Nogomet

Thiago Silva: Barca bo preživela brez mene

London, 06. 08. 2012 11.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Brazilski nogometni branilec Thiago Silva je v poletnem prestopnem roku AC Milan zamenjal s Paris Saint Germainom, čeprav je sprva kazalo, da se bo 27-letnik preselil h katalonskemu ponosu.

Thiago Silva
Thiago Silva FOTO: Reuters

Brazilski nogometni branilec Thiago Silva je bil dolgo tarča evropskega klubskega velikana Barcelone, a omenjeni se je namesto za selitev v Španijo odločil za odhod na Park princev, kjer bo v novem tekmovalnem letu eden ključnih mož zasedbe Carla Ancelottija. "Barcelona je izjemno moštvo in verjamem, da so doslej lahko živeli brez mene, kot sem lahko tudi jaz brez njih. Razlike ni,“ je na novinarski konferenci povedal 27-letnik in nadaljeval: "Pogodbo sem podpisal s Paris Saint Germainom in upam, da bom v novem klubu tako uspešen, kot sem bil pri AC Milanu.

Član Selecaa od sklenitve dogovora z novimi delodajalci še ni bil v Parizu, saj so pogodbo podpisali v Riu de Janeiru.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (81)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

SELECAO_slo
06. 08. 2012 23.27
vsak je vreden toliko kolikor plačajo za njega.
xproject
06. 08. 2012 17.49
+17
Dejte ze nehat s tem, da nogometasi zasluzijo prevec...zasluzijo toliko kolikor raja da...in ce bo nek klub bil gledan po celem svetu zakaj ne bi nogometas kot delavec svojega kluba prejel toliko kolikor mu pripada. Ce bi po vase nogometasi dobivali 5k place na mesec pa bi lastniki klubov v svoj zep pobirali milijone...pa spet ne bi bilo vredu kajne? Kar se mene tice je nogomet se edina prava firma, ki daje na delavca. Nogometas za svoj denar dela samo kaj ko ti v neki firmi placo izplacajo po minimalcu, da si lahko direktor nabase zepe...Pri nogometu pac cenijo to, da je nogometas (delavec) tisti, ki drzi firmo po konci. Bi sli pa fuzbal trenirat, ce vam kaj ni vsec ;)
Matic Starc 1
06. 08. 2012 21.20
+2
g33ky_fr34k
06. 08. 2012 15.54
-3
pa Silva sploh ni tak dober kot eni mislijo...
Hammurabi
06. 08. 2012 15.07
-8
Silva bi šel v Barso, če ne bi bil Milan tako pohlepen. Sicer pa je na trgu kar nekaj dobrih centralnih branilcev, najbrž bo šel v Barso Song.
pinkyprinc
06. 08. 2012 16.41
-3
Dirty17
06. 08. 2012 16.55
+11
Če nebi bil milan tok pohlepen? Ja na kaj pa naj gledajo ko prodajajo? Na to da ne bo šel v napačen klub? Če nekdo ponudi več kot drugi je to to
rambek
06. 08. 2012 17.17
-1
tose je šlo samo za denar ampak te bajne cene so prevelike za nogometaša posebej branilca pa magari če je zlat.
alienosmipotnik
06. 08. 2012 14.18
-3
thiago silva ne rabi barce, barca rabi njega. kar je res, je res:) no, vsi pač niso fascinirani z barco, vključno s silvo ne.
prava resni.ca
06. 08. 2012 14.21
+5
PSG sploh ni sprejel nobene ponudbe Barce, tko da ne mors trdit, da Silva nebi sel v Barco.
mickica
06. 08. 2012 13.25
-2
Ja verjetno bo zdaj konec z Barcelono, ko ta ni prišel, ja...! Nazorno je pokazal, iz kakšnega testa je, pohlepnež! Sicer pa izjemen igralec, ni kaj!
Bismarck
06. 08. 2012 13.26
+2
...mah, sej ni edini :) sej veš.....ABBA - Money, money, money......
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.41
+3
ker messi pa ni pohlepen. eh, kje pa. on voluntira.
clioman
06. 08. 2012 14.01
-3
še dobro da je messi za par miljonov prišo v barco ne? čisto logično da pa ma prva zvezda kluba tudi največjo plačo... sicer pa bi psg sigurno od naftašev dobil dovolj € da bi messija lahko kupli samo on se prodal nebi
mickica
06. 08. 2012 14.14
+6
alien..., Messi je dobival že ponudbe preko 100 mio €, če se prav spomnim celo 200 mio nekje iz Rusije, dokler ni dal vsem skupaj jasno in nedvoumno vedeti, da za noben denar ne gre iz Barce! To, da ima največjo plačo (če še ima? Ne vem če nima Etoo večje pri Mahačkali), pomeni le, da zna to ceniti in mu je tudi dovolj - v glavnem, ni pohlepen!
malidzole
06. 08. 2012 14.19
-5
Če ni pohlepen pa naj igra za 5000€ na teden je že to več kot dovolj ostalih 195 000€ na teden pa naj porabijo za palče drugih igralcev ali pa naj za ta denar pripeljejo okrepitve ;)
alienosmipotnik
06. 08. 2012 14.20
-3
eh, pri teh milijonih tudi jaz ne bi bil pohlepen;) ne pozabit - messi je to, kar je, samo v triu s xavijem in iniesto. že ve, zakaj ne gre drugam. ker bi zbledel brez njiju. ker skupaj so to, kar so. vsak zase ni tako močen.
alienosmipotnik
06. 08. 2012 14.21
+4
res, preveč idealizirate te igralce. vsi ti so požrtni kot piranhe na dnar. messi, ronaldo, thiago silva ... vsi.
apetek
06. 08. 2012 14.35
-5
mikica podn od podna... niti to ne veš da ti ogromni zneski gredo klubom...njihova plača je pa druga stvar... verjetno je milan mel odločilno vlogo pri silvi, ker barca bi ga pomoje rada kupla za 5 mio... tako kot se barca pač rada obnaša...in za poceni zneske kupuje igralce ala alexis, jordi alba, villa.. sramota od barce...
mickica
06. 08. 2012 14.41
+15
alienosmipotnik, to pa nikakor ne drži, da Messi drugje ne bi znal igrat! Si predstavljaš Ronalda na primer v Getafeju, ali Ibrahimoviča v Lecceju, ipd...? Tudi Ronaldinho ni prišel tako do izraza v PSGju, oziroma ni mogel brez ustreznih soigralcev doseči tega, kar je potem dosegel z Barcelono! Vsi rabijo tudi izjemne soigralce, da lahko pokažejo svojo, še bolj izjemno kvaliteto! Tako pač je v ekipnem športu! P.S.: Mogoče je bil edina izjema Maradona, ampak nogomet se je od tistih časov zelo spremenil - dvomim, da bi mu danes uspelo, kar mu je takrat z Napolijem!
mickica
06. 08. 2012 14.45
+7
apatek, brez skrbi, da vem, da so to zneski, ki jih plača klub, oziroma teh zneskov sploh ni, če je nogometašu že potekla pogodba in je prost! Ne rabiš žalit zato, tudi če ne bi vedela!!! Hotla sem povedat, da bi tak klub, ki je pripravljen toliko plačat za nogometaša, gotovo tudi njemu dal največjo možno plačo - a ni to logično!
prava resni.ca
06. 08. 2012 15.03
+7
alienosmipotnik Messi je blestel ze precejkrat brez Xavija in Inieste. Se spomns k sta bla oba poskodovana pa je na 2eh tekmah zapored dal hattrick. Tako kot recimo na 2eh od zadnjih 3eh tekem argentinske reprezentance
rambek
06. 08. 2012 17.22
+2
saj vsi igrajo za denar parvzeprav ne za denar ampak Za MILJONE. Ampak to ni pošteno do ljudi takšne vsote ne samo on ampak nasplošno tam je kriza oni pa miljone kijih so pred 50 leti sanjali fusbalerji . Danes pa samo denar denar . Nobeden nogometaš si ne zasluži takšnih vsot niti največji zvezdniki. Pol pa ni čudno ,da je kriza . Tako je skozi ,da eni imajo preveč -drugi pa premalo. Denar je sveta vladar in denar pokvari človeka ta reka sigurno držita.
janezdollar
06. 08. 2012 13.20
+11
mah nikjer ne bo igral tako dobro kot v Milanu...ker tukaj je enostavno igral s srcem...drugod tega ne bo!!! Škoda, da imamo takšne pametnjakoviče v vodstvu kluba, ki prodajajo igralce, ki to nikakor ne želijo...sicer se bo morda čez kako leto pokazalo, da so to bile pametne odločitve...a vseeno boleče!!!
Dirty17
06. 08. 2012 14.48
+4
Sem mislil da bo kdo ki je milan fan bolj na tekočem. Thiago Silva je sam hotel v PSG in tista izjava češ da je bila to 100% odločitev kluba je lažna
Seljako1899
06. 08. 2012 17.43
+4
Dirty17 mene zanima neki v čem je PSG boljši od milana? glede na to da bo psg ostal brez lovorike to sezono milan pa se bo boril na vseh frontah za razliko od PSGja je milan klub z tradicijo in velik osvojenimi lovorikami...
Dirty17
06. 08. 2012 20.28
+3
In kje v moji kratki izjavi ti vidiš izjavo da je PSG boljši od Milana? Rekel sem da je hotel Thiago iti...in je šel. Konec debate. Kdo je pa najboljši? 18 naslovov serie A, 5 naslovov prvaka pokala, 7 naslovov liga prvakov...............
Seljako1899
06. 08. 2012 20.44
+0
Po izjavi k si jo napisal "Thiago Silva je sam hotel v PSG" ne vem zakaj bi hotel v klub brez tradicije brez lovorik mi ni glih jasno sam ok...
Dirty17
07. 08. 2012 15.30
+1
Torej je to letelo na T silvo , ne pa na to kdo je kam hotel. Milan je zame boljši klub. T Silva pa očitno ne gleda na to.
Bismarck
06. 08. 2012 13.12
-3
boli me......važno, da ga mi ne rabimo oz. nočemo! Verminator rulzzz! :)
malidzole
06. 08. 2012 14.19
-1
Matic Starc 1
06. 08. 2012 12.51
-3
še dobr tako dober branilec kot je silva ni šel v farso
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.08
+10
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.10
-3
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.10
-7
real ima tako odlične branilce, da jih farca lahko samo sanja.
Seljako1899
06. 08. 2012 13.11
+4
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.23
+7
alienosmipotnik resnicno se mi zdis kakor da si 30 letnik ki ze 20 let spi v posteljnini z srcki in grbi od real madrida...
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.27
-7
ja, sem zvesti navijač reala. dovoliš? če si ti lahko barce ... o posteljnini pa nič ne vem. in, seljako, ne hecam se - obrambna vrsta reala je absolutno boljša od barcine. ne mi rečt, da ne. edino valdesa bi morala dati v gol, ahahaha, saj res, ker oni naš iker pojma nima;)
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.41
+4
ne moti me ce si zvesti navijac Reala, ne obsojam Reala in clovekove izbire za koga se odloci da navija.... hocm ti rect pa da meces slabo luc na navijace Reala. Slej k prej bojo zarad komentarjev k jih ti in podobni pisete stereotip o navijacih Reala da so otroci itd ;) Kar se tice obrambe pa tako.. Ponavad se pise stevilo prejetih zadetkov, k jih je mela Barca manj od Reala v ligi recimo, v LP pa nism zihr ampak jih je mel pa Real malenkost manj se mi zdi. Kokrkol ene bistvene razlike pa ni med Realom in Barco... tud Albiol, Ramos in Pepe so delal ze fatalne napake. Kar se vratarja tice, Casillas je sigurno bolj kvaliteten, ampak kdor pa rece da Valdes nima pojma je pa tud en utrobar. Valdesa se pac ocenjuje na podlagi ene ali dveh smesnih napak k jih naredi na sezono. Tud Casillas zna delat smesnce... kr poglej tekmo Spanija - Costa Rica iz pretekle sezone. Glede na to kolk Zamor je osvojil Valdes je pa tezko rect o kaksnem slabem golmanu, pa ceprav ma ravno obramba najvec zaslug za najmanj prejetih zadetkov recimo.
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.52
+1
ne, vezna linija barce ima največ zaslug za malo prejetih golov. ker držijo žogo v nogah. in ti to dobro veš, ne sprenevedaj se. tudi piquet ima občasno hudo lovske. valdes pa, ne, res ne bi o tem. še v slovenski ligi imaš boljše vratarje od njega. pa nočem biti žaljiv, ampak že kar nespodobno je za barco, da ima tako zelo povprečnega golmana. vse stavijo na veziste. ampak, tudi oni so samo ljudje in kdaj izgubijo žogo. čim jo, pa velika rupa zadaj. kar je res, je res. meni je vseeno. itak navijam za real, zato me boli barcina obramba.
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.57
+5
to se zmer ne spremeni dejstva da meces slabo luc na svoje navijaske kolege. morda ma res vezna linija, ampak na igriscu jih je 11 in vsak da svoj koscek v mozaik, tko da se ti ne sprenevedaj. Kar se pa vratarja tice je pa ocitno dovolj dober, da so prisli rezultati. S tem da je pa vsako leto med vratarji la lige k zberejo najvec obramb ce ne celo prvi, pa ovrze to, kar vi govorite da je povprecen. Povprecen je on v penalih, ne pa v igri 1 na 1. Na podlagi smesnih napak pa vi govorite da je povprecen, ne pogledate pa dejstev. Tko nekak k je blo vcasih v Milanu z Dido.
alienosmipotnik
06. 08. 2012 14.05
-1
kranjcan, letos sem si ogledal precej tekem barce. sploh pa v ligi prvakov. ne vem, no, valdes je hudo povprečen med vratarji evropskih klubov. žal mi je, ampak prav pionirske napake dela. prevečkrat. razumem, da to narediš enkrat. ajde - dvakrat. ampak on - hm, handanović je za njega nedosegljiv, recimo. pa barce sploh ne zanima. čudno. kot da dobri vratarji niso zares pomemben konstitutivni element ekipe (ali mozaika). kakorkoli. ne mislim se prepirati glede valdesa. meni, ki ne navijam za barco, je to lahko kvečjemu še prav. tem lažje delo za naše napadalce. pa brez zamere.
prava resni.ca
06. 08. 2012 14.14
+2
ja sj js ne govorim da je Valdes najboljsi, ampak za Barco ocitno zadostuje.
lionelmessi10
07. 08. 2012 14.45
+1
alienosmipotnik ja,zto je pa glih eden vaših glavnih 'zvezd' Raul Albiol še podalšo pogodbo :P:P tk je bolša vaša obramba ;) Puyol ali Mascherano pa pojeta celotno vašo obrambo...zaj je tu še Alba..pff :)
pinkyprinc
06. 08. 2012 12.39
-10
Pravilno se je odloču ker potem nebi bil nogometaš bol filemski zvezdnik
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.08
+4
Kilah1337
06. 08. 2012 13.09
+4
sej za v real tut ni ker se ne jokca dovolj močno
pinkyprinc
06. 08. 2012 16.39
-2
vidmo kdo joka skos, k se okol sodnika za vsak drek vseh 11 igralcev zbere pa sika. valdez pa prteče tut do druge strani igrisca ce je treba... pac to je farca
Seljako1899
06. 08. 2012 17.44
+1
pinkyprinc kaj je delanje pritiska prepovedano mogoče? če ni prepovedano mesarjenje po igrišču potem je delanje pritiska neki povsem normalnega...
Arhitek
07. 08. 2012 15.50
alienosmipotnik
06. 08. 2012 12.24
-16
bravo, thiago silva! ta uboga barca, ki nikoli nič ne kupi. hehe. ubožčki iz katalonije. naj raje bankam vrnejo svoj več kot pol milijarde težek dolg, katalonija je v totalnem ekonomskem kolapsu. niti za javne bolnice in domove za ostarele več nimajo, ubožčica barca pa takole. super. poleg reala bo PSG zagotovo eden favoritov za ligo prvakov. super moštvo!
Kilah1337
06. 08. 2012 12.57
+7
ma real malo večji minus veš zafustriranček :) sam barca žal nima kranljeve družine in ostalih ki bi jim dolgove plačevali :)
Kilah1337
06. 08. 2012 12.57
+1
Seljako1899
06. 08. 2012 13.02
+3
barca za razliko od reala nima za sabo kralja kar je sramotno za "KRALJEVI KLUB" ki ima denarja tolko da se samo preseravajo lahko a v spaniji največja kriza na svetu PSG super moštvo? kjer jih nadigra moštvo ki je prišlo iz 2. francoske lige in če ne veš o kom govorim ker verjamem da pojma nimaš je to montpiller
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.03
-4
ima pa za ritko katarske mogotce, naftaše. katar foundation, pa to. zafrustrirančki ste pa kvečjemu barcini fanatčiki. toliko fanatizma redko srečaš v lajfu. hehe, pač vsi ne navijamo za barco. ja, in? meni je vsaj pet drugih klubov bolj všeč od teh pridkanih fantkov iz barcelone.
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.05
+0
drži pa, da za real velja isto. dolgove naj vrnejo, španija je na tleh, ljudstvo na robu preživetja, ta fuzbalski jet set pa se preserava v nulo. tako real kot barca. pa še kdo.
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.08
+5
alienosmipotnik glede na tvoje bedne komentarje in govoricenje na pamet bi rekel da si ti tud precej zafrustriran...
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.08
+0
seljako, PSG gradi super moštvo, ja. in verjamem, da to farcelonarčke skrbi in boli. vse vas boli. vsak nakup konkurentov. ubogo. pomilovanja vredno, res, ampak nogomet pa postaja na ta način zanimivejši. in še to: thiago silva je lepo namignil, da on brez barce prav dobro shaja. ti to kaj pove? vsi pač niso pridni fantki, podrepniki messija. eni imajo celo svoj jaz, svoj karakter. kot ibrakadabra. super dvojec v PSG!!!
Seljako1899
06. 08. 2012 13.09
+2
alienosmipotnik že vidim na koncu sezone messi z 30 goli v LP nedosegljiv in potem spet goljufanje in podkupovanje barce jao jao otroček kašne katarske mogotce pa naftaše kaj sanjaš to je sponzor ne razumeš tega al kako? to pomen da bi sponzor moral plačevat v tuji državi dolgove hahahahaha smešno do amena....
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.12
+2
alienosmipotnik js nevem kako naj nas skrbi, ko pa Barca osvaja vec kot pa Real. V bistvu tvoj um zeli zavestno in podzavestno da nas skrbi in boli. Nevem kako lahko sploh tak sklep naredis... prvo se vprasaj ali bi Barca lahko ponudila tolk k PSG, a je Barca sploh poslala ponudbo v Milano? In ce bi Milan sprejel ponudbo, ce bi jo Barca poslala, in ce bi Barca ponudila igralcu enako kot PSG, kam mislis da bi sel Silva? Tko da ne svamej bedarij pa pamet v glavo.
Kilah1337
06. 08. 2012 13.13
+4
alienosmipotnik pri tebi se vidi da si zafustrirani luzerček že po tem ko uporabljaš besedo farca :) tudi jaz imam klube ki jih nemaram pa ne uporabljam takih otroških imen ki so rezervirana za največje zafustrirančke ki drugega kakor žalit itak več nemorejo ker nimajo protiargumenta :)
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.34
-4
barca ne osvaja, ampak JE OSVAJALA. obstajajo pretekli, sedanji in prihodnji čas. zatorej bodi precizen, kranjcan. si čase pomešal. in, ja, v nulo vas skrbi, kaj bo z barco pod novim trenerjem. lažeš, če to zanikaš. in tudi: real vas močno skrbi. če vas ne bi, ne bi toliko srali po njem. pa vso srečo v naslednji sezoni. krvavo jo boste potrebovali. katar foundation - sponzor. ahahaha, prodala se je barca arabskim naftašem. nič drugače ni to, kot chelsea in njihov abramovič. ali kakšni drugi klubi z arabskimi šejki. money rules. ne idealizirajte barce. ista je, kar se keš novca tiče. multinacionalka. pa lep pozdrav:)
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.34
-2
imam protiargument: real je aktualni prvak la lige. ergo - ti ni dovolj, killah? rabiš še kak argument?
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.42
+1
alienosmipotniki ce hoces bit precizen je tud Real OSVAJAL, ker lansko prvenstvo se je ze zgodilo. Nehi s takimi bednimi no... Mene Real sigurn ne skrbi tolk k Barca tebe glede na to kolk si obremenjen s tem. Mene bol skrbi da bo cim manj takih k si ti, k se zarad enga nogometnega rivalstva spuscajo na tko nizek nivo.
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.44
+1
Qatar Foundation, kaj je tu spornega? Se zadnji cas da so zacel trzit na dresu... ne razumem zakaj je blo to omembne vredno zdej... k da bi nekdo ocital Teko, Siemens, bwin zdj teb... ne razumem res :)
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.45
+1
in ta proti argument Killah1337-u je teb dvignil ego do stratosfere :)
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.56
+0
ja, na eni strani unicef, na drugi pa katarska fundacija. dvojna morala, lažni imidž, lažni blišč. nizek nivo? no, no, zdaj me pa že žališ. mislim, da vseeno debatiramo na kar "primernem" nivoju. smo pač strastni navijači - ti barce, jaz pa reala. zakopljeva bojno sekiro?
prava resni.ca
06. 08. 2012 14.11
+3
glede na tvoje komentarje k so konstanta provociranje bi tezko reku da je nivo k bi zadostoval vsaj enem odstavku v knjigi Bonton. Kar se tice Unicefa in Qatar Foundation, spet nevem kaj zelis povedat... kr neki res... Unicef so prostovoljno dali na dres, da bi lazje tekmoval s prihodki k jih ustvarja Real so pa zacel trzit dres. Še vedno imajo prostovoljno Unicef na dresu, in samo bedak lah vidi v temu kaj slabga, glede na to da naj bi Unicef predstavljal nekaj dobrohotnega. Kdor to obsoja pa res nevem kaj misli. Unicef je pa ne predstavlja Barcelone, tko k Barcelona ne Unicefa. A Real Madrid predstavlja spletne stavnice mar? Spet si vrgu eno nelogično kost za glodat.
rambek
06. 08. 2012 17.29
No res je predrag kajti barca ve koliko je kateri vreden. no morda je bil malce precenjen pri njih sanchez . Koliko so hoteli za njega okoli 47 miljonov za tako ceno lahko dobiš 3 dobre branilce in iz njih nardiš zvezde ali pa kakšnega top napadalca itd. Upam da Real kupi tegale Modriča in da bo Sage o njemu enkrat konec Psg sigurno cilja na naslov LP in premagovat city,cehlesa... ,ki se poigravajo z denarjam kot z frinkolami.
Symbolic
07. 08. 2012 13.36
Pogledal sem video s prijateljske tekme Brasil-Argentina 3:4 (09.06.2012)... Video je namenjen Messiju, ki je dosegel 3 gole... Vendar, temu mojemu javljanju ni namen "veličati" Messija. Opazil sem en, čist majčken detajl. Namreč, po drugem Messijevem golu, je pritekel Di Maria mu čestital in objel Messija... No, in zdaj tisto glavno kar me je "animiralo" k javljanju... Vprašal sem se: kako fer, športni odnos med rivalnimi igralci... zakaj ni tak odnos tudi med NAMI, med NAVIJAČI...? Zakaj moramo svoje "argumente" vedno podpreti z žaljivkami? Jaz sem za FER komuniciranje, kdo se pa s tem ne strinja, naj izvoli, minusi so mu na razpolago....
Helmuth
06. 08. 2012 12.13
+14
spet ena izmed mnogih brezveznih novic ... samo da se omenja barcelona
alienosmipotnik
06. 08. 2012 12.24
-12
farcelona ostala z ostržkovim noskom. ahahaha!!!
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.09
-2
uh, koliko minusov. trop barcinih fanatikov je strnil vrste. ahahahaha, to bo zabavno letos.
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.22
+5
tole mors bit pa fajn okajen, da ti je vsaj mal smesn.
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.36
-2
meni je smešno, ahahaha. kok ste prenapeti, saj vas bo menda pobralo. huda identifikacija, ni kaj. verjamem, da zares trepetate in trpite. če to ni smešno, kaj pa je potem?
prava resni.ca
06. 08. 2012 13.45
+2
alienosmipotnik
06. 08. 2012 13.57
+0
seveda. itak je vse v glavi:) kaj si pa ti želiš?
prava resni.ca
06. 08. 2012 14.07
+2
alienosmipotnik
06. 08. 2012 14.12
-1
upam, da ti ne bo snežilo na ekranu, ko boš gledal barco:)
prava resni.ca
06. 08. 2012 15.01
+2
morda ne bos vrjel, ampak drgac sm resno mislil :)
Kozeljko
06. 08. 2012 11.58
-2
Upajmo, da se moti :P