil Raul. Poljub prstana in izkazano spoštovanje ženi. No, vsaj meni. Če želi nogometaš gol komu podariti, to lahko naredi pri sebi. Morajo to limonado vsi gledati. No, tudi Ronaldov je mimo. Preveč provokativen. P.s. - štekam tako limonadasto, kičasto dejanje 1x. Ob rojstvu, ob smrti..... Ne pa non-stop
mmickica
13. 01. 2016 15.37
+5
Afričani imajo všečna proslavljanja golov, vsaj po večini! Rajanje na 1000 in en način...
Trend01
13. 01. 2016 16.19
+1
RdečiKarton
13. 01. 2016 17.29
+1
Bafetimbi Gomis! Najlepše proslavljanje ob golu.
Symbolic
13. 01. 2016 17.43
+2
Kvapaje? Vsak si to tolmači po svoje... Meni to zgleda kot: "napumpal sem jih..." sorry, meni, iz kategorije "Alte Schulle", je to preveč vulgarno... tVoj scenarij bi bil za kerga drugega sprejemljiv, za Neymarja pa ne bi rekel (a on pričakuje otroka?)...
kvapaje?
13. 01. 2016 18.43
+1
Symbolic kako si pa tolmačiš ronaldovo proslavljanje? sicer pa ogromno nogometašov proslavlja tako z prstom v ustih pa te to do sedaj še ni zmotilo..zanimivo ;)