Nogomet

Trojici 'galaktikov' se obeta nova pogodba

Madrid, 13. 07. 2012 20.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Po poročanju španskih medijev je aktualni španski nogometni prvak Real Madrid pripravil nove pogodbe za tri svoje člane. Še naprej naj bi na stadionu Santiago Bernabeu ostali Alvaro Arbeloa, Esteban Granero in Raul Albiol.

Esteban Granero (levo) in Alvaro Arbeloa (v sredini) naj bi kmalu dočakala novi pogodbi.
Esteban Granero (levo) in Alvaro Arbeloa (v sredini) naj bi kmalu dočakala novi pogodbi. FOTO: Reuters

Medtem ko je v teh dneh glavna tema pogovorov v Madridu prestop Luke Modrića iz Tottenhama v Real, ki naj bi bil praktično že dogovorjen, so aktualni španski prvaki pripravili nove pogodbe za tri svoje nogometaše. Po poročanju časnika Marca je predsednik Reala Florentino Perez skupaj z moštvom odšel na priprave v Združene države Amerike, kjer bo osebno sklenil nove pogodbe z Estebanom Granerom, Alvarom Arbeloo in Raulom Albiolom. Slednjima pogodba sicer poteče leta 2014, obema pa naj bi ponudili podaljšanje še za dve leti. Na drugi strani naj bi bil položaj, kar se tiče Granera, nekoliko bolj zapleten. 25-letni Španec v zadnjih sezonah namreč ni dobil prav veliko priložnosti za igro, zanj pa naj bi se zanimali tudi nekateri angleški in španski klubi. Jose Mourinho naj bi sicer želel zadržati Granera, a če bo svoje vrste okrepil z Modrićem, bo vsestranski vezist še težje dobil primerno minutažo.

  • festival
  • festival 1
  • festival 2
  • Festival 3
  • Poletna noč
  • Stvarjenje
  • El Amor Brujo
  • The Duke Ellington
  • Kronanje Popeje
  • Dih zveri
  • Ennio Morricone
  • Cluster
  • Fantom
  • EuroCubans
  • Vicente Amigo
  • Robben
  • Munchnski virtuosi
KOMENTARJI (101)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User488757
15. 07. 2012 10.47
-5
nobeden od teh treh mi ni všeč. HALA MADRID, HALA MoDRIĆ
Agent46
14. 07. 2012 17.59
+6
Haha me hecate? Arbeloa in Albiol sta že 3 dni nazaj podpisala!
Agent46
14. 07. 2012 18.00
+6
Mimogrede, lanski dresi z zlato kombinacijo so se mi mnogo bolj dopadli kot tile z modro!
bimboooo
14. 07. 2012 18.51
+3
prava resni.ca
15. 07. 2012 16.42
User750438
15. 07. 2012 22.47
+1
to sezono bodo modrejši :) prejšnjo so bili pa prvi v la ligi
User458971
14. 07. 2012 07.19
+18
stvar je taka, da real mora obdrzati te igralce ker so vzgojeni doma (v realu, ali kateremkoli drugem spanskem klubu), ker jih potrebujejo za registracijo za ligo prvakov..zato so tudi lani kupili callejona, ki se je potem vsaj meni osebno zdel dober nakup..
User886653
14. 07. 2012 09.31
+0
callejona je iz njihove šole torej so ga dubili free
User579796
14. 07. 2012 10.58
+13
vzgojen je bil v njihovi šoli ampak je v trenutno ekipo Reala prišel iz Espanyola za ene 6 mil....se pa strinjam da se je dokaj izkazal v lanski sezoni
Zvone Ivanov
14. 07. 2012 05.33
+8
arbeloa in albiol ze podpisal do 2016(ze 2-3 dni nazaj). ozil je isto podalsu do 2018 ter povisal placo od 4 na 7-8mil ter njegova klavzula bo znasala 500mil. grenero ostaja, za kakaja se še neve verjetn bo su.(milan,napoli..) kokr sm prebrau real bo samo se modrica kupu. Naj bi se lass diara preselu na desni beg skupaj z arbelo. vezni red pa alonso(sahin) modric(kheidira)-tu je se grenero. po mojem mnenju tudi ne potrebujejo edino davida silve se se ne bi branu. komi cakam nova sezona:D
User886653
14. 07. 2012 09.31
-3
User579796
14. 07. 2012 11.00
+4
nažalost se ne strinjam da bo modrić v prvi enajsterici...je enako dober kot sahin tako da mislim da bosta z vstopala pri (nedaj bože) poškodbah Alonsa ali Khedire
User516692
15. 07. 2012 12.06
+1
zakaj je na transfermarketu vrednost modriča 45 mio €, vrednost sahina
prava resni.ca
15. 07. 2012 16.46
+1
Busshes
15. 07. 2012 21.34
Lass Diara gre mislim da v Fulham nisem ziher ampak mislim da gre v Anglijo v Realu pa ziher ne bo ostal potem Sahin bo mogoče šel v totenham kot menjava za modriča pa real bi še nej neki plaču Drugače pa čestitke Zvone si kar trofič
User713020
14. 07. 2012 00.22
+33
Pa nehite že neki nakladat od neke specjalne šole Barce. Dve let nazaj ni noben vedu, za nobeno šolo. Edina šola, ki res nekaj velja je šola Ajaxa. Od kje so v Barco prišli igralci kod so Figo, Markez, Ronaldo, Pike,Turejčič, Abidal, Vila in še bi lohk našteval. Z njigove šole? Še Messi je kupljen igralec, ki so ga pač zelo zgodaj opazili. Vsi klubi, razen par izjem delajo po istem kolitu. Poglejte sam kolk je vaš klub v zadnjem obdobju zapravu za nakupe pa vam bo takoj jasno, kakšno super šolo mate. Preden šimfate druge poglejte raje pri sebi. Zdej pa naj pade rekord minusov na 24 ur. lp
joze234t
14. 07. 2012 00.31
+1
točno tako govorijo o neki šoli, na koncu pa teh igralcev ni (vsaj trenutno).. zapravli so pa itak v zadnjih treh letih manj dnarja edino od citiy-a, psg-ja in mogoče še enga kluba..
superfly7
14. 07. 2012 00.56
+8
razlika med barcelonino šolo in šolami ostalih klubov je ta, da igralci ki so zrasli v mladinskem pogonu drugih moštev, lahko kadarkoli igrajo za drugi klub, medtem ko od barcelone mladci, nemorejo igrati nikjer drugje kot v barci, drugje se izgubijo...
Primo9
14. 07. 2012 03.10
-4
Fabregas je bil glaven v Arsenalu, pa Romeu v Chelseu je tut dobr igral, tako da lahko igrajo tudi za druge klube, drugih primerov pa ni ker je "slavna" barcina šola slavna šele od prvih lovorik in od takrat so pa prodali le te dva in Bojana, ki pa dve leti ni nič igral in je zato močno padel v formi
User886653
14. 07. 2012 09.32
+5
User843646
14. 07. 2012 11.29
+3
Fucbi Otrok en dej preden misliš, da si pametan malo pejdi skozi zgovoino. Xavi je več kot 10 let nazaj prišel iz te šole. Podobno za Iniesto. In zdej prihajajo mladi. 7-8 igralcev v prvi postavi in še to v klubu, ki je vse osvojil v parih letih vse in to po večkrat. Ajax je mrtev!!! Real je zapravu z CR in Kakajem več kot Barca v zadnjih 5 letih. Samo če si tako zafrustiran boš imel vedno izgovore. Messi NI KUPLJEN!!!! Pri 10 letih ga ziher niso kupli in ja je iz Barcine šole. Figo ne igra nogomet, Markez ne vem kdo je sploh (mogoče Marquez), Pique je šola Barce (bil vmes v Manu). Naštel si par igralcev pa še enih starih, ki ne igrajo. Je pa več iz šole Barce kot ti lahko našteje kateri niso. Daj joči pa pejdi mamici, da te tolaži. JOŽEK Ni teh igralcev?Xavi, Iniesta, Messi, Pedro, Pique, Puyol, Valdes, Telo, Busquets. ŠOLA BARCE. Naštej mi zvezdnike AJAX?
User843646
14. 07. 2012 11.31
+0
Primo Vi realovci pa samo tiho ker vaše šole ko da ni. Šola od Barce je več osvojila kot Realova v zgodovini. Pozanimaj se in jokaj.
User843646
14. 07. 2012 11.45
+5
Superfly Poglej malo Benfico (čeprav sta dva tam). Pa poglej enega napadalca, pa poglej koliko je zabil, pa poglej iz katere šole je. Pa potem boš dobro razmislu kako neumnost si prebil.
User886653
14. 07. 2012 12.09
-5
fc-bayer(A.K.A BARCELONARCEK) realovi mladinci so nabili barcelonine ... tak da ne govorit neki na pamet ker nimas pojma o realovi šoli.
User843646
14. 07. 2012 12.26
+4
Kje? Kot prvo je Barcina šola kr nekaj lig višja kot drugo si se zdej zlagal kot še nikoli (pa velikokrat prebijaš laži). Jaz sem vsaj pravi navijač Bayerna ne kot ti, ki nimaš pojma o tem klubu. Mario Gomez aka IQ ni pomemben.
Primo9
14. 07. 2012 13.13
+2
Soldado, Negredo, Borja Valero, Mata vsi top igralci iz Realove mladinske šole
User923623
14. 07. 2012 13.59
+3
Negredo igra za povprečno Sevillo. Borja je skoz sposojen ali pa zdej z Villarealom padu v drugo ligo.
Primo9
14. 07. 2012 14.27
-2
Negredo je dal preko 20 golov, Borja pa že nekaj let velja za enega boljših vezistov v španski ligi, sej imamo tudi Bojana iz Barce ki nikakor ne uspe
ivan99
14. 07. 2012 14.42
+6
joooooj in kaj pol če eni klubi kupujejo igralce eni jih pa kao vzgojijo....če majo pare naj jih kupjo ane? IMA SE MOŽE SE ;)
schmexxx
14. 07. 2012 16.05
+0
a sploh veš zakaj je bilo toliko nakupov? nikoli slišal za poškodbe? a si pozabil na trenutno dva najboljša vezista na svetu Xavija in Iniesto, ki sta v Barci že od kar igrasta fucbal? Messi je prišel v Barco pri 13 letih in se je bi rekel da kar 3/4 stvari naučil v tejle šoli.
xKocnikx
14. 07. 2012 16.50
+0
Fc Bayern Real ma zlo dobre iz svoje šole.....kt je že reku primo 9 + callejon, arbeloa, cassillas....
User923623
15. 07. 2012 02.51
Zelo dobre? Arbeloa je zelo dobar ali pa najšipkejši člen španske rep? Callejon dober? To bo moral še pokazat. In tu smo končali. Ostane le golman, ki je res dober.
User923623
15. 07. 2012 02.53
Primo Negredo je zabil 14 golov.!!! Borja pa eden boljših vezistov? Svaka mu čast, da je odpeljal svoj klub kr v drugo ligo. :))) Kaki izgovori in napačne informacije.
User923623
15. 07. 2012 02.54
+1
Ivan Real je zadolžen čez 600 milijonov! Oni nimajo pa kljub temu kupujejo. Probaj ti to naredit v Sloveniji. :)))
Busshes
15. 07. 2012 21.39
Dejte bote tih ko nevete niti kak je ime realovi mladinski šoli-Castilla in pa to leto so prodali nekaj igralce v Angleške in Francoške velikane kot so Man Utd, Chelsea in PSG tak da sam tih bote Florentino Perez dela 1 bilion vreden projek Real Madrid Resort Island pejte na yt pogledat bi blo 3 štadijoni 400 bungalovov in marina v obliki realovega grba
User909852
13. 07. 2012 22.19
-7
modrič je menda postal nov član reala
User856700
13. 07. 2012 21.39
+14
real madrid fantasticen klub
Lencho
13. 07. 2012 22.12
+8
Fuji_xseries
13. 07. 2012 22.25
-32
real madrid umeten klub brez šole,treba je znat vzgajat igralce ne pa sm pokupit najboljše.
User857719
13. 07. 2012 22.26
+14
hahah daniel si pa za hece.. umetn klub ? dej pejt spat rejš !!
Fuji_xseries
13. 07. 2012 22.28
-7
Fuji_xseries
13. 07. 2012 22.32
-5
Kaj ti pomeni kraljevi klub brez šole,pokupit najboljše je najlažje,barcelona vzgaja svoje igralce ne rabi pokupit tisto kar je najboljše.
User909852
13. 07. 2012 22.36
+15
casiljas,raul,gutii. ....ka tte so pa od maribora kupli al kaj...
User909852
13. 07. 2012 22.38
+11
pa tud arbeloa je otrok reala..samda potem ni dobil prave priloznosti
Fuji_xseries
13. 07. 2012 22.41
-8
pa to niso ključni igralci,barca vzgaja ključne igralce kar se tudi pozna messi je za razliko od ronaldota postal legenda v Barci medtem ko ronaldota je real kupil šele ko so videli da je dober,potem zidane,figo to so vsi pokupljeni šele potem ko so realovci videli da so dobri,tak da real nima nobene šole oni pokupijo tisto kar je najboljše in potem špila vsak za sebe.
default
13. 07. 2012 22.42
-1
bartol13
13. 07. 2012 22.43
+7
Seljako1899
13. 07. 2012 22.44
-4
bartol13 fabregas je svoje korake začel pri barci pol je prestopu h arsenalu zdej se je pa hvala bogu vrnu...
Fuji_xseries
13. 07. 2012 22.44
-7
haha fabregas je barcin otrok ki ga je barca praktično izgubila vendar ponovno našla,razmisli preden napišeš
Robert Flisar
13. 07. 2012 22.49
+4
Kdor ima denar kupije,kdor ga nima pa mora vzgajati.Isto kot če nimaš keša npr ne moreš kupiti v trgovini zelenjavo,sadje,potem ga moraš vzgajati,a to pomeni,moraš vzet v roke motiko,in iti na vrt okopavat,škropit in se na veliko potiti na zgočem soncu,da bi ti pridelek uspel,ali pa vzgajat žival,če nimaš keša za meso,to pomeni biti iz dneva v dan v smradu,dobesedno v dreku do grla,in koliko vas se najde tu gor,ki to počne,zato ne mleti vse poprek,denar je še vedno sveta vladar,in vedno bo.Kdor ga ima se mu ni treba potiti,a ostali ki ga nimajo se morajo potiti.
Fuji_xseries
13. 07. 2012 22.49
+4
Vsi ki ste napisali realove igralce niso klučni igralci,ključni gralci so pokupljeni,benzema,ronaldo,ozil,kaka,pepe itd.
Robert Flisar
13. 07. 2012 22.51
+10
To pomeni Real ima keš,zato mu ni treba vzgajat igralce,kupijo najboljše kar je na trgu,a ostali,ki nimajo pač vzgajajo igralce,in kasneje jih prodajajo.Če bi vsi vugajali,nihče ne bi kupoval,a pametnjakoviči,ali je to dobro ali slabo,ne mislim samo na nogomet,svet se vrti takole....
bartol13
13. 07. 2012 22.53
-1
pa dobro no samo dejstvo je da barca brez messija ne bi bla tu ko je
Fuji_xseries
13. 07. 2012 22.53
+2
Robert Flisar to je ena čist vsakdanja misel ki nima veze z nogometom,če bi bilo tako kot ti trdiš bi real v 10letih kaj naredil tako pa ni nič kljub temu da je pokupil same najboljše,šola je pomembna da lahko vzgajaš igralce za v prihodnost in tega real nima kljub temu da je kraljevi klub,barceloni se pa obrestuje naložba xavi iniesta messi to so trije možje ki so rojeni za barcelono in igrajo s srcem in se ne preseravajo.
Fuji_xseries
13. 07. 2012 22.55
+0
bartol13 pa to ves čas govorim pa se bo našel nov messi,španija je bila prvak brez messija pa je praktično enaka igra kot barcina vse temelji na xaviju pa iniesti,očitno bi brez njiju dveh šle žoge težko naprej.
bartol13
13. 07. 2012 22.58
-1
arsenal tudi vse sam vzgoji pa se jim ne obrestuje najbolj vsaj v teh letih ne..tak da je vredu če maš malo svojih pa malo kuplenih :D drugače pa barci to špila ker jih že od malega navajajo na isti način igre ki so ga pa tak al tak zaj vsi pogruntali tak da bo počasi vsega konec..
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.00
-1
pogruntali so ga že zdavnaj pa vseeno ne morejo nič ukrepat edina rešitev je da se postavijo pred gol in molijo da ne dobijo gola,to je vsa teorija,kaj to pomeni če so pogruntal če pa nihče ne more vzet žoge.Ne bo vedno chelsea na tak način uspel,pač je njim ratalo ampak s takim načinom ne bo nasprotnik večinoma zdržal.
User886653
13. 07. 2012 23.04
-3
poglej nakupe barce od leta 2000 pa ti bo vse jasno
User886653
13. 07. 2012 23.06
-1
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.08
+0
sm še tebe sem čakal,ej dej mi ti povej eno stvar za kateri klub ti sploh navijaš,predvidevam da za vse bayern real itd nisi zvest nobenemu klubu.
User656695
13. 07. 2012 23.12
+7
hahaha otroci!o nogometu boste znali pisat sele ko boste imeli 20 let ali vec rednega spremljanja.vidim po nickih bartol13,simon 11,jani1998.komaj cakam,da vidim nekoga,ki bo imel koncnico 30 ali vec.
miran.zist2
13. 07. 2012 23.13
+4
haha ko pa cujem da casillias ni kljucn clen reala..gleda ta clovek ko je zgoraj to napiso fuzbal al gledo sah? hahahhaha
User656695
13. 07. 2012 23.16
+9
ma sej ti pravm,otrok.2 sezoni gleda fuzbal in je ze doktoriral.
Seljako1899
13. 07. 2012 23.17
-6
bartol13 kaj bi bla če nebi blo messija se je brez veze spraševat messi najboljši nogometaš v zgodovini nogometa to je dejstvo + barcina šola je še en plus več za barcino šolo
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.20
-3
pusti otroka sej vidiš da ima 13 let,barceloni ni treba kupovat ključnih igralcev ker imajo svoje in to je uspeh ne pa nek kraljevi klub s pokupljenimi zvezdniki ki rabijo 20 let da se uigrajo če se sploh uigrajo ker potem se začne preseravanje in sebičnost ne gre več za timsko delo ampak dokazovanje posameznikov. Zdej kolk je vidt so našli pravo ekipo,zdej če so enkrat premagal barcelono ne pomeni da so boljši to bomo videli.
User656695
13. 07. 2012 23.30
+5
ej lajk.real je v svoji preteklosti naredil najvec vrhunskih igralcev,(mogoce ne v zadnjem desetletju)zaradi tega so uspehi doma in v evropi in zaradi tega je prisel denar,kaj ti mislis da je v realu ob svoji ustanovitvi padel denar z neba kupil najboljse igralce in tako postal najuspesnejsi klub.to je trajalo 50let.dej mal tuhti.zato pa pravim gledate fuzbal nekaj let in mislite da nekaj veste.sorry nimate pojma!!!
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.32
-2
eh pa smo spet tam recimo od 55 do 60 leta enaka zgodba od di steffana vse pokupljeno zato so pa tudi bili 5x zapored pravaki,dej mi povej kdo je pa še lahko danes 5x zapored prvak,mislim da je vse jasno pokupili so najboljše nogometaše ko drugi še vedeli niso kaj je žoga in potom so z lahkoto premagali vsakogar danes pa temu ni tako.
User656695
13. 07. 2012 23.35
+4
saj to ti hocem povedat.kako so lahko kupili dobre ali najboljse igralce ce niso imeli uspehov.
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.36
+2
kmet si ti bayern ni mel kaj iskat od 55 do 60 leta,ti se rajši opredeli za koga boš navijal za bayern ali real ali man u,verjetno boš za tistega kateri bo zadnji prvak.
User656695
13. 07. 2012 23.37
+4
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.38
-1
mirgon zato ker je bil bogat klub od 55 leta dalje se je začela liga prvakov mel so največ denarja pokupili vse kar je bilo,danes pa kot vidimo temu ni več tako.
User886653
13. 07. 2012 23.38
+1
zlata leta reala tako kot jih je imel milan,united,liverpool,bayern,ajax....
User886653
13. 07. 2012 23.39
+3
pomoje te muči ker barcelona nima tako bogate zgodovine ali se motim?
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.40
+1
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.42
-1
če se ne motim ima barcelona enako zgodovino kot bayern 4x LP,ampak ne vem za koga ti navijaš js navijam sm za barcelono in nikogar drugega ti pa očitno za vse.
User656695
13. 07. 2012 23.43
+10
bogatstvo je prislo z uspehom.ce real nebi do tega leta nic naredil,mislim da bi se v danasnjih casih boril za obstanek v ligi.mogoce real ni naredil v zadnjih casih tolk igralcev kot barca,vendar dalec od tega da je umeten klub.
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.43
+1
če se ne motim ima barcelona enako zgodovino kot bayern 4x LP,ampak ne vem za koga ti navijaš js navijam sm za barcelono in nikogar drugega ti pa očitno za vse. Lahko pa povem samo eno stvar da takega nogometa še nisem videl niti od reala ali bilokogar v celi zgodovini nogometa,barcelona je nov mejnik lepote in umetnosti nogometa.mogoče delam napako ker razlagam otrokom ampak to razumejo tisti ki se spoznajo na nogomet.
User886653
13. 07. 2012 23.47
+1
pred letom 1990 zgleda da sploh barce ni blo
User656695
13. 07. 2012 23.48
+6
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.49
-2
Pa še nekaj za tiste ki niste pogruntali,španska reprezentanca je dobra zdaj v obdobju barcelone,v obdobju reala ni bila nikoli tako dobra tako da tisti ki si ne zakrivajo oči pred resnico se lahko samo zahvalijo kataloncem in bila španija zelo oškodovana če bi se katalonci odcepili od španije.To je še en dokaz da so realovci razmetani po drugih reprezentancah.
User886653
13. 07. 2012 23.51
+4
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.51
-1
Mario gomez če se ne motim imaš ti nesmiselne kometarje ki nimajo veze s tem kar sem napisal.Kolk sem pa opazil ste pa zvesti navijači reala navijal za portugalsko kjer je ronaldo in pepe tolk o zvestobi real madrida.
Seljako1899
13. 07. 2012 23.52
-9
danieltoman to je logično sej so začel osvajat leta 08...BARCA=ŠPANIJA....če se katalonija osamosvoji messi vzame katalonsko državljanstvo in so svetovni prvaki avtomatsko :D
User656695
13. 07. 2012 23.53
+9
jaz pa mislim,da je bila konkurenca prej boljsa.Zdaj imamo 4 ali 5 vrhunskih reprezentanc,prej jih je bilo krepko cez 10.mogoce se ti ne spomnes samo vrjemi mi.
User886653
13. 07. 2012 23.55
+0
User886653
13. 07. 2012 23.57
+2
Fuji_xseries
13. 07. 2012 23.57
+2
haha pravi otroški komentar to že 3 leta govorite,počak še 20 let pa mogoče nas več ne bo takrat.
User821182
14. 07. 2012 00.03
-5
Robert ja ta solata ki jo je barcelona doma vzgojila žanje uspehe. Realova solata iz tržnce pa tam počasi gnije v madridu
superfly7
14. 07. 2012 01.00
+3
glede na to kako messi do zdaj igra na svetovnih. če se katalonija osamosvoji... nebojo iz skupine prišli, ker brez obrambe nemorejo igrat... puyol je star, pique je povprečen igralec... golmana katalonci itak nimajo... kaj bojo brez casillasa na golu ? po 5 komadov dobli na tekmo...
superfly7
14. 07. 2012 01.00
-2
alcantara11 pa sedi... revček pa taki potencial bi naj bil...
Primo9
14. 07. 2012 03.29
+4
Katalonija ima tut kakšno prijateljsko vsako leto in lani so se osramotil s porazom proti Hundurasa in remijem proti Tunizije, drugače pa osamosvojitev katalonije nima smisla saj v regiji živi le 50% kataloncev in pol ljudi v regiji ne zna pisati katalonsko drugače pa gremo reprezentance španska in katalonska: Španska: Casillas--Arbeloa-Ramos-Albiol-Alba--Alonso-Cazorla (Iniesta nvm kam bi šel, ker ni katalonec)-Silva--Mata-Torres-Llorente sicer je zelo ofenzivna bi dal pa še kakšnega Granera al pa Juanfrana v vezni red Valdez--Montoya-Pique-Puyol (Bartra če ga ne bi bilo)-Fontas--Xavi-Buskets-Roberto--Cuenca-Fabregas-Bojan takšna je bila postava nazadnje ko so se osramotili proti Tunizije, predstavljajte si kaj bi naredili Portugalci po bokih takšni Kataloniji
User349552
14. 07. 2012 10.58
+0
@primo9 Jordi Alba bi igral za Katalonijo. ;)
User886653
14. 07. 2012 11.25
-4
ni mus da vsi katalonci špilajo za katalonijo;D
User843646
14. 07. 2012 11.38
+0
Ko so jad-ni realovci. Ko omeniš šolo njihovo naštevajo Raula, ki ga ni, Guti, ki je končal kariero. Hahahaha Pejte še 100 let nazaj. Hahahaha
Fuji_xseries
14. 07. 2012 12.20
-1
itak da so jad-ni realovci,oni pokupijo najboljše šele ko se uveljavijo v drugem klubu potem se pa zberejo skupaj in igra nogomet vsak za sebe,ne gre se več v korist ekipe ampak samo neko dokazovanje kdo je boljši med posamezniki,to smo tudi videli v zadnjih 10 letih da to ne funkcionira,barcina šola je ustvarila svojo ekipo ki je real ni bil sposoben nikoli iz svojih vrst.
schmexxx
14. 07. 2012 16.07
-2
realova šola je samo Casillas, ostali vrhunski igralci (Ronaldo, Kaka, Benzema, Ozil, Alonso, Di Maria...) so pokupljeni
xKocnikx
14. 07. 2012 17.01
+3
Joj joj joj....kakšni kumentarji da te kr use mine. DEjstvo je da ma ta real in barca super šolo. Realovi igralci: Casillas, arbeloa, callejon, Mata, Negredo, Soldado, razni Juani, Reyes, Borja Valero.... Potem pa se eni oglasjo da je to umeten klub. 2 leti spremljaš nogomet pa poznaš z La masie Xavi-ja pa Iniesto pa so že najboljša šola. Ampak to je nekaj kar jim je uspelo naredit u zadnjih letih.
User923623
15. 07. 2012 02.55
prava resni.ca
15. 07. 2012 16.45
-1
danieltoman nevem a si navijac Barce, jz sm... ampak se ne obremenjujem s tem kaj dela Real... njihov denar je in z njim naj pocnejo kar hocejo. Pa eno dejstvo je... najvecja mostva na svetu vedno pridejo do najboljsih igralcev. Fajn je "pri nas" k jih doma vzgojijo, ampak to ni zadost.
prava resni.ca
15. 07. 2012 16.46
Busshes
15. 07. 2012 21.42
Real kupi igralce a jih spremeni v najboljše