Nogomet

UEFA oblikuje skupine glede na politične razmere

Varšava, 06. 02. 2010 17.33 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Evropska nogometna zveza (UEFA) je dan pred žrebom kvalifikacijskih skupin za evropsko prvenstvo v nogometu 2012 objavila, da Rusija in Gruzija ter Armenija in Azerbajdžan nikakor ne morejo biti v isti skupini.

Takšno odločitev je UEFA sprejela zaradi političnih razmer, čeprav so se omenjene reprezentance v preteklosti že srečevale. Ko sta se v isti skupini nazadnje znašli Armenija in Azerbajdžan v sklopu kvalifikacij za Euro 2008, so njuni medsebojni tekmi iz varnostnih razlogov odpovedali.

Žreb kvalifikacijskih skupin za EP 2012 na Poljskem in v Ukrajini bo v nedeljo ob 12. uri v Varšavi, Slovenija pa je v bobnu 4, skupaj z Latvijo, Madžarsko, Litvo, Belorusijo, Belgijo, Walesom, Makedonijo in Ciprom.
 

  • Scheppach Visokotlačni čistilnik HCE2600
  • Proklima Talni ventilator
  • Intex Montažni bazen Chevron Prism Frame
  • Zložljiv piknik voziček itStime
  • Sunfun Jakarta Gazebo paviljon Jakarta II
  • Sup Ruby
  • Kingstone Okrogli žar Bullet 57
  • Vrtni ležalnik Marissa
  • Sunfun Viseči senčnik Toskana
  • Voltomat Mobilna klimatska naprava Wi-Fi
KOMENTARJI (31)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User431177
07. 02. 2010 17.07
Drizzt 07.02.2010, 12:57 0 mali-kekec ne pravim da bi mogla bit slovenija v 2. bobnu ampak morala bi bit vsaj v 3. in si zasluži bit v tretjem bol kot vse ekipe tam, večina je recimo takih ko smo jih premagal... razen mogoče bosne ki so mel res nesrečo da so na portugalce naletel, pa hrvaška ma res neverjetne uspehe sam v teh kvalifikacijah so jih angelži 2x natepl pa ukrajincom tud niso mogl kej tak da 2. boben bi bil ok ampak dober bolj me moti rusija... hrvatom iz srca želim uvrstitve na tekmovanja ker vem kaj to pomeni narodu. Nekatere države so višje kot bi morale bit sam zarad ugleda pa zgodovine al pa pač BDP.. v bobne razvršča rezultat ali tako imenovan koificient! Če si gledal danes žreb je Bergant rekel da je Slovenijo od tretjega bobna ločil le en remi v prejšnjih kvalifikacijah! Se absolutno strinjam da je Slovenija po trenutni kakovosti boljša kot je to 4. boben kjer se nahaja tudi belgija pa je z vami z lahkoto opravila nazadnje? Hrvaška in Rusija imata višji koificient kot Grčija, Švedska, Danska, Srbija, Slovenija... kar ne pomeni da pri naslednjih kvalifikacijah ne bo prišlo do sprememb.
User472036
07. 02. 2010 12.57
mali-kekec ne pravim da bi mogla bit slovenija v 2. bobnu ampak morala bi bit vsaj v 3. in si zasluži bit v tretjem bol kot vse ekipe tam, večina je recimo takih ko smo jih premagal... razen mogoče bosne ki so mel res nesrečo da so na portugalce naletel, pa hrvaška ma res neverjetne uspehe sam v teh kvalifikacijah so jih angelži 2x natepl pa ukrajincom tud niso mogl kej tak da 2. boben bi bil ok ampak dober bolj me moti rusija... hrvatom iz srca želim uvrstitve na tekmovanja ker vem kaj to pomeni narodu. Nekatere države so višje kot bi morale bit sam zarad ugleda pa zgodovine al pa pač BDP...
User431177
07. 02. 2010 11.55
Drizzt 07.02.2010, 11:09 0 kaki sramotni bobni kdo je to delu res... lahk bi mal u članku pokomentiral da so recimo Rusi in Hrvati od katerih ni nobenih na SP slednji še blizu niso bli v 1. bobnu v 2. bobnu so Romunija, Češka in Slovaška od ekip, ki ne bi smele bit nad nami kakorkoli pogledaš... V 3. bobnu ni ene ekipe ko bi si zaslužla pred nami bit tam niti ene... Še najbolj Bosna mogoče, ostale pa al niso na SP al niso ble nikjer že 10 let( npr. Austria, Finska pa take da ti se res zamisliš kdo to dela) Slovenijo pa vržejo u 4. boben čeprav bo SP2010 naše 3je veliko tekmovanje v zadnjih 10 letih in so ostale ekipe v bobnu res taki outsiderji... Ampak naša zveza bo verjetno tiho in naslednjič če se ne uvrstimo na EVRO al pa nardimo raztur na SP bomo spet u 5. bobnu z Albanijo, Gruzijo pa podobnimi azijci... Al pa če ne bo prostora nas lahko dajo tut v zadnji boben z sanmarinom, andoro ipd. pomojem še vseen nebi noben nič naredil, ker mamo s temi bobni vedno logiko šuti i trpi. Če že en pritožba bi moral vsaj zahtevat neko pojasnilo na podlagi česa so nekateri pred nami, in na podlagi česa smo mi recimo za AVSTRIJO, ko nimajo pojma u futbalu njihov največji uspeh je podarjena 11m proti češki da so igral izenačeno na EP, ki so ga sami gostil... ja kar zamisli se od kje Avstrijcem tako visok koificient da vas prehiti na UEFA rejting listi! Zadnje EURO kvalifikacije ste bili kateri v skupini 5. boljši le od Luxemburga Slabši od Romunije, Nizozemske, Bolgarije, Belorusije in Albanije! In ti bi rad na osnovi nekih rezultaov šteje se zadnje euro kvalifikacije rad bil v 2. bobnu???? Se strinjam da ste trenutno boljši od nekaterih ekip v tretjem pa mogoče tudi od nekoga v drugem pa seveda od Hrvaške in Rusije in Italije in Nemčije ampak je skozi kontinuiteto in z zmagami nad velikimi reprezentancami nabijat koificient kateri te vleče v višjo skupino!
User431177
07. 02. 2010 11.46
Drizzt 07.02.2010, 11:09 na zadnjih euro kvalifikacijah ste končali na 5. mestu svoje skupine za Albanijo pa ste vseeno en boben višje od njih! Hrvaška in Rusija pa imate neke rezultate in kontinuiteto za razliko od Slovenije! Kakšna je vaša kontinuiteta zadnjih let??? Kje ste bili na euro08 na sp 06 euro04???? Koga od velikih iz prvega bobnja razen enkrat Rusijo ste premagali katere so vaše velike tekme in veliki nasprotniki, poraz od S. Irske poraz od Belgije, BiH, CRO? Če v naslednjih euro kvalifikacijah potrdite kontinuiteto boste skočili v višji boben v kvalifikacijah za SP boste že v višjem bobnu kot ste bili lani itd. kontinuoteta je pomembna ne pa ene dobre kvalifikacije! Glede Hrvaške pa so v teh kvalifikacijah dosegli enako število točk kot Slovenija 2 poraza in 2 remija vam je bilo to dovolj za drugo mesto nam pa za tretje nismo bili tako daleč kot ti omenjaš mi dva poraza od angležev vi pa od S. Irske in Češke mi dva remija z Ukrajino vi z Poljsko in Češko v vaši skupini je vsak vsakemu lahko jemal točke zato vam je 22 točk bilo dovolj za napredovanje v naši skupini je pa bilo 22 točk premalo! Je pa res po mojem 4. boben kvalitetnejši in nevarnejši od tretjega predvsem tu mislim na Belgijce in mađare pa tudi vas Slovence!
User472036
07. 02. 2010 11.09
kaki sramotni bobni kdo je to delu res... lahk bi mal u članku pokomentiral da so recimo Rusi in Hrvati od katerih ni nobenih na SP slednji še blizu niso bli v 1. bobnu v 2. bobnu so Romunija, Češka in Slovaška od ekip, ki ne bi smele bit nad nami kakorkoli pogledaš... V 3. bobnu ni ene ekipe ko bi si zaslužla pred nami bit tam niti ene... Še najbolj Bosna mogoče, ostale pa al niso na SP al niso ble nikjer že 10 let( npr. Austria, Finska pa take da ti se res zamisliš kdo to dela) Slovenijo pa vržejo u 4. boben čeprav bo SP2010 naše 3je veliko tekmovanje v zadnjih 10 letih in so ostale ekipe v bobnu res taki outsiderji... Ampak naša zveza bo verjetno tiho in naslednjič če se ne uvrstimo na EVRO al pa nardimo raztur na SP bomo spet u 5. bobnu z Albanijo, Gruzijo pa podobnimi azijci... Al pa če ne bo prostora nas lahko dajo tut v zadnji boben z sanmarinom, andoro ipd. pomojem še vseen nebi noben nič naredil, ker mamo s temi bobni vedno logiko šuti i trpi. Če že en pritožba bi moral vsaj zahtevat neko pojasnilo na podlagi česa so nekateri pred nami, in na podlagi česa smo mi recimo za AVSTRIJO, ko nimajo pojma u futbalu njihov največji uspeh je podarjena 11m proti češki da so igral izenačeno na EP, ki so ga sami gostil...
User477767
07. 02. 2010 10.44
ommitja 07.02.2010, 09:23 0 max mare,,se pa nebos ti zrebal... ne ti boš žrebal!
User421975
07. 02. 2010 10.09
sveto trojstvo hrvaska srbija in bih slovenija nemere u tu trojku kr nekgramo ulogu toj trojki kot se oni medjusobno zelijo
User467547
07. 02. 2010 09.54
ja isto je tut s Bosno-Srbijo al pa Hrvaška in Srbija pa lhk bi rekl tut Bosna -Hrvaška
User487669
07. 02. 2010 09.23
max mare,,se pa nebos ti zrebal...
User477767
07. 02. 2010 09.11
jaz pravim da je bila igra iz dolgočasa! ne pa da bom vplival na kar koli.
User427217
07. 02. 2010 09.02
max-mare si ti šel nekam falit sej že razumem kašne so tovje želje sam nemoreš vplivat na žreb tako bo vedno
User398953
07. 02. 2010 08.08
Max pa ti si hujš kot deny
User477767
07. 02. 2010 00.16
jaz pa upam na Hrvaško Švedsko S. Irsko MI Lihtenštajn vseeno
User477767
07. 02. 2010 00.13
skupina2. Hrvaška Grčija Norveška Ciper Albanija M...
User477767
07. 02. 2010 00.12
skupina 3. Nemčija Turčija Bolgarija Mađarska Črna gora Andorra
User477767
07. 02. 2010 00.11
skupina 9. Portugal Češka Bosna Latvija Armenija
User477767
07. 02. 2010 00.11
skupina6. Španija Srbija Izrael Belorusija Moldavija Azerbe...
User477767
07. 02. 2010 00.10
ni smisla lepo sem napisal ampak mi je vse zmešalo brez veze! uglavnem skupina 7. Rusija Danska škotska Slovenija Estonija
User477767
07. 02. 2010 00.09
Malo sem se igral in izžrebal naslednje skupine: 1. Italija Švica Avstrija Makedonija Kaza... otoki 2. Hrvaška Grčija norveška Ciper Albanija M... Gora Andorra 4. Francija Romunija Finska Belgija Iceland Luksembur... Irska Litva Lihtenštajn San Marino 6. Španija Srbija Izrael Belorusija Moldavija Azerbe... in Hrec. Latvija Armenija
undisputed
06. 02. 2010 22.50
Kako so pa lahko v antični grčiji prekinili vojno med olimpijskimi igrami, zakaj? Ker so imeli izvrstne velikane ki so nekaj veljali in znali, danes pa ti kravatarji neznajo nič drugega kot krast in povzročat vojne