Nogomet

Usoda španskega prvenstva: naslov Barceloni, odpoved ali končnica?

Madrid, Barcelona, 13. 03. 2020 06.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Evropska nogometna zveza naj bi naslednji teden razkrila, kakšna bo usoda največjih mednarodnih turnirjev v letu 2020. Pod velikim vprašajem so tudi razpleti državnih prvenstev, predsednik Španske nogometne zveze Luis Rubiales je pred odločilnim sestankom 25. marca tako razkril, da imajo že pripravljene štiri možne scenarije.

Kapetan Barcelone Lionel Messi (na fotografiji) med tekmo španskega prvenstva.
Kapetan Barcelone Lionel Messi (na fotografiji) med tekmo španskega prvenstva. FOTO: AP

Kar dva od omenjenih štirih scenarijev, na katere je namignil predsednik Španske nogometne zveze (RFEF) Luis Rubiales, bi za državno prvakinjo še osmič v zadnjih desetih letih okronala vodilno Barcelono, je na svoji spletni strani poročal madridski športni časnik AS. Seveda je potrebno dokončati tudi tekmovanje v nižjih ligah, v drugoligaški konkurenci (Segunda Division) vodi Cadiz, ki bi si tako priigral napredovanje med elito. Odločitev bodo sprejeli 25. marca na skupnem sestanku komisij članov RFEF in vodstva tekmovanja (LaLiga). V primeru nesoglasij ima v skladu z veljavnimi statuti zadnjo besedo nogometna zveza.

Prvi scenarij, trdi dnevnik AS, predvideva igranje vseh tekem na veljavnem koledarju tekmovanja. V Španiji so se pred tem koncem tedna odločili prestaviti tekme naslednjih dveh krogov v Primeri in Segundi, a je trenutni razpored, do konca prvenstva je še kar 11 krogov, preprosto prepoln, da bi lahko sprejel toliko prestavljenih tekem. Veliko bo verjetno odvisno od odločitve Evropske nogometne zveze (Uefa) glede nadaljevanja Lige prvakov, Lige Evropa in organizacije evropskega prvenstva, ki ga bo med drugim v Bilbau gostila tudi Španija.

Vsi čakajo Uefo
"Odločitve, ki jih bo sprejela Uefa, tako za Ligo prvakov, Ligo Evropa kot za evropsko prvenstvo, ki naj bi se začelo 12. junija, bodo močno vplivale na možnosti zaključka domačih prvenstev v vseh evropskih ligah," piše AS.

"V tem trenutku sta na koledarju zgolj dva prosta termina za prestavljena kroga, 18. april in 20. maj. Če bi se format Lige prvakov spremenil ali bi se tekmovanje odpovedalo (da bi igrali na eno dobljeno tekmo v izločilnih bojih), bi bilo na voljo več tednov, na mizi pa je še ena rešitev: prestaviti evropsko prvenstvo na junij 2021. Tako bi sprostili mesec junij in bi lahko odigrali vse prestavljene tekme."

'Tretji scenarij ni preveč verjeten'
Drugi scenarij bi v veljavo lahko stopil ob daljši prekinitvi prvenstva, RFEF in LaLiga pa bi v tem primeru razveljavili sezono 2019/20. Nihče ne bi osvojil naslova, izpadel ali napredoval. Tretji scenarij bi za prvakinjo po 27 krogih okronal Barcelono, ki je sicer na tekmi 26. kroga s porazom na "el clasicu" (2:0) predala vodilni položaj Real Madridu, a je "kraljevi klub" nato izgubil v Sevilli pri Betisu (2:1) in na prvo mesto spet spustil svoje največje rivale.

"Barcelona bi (po tretjem scenariju, op. a.) osvojila naslov, Madrid, Sevilla in Real Sociedad na mestih, ki vodijo v Ligo prvakov. Getafe in Atletico v Ligi Evropa, Mallorca, Leganes in Espanyol pa bi izpadli v Segundo. V drugo smer bi šla Cadiz in Zaragoza, ki bi si priigrala neposredno napredovanje. A ta scenarij ni preveč verjeten: vsi namreč med seboj niso odigrali istega števila tekem. To bi vplivalo na čistost tekmovanja. To oznako je večkrat uporabila ravno nogometna zveza, ko je nasprotovala igranju ligaških tekem izven Španije, na nevtralnem prizorišču," se spominja AS.

Priznanje rezultatov do 19. kroga, možen tudi 'playoff'
Četrti scenarij predvideva priznanje rezultatov do vključno 19. kroga prvenstva, ko so vse ekipe med seboj odigrale po eno tekmo. Tudi v tem primeru bi naslov osvojila Barcelona, in sicer zgolj z rezultati, ki jih je, zanimivo, dosegla pod taktirko odstavljenega trenerja Ernesta Valverdeja.

"Barcelona bi bila od (Real) Madrida boljša v razliki golov, saj sta oba prvi del sezone zaključila s 40 točkami. V Ligi Evropa bi bila Atletico in Sevilla, medtem ko bi izpadli Mallorca, Leganes in Espanyol," še dodaja AS.

Omenjajo sicer tudi možnost igranja izločilnih bojev, o čemer bojda razmišljajo tudi v italijanski Serie A. Tako imenovani "playoff" oziroma končnica bi odločal o prvih in zadnjih mestih, o prvaku in tistih, ki bi izpadli..

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (117)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

resnicaosvobaja
15. 03. 2020 09.41
+3
Če bodo prvenstvo zaključili je najbolj poštena varianta 1. del prvenstva,odigrane tekme vključno do 19.kroga, ko je bila Barcelona tako slaba , da so odpustili trenerja
Kollerik
14. 03. 2020 17.57
+5
VARstoned spodaj spet jokca.... kot da je Barca kriva, da so Betikosi nažgali Real na svojem stadionu! Dve piki prednosti in prvo mesto za Barco...in pika!
cripstoned
14. 03. 2020 10.01
-8
barca je na 1.mestu na racun vara to je dejstvo... pa saj vsm lshko dsmo naslov... vsi pa vemo kdo je prvak... tisti ki je zdemoliral barco na obeh elklasikih, nima poraza proti atletom in ima najmanj porazov.... barci pa lahko podarijo naslov pa ceprav si ga ne zasluzi...
samomojemnenje
14. 03. 2020 10.45
+2
Res mora biti hudo gledat lestvico...Verjamem, da peče in žge...
cripstoned
14. 03. 2020 11.34
-7
niti ne...ker vem da je real madrid na 2.mestu neposteno kot je barca na 1.mestu neposteno...vsi smo videli razliko na elklasikih kjer je barco na 1.tekmi morala resiti sodniska zveza z varom na celu...potem pa se veter v hrbet ko je sodnik piskal smesen penal za barcelono proti sociedadu...4tocke je prejel barca na smesen nacin in to je dovolj da je zdaj na 1.mestu....najbolj more pecti in zgati vas ki si lazete da je barca zasluzeno na 1.mestu ne more pa zmagati nobene tekme v gosteh ....hahahahahahah samo da razkrivam te obraze vase dvolicne...vi ste hejteri real madrida in nic drugega...
Lessihinav?ek
14. 03. 2020 11.58
-1
na eni niso,ker je pomagal sodnik,realno pa so,...ampak barca je boljša,la ligo je težje osvojit in messi je poškodovan igra z gipsom
Lima33
14. 03. 2020 14.45
+2
Cripsi potem lahko Real in Barca samo medsebojne tekme odigrata in kdor bo bolši bo prvak... Ostali pa naj se borijo za obstanek in ostala tekmovanja... Navijači Reala lahko upamo, da skenslajo prvenstvo ker Barce ne bodo mogli prehiteti pa lahko po tvoje igrajo nevem kako lepo, sam vseeno treba tudi kakšen gol dati oz.gol več od nasprotnika...
265004
14. 03. 2020 16.52
+2
Končno ena pravilna od tebe....končno si dojel da je Var postavil stvari na svoje mesto...in tako je prav...če bi bilo to že v preteklosti ne bi Real imel tolk prigoljufanih naslovov....
disorderliness
14. 03. 2020 16.58
-2
Naslov si zasluzi edino Athletic Bilbao. Edini klub na svetu, ki je nacionalno čist, ne zapravlja za okrepitve in igra edino posteno. Vsi drugi klubi so umazanci in si zasluzijo izpad v segundo.
HalaCr77
14. 03. 2020 09.08
-1
Če so ji do zdaj poklanjal prvenstva,kar naj ji še tega,en lovorika nepomembna manj...to je edino kar bodo še osvajali,ko messi odide jim po lovorika samo še Seat cup.ker iz audija so jih skenslal.preslab klub.slaba reklama
samomojemnenje
14. 03. 2020 10.48
+2
Vtipkaj v znani iskalnik Real Madrid in Franco, boš videl, kako veselo se vozi Franco na Realovem busu in proslavlja naslov prvaka...Malo ti že na otročje vleče, Krele...
Lessihinav?ek
14. 03. 2020 12.04
-5
v zadnjih 5 let je REAL osvojil toliko lovorik,kot frcelona zadnjih 130 let,..ja vem Franco je še živ,.verjetno Bayern zmaguje zaradi hitlera,.Maribor,rudolfa,,dinamo zagreb paveliča,........kako bogi ste frcelonari,..dokler messi ni prišel v ta klub,je bila Valencia,valdoid,sociadad,..veliko pred njimi,..90%današnjih navijačev sploh ni vedelo da obstaja ta klub,..vsi so navijali za,real,bayrn,milano,juve,roma,inter,arsenal,united,.......
Roglič šampion
14. 03. 2020 13.24
+5
V zadnjih 5 letih ima real 1 laligo in 3 lige prvakov,2 uefa superpokala, 3 klubske SPje in 2 supercopi.Barca pa 1 ligo prvakov,4 lalige, 4 cope del rey, 1 klubski SP, 3 supercope, 1 uefa superpokal.torej 14-11 za barco.Pa tak strokovnjak krele
Roglič šampion
14. 03. 2020 13.29
+4
Pa barca je bila leta 1992 brez messija prvak evrope in je ze osvajala lalige tako da se vidi da nimas pojma crreal...ze tvoja profilna slika pove veliko o tebi
samomojemnenje
14. 03. 2020 15.34
+3
12345fcb...lahko jim stokrat poveš, pa bodo še vedno terali svoje nebuloze. Spoštovanje pa do ostalih navijačev Reala, s katerimi se da normalno komunicirati.
Roglič šampion
14. 03. 2020 16.00
+3
Se strinjam...me ne moti da misli clovek da je ronaldo boljsi od messija, da je real boljsi od barce, vendar crips trosi neumnosti, vsa dejstva ki jih pove skoraj so napacna...se hujsi pa crreal ki je le hejter messija in hejter barce, trosi popolne neumnosti in o nogometu nima prav nobenega pojma.Najbolje bi bilo ce ga vsi jemljemo kot nepristevnega
Lima33
13. 03. 2020 17.30
+5
Ali skenslat sezono ali pa upoštevati sedanje rezultate... Mislim, da Real v vsakem primeru nebi prehitel Barce in če skenslajo sezono bo pri Realu veselo!
alien8potnik
13. 03. 2020 16.39
+2
edino pošteno bi bilo suspendirati sezono. nihče v tej fazi ne more biti prvak. niti niso vsi klubi odigrali enako število tekem. sicer pa, glede na situacijo, me prav briga zdajle la liga, liga prvakov itn. vsem želim, da ostanete varni, da se ne okužitr. če pa že, čuvajte bližnje, čuvajte druge. držite se!
265004
13. 03. 2020 16.47
+8
Me zanima kaj bi govoril če bi Real vodil....prvenstvo je regularno,tko da bo Barca prvak...
samomojemnenje
13. 03. 2020 16.23
+6
Dobra fotka zgoraj. Trije na Messija, pa večinoma neuspešno. Na Ronalda pa vedno eden in to večinoma uspešno.
dark horse
13. 03. 2020 15.44
+2
Zdaj si bo Messi vsaj prepono v miru pocajtal,potem se Suarez vrne,Dembele itd... V vsakem primeru bo Barca prvak :D Kot sm v pond dejal se bom sladko smejal ob tem scenariju predvsem zaradi pacientov zatvaralo,krispl,krele,layam itd... V športnem smislu pa vse razveljaviti ali odigrati do konca ko bo mogoče
Lessihinav?ek
14. 03. 2020 12.05
-1
aha zato nosi gips,ker je poškodovan,zato ni dal realu gole od odhoda CRja,...
Roglič šampion
14. 03. 2020 13.40
+2
Mah pacient je pacient pa kamorkol ga bos dav bo se zmer pacient
265004
13. 03. 2020 15.34
+17
Statistika zadnjega desetletja- najboljši strelec-Messi,najboljši asistent- Messi,najboljši dribler- Messi,največ golov iz prostih strelov- Messi,največ kreiranih šans za gol- Messi,največ zlatih žog- Messi,največ zlatih kopačk- Messi....
samomojemnenje
13. 03. 2020 16.26
+6
Če nadaljujem...največ joka-Krele, Zaprti in Cripsi, največ nebuloz-Krele, Zaprti in Cripsi, največ hejtanja-Krele, Zaprti in Cripsi...
dark horse
13. 03. 2020 18.10
+2
Lessihinav?ek
13. 03. 2020 18.17
-7
Roglič šampion
13. 03. 2020 20.55
+0
V zadnjem desetletju jih ima bajvec messi crreal.Poglej si podatke pa pol pametuj
HalaCr77
14. 03. 2020 09.04
-1
Desetletju,full si brihten.najboljši igralec na svetu je Iličič v zadnjem tednu...kaj ti to pomeni??
cripstoned
14. 03. 2020 10.11
-2
kdo se je v zadnjem 10letju veckrat veselil najvecjih lovorik...goli ronalda imajo vecjo tezo...vi to veste ampak si ne priznate...messi brez xavija in inieste sanja o ligi prvakov...pri ronaldu je vsed rugace...
Roglič šampion
14. 03. 2020 13.10
+1
Dej tud ronaldo je nev zmer izjemno ekipo ob sebi, dej ne bod pameten prevec cripsi,pacient pof*ukan
Roglič šampion
14. 03. 2020 13.15
+1
Ti govoris kot da laliga ni vredna nic...krips spelji se pa pejt neki svoji pameti primerno komenterat
Roglič šampion
14. 03. 2020 13.18
+2
Pa halacr7 poglej si komentar na katerega odgovarjas.govora je o zadnjem desetletju.Be bod prevec brihten ker nimas pojma.
Roglič šampion
13. 03. 2020 14.20
+5
Upam na nadaljevanje sezone, saj bo to najbolj posteno...bo pa lepa tolazba za koncano sezono ce barci dodelijo naslov:)
265004
13. 03. 2020 12.38
+6
Barca bi morala biti prvak,ker je tudi največ prikazala....ob največjih težavah v zgodovini so uspeli prehiteti Real,kateremu edini cilj je bila osvojena laliga...temu so podredili tudi sodniško in Var pomoč....če ne bi blo Vara bi zopet Real osvojil prvenstvo nezasluženo in karavana bi šla dalje....Tako pa dragi moji predvsem varstoned in zapirač( ne štejem tega crreala in halacr7 k sta ubrisana) dobr sta se borila letos sam na žalost je blo mal premal...je Realu mal zmanjkal.Drugo leto je nova priložnost...Kot bi rekel varstoned- še na mnoga leta hejterja...
HalaCr77
13. 03. 2020 12.10
-19
Kaj ste vsi pametni,če bil Real prvi,bi vsi kokodakal.in lajal.kako je ne fer osvojil.hinavci kot klub za katerega navijate
265004
13. 03. 2020 12.26
+15
Janezcesnik
13. 03. 2020 12.28
+8
Ja itak sej druga od hejterha ni za pricakovat
samomojemnenje
13. 03. 2020 13.17
+4
Krele, še nimaš dovolj? Me malo skrbi za vas. Še Cripsi in Zapirač te ne podpreta danes?
modelx
13. 03. 2020 13.24
+5
sej tudi pri skokih po prvi seriji zaključijo če je treba. na ta račun imajo naši kar nekaj zmag, ki jih drugače ne bi imeli. glede hinavščine pa bodi kar tiho. smrdajčkarji ste največji. če bi bla barca druga, bi mi rekli: eh, šit. zato ne preslikavaj in pripisuj vašega obnašanja na druge
sportko47
13. 03. 2020 11.26
+8
Kaj bi dal da se to zgodi .. ta beli se bojo požrl !!! Sam brez heca je najbolj realno ! Liga ne bo odigrana do konca ni pogojev , turnir je možen ker ga bo želel izsilit Real ! Kaj prve 4 ekipe ..ne bo možno če bo vsaj ena od teh 3 ekip imela obolele !!! Real bo igral z “ mrtvimi “ če bo treba ! Po mojem kr čestitke Barceloni ! Tko prav logika .. kaj pa Trend, zapiralc , crisp on ostali pacijenti pa že lahko berete , po tem mojem zapisu pa sploh ! Prepričan sem namreč da še noben tu ni pogledal na zadevo t vseh možnih kotov
Janezcesnik
13. 03. 2020 11.47
+3
User416781
13. 03. 2020 11.20
+5
Hahaha. Barca prvak.
Lessihinav?ek
13. 03. 2020 11.00
-20
zdaj ,ko so ukinuli la ligo in serio a,bom gledal stare posnetke reala in ronalda,ko so osvajli lige prvakov,imam tekem za en mesec in vse so zmagali,ogledal si bom tudi juve-baraca-..roma-barca...levrpool-barca..in atletico-barca..če bo ostalo časa še zadnji elclassico... pa veste da ima Ronaldo enako golov in asistenc v elclassicih kot messi v zadnjih 2 leti
samomojemnenje
13. 03. 2020 11.07
+20
Da ne boš pozabil gledati Real:Bayern, Real:Juve... Pa veš, da ima Messi več asistenc in golov od Ronalda na vseh classikih, ki sta jih odigrala skupaj?
samomojemnenje
13. 03. 2020 11.12
+15
Ne razumem modelov, ki se hvalijo z ukradenimi stvarmi....
Janezcesnik
13. 03. 2020 11.14
+6
265004
13. 03. 2020 12.09
+10
Oglej si tud finale lige prvakov Barca- Manchester Utd.,kjer je igral Ronaldo,na drugi strani pa nogometni bog...
DR.Fejsbuk
13. 03. 2020 13.13
+8
Janezcesnik
13. 03. 2020 14.11
+5
Drugac pa si poglej kak dokumentarc o francovem rezimu kaj vse so delal proti barceloni
dark horse
13. 03. 2020 15.38
+3
Krele zdaj ko boš doma si najemi inštruktorja da te nauči slovensko ne hieroglife. Pa hala pozdravi oz samega sebe :D
sportko47
13. 03. 2020 17.35
+1
HalaCr77
14. 03. 2020 09.05
-3
modelx
13. 03. 2020 10.50
+8
večina držav bo zaključila glede na stanje po prvem delu. razen v španiji, kjer real ni 1. če bi bil, bi naredili enako. LP se lahko odigra v maju in juniju po hitrem postopku, ker bodo zaključili nacionalna prvenstva.
Kollerik
13. 03. 2020 09.56
+18
Kot navijač Blaugrane menim, da bi bilo nepošteno podeljevati naslov, vkolikor se prvenstvo ne odigra do konca.
samomojemnenje
13. 03. 2020 10.05
+8
Itak da ne bi bilo. Barcelona ne potrebuje podeljenih naslovov. Vse do sedaj je naslove dobila s pošteno borbo. Barca tudi ne bi sprejela podarjenih naslovov od raznih generalov in podobno. Barcelona je ponos Katalonije in bo to tudi ostala.
HalaCr77
13. 03. 2020 10.13
-33
Ponos barce.pošteno,smo.videli chelsea in PSG.bravo ponosni morate biti na osvojene titule.ste tudi ponosni na bivšega predsednika ponosnega kluba,ki je v zaporu.mogoče na Suareza z rasističnimi ispadi,mogoče ns 1 ali 2 mogoče 3 ugriz!!!!ne mi po ponosu pokvarjenega kluba
samomojemnenje
13. 03. 2020 10.20
+27
Ker je Barca pošten klub, je tudi logično, da je Rosell za svoja dejanja šel v zapor. Takšnih Barca ne potrebuje. Pa ne Creal o Chelseju in podobno, ker se sam nimaš kaj hvalit, če se spomnimo Bayerna, Juveta in Ramosa nad Salahom. Suarez pa je za svoja dejanja dobil kazen in ko ga je Barca vzela, je bil že spreobrnjen in pokesan. Rajši si poglej svojega krvnika Ramosa, brutalneža z največ rdečimi kartoni in Pepeta, ki sta skupaj hotela zlomiti Messija. Pišeš v stilu, če sam kradem, bom pa na glas razlagal, kako drugi kradejo. Pssstttt
dark horse
13. 03. 2020 10.38
+7
Daj se sam kresni po prazni buči krele jst te na žalost ne morem
Lessihinav?ek
13. 03. 2020 10.52
-14
pokesan aaahahahhahaha.kot posiljevalec,al kako misliš.smešen si ti in tebi podobni
krnekilojz
13. 03. 2020 10.56
+8
saj lahko obveljajo rezultati po polovici sezone, aja real tudi tam ni bil prvi, no potem bodo hoteli na silo nekaj spacati, da bo mogoče real prvak! ne ne bo!
samomojemnenje
13. 03. 2020 10.56
+7
Krele, a to je vsa modrost, ki jo premoreš? Pa kako se ti ljubi kar naprej menjavati profile?
seloveroni
13. 03. 2020 10.57
+6
Zakaj ne? odigranih je blo 27 krogov in kdo zdej ni na mestu ko mu ustreza si je sam kriv, poleg tega je real mel vse moznosti da bi bil trenutno prvi pa je v zadnih stirih tekmah uspel zmagat sam enkrat
User416781
13. 03. 2020 11.22
+8
Jaz kot navijač Barce pa mislim, da je Barca prvak 😁😁🤣😉
Kollerik
13. 03. 2020 11.30
+3
265004
13. 03. 2020 12.28
+1
A PSG si videl? Bravo. Tako je treba.Spremljati goliado....
alien8potnik
13. 03. 2020 16.42
+6
vsaka čast, kollerik. delim tvoje mnenje. pa ne zaradi rm. res tako mislim, ne glede na kogarkoli. sicer pa, stanje je hudo. to je globalna nočna mora. držite se, prijatelji! upam, da vsi pridemo srečno skozi tole. in da bomo še naprej komentirali nogomet.
dark horse
13. 03. 2020 09.47
+3
Kaj sem dejal v ponedeljek da se zna zgoditi
rolica
13. 03. 2020 09.40
+3
nepošteno je razglasiti zmagovalca v kateremkoli športu če ni odigrano do konca
User416781
13. 03. 2020 11.23
+2
Zakaj? A zato ker je Barca na prvem mestu? Saj je bilo odigranih že 2/3 tekem.
rolica
13. 03. 2020 11.32
+8
Ne...ker ni pošteno meni bi bilo super če barca dobi
Die einemaister
13. 03. 2020 17.07
+1
Tle nim veze poštenje, ampak je ekstremna situacija.
Mererrek
13. 03. 2020 09.34
+7
Ker je Real drugi je malo možnosti za prekinitev prvenstva