Nogomet

Vodstvo LaLige želi zaradi protestov v Barceloni prestaviti 'el clasico'

Madrid, Barcelona, 16. 10. 2019 16.33 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Vodstvo španskega ligaškega tekmovanja (LaLiga) je zahtevalo, da bi se prihajajoči veliki obračun med Barcelono in madridskim Realom z barcelonskega stadiona Camp Nou prestavil na madridski Santiago Bernabeu. Razlog so protesti v katalonski prestolnici, ki se vrstijo vse od ponedeljkovih obsodb nekaterih priprtih politikov, ki so bili pobudniki referenduma o odcepitvi oktobra 2017.

Stadion Camp Nou čaka na prvi "clasico" nove sezone. Pa ga bo v oktobru sploh dočakal?
Stadion Camp Nou čaka na prvi "clasico" nove sezone. Pa ga bo v oktobru sploh dočakal? FOTO: AP
Nekateri argentinski navijači, ki so morali lansko povratno tekmo finala pokala Libertadores med Boco Juniorsi in River Platom zaradi incidentov spremljati na madridskem Bernabeuu in ne v Buenos Airesu, zdaj pozivajo, da naj španska velikana tekmo odigrata na Bocinem stadionu Alberto J. Armando.

Prvi "el clasico" nove sezone španskega prvenstva bi moral prihodnji konec tedna (26. oktobra) gostiti stadion Camp Nou, kjer domuje Barcelona, a lahko bi se zgodilo, da tekme sploh ne bo. Vodstvo tekmovanja zahteva, da se obračun iz katalonske prestolnice prestavi v Madrid na stadion Reala, Santiago Bernabeu, po informacijah v španskih medijih pa vodstvi klubov spremembam nista naklonjeni.

GOLINAPOLČAS

Real bi po informacijah madridskega dnevnika AS podprl preložitev "clasica", medtem ko tudi pri Barceloni zadev (uradno) ne komentirajo in čakajo na razvoj dogodkov tako kot veliki tekmeci. Pri Barci naj bi opozarjali tudi na navijače iz tujine, ki bi jim morebitna odpoved tekme oziroma selitev v Madrid podrla načrte. V tem primeru bi Barcelona gostila drugo medsebojno tekmo v tej sezoni, ki bi jo moral v 26. krogu (predvidoma 1. marca) gostiti stadion Santiago Bernabeu.

Obsodbe dvignile veliko prahu
Nedavna odločitev španskega sodišča, ki je nekatere katalonske voditelje ‒ ti so bili brez sojenja priprti vse od oktobra 2017 ‒ obsodilo na dolge zaporne kazni, je bila v Kataloniji in predvsem Barceloni povod za številne proteste in incidente. Real Madrid na Camp Nouu vedno pričaka vroč sprejem, trenutna politična situacija pa očitno po mnenju vodstva tekmovanja predstavlja preveliko tveganje. Zaradi zgodnjega začetka tekme (ob 13. uri) bi morali Madridčani v Barceloni seveda tudi prenočiti.

"Tekmovalni odbor RFEF (Španske nogometne zveze, op. a.) smo zaprosili, da zaradi izjemnih okoliščin, ki jih ne moremo nadzirati, spremeni lokacijo 'clasica' v Madrid," je dejal predstavnik za stike z javnostjo pri LaLigi.

Težave v katalonski prestolnici trenutno povzročajo številne zaprte ceste, protestniki so celo poskusili zavzeti letališče El Prat in sabotirali več vlakov. Nogometaši Barcelone bodo tako na naslednjo tekmo v Eibar odpotovali dan prej kot je sicer stalna praksa. Klub se je sicer javno opredelil do obsodb z besedami "zapor ni rešitev", vse vpletene pa je pozval k dialogu.

TEKMA

LESTVICA

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (45)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

cripstoned
17. 10. 2019 19.56
elklasiko bo ...mora biti...ce ne zmaga politika in to za nogomet ni vredu....
Trend01
17. 10. 2019 20.23
Valverde pravi, da bo tekma po planu. Torej 26.10. ob 13.00 na Camp Nouu. Da ni bojazni. Če pa Valverde to pove...
grozjak
17. 10. 2019 15.05
+6
politika še nikoli ni koristila športu......
robert hrovat
17. 10. 2019 15.37
+3
Medtem ko je šport velikokrat pomagal politiki...
265004
17. 10. 2019 13.25
+7
Trend predvsem tebi k te včasih zanese in tvojim komentarjem spodaj kjer v največji meri obsojaš Barcelono....Upam da se vsi zavedate da odpoved oz.preložitev tekme ni tko enostavna. S tem so povezane vstopnice(vprašanje od kod vse ljudje pridejo),televizijske pravice,ves marketing... Barcelona je celo pripravljena igrati pred praznimi tribunami...
Trend01
17. 10. 2019 13.35
-3
265004
17. 10. 2019 13.41
+7
Kako veš da niso sposobni organizirat tekmo?Kako veš če so katalonci tako *****?Zakaj so blokirali letališče in izvajajo proteste vedo verjetno najbrž katalonci in ne FC Barcelona se strinjaš?Bi ti delal za nekoga ki bi doma ležal?Bi ti obsodil nekoga na 12 let ,če bi pozival k odcepitvi?Sej te razumem,take in veliko hujše stvari so se dogajale v času vašega generala.Sedaj je pa vsa športna,gospodarska ,sodska in druga korupcija doma v Madridu...Podobno kot pri nas v Ljubljani...
i141
17. 10. 2019 13.53
-7
Trend01
17. 10. 2019 14.38
-4
Katalonci blokirajo edino večje, oz. največje letališče, ki ga imajo. Zažigajo avtomobile, kradejo, razbijajo po trgovinah... In to katalonskih trgovinah, po katalonskih avtomobilih. Kje ti je logika? Katalonski predsednik je pozval ljudi, da naj se umirijo. A se tudi pod razno ne. Še več. Želijo vlomit v vladne ustanove. Namesto protestov normalnih ljudi, je ogromna količina ljudi postala "drhal". Žal. V svetu so s takšnimi dejanji izgubili ogromno pristašev. Velike države tako ali tako nimajo namena priznati samostojne Katalonije. Kako mislijo poslovati z EU, ZDA, Rusijo, Kitajsko, Avstralijo, VB...? Ko so se začele tiste famozne volitve, je Katalonijo zapustilo - dokler sem to sam malo bolj spremljal - cca. 1400 podjetij (obstaja seznam). Ne samo mala podjetja. Tudi velika. Tudi banke, zavarovalnice. In ne le "španska"; tudi katalonska in podjetja iz tujine. Če je tam v Španiji tako hudo, naj se Katalonci povežejo še z drugimo "podjarmenimi" narodi, in v parlamentu izglasujejo novo ustavo, ki bo dovoljevala odcepitev pokrajin. Tako kot je bilo v Jugoslaviji, SZ... Ne bodi tako naiven.
265004
17. 10. 2019 15.22
+5
trend ,dej za trenutek pusti politiko in kaj ljudje delajo tam...Verjetno se strinjaš ,da jim tega ni ukazala FC Barcelona??Pogovarjava se o organizaciji in izpeljavi tekme...Strinjaš se tudi da poznava vsak svojo resnico in da so mediji nekaj najbolj podlega kar lahko ustvarja javno mnenje..Tako je tudi v SLO....Ne moreš me prepričat,da Katalonija ni gospodarsko najbolj razvita regija v Španiji.Strinjam pa se ,da v demokraciji ne moreš brez zakonov nekaj izsilit....Kakor koli bodo že politično rešili to situacijo,to nima veze z nogometom in el classicom.Medtem ko Real želi prestaviti tekmo,Barca želi tekmo odigrati,kar je edino pravilno....tudi pred praznimi tribunami.....Drugač sem ti pa postavil zgoraj še par vprašanj.Dej poiskusi na to odgovorit,čeprav vem da težko...lp
Trend01
17. 10. 2019 15.53
-2
1. Real ni nikoli dejal, da želi prestaviti tekmo. Vse je prišlo od vodstva LaLige *2. Real je le dejal, da ne želi, da se ta tekma odvije na SB *3. FC Barcelona zanesljivo nima vpliva na politiko in ni pobudnik kar se dogaja na ulicah *4. Je pa dejstvo, da podpira te "rabote" okoli odcepitve. Sicer v manjšini, a je tu zraven tudi vodstvo. Ne le Piqué. Ta je le najbolj glasen. *5. Katalonije JE najbolj razvita, oz. je bila. Zdravstvo in avtomobilska industrija. Avto industrija že beži iz VB. Zaradi davkov. Tudi iz Katalonije bodo. Enak razlog. Potem so začela podjetja bežati iz Katalonije *6. Katalonija je tako razvita, ker je med drugim na idelai geografski poziciji. Afrika, Italija, Francija... *7. ali bo tekma, bo povedala policija. To sem danes prebral. Če bo policija lahko zagotovila varno pot navijače, nogometaše, vostvu ter mirno tekmo - le ta bo. Kdaj je pa drugo vprašanje. in še *8. Žal se politika vse preveč vtika v uspešne športne konglomerate. Zavedajo se, da imajo klubi celo več podpore kot posamezne vlade in, da lahko preko klubov agitirajo na njih. Žal. Ajd, uživaj. Upam, da tekma bo, da bo zanimiva in, da bo brez kakšnih ekscesov, izpadov.
265004
17. 10. 2019 16.49
Se strinjam z vsem.....Upam samo da razumeš da Barca gostuje v Eibarju,pa potem gostuje v Pragi,pa potem gostuje v Madridu???Razumeš kaj ti hočem povedat?Tudi to so malenkosti ki bodo letos odločale o naslovu....pa lp
Trend01
17. 10. 2019 17.08
-1
Jp. To mora politika (predsednik Katalonije je že), oz. nekateri vstajniki malo premisliti, razmisliti. Imajo diamant. Da ga ne bodo uničili. A se bodo športniki z avtobusi po svetu vozili? Ajd. Uživaj v preostanku dneva.
apodgra
18. 10. 2019 08.27
+1
Trend ,ko berem tvoj komentar imam pred sabo našega zunanjega ministra in njegovo modrovanje o teh dogodkih. Tebi je vse eno ,če nekoga zaprejo za 10 ali več let , ni pa vse eno Kataloncem . Zakaj razbijajo , zažigajo in se spopadajo s policijo , to pa zato, ker jim policija ne dovoli mirnega shoda . S kom se naj povežejo in v parlamentu izglasujejo novo ustavo , ki jim bo dovoljevala odcepitev. Bil je referendum ljudstva in večinska odločitev , da se odcepijo. Kakšne posledice je imel ta referendum, po tvojem famozne volitve , obsodba celega vodstva Kataloncev od strani španske "demokratične " vlade. Me zanima , kako bi se ti vedel in kako bi odreagiral, če bi ti sosede na tvoje dvorišče postavil svoj svinjak. Kako bodo poslovali z dosedanjimi trgovskimi partnerji , nič druga ,kot do sedaj. Ednino trgovina s Španijo ,bi se verjetno za nekaj časa ustavila . Katalonci imajo zelo razvito gospodarstvo in njihov delež bruto domačega proizvoda Španije, je nekaj podobnega , kot je bilo razmerje Slovenije v bivši Jugoslaviji. Slovenci smo bili molzna krava in tudi ni nič drugega Katalonija Če je kakšno podjetje zapustilo Katalonijo je bilo to špansko podjetje .Pametnjakovič povej , kako lahko Katalonci spremenijo špansko ustavo -.Ne bredi v področja , ki ti niso znana in ne piši neumnosti . Torej bodo Angleži po izstopu in evropske unije gospodarsko propadli . Veliko težo ima predzadnji stavek , bob leta ali Nobelovo nagrado za butalstvo. Vrni se raje med nogometne "strokovnjake " , ker boš marsikomu po lepšal dan .
uporabnica1
17. 10. 2019 13.16
-2
Povsem razumljivo :)
265004
17. 10. 2019 13.05
+4
Real bi najraje prestavil classico na kasneje....jih razumem.kasnej petarda boljš bo....
09ZarMan10
17. 10. 2019 12.55
-2
baletka ni Realovec, niti ni Realovec galaktik. Njihova igra je zadnja leta bolj v posmeh galaktičnim baletkam, če oba naziva združim. Drugače pa tudi sam mislim, da morajo biti v prvi vrsti omogočeni osnovni pogoji za tekmo, ki v takšnem kaotičnem stanju ne morajo biti. Drug problem pa bo zagotavljanje hitrih vizumov za obisk tekme, ki jih bodo Španci v tem primeru potrebovali za vstop v Catalunyo.
Lisec7
17. 10. 2019 12.41
-5
zakaj ne bi bila tekma u Stožicama??
i141
17. 10. 2019 13.52
+3
Petarda10
17. 10. 2019 14.19
+3
Trend01
17. 10. 2019 11.01
+6
Zdaj razmišljajo, da bi El Clásico prestavili na 4. ali 18. decembra.
resnicaosvobaja
17. 10. 2019 12.00
+3
Petarda10
17. 10. 2019 08.27
+0
baletke se ze tresejo
Trend01
17. 10. 2019 10.57
+3
disorderliness
17. 10. 2019 11.40
+3
Petarda10
17. 10. 2019 11.46
-2
Trend01
17. 10. 2019 12.13
+0
resnicaosvobaja
17. 10. 2019 12.35
+5
igyyp
17. 10. 2019 08.17
+12
Kolko sem imel možnost malo pobrskat po drugih medijih, je RM zavrnu možnost igranja na Bernabeu, glede na fairplay.
Maxx365
17. 10. 2019 14.12
+2
To nima veze s fairplayem, ker bi bil spomladanski el classico v Barceloni. Gre samo za zamenjavo terminov.
poserjemsenavas
17. 10. 2019 07.39
+11
Rakitič je šel peš, štartal je že zdaj, da ne bo zamudil
dark horse
16. 10. 2019 21.48
+4
Strokovnjaki tu zdaj barco obsojajo hahaha
ehjaehja
16. 10. 2019 21.42
-30
tej katalonci nimajo 3 čiste sedajj ko ne blestijo pa tako..sramotaa
Maxx365
17. 10. 2019 14.13
+6
a igralci Barce morda demonstrirajo? ti pa si omejen
Janezcesnik
17. 10. 2019 14.55
+3
Trend01
16. 10. 2019 20.54
+19
Aja, še to. Ne more vodstvo lige zahtevati, da se tekma "prestavi". Najprej mora to prositi klub kjer se naj bi tekma odvila. Šele potem se lahko dogovarjajo kje naj bi ta tekma sploh bila. Torej se mora s tem strinjati FC Barcelona, Real Madrid, vodstvo LaLige in RFEF. A mislite, da bo/bi vodstvo katalonskega kluba priznalo, da ni sposobno organizirati tekme? Takšne sramote si verjetno ne bodo privoščili.
Maxx365
17. 10. 2019 14.18
+0
To ni več v Barcinih rokah. Ne gre samo za varnost na stadionu, kar bi verjetno še uspeli zagotoviti, gre za to da so demonstracije in neredi po celotni Barceloni, na to pa Barca kot klub nima več vpliva. Kdo bo v mestu zagotavljal varnost igralcem in navijačem RM, ki bodo prišli na tekmo? Ni tako na hitro za obsojat Barce v takšnih kaotičnih razmerah, ki vladajo trenutno v Kataloniji.
apodgra
18. 10. 2019 08.32
+1
Od španske nogometne zveze lahko tudi to pričakujemo , da se ne igra in se registrira 3: o za Real.
blazter
16. 10. 2019 19.12
-16
Torej bodo onemogočili sami sebi največji derbi? Kaj pa izključitev kluba iz lige? Registracija tekma 3:0. Tudi na tekmah LP kršijo pravila. Lahko navijete minuse, ampak navijači vsepovsod pravijo, da so duša kluba. In nad politiko.
blazter
16. 10. 2019 19.13
+1
Vsaka kazen pa bi prilila olja na ogenj....
dark horse
16. 10. 2019 21.49
+13
itransformer
16. 10. 2019 18.45
+6
To nima nobene zveze z nogometom
Trend01
16. 10. 2019 18.35
-14
Tekma je v Kataloniji, v Barceloni. Če so Katalonci tako */*/*/*, pa naj bodo. Blokirajo lastno letališče in tako gospodarstvo (predvsem tudi turizem) Katalonije. Ekipa Barcelone mora na 600 ali je 700? km dolgo pot z avtobusom, ker ne more z letalom. V Ljubljani so še v času Juge naredili policijski kordon od železniške/avtobusne postaje do Bežigrada. Nobenega problema. Bodo pa v Barceloni podobno naredili. Pa ja ne bo Real v to privolil. Ali pač? To bi bilo sicer super športno fer, a tudi vseeno malo čudno.
Prodanekure
16. 10. 2019 18.28
+17
Real Madrid je zavrnil da se tekma odigra pri njih doma iz razloga, da to nebi bilo pošteno do kluba Barcelone.
Trend01
16. 10. 2019 18.48
+13
Idejal je, da bi v spomladanskem delu potem v Barceloni igrali. Samo zamenjali bi.