Nogomet

Se v Kataloniji obeta velik prestop? Gordon na pragu Barcelone

Barcelona, 27. 05. 2026 18.43 2 min branja 99

Anthony Gordon

Trenutna nogometna sezone se še ni končala, govorice o domnevnih prestopih pa so se že začele. Za prvo prestopno bombo bi lahko poskrbeli pri Barceloni, kjer se zanimajo za napadalca Newcastla Anthonyja Gordona. Katalonci naj bi z Angležem že vse dorekli, čakajo pa zeleno luč s strani otoškega kluba. Blaugrana je za 25-letnika pripravljena odšteti okoli 80 milijonov evrov.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Pri blaugrani naj bi načrtovali prvi odmevni prestop nogometne tržnice. Govora je o krilnem napadalcu Newcastla Anthonyju Gordonu. 25-letnik se je na sam sever Otoka preselil z vrst Evertona, kje je opozoril nase. Krasita gra predsvem izredna hitrost ter igra brez žoge. Gordon namreč velja za enega boljših napadalcev, kar se tiče izvajanja presinga, lastnost, ki je zagotovo všeč Hansiju Flicku. Sistem, ki ga je Nemec implementiral v Kataloniji sloni predvsem na intenzivnosti igralcev, ko niso v posesti žoge. Tudi zaradi tega je v Barceloni zablestel Brazilec Raphinha, ki je pod Flickom doživel pravo karierno pomlad.

Prav Brazilca bi lahko v prvi postavi zamenjal Gordon, ki je po osnovni nogometni izobrazbi sicer levi krilni napadalec, dobro pa se znajde tudi na položaju osrednjega napadalca. Po odhodu legendarnega Poljaka Roberta Lewandowskega bodo pri Blaugrani krpali luknjo na čelu napada, to vrzel bi lahko zapolnil tudi Anglež. Letos je zablestel predvsem v Ligi prvakov, kjer si je z 10. zadetki prislužil tretji najboljši strelski izkupiček. V angleškem prvenstvu se je ustavil pri skromni številki šestih golov, kar je v oči skočilo tudi številnim privržencem katalonskega kluba, ki niso najbolj naklonjeni njegovemu prihodu v Barcelono.

Marcus Rashford
Marcus Rashford
FOTO: Profimedia

Blaugrana je imela največ težav v obrambi, kjer je intenziven slog Flicka terjal veliko napak relativno mlade zadnje linije na čelu s Pauom Cubarsijem. Mediji na Iberskem polotoku že nekaj časa poročajo o zanimanju, ki ga v Kataloniji kažejo za osrednjim branilcem Interja Alessandrom Bastonijem. Če bodo za Gordona odšteli nekaj manj kot 100 milijonov evrov, se zna zgoditi, da jim bo zmanjkalo denarja za še eno odmevno orepitev. Veliko vprašanje se poraja tudi glede prihodnosti Marcusa Rashforda, ki se mu je iztekla posoja, skoraj jasno pa je, da se ne bo vrnil v Manchester. Rdeči vragi bi zahtevali slabih 30 milijonov, ki pa jih Barcelona očitno ni preipravljena odšteti.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 novo
  • 6
  • 7 novo
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
KOMENTARJI99

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

REAList7
29. 05. 2026 11.40
Očitno bo zdaj farselona imela G A Y napad (grdon, alvarez in yamal). Očitno ne bodo več le goljufi, ampak bodo mavrični goljufi :D
friki24
29. 05. 2026 14.05
ahahaha otrok kera ghlupa izjava..bol nam ne more dol viset..v tem tvojem zapisu je ze viden strah, stalar:D
Lucky
29. 05. 2026 14.25
Preobrata zihr ne bo pri Realist7. Ta bo še naprej dosadan.
Wolf85
29. 05. 2026 15.10
Mi gledamo nogomet,po tvojih izjavah pa vidim da si nagnjen k mavricnim zadevam
NoriSušan
29. 05. 2026 17.13
A vi feni usrandrida ste pa homofobi vidim. To pa ni lepo, ko pa se gre za vinkota so pa vsi rasisti. Torej povzetek- lahko si homofob do nekega kluba ampak rasist je pa preveč.
Loptass
28. 05. 2026 19.13
Vrhunski Mastantuono tudi ne gre na SP. Kera brukica, kajne Nejc?
NoriSušan
28. 05. 2026 19.42
Hja sej nima nobenga učinka. Sicer za klopco gret pa vodo nost je pa tud on uredu
Nejc Lola
28. 05. 2026 17.46
Varca fani igralca prej sploh poznali niso preden je sel v barco🤣🤣🤣 zdej je pa najboljsi na svetu🤣
friki24
28. 05. 2026 18.02
Kok se ti tresejo tangice od 1-10?
NoriSušan
28. 05. 2026 19.44
Prvo: Sej veš da smo igral prot klubu en mesec nazaj za katerga igra ne vem kako lahko take nebuloze pišeš. Drugo kdo je reku da je najbolši na svetu? Ti res ne poznaš meja meloumnosti. Sicer pa glede na to da misliš da bo penalppe zmagu zlato žogo me niti ne preseneča
26250440
28. 05. 2026 15.30
Alvarez je zaključen...115M plus bonusi..
NoriSušan
28. 05. 2026 15.37
To so odlične novice. Samo še obrambo porihtat pa gremo po ligo prvakov
NoriSušan
28. 05. 2026 14.32
Vidim spodaj spet madridioti pametni o financah in prestopih. Samo oni niso tisti obsedeni ampak 80 procentov kometarjev pod članki Barce je njihovih. HAHA in pol jokajo kdo provocira. Neverjetno. Mogoče najprej zmagajte kakšno trofejo preden ste pametni na dolgo in široko.
Lucky
28. 05. 2026 14.17
Kot vedno, bom ocenjeval tekmo po tekmo. Vse skupi je sam igra številk in kk gledaš na njih. Že dolg nazaj sem pisal, ko je Flick prpelu 2 izjemna statistika. Vrjetn majo o Gordonu dost več podatkov, kot mi. Na prvi pogled pa zgleda mal čudn. Kupl smo torej rezervo Raphinhi, za 80 miljončkov. Razn, če so resnične govorice o odhodu Rafe. Al pa, da bojo sprobal podobno varianto, kot Dembele pri PSG. Zdej je norija za Alvarezom. So pa vse to zadeve, ki jih zveš šele, ko jih sprobaš na igrišču. Včasih rata, včasih ne. Če ne bo ratal, bo kr velik koštal.
Vladimir.Krutov
28. 05. 2026 14.26
Luc....zato sem pisal o dveh variantah....bo zanimivo....sem ga parkrat gledu.. .zanimiv igralec...
NoriSušan
28. 05. 2026 14.29
Iskreno edino pravilno ker je vsaka tekma čist svoja zgodba. Upam da ne bo dober samo pol leta. Samo dalje po trofeje
26250440
28. 05. 2026 14.41
Pripeljal bodo oba...To pa zato ,ker je glavni cilj LP..Mora imeti široko bazo igralcev...Igral bo podobno kot PSG-tudi...Z Alvarezom pa drugače...Raphinja ne gre nikamor.On je zacementiran pri Flicku..Razen če se zgodi Martinez v kar pa glede na izjave Raphinje dvomim..Sej če bo ratal bo OK,če ne bo pa tud OK...
Vladimir.Krutov
28. 05. 2026 14.46
004...lahk gre že jutr....prestopni rok je umetnost...
26250440
28. 05. 2026 15.29
Vlado,upam da ne,ker se spet potem ogromno podere...Barca je v 1:1 pravilu in nekje sem prebral ,da bodo zapravili okrog 300M letos...
Vladimir.Krutov
28. 05. 2026 15.39
jaz tudi upam....možno je pa vse....počasi bo 30 let star..
NoriSušan
28. 05. 2026 19.48
Če so to resnične napovedi potem naj bi več kot polovico dal samo za dva napadalca če bo res cifra 300m. Nekako razumem zakaj ker je letos bil tudi mal scenarij z poškodbami in seveda je treba met backup-še zmeraj pa upam da se porihta obramba kjer mamo še zmeraj največ težav. Glede starosti igralcev pa me niti ne skrbi ker tudi izkušenost rabimo in smo videli ta Lewa tudi pri 37 letih še zmer zna zabijat. Tako da samo počasi in po nove trofeje. Pa seveda naj bi bil tudi poudarek da maldinci dobijo šanse.
26250440
28. 05. 2026 13.15
tako je....Mislim da se bodo tam na 100M našli...Mogoče vzamejo še kakšnega v zameno-recimo Ferrana...Zanimivo da sta tako Alvarez kot Gordon dala manj golov kot Ferran letos,ampak Flick ima sistem igre visokega presinga in vračanja v obrambo in ta dva idealno delata take stvari...Še ,če mu uspe dobiti centralca in to bo super...
friki24
28. 05. 2026 12.43
Danes naj bi Barca poslala prvo uradno ponudbo za alvareza..90milj+ dodatki..Seveda ne gre pricakovati dogovora vendar je zacetek pogajanj..Bomo vidl
friki24
28. 05. 2026 12.56
Atleti naj bi zahtevali 100milj+ dodatki..Vse je mozno..Kar stiskajte minuse stalarji;)
NoriSušan
28. 05. 2026 15.57
pusti jih vidiš da so maloumni hipokriti. Se jim že tangice tresejo hahah
annonymo95
28. 05. 2026 12.10
potrjeno je, da je lolek r3t4rd
NoriSušan
28. 05. 2026 15.58
A nis to že prej vidu. Js to pogruntu po drugem njegovem komentarju. Če bo šlo tko naprej bo še kripla podru
26250440
28. 05. 2026 10.51
Super,tisti ki pojma nimajo o nogometu naj se kar smejijo..Govori se ,da gre Deco po Alvareza še pred svetovnim...Tud Alvarez ,mislim da je že dogovorjen...Pride še Silva,čeprav Flick niti ni tolk zainteresiran zanj in na koncu še centralni....Mislim da bo letos vrhunski prestopni rok za barco...Grejo po mojem Araujo,Cassado,Roony sigurno,Lewa je že šel,zaradi mene pa lahko prodajo še Baldea,Koundea...
Nejc Lola
28. 05. 2026 10.59
Govori se to vse samo v tvoji glavi ker je notri prostor ker ni mozganov😹😹
26250440
28. 05. 2026 11.09
Nejko,kdor se zadnji smeje,se najslajše smeje...Real je do zdej kupil samo Negreiro in nov avtobus...
26250440
28. 05. 2026 11.36
Prodal pa 10 ton riža...
NoriSušan
28. 05. 2026 15.58
hahah oni se potegujejo sedaj da bojo kupil 30 penalov da bo večji učinek. Mogoče grejo iz -14 na samo -10
NoriSušan
28. 05. 2026 16.19
Sej nima veze važn da majo 15 UCL
Nejc Lola
28. 05. 2026 10.23
Najvecji transfer barca bahahahahahahahhah🤣🤣
NoriSušan
28. 05. 2026 14.28
To je šele začetek lovimo še ostale. Ne vem zakaj spet špilaš nekega pametnega ko nimaš pojma. Kaj bo pa usrandrid kupu kej razn 20 penalov za nasledno sezono
Nejc Lola
28. 05. 2026 10.21
30mil za rashforda nebi dal za najbolj random igralca z samo 6 goli v ligi pa 80mil Bahahhahahahab🤣🤣🤣🤣
Loptass
28. 05. 2026 10.41
Camawinga 40 mil., pa ne more biti menjava Bernalu, ki še sploh ni začel prav igrat. Careras 50 mil. pa je 3. levi bočni pri Realu. Zaveži rajše, ker si tragikomičen.
Clovek
28. 05. 2026 10.43
Je pa zabil 10 golov v UCL. Je pa vas “naslednik” Messija zabil 1 gol za 50 mil. Prava kupčija ;)
Loptass
28. 05. 2026 11.56
Clovek, nogomet je kolektivni šport in ne šteje zgolj samo statistika doseženih golov. Tudi Ronaldo je prišel v zmagovalni Juve in postal najboljši strelec. Ampak Juve kot ekipa je z njegovim prihodom zabijal manj golov, kot pred njim in se je pričel mučiti v igri, naenkrat so bile težave v odnosih. Da zadostijo osebnim apetitom enega igralca, žrtvujejo več drugih igralcev, s tem pa pride do padca ekipe. Ampak to je zgleda pretežka materija za vas nekatere.
Clovek
28. 05. 2026 13.07
Loptass, kot nekdanji športnik se dobro zavedam, da statistika ne pokaže niti približno vsega, kar igralec naredi za ekipo. Ampak z osebki, ki očitno šport spremljajo le skozi gole in tiktok posnetke pač ne moreš drugače, tako da sem moral loleku povedat na tak način, da je razumel :) Sploh ker je v njihovih glavah bil Mastantuono boljši od Messija, uspelo pa mu je doseči le en samcat gol.
REAList7
28. 05. 2026 13.28
Loptass, ti si takšen hipokrit, da ni večjega. Še včeraj si trdil, da si Modrić leta 2018 zlate žoge ni zaslužil, ker je dosegel samo 4 gole in 12 asistenc na 59 tekmah, zdaj pa tu pametujete o tem, da zgolj statistika ni dovolj, da pokaže vse, kar igralec naredi za ekipo. Še en dokaz več, da sploh ne veste kaj bi radi, enkrat je eno, drugič je drugo.
Loptass
28. 05. 2026 13.52
Modrić leta 2018 zagotovo ni bil individualno najboljši igralec na svetu. Še Realovci so vsi pisali, da bo zlato žogo dobil Ronaldo, potem ko je najavil, da bo odšel iz Reala, pa so ali pa ste, kar vsi naenkrat zagovarjali, da si jo zasluži Modrić. Takrat je bil tipični in najbolj očiten primer, da se je pri podelitvi šlo zgolj, da jo dobi igralec Reala. Ker je Ronaldo šel, je to Modrić. Torej je bila podeljena po kriteriju, glavno da je igralec Reala. Xavi in Iniesta sta imela boljše sezone, kot Modrić 2018, sta celo osvajala EURE in SP, pa nista dobila zlate žoge, ker je bil Messi kljub temu individualno veliko boljši.
REAList7
28. 05. 2026 14.24
🤦🤣🤣🤣
NoriSušan
28. 05. 2026 14.26
Vaši igralci k so zastonj nimajo učinka lolček loh greš nazaj v jamo jokcat
Nejc Lola
28. 05. 2026 10.03
Zdaj se vidi po nakupu gordonuja kako zna varca z denarjem🥱👍 v minusu pa se to zapravljajo kredit za kredit na overpriced igralcih🤣🤣🤣 hehehehe 🤣🤣
NoriSušan
28. 05. 2026 14.26
Ampak mi smo pa obsedeni a ne?
friki24
28. 05. 2026 09.42
Ne pozabimo kako konkurent za predsedniski stolcek v madridu Riquelme pravi, kako real na sezono posluje z 80miljonov minusa.. To potem pokrivajo s prodajo VIP sedezov itd..Pravi da kritizirajo vsi Barcelono zaradi financnih vzvodov katerih se tudi sami posluzujejo.. Ga pa skrbi, da se bo izguba se povecala, ce ne bodo vec dosegali vsaj cetrtfinale v LP vsako sezono..
Nejc Lola
28. 05. 2026 10.01
Ne pozabimo kok milijard so v plusu za vsa leta za nazaj???😁👍👍
Clovek
28. 05. 2026 10.16
Zato pa nakupi na obroke ;)
friki24
28. 05. 2026 12.40
Clovek..tocno tako
Loptass
28. 05. 2026 08.48
Nejc se ukvarja z Barco in se v eno posmehuje. Na nogomaniji si naj prebere članek o Mbappeju danes. Zakaj je stanje v Realu takšno kot je, v katerem segmentu je Mbappe najslabši napadalec v Evropi. In kako je Xabi naredil red v ekipi....da lahko ta šeta pa igra primadono. Stal jih je že z bonusom prek 200 mil. (prišel celo kot prost igralec), oni pa v dve leti v temi, PSG pa cveti. Pometanje pred svojim pragom jim ne bi škodilo.
REAList7
28. 05. 2026 09.13
Obsedenec z Realom govori o pometanju pred lastnim pragom 🤣🤣 povej to najprej sebi preden vsak dan napišeš 20 komentarjev na temo Reala. Farselonarji delate vse drugo, kot pa pometate pred lastnim pragom.
Loptass
28. 05. 2026 09.32
Mimogrede, to je članek o okrepitvi Barce. V zadnjem tednu dni smo pisali pod dva članka o Messiju in enega o vpoklicu v Špansko reprezentanco. Le eden je bil o Hakimiju. Ti si nabijal pod vsemi. Torej samo v zadnjem tednu, si komentiral pod več člankov, ki nimajo zveze z Realom, kot jaz pod članke, ki se ne nanašajo na Barco. In tudi v preteklosti, vi pogosteje komentirate pod Barcini, kot mi Realovimi, čeprav smo vsi povsod. Najbolj pa pametujete vi, se spuščate v okrepitve Barce, predsednika, celo streho, žalite vse povprek, svoj Real duvate in se hršite kakšna era prihaja, kaj vse boste naredili, na koncu pa tema od sezone. Spet. Jaz nikoli nisem pisal, da bo Barca ne vem kaj vse osvojila, koga bo premagala....so pa splošno znana dejstva, da v Realu marsikaj ne funkcionira, da Mbappe duši ekipo, vi pa rajše vaše probleme preusmerjate drugam na način, da pljuvate po Barci z nekimi neumnostmi. Norčujete se iz Yamala, a vašega Viniciusa, ki ste mu hotli dat zlato žogo, je zasenčil na celi črti.
hojladri123
28. 05. 2026 09.46
Loptass in Nori odgovor na enega izmed prejšnjih: Casillas, Raul, Arbeloa, Mata, Hakimi, Liorente, Vazques, Carvajal, F. Garcia, Carreras, Asencio, Barrios, Paz, Palacios, G Garcia, Fati... od tega naštejem enega ali dva pa ima eden več UCL naslovov kot Barcelona skupaj... Je pa res da mladih igralcev v prvi ekipi RM ni toliko kot pri Barci, kriva je filozofija ki je drugačna kot filozofija La masije kjer proizvajajo večinoma igralce za svoje potrebe, medtem ko jih fabrica razprši po praktično vseh najmočnejših ligah...  Sedaj pa: zakaj kupujete napadalca NC Gordona, če pa imate la masaio ki proizvaja same vrhunske igralce in imate 5 boljših na klopi kot jih je imela la fabrica nasploh v zgodovini?
Loptass
28. 05. 2026 09.58
Barca z nakupi pokrije pozicije, ki jih ne pokrije z Lamasijo. Real pa z nakupi pokriva praktično celotno ekipo, ker od svoje nogometne šole nima nič omembe vrednega. Barca ima trenutno z Lamasijo pokrita štoperja, tudi levega bočnega, 4 veziste in desno krilo z Yamalom. Kateri klub ima toliko igralcev svoje nogometne šole, da lahko pokrije toliko pozicij na najvišjem nivoju??? Niti blizu ni noben. SP 2010 je za Španijo praktično osvojila Katalonija z nekaj posamezniki iz drugih ekip. Letos ste imeli Garcio, ki je tu in tam pokril kakšno poškodbo na par posameznih tekmah. Pišeš pa kot, da Real proizvede igralce, ampak igrajo drugje. Kje? Bayern, United, Chealsea, Juve, Inter, Milan? Koliko top klubov ima nosilce igre ali glavne igralce iz Reala? Kar se tiče naslovov pa vemo kako je....naslovi, ki ste jih osvajali s spregledanimi dopingi, pošenkanimi penali, goli iz ofcajdov ipd., se jaz ne bi hvalil. Se pa strinjam, da je kriva filozofija. Barca gradi na svojih igralcih, ki ta stil nogometa gojijo od malega, Real pa goji na vplivu na sodnike in razne druge institucije ter produciranju afer za dekoncentracijo nasprotnikov in drugih prljavih aktivnosti.
Clovek
28. 05. 2026 09.58
hojladri, Barrios je toliko produkt la fabrice, kot je Raul produkt Atletica..
hojladri123
28. 05. 2026 11.32
Clovek, dejmo se zapenjat no... toliko torej kot je Olmo produkt la masie ? loptass cca 40 igralcev v top 5 ligah je od masie in 35 la fabrice... to ni neka huda prednost in lahko vsako leto zaniha... na ostalo se mi niti ne da odgovarjat ker itak vsi gonite isto mantro kako je RM pokradel vse do predlani... Če vas to potolaži naj vam bo ane.
Loptass
28. 05. 2026 11.53
Če Olmo ni produkt Lamasie, pol si tud Hakimija ne štejte pod produkt Fabrike. Čist enostavno in pošteno. In ne moreš zgolj primerjat št. 40 proti 35. Treba je pogledat kvaliteto igralcev, ne kvantiteto. Barca ima na top levelu Baldeja, Martina, Cubarsija, Gavija, Bernala, Fermina, Olma, Yamala, Nico Gonzales City, Grimaldo Leverkusen, Cucurella Chealsea, Fati Monako, pri Realu so igralci tega nivoja Hakimi in mogoče Nico Paz, pa še to dvomim. Bo se moral dokazat v večjem klubu na top tekmah. Ne samo da so pokradli do predlani.....še lani in letos, ampak je bilo tudi to premalo. Takšne roke ko Tchoumaniju spregledajo večkrat, v ostalih ligah spregledajo eno na 5 let. Problem Reala zadnji dve leti je, da je tako slab, da jim ne uspe niti s sodniško podporo.
REAList7
28. 05. 2026 12.38
Seveda, da sem komentiral pod vsemi članki, ker si se ti pod vsemi, pa četudi niso imeli nobene zveze z Realom, najbolj vtikal v Real Madrid. Obsedenec. A dej, dej. Igraš žrtev zdaj? Še tega nisi zmožen objektivno presoditi, kdo je tisti, ki provocira non stop. In potem se čudite, zakaj dobite reakcijo.
REAList7
28. 05. 2026 12.43
hojladri, super napisano, ampak kaj, ko tega itak nočejo razumeti. Farselonarji želijo slišati samo eno in to je, da je Real slabši v vseh pogledih od njih. Samo in izključno s tem se bodo zadovoljili, v nasprotnem pa se bo to "tekmovanje" nadaljevalo. A najbolj smešno pa je to, da takšne razprave sploh obstajajo, ko pa uspehi in osvojene lovorike enega in drugega kluba govorijo zase in pokažejo dovolj.
Clovek
28. 05. 2026 13.14
Hojladri, Olmo je zame produkt Dinama, saj se je tam dokončno razvil in uveljavil, zato pa mi je tudi smešno, ko igralec odigra eno mladinsko sezono za akademijo znanega kluba in je že produkt njihove šole.
Clovek
28. 05. 2026 13.18
Pretekle lovorike ne mores potegnit v razpravo o sedanjem stanju. Tudi Milan ima drugi največ lovorik UCL pa ne bi mogel rečt, da so zato trenutno boljši od recimo PSG-ja ali Arsenala.
hojladri123
28. 05. 2026 14.04
Clovek se strinjam da se ne strinjam. oz kar se tiče Olma in Hakimija bi lahko tule razpredali še par dni... k sreči je Barca videla pravčas kvalitete olma medtem ko jih Real za hakimija ni... Tudi tukaj se strinjam, trenutno je pač PSG na vrhu, kjer ni ne Reala ne Barcelone... js si to upam tudi priznati... ampak ne mi pa nabijat neke mantre o kupljenih naslovih iz preteklosti in ne vem kaj še...
Loptass
28. 05. 2026 14.10
Mi ne rabimo slišati, da je Real slabši od Barcelone, zagotovo ne. Mi vemo, da je Real slabši. To vedo tudi drugi nevtralni gledalci. Ker rezultati in medsebojne tekme to kažejo. Druge interpretacije ni. Lahko pa ti prilepim par tvojih jesenskih ali zimskih komentarjev, da se bomo spet smejali, kaj vse ste pisali in napovedovali. Tudi ti. Po takih nebulozah, kot ji pišete valda, da vas bo folk provociral. Tudi pod članki o Realu. Nabijate o Negreiri, ki je čisti produkt Reala, ne omenite pa analiz VAR letošnje sezone, kjer je bilo ugotovljeno, kdo je bil največkrat oškodovan in komu so šli najbolj v korist. Negreira je verodostojna zgodba, to o VARu pa verjetno konstrukt. In pol bi ti pisal o nekih resnih razpravah???
Loptass
28. 05. 2026 14.17
Salah se je že javno spogledoval z Realom pred leti, po finalni LP, ko mu je Ramos izpahnil komolec in ni bil sankcioniran, pa je povedal, da glede na to, na kakšen način Real osvaja lovorike, ne želi biti del takega kluba. To ni nekaj kaj bi si kdo izmislil. Na tisti isti tekmi, je Ramos še s komolcem zadel golmana. On bi tam moral biti 2x izključen, ne samo 1x. Par let nazaj so mogli v osmini finala na obeh tekmah pokrast Leipzig, da so šli naprej. Pa tista tekma z Juvetom, ko so naredili preobrat, nato smešen penal za Real v sodnikovem podaljšku, nepiskani penali za Bayern, goli iz ofcajdov proti Bayernu....Ja, to so pokradene lovorike, pa obračaj zadeve kakorkoli želiš.
NoriSušan
28. 05. 2026 14.25
ker vi pa niste obsedeni z Barco. Spet dokazujete kakšni hipokriti ste ko s nejcamlolčkom kampirata pod članki Barce. HAHHAH kašna komedija
bububu123
28. 05. 2026 08.39
že kupljen za 70mil... plus 10mil bonusev... Barca ima denarja ogromno... ker 3 leta niso kupovali... zdaj pa 1:1 pa bo... Naslednji Alvarez, nato pa Vuškovič
annonymo95
28. 05. 2026 08.37
bomo vidli ce se bo lolcek smeaju jeseni ko jim bo gole trpau hahahahahhaha
Nejc Lola
27. 05. 2026 21.23
Jahahahhahahaha kaj je to? Rajsi kredit za nekega brezveznega igralca kot alvareza🤣👍
NoriSušan
27. 05. 2026 21.26
Bolši od vinija pa penalppeja hahah jokaj dalje
Nejc Lola
27. 05. 2026 21.34
Za tebe pomeni jokanje vsak objavljen komentar👎😴😹 sej z varca fani se ne mores nic menit samo provociranje in jokanje bi rekli hahah
ViscaB
27. 05. 2026 21.36
Atletico hoče 150mil se ti zdi da je nekdo ki je dsl 8 golov toliko vreden?
Nejc Lola
27. 05. 2026 21.47
Uf kaksen prosti strel je dal proti varci da jih je izlocil iz uclja😁
Loptass
28. 05. 2026 08.07
Kakšnega je šele dal Rashford nedolgo nazaj v vratarjev kot.
Clovek
28. 05. 2026 08.41
Lolek, vsak tvoj komentar je provokacija ali jokanje, ne vem, če si sploh zmožen sestavit kakšen normalen komentar.
NoriSušan
28. 05. 2026 19.40
hja ime pove vse
Barni3
27. 05. 2026 21.16
Za moje pojme je to napaka...ne da je gordon slab igralec sam kdo bo sedel raphinia al gordon? Pa glede na to da ma barca 150mio za prestopni rok kje bodo nasli spico za 70 mio usaj ne neki vrhunskega...mogoce pa je un egipcan res tak talent da bo vskocu....bomo vidli
ViscaB
27. 05. 2026 21.08
Baje je že fix, sicer je že spodaj nekdo napisal in sicer arcivo var je kar 11x oškodoval letos barco največ v la ligi ja to je ta negreira liga🤣
NoriSušan
27. 05. 2026 21.26
Ja viscab sm brau na ig poročila res tako kažejo
ISSN 15813711 © 2025
24ur.com, Vse pravice pridržane
Verzija: 1804