Nogomet

Rubiales jasen: LaLiga se bo z enakimi pravili zaključila 30. junija ali kasneje

Madrid, 18. 03. 2020 12.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Marko Gašparin
Komentarji
48

"Tekmovanja se morajo zaključiti pred 30. junijem, toda ta datum ni nikakršna nepremostljiva ovira," je na novinarski konferenci v Madridu izpostavil predsednik španske nogometne zveze (RFEF) Luis Rubiales. Ta tako po hitrem širjenju koronavirusa na španskih tleh, ki ni izvzel niti nogometašev, dopušča možnost, da bi se špansko prvenstvo zavleklo pozno v poletje.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Ena izmed ovir za podaljšanje prvenstva v julij je, da so pogodbe nekaterih nogometašev pod okriljem Uefe veljavne le do 30. junija, zato bo španska zveza skušala narediti, kar je možno, da bi Uefa podaljšala te pogodbe. "Pošteno bi bilo, da se sezona zaključi z enako zasedbo. Podali bomo takšen predlog. Upajmo, da lahko to dosežemo. Če ne, bo ta neenakost veljala za vse. A o tem je morda še prezgodaj govoriti," je pojasnil Luis Rubiales. Ta je velik zagovornik tega, da sezona kljub grozeči pandemiji koronavirusa izpelje do konca, prav španska nogometna zveza naj bi bila pobudnik tega, da v Evropi tekmovanja izpeljejo do 30. junija letos. "Idealno bi bilo, da je sezona izpeljana pravično in bo za vse vse enakopravno. Tekmovanje je treba osvojiti na zelenici, zato je prav, da ni nepravičnosti. Vsi smo glasovali za to pobudo. Vsi predsedniki evropskih zvez se strinjajo in podpirajo odločitve španske zveze," je še dodal Rubiales. Ta je tako prečrtal možnost, da bi trenutno vodilna Barcelona (ima dve točki prednosti pred Real Madridom) bila prvak, če se La Liga ne bi nadaljevala. "Vse ekipe pričakujejo pravičnost. Če so tekmovanja vnaprej določena, ne moremo spreminjati pravil," je ocenil Rubiales in dejal, da je španska zveza Uefi predlagala nadaljevanje španskih tekmovanj v obstoječem formatu.

Podaljšanje koledarja
Kar se lige tiče, je Rubiales izpostavil podaljšanje koledarja. "Predlog je bil podaljšati koledar tekmovanja toliko, kolikor je potrebno za dokončanje sezone. Govoriti moramo z LaLigo in se pogovoriti z vsemi. Gre za zgodovinski trenutek," je bil jasen predsednik španske nogometne zveze.

Rubiales zagovarja, da se mora prvenstvo v celoti izpeljati, da lahko določijo prvaka.
Rubiales zagovarja, da se mora prvenstvo v celoti izpeljati, da lahko določijo prvaka. FOTO: AP

Dotaknil se je tudi tega, ali LaLigi morda grozi dokončna prekinitev. "V določenem trenutku bo treba nadaljevati. Če nas bo Uefa prosila, da določimo prvaka oz. tiste, ki bodo izpadli iz LaLige, ji bomo sporočili, po kakšnih kriterijih. Mi si želimo, da se prvenstvo konča," je bil jasen Rubiales. Če bo potrebno, tudi pred praznimi tribunami. "To je sicer naša zadnja možnost, toda smo podvrženi odločitvi strokovnjakov. Ne vemo, kdaj bomo lahko spet igrali," je ocenil Rubiales. Jasno pa je, da bo, ko se bo tekmovanje nadaljevalo, potekalo v povsem drugačnih razmerah kot do sedaj. "Na zvezi bomo par tednov pred nadaljevanjem prvenstva pripravili sanitarne ukrepe. Ti bodo odvisni od navodil oblasti," je opozoril prvi mož RFEF-a.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (48)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

cripstoned
19. 03. 2020 12.50
-5
hahahaha hejteri...ali bi imeli enako mnenje ce bi real bil na 1.mestu? seveda ne...takrat bi krivili pokojnega franca, kralja, sodnisko zvezo, laligo, strice in tete in ne vem sej kaj vse...samo cestitali ne bi realu pa ceprav ste videli premoc na obeh elklasikih in madrilenih...
Janezcesnik
19. 03. 2020 13.38
+7
Roglič šampion
19. 03. 2020 13.56
+6
samomojemnenje
19. 03. 2020 14.14
+5
Cripsi...Ko bo Real osvojil prvenstvo, ko ga bo, bom čestital Realu, v to si lahko prepričan. Ampak v zadnjih letih je ni bilo kaj veliko za čestitati.
cripstoned
19. 03. 2020 15.44
-4
13 in 33...ali bo sploh kdsj prisla barca do teh lovorik? hahahahha... ne pozabite da je bil real prvak spanije 3 sezone nazaj ob tem pa 2x zaporedni evropski prvak... kdaj je bila nazadnje prvak evrope barca? kmalu bodo ze pri 2. milijardi eur porabljenih za evropo glavne lovorike pa od nikoder...boljse da so za ta denar kupili robcke ker toliko joka kot ste spustili hejteri v zadnjih letih dominacije reala po evropi ni noben... se danes so solze prisotne... hahahahaha
Roglič šampion
19. 03. 2020 19.01
+3
Ti govoris kot da ze 10 let ne bi bili prvaki evrope...
Roglič šampion
19. 03. 2020 19.03
+1
Ne pozabi ti da ima real v tem stoletju le 1 lovoriko v lp vec od barce(5-4) v spanskih naslovih je pa kar precejsnja razlika v barcino korist...ne dajej barce v nic crips pa zresni se provokatorcek
cripstoned
20. 03. 2020 10.12
-2
prokatorcek o provokacijah...pa tebi se vedno ni jasno da so 4 naslovi reala v evropi plod tega da je lahko barca osvajala prvenstva...tako atleti kot real so dali poudarek evropi pred spansko laligo...verjemi mi ce bi se oba osredotocila na laligo da barca ne bi bila na 1. ali 2.mestu...saj jo ze 5 sezon zapored oba kluba nadigravata v medsebojnih tekmah in opravicujeta spanski nogomet v evropi medtem ko ga barca z katastrofalnimi izpadi proti nizjekategornikom samo kvari....liga prvakov je tekmovanje real madrida...bilo in bo...13* je meja ki jo bo porusil samo real in nihce drug....ko bo real imel 15* bo barca se vedno pri 5*...kaksno prvenstvo bo pa imela vec ampak ne vec od reala...vecno 1. je real madrid kar se evrope in spanije to tice...pa to vam prav ali ne...vas problem hejteri moji in realovi...
mojcd
18. 03. 2020 20.35
-2
Tekmovanja se morajo zaključiti pred 30. junijem, toda ta datum ni nikakršna nepremostljiva ovira. Negiral samega sebe
resnicaosvobaja
18. 03. 2020 20.39
+1
Tako je , vendar nihče ne ve, kakšno bo stanje nogometašev po epidemiji in kdaj jo bo konec
Kollerik
18. 03. 2020 18.17
-2
Velika prekinitev tekmovanj po še najbolj prav prišla Barci, ki bo tako končno izpopolnila svoj precej poškodovan kader. Vrnili se bodo "snajperista" Suarez, pa Roberto, Artur itd... pa tudi Messi, Ter Stegen & co. se bodo spočili, kot je treba...na unga dembeleja pa itak ni za računati, pa če se cajta milijon let skupaj.
resnicaosvobaja
18. 03. 2020 19.04
+6
Premor ustreza vsem razen Liverpoolu,ki ga itak ne rabi
Kollerik
18. 03. 2020 19.20
+2
Res je .. :) Boljše tekme, kot je bila zadnjič Liverpool vs. ATM, že dolgo nismo videli.
mojcd
18. 03. 2020 20.35
+2
cripstoned
19. 03. 2020 12.45
-6
kako da ne ...boljsa tekma od obeh tekem je bila tista finalna reala proti juventusu...pa tudi lanska med liverpoolom in barco....bolecine so se vedno prisotne ali kako?
samomojemnenje
19. 03. 2020 14.10
+3
resnicaosvobaja
18. 03. 2020 17.48
+12
Real je z zadnjim porazom nakopal gromozanske težave španski zvezi, ki bi bile v primeru zmage mačji kašelj
Trend01
18. 03. 2020 18.06
-2
Ja, to bo to. A misliš, da so zmešani? Da bi tako poklonili naslov Realu? Da bi bila spet cela Katalonija in pol Slovenije v "luftu"? Da Atleti iz LP izpadejo? Daj, zresni se. P.s. - naj ga raje Barceloni poklonijo.
samomojemnenje
18. 03. 2020 18.30
+3
resnicaosvobaja
18. 03. 2020 19.01
+6
Kako bi na tak način poklonili naslov Realu ? Real ni prvi sedaj niti po 19. krogu ? Če ga naj poklonijo, ga naj nekomu, ki ima največ točk
Trend01
18. 03. 2020 16.05
+8
Ko bo tale virus pod kontrolo, se še vedno ne bo moglo igrati "normalen" nogomet. Poglejte Valencijo, Espanyol. Nekateri bodo morda še fasali. Bolezen napada pljuča. Torej bodo ti igralci, ki bodo resno oboleli, še lep čas iz forme. Ali igrati na "fair-play" in počakati, da so ti - od korone oboleli - vsaj "normalno" zdravi ali kar takoj? To bo težka odločitev. Sam predvidevam, da bi se prvenstvo lahko zavleklo krepko v julij. In to pred praznimi tribunami! In kot @messi... pravi; letos ne bo dopustov. Vsaj ne na morju.
samomojemnenje
18. 03. 2020 16.30
+5
resnicaosvobaja
18. 03. 2020 17.44
+4
Kako in kdaj bodo igrali španski nogometaši na olimpijadi, če ta bo ?
Trend01
18. 03. 2020 17.46
+2
OI za nogometaše? V bistvu nepomemben dogodek.
resnicaosvobaja
18. 03. 2020 19.03
+3
Denarno...drugače pa kaj velja zate več, osvojitev državnega prvenstva ali zlata medalja z OI ?
Trend01
19. 03. 2020 10.01
+0
LP, državno prvenstvo, Super pokal, OI, pokal
samomojemnenje
18. 03. 2020 15.59
+9
Če bi to sezono slučajno rešili za zeleno mizo in naslov podarili Barci, bi Barca prvič prejela podarjen naslov. Čeprav je v trenutku prekinitve prvenstva prva na lestvici, ker je zbrala največ točk. Tako kot Juve, Bayern, PSG, Liverpool. Ampak to se ne bo zgodilo, ker ni na vrhu Real. Vsi pa vemo, da večina Španije podpira Real, skupaj s sodniško organizacijo, kraljem in vlado, ker je Barca v Kataloniji in je Katalonija politično osovražena v Španiji.
AtleticoSLO
18. 03. 2020 16.08
+7
Kralj je navijač Atletov...za ostalo pa kar drži
samomojemnenje
18. 03. 2020 16.21
+9
Atletico, vem, da kralj navija za Atlete. Ampak službeno mora podpirati Real pred Barco, saj je kralj Španije, Barca pa je v osovraženi Kataloniji. Tudi Atleti so morali pokazati 120%, da so bili 10x prvaki Španijev v boju proti favoriziranemu Realu.
pako-san
18. 03. 2020 20.38
-6
120% ne obstaja v sportu ce se ne ves. Max je 100%!!
samomojemnenje
18. 03. 2020 21.23
+5
DR.Fejsbuk
18. 03. 2020 15.33
+6
Tako ali tako ne bomo šli na dopust, bomo pa fuzbal gledali, čeprav mislim, da do tega datuma lalige še niti nadaljevati ne bo možno! Da o italijanih in francozih sploh ne govorim!!
cripstoned
18. 03. 2020 13.46
-29
dajmo naslov barci itak vsi vemo kdo je pravi prvak...pa naj se veselijo tiste zvedzice na katero bodo v prihodnosti cakali se bolj kot naslov lige prvakov ki je glede na barcin vlozek odaljen svetlobna leta....general franco in razni komentarji ter osebe ki ste jih omenjali hejteri v preteklosti vam tudi vec ne grejo v prid...nismo ziveli v dobi generala franca zivimo pa v dobi vara in sodnikov...po novem se virus ki bo dolocil mariskej v skodo najboljsim...ce dajo naslov barceloni potem bi v ligi prvakov moral dobiti naslov atletiko ker je na obeh tekmah premagal aktualnega evropskega prvaka?
krnekilojz
18. 03. 2020 15.04
+21
DR.Fejsbuk
18. 03. 2020 15.31
+13
Žnjj07
18. 03. 2020 15.44
+17
Cripstoned..tebi zivljenje verjetno ne poteka tako kot si si zamislil hm? Samo aroganco in zavist je zasledit v tvojih komentarjih.
samomojemnenje
18. 03. 2020 16.02
+13
Cripsi, sem že napisal, da tvoji komentarji ne mejijo več na blaznost, ampak so blazni. Do konca pandemije bodi doma, potem pa si poišči pomoč.
Kollerik
18. 03. 2020 16.44
+7
dark horse
18. 03. 2020 17.46
+6
cripstoned
19. 03. 2020 12.47
-4
strah je prisoten v kampu kataloncev...zato imajo pomoc vara, sodniske zveze in lige z razporedi pred tezjimi tekmami...real je pokazal na obeh tekmah proti atletom in proti barci da mu oba nista do kolen...pa ceprav 2 sezono po odhodu najvecjega igralca ...
StAnalitik
18. 03. 2020 13.22
+7
Fuzbalerji do konca.Bravo primitivci.A so stave vplačane vi skorumpiranci?
stoj?kov
18. 03. 2020 13.41
+14
la ligo bi zaključili le v primeru da je real trenutno prvi...
cripstoned
18. 03. 2020 13.43
-25
stocjkov zakaj? ker je barca na 1.mestu zaradi vara? vsi vemo kdo uziva pomoc vara, sodniske zveze in lalige ...kar se razporedov barce pred tezjimi tekmami in elklasika tice pa tudi po dan ali vec pocitka za barco pa ceprav je potem nadigrana v vseh segmentih pravega letosnjega prvaka lalige (real madrid)..vse ostalo je in bo kraja...razen za vas ki gledate mize in si lazete...hahahaahahh
krnekilojz
18. 03. 2020 15.07
+15
bebćk prvak je tisti, ki ima več točk in ne tisti, ki ti misliš, da bi moral biti! Beli opranko saj te bo še razgnalo, ker veš, da real ne bi bil niti enkrat prvak LP, če bi se vsaj enkrat dobil z Barco! Vendar so dinarčki od pereza uredili, da niste nikoli dobili Barce v izločilnih dvobojih.
Žnjj07
18. 03. 2020 15.47
+7
krnekilojz ++...bolje da ne mesas dreka, ker potem se le smrdi :)
Žnjj07
18. 03. 2020 16.11
+7
Si zdaj rad Analitik?:). Bolje, da se ukvarjas s politko, kot pa, da komentiras pod rubriko, šport...ker drugo kot provocirat, tvoja intelegenca ne premore;)
Roglič šampion
18. 03. 2020 18.05
+5
Vsi vemo vsi vemo vsi vemo blavlablabla...ti o nogometu gotovo nic crips...
cripstoned
19. 03. 2020 12.48
-4
lojzek ce bi bilo obratno bi pa govoril o vseh drugih stvareh samo realu ne bi cestital...prevec dolgo vas poznam da bi vam verjel...