Nogomet

Oglasil se je Koeman: Ko sem odšel, je Barca zaostajala osem točk, zdaj ...

Amsterdam, 28. 04. 2022 12.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nekdanji trener Barcelone Ronald Koeman se je oglasil prvič po odhodu iz katalonskega ponosa. Ob predstavitvi pokala je Koeman v Barceloni prekinil svoj medijski molk. "Ko sem odšel, smo za vodilnim klubom zaostajali osem točk, zdaj Barcelona zaostaja skoraj dvakrat več (15 točk, op. p.)," je med drugim izpostavil nizozemski strateg, ki bo kmalu prevzel reprezentanco tulipanov.

Ronald Koeman
Ronald Koeman FOTO: AP

"Zagotovo se je Barcelona izboljšala v nekaterih stvareh. Podpisali so tri napadalce oz. tri nogometaše, ki lahko igrajo zgoraj. Ni dobro delati primerjav. Ko sem odšel, smo zaostajali osem točk, zdaj skoraj dvojno. A tega ni dobro primerjati. Xavijeva naloga je podobno težka kot moja. Ni nam treba lagati. Če izgubiš zadnje (tri) domače tekme, obstaja nek razlog. To je pač trenutna realnost Barcelone," je novinarjem na Iberskem polotoku pojasnil Ronald Koeman. "Barcelona potrebuje čas, da spet postane to, kar je bila. Zato pa je potrebna mirnost in ne razmišljanje o tem, da nismo osvajali lovorik. Treba je razmišljati na dolgi rok, si pridobiti samozavest in dati podporo trenerju," je dodal nizozemski strokovnjak, ki bo kmalu nastopil novo trenersko funkcijo. Na klopi Nizozemske bo namreč nasledil Louisa van Gaala. Z vodenjem reprezentance bo 59-letni trener začel 1. januarja prihodnje leto.

Ob slovesu od Barcelone je pogosto odmevalo, da je počilo na relaciji Laporta-Koeman. "O tem nisem govoril zaradi spoštovanja do kluba. In ni dobro, da moram vedno odgovarjati na takšen tip vprašanj. Zavedal sem se, kakšna so tveganja pri opravljanju trenerske funkcije Barcelone. Če stvari ne grejo tako, kot si predstavlja klub, te lahko odpustijo. A Laporta je govoril, da ne ve, če bom nadaljeval, da dvomi vame. To ni dobro. Navzven je treba zagovarjati trenerja. Če ne podpiraš svojega trenerja, je vse skupaj še težje," je zamero predsedniku Laporti opisal Koeman.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (39)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Pa3ot
05. 05. 2022 11.10
+1
Res je. Konjeman je iz Barce naredil polomijo, ki jo je Xavi že po 2h mesecih spravil skoraj v "red". Zatorej naj ne joka... ✌&💖
beauceron
29. 04. 2022 09.05
+7
Naj možakar raje pove na katerem mestu na lestvici je bila Barcelona ko je vodil zadnjo tekmo on. To no bolj realno. Sicer pa sploh ne morem verjet, da se j3 sploh upal oglasit, po njegovem polomu v Barceloni. Tip dobesedno ni vedel kaj dela, žal.
Vladimir.Krutov
29. 04. 2022 09.37
+5
Sedaj bi bilo -30...na lestvici pa okoli 12 mesta.....zelo slab trener...
Visca
28. 04. 2022 20.31
+2
Oditi morajo umtiti lenglet depay mingueza roberto, odhajata tudi cou in griezman. Tukaj bi se dobilo okrog 100M ce stejemo se da se znebijo plač. Prihaja nazaj pena kar bi pomenilo da ter stegen ne bo zacementiran na golu s takimi predstavami. Pripeljati je treba se rbja lbja cbja. Upam da jim uspe z lewo. Ce jim ne uspe z njim naj poskusijo z dybalo (free agent)
Lucky
28. 04. 2022 17.05
+0
Škoda, da še kar serje. Čudno mi je, da piše v članku, da se je prvič oglasil. Mislim, da je podoben članek že bil tu. Kakorkoli, naj ne serje in raje ostane v spominu kot legenda. Seveda, kot igralec. Zaradi igre, ki jo je postavljal, sem praktično nehal gledat Barco. Škoda časa, za tisto matranje žoge. Za okrepitve naj ne serje. Je dobil Depaya. Xavi je dobil 2 napadalca, ki sta bila oba v problemih. Dobil je nemogoče stanje, ko ni imel niti dovolj igralcev za tekmo, iz B ekipe, so pa lahko samo 3 naenkrat igral. Realna kvaliteta Xavija se bo videla šele naslednjo sezono. Pogoj pa je, da se uspejo znebit balasta. Tam pa je vsaj 8 igralcev, ki enostavno niso material, za osvajanje lovorik. Lahko so čisto OK klubski igralci, niso pa za vrhunske dosežke.
CizLouise
28. 04. 2022 17.11
+5
Odlicno napisano, drgac pa ja, ni to prvic da Koeman joka po raznih medijih. Bi se cloveku zdelo da se mu bo sram pokazat za par let potem ka je naredu iz Barce ampak ne
CizLouise
28. 04. 2022 16.16
+0
tip si sekr ni opomogu xD
dark horse
28. 04. 2022 15.46
+3
Bo lahko pokazal svoje ne-znanje z nizozemci
Luka64
28. 04. 2022 15.55
+8
...to so vrhunski trenerji, ki so bili prej vrhunski nogometaši, tak, da tu pa se ne bi strinjal s tabo. Vendar pa, za uspeh trenerja pa je potrebno marsikaj, ne samo znanje, temveč vrhunskost, kot pravimoment in kemija v moštvu.
dark horse
28. 04. 2022 16.18
+5
Povsod kjer je bil ni naredil nič in so ga brcnili to pove veliko. Če je bil kot nogometaš top še ne pomeni da je tudi kot trener
poper00
28. 04. 2022 16.28
+5
Imam občutek ,da lahko dela samo z izdelanim moštvom sam ga pa ne ve ustvariti.Ni bil problem v rezultatu ampak v igri in klimi v moštvu.To,da ve več o nogometu se strinjam ampak trener ni.
fedr?k
28. 04. 2022 16.42
+2
To da je bil 3x prvak na Nizozemskem ni nič? To da je edini trener ki je vodil vse 3velke klube doma ni nič? To da je osvojil spanski pokal ni nič? To da je z Nizozemci po 8letih suše se uvrstil na veliko tekmocanje ni nič? Da je bil drugi v uvodni ligi narodov ni nic? S Southamptonom je tudi nadpovprečne rezultate imel. Eni pa res nič ne spremljate nogometa in samo bedarije pišete.
CizLouise
28. 04. 2022 18.24
+7
Fedr, use kar si nastel je cista nicla, ja. Prvak na nizozemskem pa drugi na ligi narodov dej lepo te prosim
fedr?k
28. 04. 2022 18.54
-2
Aja bolj je Xavi. Prvak katarske lige. Bolnca
CizLouise
28. 04. 2022 19.52
+6
bog se te usmili ce ne vidis razlike med trenersko kariero Xavija in Koemana... 25 let proti 4 mesecom xD
Kollerik
28. 04. 2022 21.26
+2
Za sabo je pustil razbito ekipo in zraven brez sramu pokasiral mislim da kar 16. milijonov, ker je moral predčasno zapustiti klop Barce. Koeman ni niti X od Xavija.
Pa3ot
05. 05. 2022 11.12
+1
Vrhunski nogometaš še ne pomeni vrhunski trener!!!
AntiFarseloncek
28. 04. 2022 15.24
-1
Barca se je vrnila v leta pred 2005. Imeli so dobro destletje vrhunsko ekipo in so osvajali vse mozno. Zdaj pa se je vrnilo vse na svoje mesto.
Kollerik
28. 04. 2022 15.36
+0
88887
28. 04. 2022 20.26
-5
SAKOSAKO
28. 04. 2022 15.03
+5
Ko je odšel je bila Barcelonina igra ne prepoznavna. Tako daleč jo je spravil on, Xavi sedaj postavlja vse na svoje mesto. So pa sigurno vzponi in padci tako kot povsod.
Papyrus123
28. 04. 2022 14.40
+7
Normalno da gre vsaka zlata generacija skozi manjše on večje zamenjave ključnih igralcev, prihajajo leta brez lovorik ampak kar se je dogajalo v Barci mislim da ni jasno nikokomur.
fedr?k
28. 04. 2022 14.47
+2
On je bil picopek in ne sportnik. Bil pa je sportni menager drzi.
Papyrus123
28. 04. 2022 14.34
+8
Barcelona lahko potrebuje leta, da bo konkurenčna. Od 2014 samo navzdol, pa vendarle se je Bartomeu skrival za po eno lovoriko na sezono. Take nakupe kot se je šla Barca v tistem obdobju je bilo nevem, kot da so želeli najšibkejšo možno ekipo za najvišji kožen denarni vložek. Da o samem finančnem vodenju kluba ne zgubljam besed, krivdo pa prevalit na Messijevo plačo, nonsens. Se je pokazalo pd njegovega odhoda, da je on dejansko bil ekipa in človek, ki je držal moštvo nad vodo od 2014 dalje.
Kollerik
28. 04. 2022 14.20
-1
Ko je odšel, je bila Barca skoraj na začetku sezone, z toliko in toliko tekem manj
ValeBeni46
28. 04. 2022 14.12
+3
Ni logicno? Al je samo meni? Vec tekem, vec tock, vec razlike, ce bi on ze takrat tolk zaostajal s tolko majn tekmami, bi danes verjetno Zavrc treniral
fedr?k
28. 04. 2022 13.56
+5
To vsak ki vsaj malo spremlja nogomet ve. Pa ne pozabimo da je imel boljše rezultate s slabo ekipo brez kasnejših okrepitev Torresa,abomeyanga, in se in še. Pri Xaviju pa ni igre, igrajo brez glave in repa. Vsak igralec ne more biti trener ni kaj.
Visca
28. 04. 2022 13.53
-1
Ce ti ne bi odsel danes zagotovo ne bi bili med prvimi stirimi :)
Tomo Ivic
28. 04. 2022 13.51
-7
Sploh tale trener ne razmišlja slabo
Dany75
28. 04. 2022 13.23
+8
ce bi pa ostal,bi pa sedaj razlika bil 22 tock... nakladac..pokazal pa ni nic...
Papyrus123
28. 04. 2022 14.38
-4
Res je...škoda Xavija kateremu mesto trenerja bi moralo pripasti čez 5 let, ko se ekipa in klub konsolidirata, moštvo dobi trdno jedro po vzorcu, ki je bil desetletja uspešen La Massia+kar je manjkalo do vrhunskosti. Kar pa je bartomeu uspelo spacati v parih letih je kriminal, od 2014 praktično noben drag nakup ni imel nikakršnega res nikakršnega smisla.
zk12
28. 04. 2022 13.17
+2
Ko si odšel je bila Barcelona na sredini lestvice in brez točk v Ligi prvakov 😂
fedr?k
28. 04. 2022 14.49
-7
Odsel je u minus 8 tockami zdaj pa zaostajajo za 15 tock. Da ne govorimo o polomu v ligi evropi kjer je izpadel skoraj na prvi stopnički od hudega Eintrachta.hehe
28. 04. 2022 16.12
+1
Fedr teb velik stvari ni jasno.. razlika je ce ti na zacetku zaostajas 8 tock in si na sredini lestvice ali pa zaostajas na koncu za 15 in si drugi.. 🙉🙈🙊🤣😂🤣😂
fedr?k
28. 04. 2022 16.17
+0
Razlicna je tudi ekipa to tebi ni jasno je treba imeti možgane. Zdaj imajo Torresa pa Abomeyanga ter ostale pa Dembele ter ostali so se pozdravili tako da s tako ekipo bi moral zmagovati ne pa izgubljati z velesilami kot so Cadiz Rayo Eintracht,...