Nogomet

Zidane: Atletico ne dela napak, toda prvenstvo je zelo dolgo

Madrid, Elche, 31. 12. 2020 10.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Leto 2020 se je v španskem prvenstvu zaključilo po željah madridskega Atletica. Ekipa slovenskega reprezentanta Jana Oblaka je doma tesno ugnala bližnjega soseda Getafe (1:0), prvi zasledovalec rdeče-belih, mestni tekmec Real Madrid, pa je nepričakovano remiziral na gostovanju v Elcheju (1:1).

Zidane (na fotografiji) spodbuja svoje varovance na obračunu z Elchejem.
Zidane (na fotografiji) spodbuja svoje varovance na obračunu z Elchejem. FOTO: AP

Atletico Madrid je po odigrani zadnji tekmi letošnjega leta sam na vrhu lestvice španskega prvenstva z dvema točkama prednosti pred Real Madridom, madridski rdeče-beli pa imajo tudi dve tekmi manj od sosedov. V sredo so na bližnjesosedskem obračunu ugnali Getafe (1:0), edini gol na tekmi in že sedmega na domači zelenici od skupno osmih po letošnjem prihodu v klub pa je dosegel Luis Suarez. Domači tabor je pozno zvečer razveselil še razplet dvoboja v Elcheju, kjer je Real Madrid uspel le remizirati (1:1).

"Občutki niso dobri. Imeli smo priložnosti, s katerimi bi lahko 'ubili' tekmo, a to je tako, ko so nam dali gol, so se pomaknili nazaj in bilo je zelo težko," je za televizijo Movistar+ dejal Realov trener Zinedine Zidane, čigar ekipa na papirnato "velikih" tekmah še naprej kaže povsem drugačen obraz kot proti "manjšim" tekmecem. 

"Ni nam uspelo doseči drugega gola in takšen je nogomet. Če smo bili preveč samozavestni? Ne verjamem, saj se je vedelo, kaj je danes v igri. To so tri pomembne točke na težkem gostovanju, a v prvem polčasu bi morali zadeti še drugič, tako imaš nekaj zaloge. Zakaj pozne menjave? Moraš zelo jasno vedeti, kaj si želiš. Nismo bili slabi in nato smo na koncu (od 75. minute naprej, op. a.) naredili nekaj sprememb. A ni nam uspelo, menjave niso prinesle nekega napredka. Moramo nadaljevati, to sta dve izgubljeni točki, če ocenjujemo po prvem polčasu, a treba je nadaljevati," je menil Zidane.

Statistika tekme Elche - Real Madrid.
Statistika tekme Elche - Real Madrid. FOTO: Sofascore.com

Francoz je tokrat tekmo od prve minute začel tudi z izkušenim brazilskim bočnim branilcem Marcelom, ki je po lepi akciji v prvem polčasu zatresel tudi prečko domačinov. A podobno kot Marco Asensio, čigar silovit strel z razdalje je privedel do vodilnega zadetka Luka Modrića, se je v nadaljevanju tekme utopil v povprečju.

Atletico ne dela napak, a jih še bo
"Res je, da Atletico ne dela napak. Toda La Liga je zelo dolga, veliko je še do konca. Vse ekipe bodo izgubljale točke. Moramo ostati pri svojem, se še naprej boriti, izgubljali bomo točke, tudi zato pa je treba nadaljevati. Veliko dobrih tekem je za nami, z dobrimi rezultati, danes se je to ustavilo, a moramo nadaljevati," je še dodal Zidane.

Strateg Reala ni želel komentirati nekaterih spornih odločitev, to je namesto njega storil belgijski vratar državnih prvakov Thibaut Courtois, ki je menil, da bi morali sodniki pokazati na belo piko po padcu Karima Benzemaja. Ta je sicer v enem zadnjih napadov na tekmi zapravil veliko priložnost za zmagoviti gol.

"Nisem si ogledal še enkrat, a menim, da je na meji. Včasih je sodnikom všeč dosoditi takšen prekršek. V prvem polčasu je bila ena situacija z Benzemajem, ko ni zapiskal. Če ne zapiskaš pri Benzemaju, potem ne moreš dosoditi tega. To so akcije, ki se v kazenskem prostoru dogajajo. A ne moremo misliti o sodnikih," je pred kamero Movistar+ izjavil Courtois.

Simeone: Vse od začetka grem tekmo za tekmo, živim v sedanjosti
V domačem Madridu so na stadionu Wanda Metropolitano nogometaši in privrženci Atletica proslavljali zmago ob že 500. tekmi trenerja Diega Simeoneja na rdeče-beli klopi. To je bila za Argentinca 301. zmaga, za katero je v prvem polčasu poskrbela zvezdniška okrepitev minulega prestopnega roka, Urugvajec Suarez, medtem ko je Jan Oblak v izenačenem drugem polčasu svojo mrežo vnovič ohranil nedotaknjeno.

"Bilo je naporno, kot je vedno proti Getafeju," je dejal Simeone. "Prvih 30 minut smo igrali tako, kot smo si želeli, prišel je gol, priložnost (Thomasa) Lemarja, nekatere situacije pa bi lahko bolje razrešili, nato pa smo vstopili v obdobje, ko se je začelo igrati bolj tako, kot si je želel Getafe, tako pa je bilo tudi v drugem polčasu. Nismo imeli priložnosti, niti mi in niti oni, a ni nam uspevalo niti iz protinapadov, ni nam uspelo najti kombinacij, da bi se prebili iz njihovega pritiska, to pa je poskrbelo za to, da je bil rezultat do konca tekme v zraku," je nadaljeval.

"Vemo, da je izid 1:0 zelo nevaren. 500 tekem? Vedno razmišljam tekmo za tekmo in živim v sedanjosti. Ko sem sedel na letalo, da bi prišel sem, sem si vedno želel klub pripeljati do tukaj, z vsemi ljudmi, ki so bili z nami na tej poti in ki so z nami še sedaj, kot so Miguel Angel Gil, (Enrique) Cerezo, (Jose Luis) Caminero, igralci ... Z možmi, s katerimi medsebojni odnosi presegajo nogometne okvirje."

Statistika tekme Atletico Madrid - Getafe.
Statistika tekme Atletico Madrid - Getafe. FOTO: Sofascore.com

Pri željah za leto 2021 ne želi biti egoističen
Na vprašanje, če je možno, da bi pri Atleticu ostal do magične številke 1000, je Simeone vnovič dejal, da razmišlja zgolj od tekme do tekme, kar je že več let njegova prepoznavna izjava.

"Od svojega prihoda sem z Miguelom in Enriquejem ob vsakem pogovoru dejal: 'Gremo tekmo za tekmo'. In ne bom se spremenil. Čutim, da je vsaka tekma zadnja, poskusili pa bomo, da bo tako ostalo vse do tedaj, ko nas bodo okoliščine privedle do slovesa od kluba," je še povedal Simeone.

"Da nam Getafe že 14 let ni zabil gola? To so takšne situacije. Atletico 14 let ni premagal Real Madrida, ne vem, koliko tekem ni premagal Barcelone, to pa je nogomet, lahko se zgodi in vedno pride dan, ko se ta dinamika spremeni. Vseh tekem se želimo lotiti s kar največjim navdušenjem, z največjo motivacijo, ki jo premoremo. Želje za 2021? Bilo bi preveč egoistično razmišljati o nogometu. Zdravje, da bi lahko objel prijatelja, se udeleževal zabav, druženj in vsega tega, kar nam v teh časih ni bilo omogočeno. Veliko zdravja vsem."

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Koronavirus pasica november
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (121)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

apodgra
01. 01. 2021 09.26
+3
Da je Atletiko na prvem mestu ni zaradi prepričljive igre. Imel je tudi veliko sreče. Vsaka ekipa dela napake in tudi Atletico jih bo. Prvenstvo je še dolgo in prepričan sem ,da Atletiko ns bo osvojil naslov državnega prvaka.
Johnny_J
31. 12. 2020 21.02
-1
Real že dolgo ni mel tolk komentarjev... Srečno in zdravo vsem...zmrde included.
Iniesta
31. 12. 2020 17.23
+3
Čolo je koncno spoznal, na kaksen nacin se osvajajo lovorike ... Murijevo taktiko je unral v letosnji sezoni, zato bo tudi prvak ...
Vladimir.Krutov
31. 12. 2020 15.57
+10
Vsem v letu 2021 želim veliko zdravja...za vse ostalo bodo poskrbeli vaši klubi...prvenstvo pa gre šele sedaj zares in finiš do maja....srečno....🍀
Johnny_J
31. 12. 2020 17.08
+5
Točno tako...glede prvenstva, zdaj se začne zares. Mes que Un club.
Rdeča kapica69
31. 12. 2020 15.31
-2
Srečnega pa zdravega ljudje. Hejterji Reala pa se sprijaznite da Barca že drugo leto zapored ostaja brez kakršnekoli lovorike 💔❤️🤫
Konan
31. 12. 2020 18.02
+0
Skrivnostni mož, pošiljam lupcke tvoji dragi, seveda pod pogojem da ni grda
Kollerik
31. 12. 2020 19.29
+0
Halar se je pojavil pod drugim nickom. Tisto včeraj z Elchejem je bilo res nerodno, pa se je treba malo skrit
Konan
31. 12. 2020 21.05
+0
Kollerik
01. 01. 2021 09.49
-2
-2
Navijacem uefalone zelim srecnga pa zdravga sam messi de zmer ni med top 50 vseh casov
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 14.11
+5
vglavnem ljudje, srečnga pa zdravga vsem :) lepo praznujte in čuvajte se :)
samomojemnenje
31. 12. 2020 14.15
+5
Enako tudi z moje strani, vsem srečno in zdravo in naj virus UMRE.👍👍❤❤
User792410
31. 12. 2020 13.58
+5
Kar se pa Atletov tiče gre vse po planu, tako kot je napovedal Simeone, brez evforije in korak po korak. Od vodilnih moštev je očitno trenutno v največji krizi Sociedad, saj je v zadnjih petih kolih uspel osvojiti le 2 točki. Sem mislil, da bodo prav oni letošnji hit prvenstva, glede na to kako so začeli, vendar pa so očitno le zamenjali timening uspešnosti v primerjavi z lansko sezono, ko so začeli izredno slabo in nato bolje nadaljevali. Real Madrid nadaljuje nekako po pričakovanju, Barcelona pa se tudi počasi pobira in zagotovo bo špansko prvenstvo še zelo zanimivo in razburljivo.
samomojemnenje
31. 12. 2020 14.08
+3
Barcelona se pobira? No ja, tudi možno, saj je prilezla iz 14tega mesta na šesto.
Der.meister
31. 12. 2020 13.46
+3
Včeraj so bili eni zelo pametni glede igre Barce, glej ga zlomka.
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 13.30
+0
še eno vprašanje za antimadridiste tipa Kollerik..zadnjič se je obrez razpočil kako so sodniki spet pomagali realu, ko niso piskali roke ramosa..a sam je največji zagovornik, da se penalov za roke ne piska..3 tekme nazaj, čista roka v kazenskem prostoru atletic bilba in real je ostal brez čistega penala, je na široko razlagal, da to se ne sme piskat..zakaj se mora pri ramosu? dvojna merila..in antimadridiste pač tvezijo isto kot on...
ehjaehja
31. 12. 2020 13.37
+1
nevem zakaj se trudiš?naj jim ljudje tu gor sodijo stvari gredo na bolje postajajo manjšina katero nobeden resno več ne jemlje. Moraš razumeti da so celo desetletje poslušali anti propagando o Realu od njihove velike vodje Obreza.Vse kar znajo napisati tu gor so njegove besede on jih je sprogramiral in naredil takšne kot so in to je živa resnica. Toda bog je na naši strani proti Zlobi se lahko boriš le če vsi Realovci stopimo skupaj tako kot to delamo že mesece.
Konan
31. 12. 2020 13.41
-6
jas_Robot
31. 12. 2020 14.13
+5
Imamo to nesrečo, da živimo v času gospoda Obreza, najslabšega komentatorja v zgodovini športa.
samomojemnenje
31. 12. 2020 14.17
+1
Torej lahko iz tega potegnemo zaključek, da so tudi vsi svetovni mediji oz. novinarji, ki kadarkoli kaj napišejo proti Realu, pod vplivom Obreza. Verjetno tudi na Španskih TV postajah imajo Obrezov komentar s simultanim prevodom...
jas_Robot
31. 12. 2020 16.48
+1
Dobro. Povejo svoje pa komentirajo naprej. Gospod Obrez se pa ne more ustaviti in razlaga tisto eno in isto do konca tekme.
Kollerik
31. 12. 2020 18.28
-1
jas_Robot
01. 01. 2021 19.36
Machetekills007
31. 12. 2020 13.24
+1
bravo atletico, bravo real. hala madrid.
Johnny_J
31. 12. 2020 14.36
+1
Niti en pravi navijač atm nebi navijal niti pod razno za real, torej si ti fakeass
zirafek
31. 12. 2020 13.09
+3
Kaj se bunijo za penal, zadnji predhodnji dve tekmi so sami igrali z roko v kazenskem prostoru in ni bilo penala za nasprotnika vse se vrača vse se plača! 🤭
Lima33
31. 12. 2020 12.56
+4
O kdo kaj ve o razkrinkanem? A? 🤣🤣🤣🤣
Konan
31. 12. 2020 12.27
-1
Kripl in vsem ostalim realovcem, vašim ženam želim pa res, ampak res veliko sreče v naslednjem letu🥂
ehjaehja
31. 12. 2020 12.28
+5
enakoo ti želi zloglasni zapirač pa bodi odgovoren drži distanco❤🙏
Konan
31. 12. 2020 12.59
+0
samomojemnenje
31. 12. 2020 11.53
+1
Če realno pogledamo, je večina "velikanov" letos oz. v tej sezoni slabša. Posledica Covida? Barca neprepoznavna, Real se muči, tudi ko zmaga, ni nekih gladkih zmag. Liverpool ima pri številu odigranih tekem 11 točk manj kot lani. City se muči. Chelsea podobno. PSG ni tako suveren kot lani in se muči. Podobno Juventus. Bayern tudi ni z naskokom prvi. Napredek kažeta ManU in ATM in še nekaj klubov. Čudno leto.
ehjaehja
31. 12. 2020 11.56
+2
Real je zmagal 5 tekem zapored z dvema goloma razlika:) no včeraj se je ta serija žal končala.
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 11.59
+6
Mogoče je tottenham naredil še največji napredek, čeprav nekoliko popušča...
samomojemnenje
31. 12. 2020 12.04
-4
Res je, kar pa ne pomeni, da je suveren kot pred leti. Če pogledaš, kje je Barca za Realom, pa ima boljšo gol razliko. Včasih, v boljših časih smo se za takšne tekme spraševali ali bo petarda ali ne.
samomojemnenje
31. 12. 2020 12.10
+3
Ja, tudi Tottenham sem pozabil omeniti. Je bil prijetno presenečenje.
Johnny_J
31. 12. 2020 12.30
+1
Zapirac...real bi moral 3 od teh petih igrati neodločeno, ampak kdo si pa drzne poiskati v 90min penal proti realu...nato so iz hitre ko tre dali gol. Nebi se jaz hvalil s takšnimi rezultati.
ehjaehja
31. 12. 2020 12.35
-3
HA HA,Lih Real je bil dosti večkrat oškodovan kakor Barca.
ehjaehja
31. 12. 2020 12.36
-1
a si videl kakšen penal so piskali vam predvčerajšnjem?hudič so vaša ta dvojna merila haha.
Od Halerja ati
31. 12. 2020 12.51
-5
vidu vidu. a ni brcnu mimo žoge direkt v nogo Arauha? Včeri je probu piskat roko sam škoda ko s sodnikom v Var sobi nista bla prjatla
resnicaosvobaja
31. 12. 2020 12.53
-1
Saj ga je razveljavil...po ogledu so videli , da ni bila roka.
Johnny_J
31. 12. 2020 12.56
-1
Real je bil oškodovan...in to večkrat...dobra, že dolgo nisi tako duhovičil, si zgleda preserne volje danes.
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 13.00
+4
Ja real je bil letos že parkrat oškodovan..pa tudi lani..enako barca..oškodovani so bili tudi nasprotniki reala..enako pri barci..tako pač je..in to je del športa, enkrat dobiš, drugič zgubiš...VAR lahko popravi čiste napake, tisto kar je v presoji vsakega sodnika pa pač ne..samo v tem je razlika, da nekateri skos jočejo, drugi pač ne
Od Halerja ati
31. 12. 2020 13.04
-2
razlika je če vodiš 5:0 pa se sodnik "zmoti" kot pa če je tekma napeta in odloča o točkah. to je največja razlika
cripstoned
31. 12. 2020 13.05
-3
pa ne da je barcelona tista ki ima pomoc sodnikov pa je kljub temu na 6.mestu...ne bi sel na ta nivo ce ne bi hejteri to iskali...spet malo soli na rane..
Kollerik
31. 12. 2020 13.06
+0
Veš da.... Predolgo že spremljam vse te kolobocije, kjer je bilo videti marsikaj. In glej čuda, vglavnem v debelo korist RM! Kako in zakaj, nam lahko pričarajo tudi izjave španskih sodnikov in nekaterih vidnih funkcionarjev La Lige, igralcev, trenerjev v medijih.
Od Halerja ati
31. 12. 2020 13.08
-1
ooo lej ga Krispija še kr je tuki hihi nč se več ne trese si se končno pomiril?
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 13.19
+1
lej ga kollerika, bi spet limal neke izjave..sem ti že povedal, da je logično da 90% sodnikov navija za real, ker je govora o največjem klubu na svetu..ampak to še ne pomeni, da so neprofesionalni...še vedno mi nisi povedal zakaj se spregleda vlečenje Marcela za lase v kazenskem prostoru, če pa nam tako pomagajo? ne razumem...na dve čisti 11m, ki nista bili lani na elclasicu dosojeni za real, pa hitro pozabiš?
ehjaehja
31. 12. 2020 13.23
+2
haha domenj prodajaš bučke tukaj od Obreza... Ko Barca vodi 5:0 takrat sodniki Barci pomagajo hahaha to si je Obrez prvi izmislil da bi prekril sodniško premoč Barcelone saj proti Valenciji niste vodili 5:0 pa ste dobili smešen penal predvčerajšnjem tudi niste vodili 5:0 pa smešen penal...tako da te bučke prodajaj osnovnošolcem.pa brez zamere samo izgubljaš kompas ne pokažeš nič objektivnosti sami izgovori so te.
samomojemnenje
31. 12. 2020 14.05
+3
Torej lahko iz tega potegnemo zaključek, da so tudi vsi svetovni mediji oz. novinarji, ki kadarkoli kaj napišejo proti Realu, pod vplivom Obreza. Verjetno tudi na Španskih TV postajah imajo Obrezov komentar s simultanim prevodom.
Johnny_J
31. 12. 2020 14.37
+1
Mojemnenje, lahko bi že vedel, da je ljubezen slepa, sploh če je bela.
Od Halerja ati
31. 12. 2020 14.41
+3
aja a sam 2 tekmi maš na zalogi od 100 tih? pa kaj ti pri penalu predvčerajšnjim ni blo všeč? ne razumem
Konan
31. 12. 2020 16.42
+1
Marcelo ima tako frizuro da ga je pozgeckal po obrazu, zato ga je moral pocukati
Kollerik
31. 12. 2020 18.31
+2
Zapirač, oškodovan kaj? Daj to izjavo raje podaj jutri, da bo lahko kandidirala za bob leta...
Kollerik
31. 12. 2020 18.36
+1
Lepo da priznaš da kar 90 procentov sodnikov La LIge navija za Real. In ravno zaradi te kontaminiranosti bi morali nekaterim sodnikim vzeti mandat
Iniesta
31. 12. 2020 11.40
-6
Atleti bodo letos gladko prvaki ... Čolo je končno dojel, da se prvenstvo osvaja na tekmah s papirnato slabšimi nasprotniki ...
Johnny_J
31. 12. 2020 11.40
+0
Tudi barca je še vedno v igri za drugo mesto. 5 točk zaostanka za realu, ni nič, sploh če real igra najbolje kar zmore, barca pa najslabše in lahko igrajo samo še bolje, ker slabše od tega kar gledamo zdaj, je skoraj nemogoče.
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 11.41
+2
5 točk če zmagajo zaeostala tekmo..si lahko prepričan v zmago?
ehjaehja
31. 12. 2020 11.42
+4
no nemorem se strinjati s teboj.Doma vam spet vzamemo 3 točke brez problema.
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 11.42
+6
pa od kje ti ideja da real igra najboljše kar zmore? majstr daleč od tega...ne žel si da igrajo kot zmorejo...
Johnny_J
31. 12. 2020 12.35
-2
V Madridu real pada na kolena. Ja bolj kot ne je to to od reala. Sodniki so na njihovi strani, igralski kader je z izjemo Rodryga v popolnosti...dokler bo zidane trener, bo to vrh reala, ko bo pa trener začel tekme z rodrygom in valverdejem in brez Marcela, bo pa druga zgodba. Sej tud barca mora začet igrat brez griezmanna in braithwaita, tudi mi potrebujemo drugega trenerja.
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 13.04
+5
Še en, ki nima pojma kaj govori..prva tekma v sezoni ko je bil samo en odsoten, drugače pa skozi celo sezono poškodbe ključnih igralcev..na določenih pozicijah poškodovane vse alternative naenkrat..sodniki na realovi strani? Zakaj že? a zato imamo največ prejetih 11m? A zato ima Barca za sociedadom največ 11 m?
Od Halerja ati
31. 12. 2020 13.13
-1
a sodnik sam o 11m odloča? kdo je kriv da igrate rokomet v kazenskem. pa še to pou penalov ni blo piskanih. da o dviganju zastavce stranskega sodnika sploh ne govorim. dvigne za ofside pa spusti zastavco in dajo gol... kaj se nardi? gol je priznan.
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 13.33
+0
ja če je gol regularen, se seveda priazna...kaj te pri tem moti?
Johnny_J
31. 12. 2020 13.35
+2
Demokracija, če nebi imeli mesarja v obrambni vrsti in rokometnih igralcev, bi morda bilo manj pisanih penalov, je pa resnica tudi ta, da bi jih moralo biti še več kot tudi kartonov. Če boš gledal nogomet iz užitka in nepristransko, boš razumel kaj ti želim povedat.
Od Halerja ati
31. 12. 2020 14.42
+2
da gol ni bil regularen to me moti. zate očitno je bil če se sodnik zmoti in ne prizna napake
dark horse
31. 12. 2020 11.36
-2
Kripsl ima pod vsakim svojim komentarjem 4 pluske toliko kot ima profilov to je jasno vsakemu
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 11.37
+3
resnicaosvobaja
31. 12. 2020 11.38
-5
ehjaehja
31. 12. 2020 11.39
+3
demokracija:kako se ti ljubi ukvarjati z provokatorji?prepusti to delo višji sili in njihovi ekipi da jih kaznuje.
Od Halerja ati
31. 12. 2020 11.42
-5
demokracija ceprav si navijac reala lahko mal premislis in se postavis tut na stran navijacev barce... nekaterih. z mano ce se hoces pogovarjat normalno se lahko pogovarjas normalno. Ce pa nas gospod krispi vedno komentira taksne bedarije kot komentira pa normalno da mu vsi vracajo oz vracamo. uceri je napisal pod komentar Barce Eibar... ful odraslo ane? pa je dobu po svojmu piskercku nazaj tko je
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 11.43
+6
smešno mi je ko potem postanejo žaljivi ko jim daš dejstva :) pa še bolj jih vse skupaj boli, verjemi...
Od Halerja ati
31. 12. 2020 11.48
-5
res je. v obe smeri. samo poglej si Halerja, messinikoli, pa podvajanje profilov domenjj, ssamomoje, kollerika... oni niso nikol zaljivi zelo odrasle in prijazne osebe. nas krispi celo dejsta iz svojega cicibana daje da mu se skor vrjames tako resnicno napise
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 11.51
+4
domenj..govoriš o normalnen pogovoru, a sam si eden izmed večjih provokatorjev..meni se ni problem s teboj pogovarjat normalno, ampak šele takrat ko boš dokazal da si tega sposoben..in da si navijač in ne antimadridista. Kaj meniš?
Od Halerja ati
31. 12. 2020 12.02
-4
ko bos nasel en moj zaljiv komentar ki ni bil namenjen Krispiju oz Solerju mi napisi pa se lahko potem naprej pogovarjava prav? Oba pa veva kaksna sta
Od Halerja ati
31. 12. 2020 12.03
-3
no oa še to niso bli žaljivi komentarji da se popravim
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 12.26
+3
ehjaehja
31. 12. 2020 11.35
+3
tudi takšna tekma pride nič hudega nobeden realovec nima pravice biti jezen. 7 tekem brez poraza sezona je res še dolga vse se lahko obrne Barco tudi ni lih za odpisat ima pa sigurno težje delo zaradi večjega zaostanka.Zanimivost: Ko je Marcelo bil starter smo izgubili to sezono pet tekem ter eno remizirali. HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Od Halerja ati
31. 12. 2020 11.39
+1
no pa ves da včeri Marcelo ni bil kriv za poraz. prvi polčas je Real odigral vrhunsko, ni imel sreče da bi zabil še kakšnega. Modrič spet najboljši posameznik pa ne zato ker je dal gol ampak njegova igra, borbenost... Zanimivo res da nobena tekma ni več ``sigurna zmaga`` tak kot je blo vcasih pri Barci in Realu.
ehjaehja
31. 12. 2020 11.43
+4
Poraz?da nisi slučajno kompasa izgubil?haha
Od Halerja ati
31. 12. 2020 11.49
-2
za 1:1. enako kot poraz priznaj 😜. isto Barca proti Eibarju. zame poraz. ves kaj sm hotu napisat
Od Halerja ati
31. 12. 2020 11.51
-3
pomoje sm se ze od Krispija navadu. sm od njegovga cicibana prepisau pa je vse zamešan. se opravicujem
ehjaehja
31. 12. 2020 11.52
+1
nim nič za priznati imava pač drugačen pogled na to:) zame je vsaka točka pombembna je pa res da vi ste doma remizirali mi pa v gosteh ja.
Od Halerja ati
31. 12. 2020 12.04
-1
ja so razlike tu jih je brezveze iskat. mi smo remizirali brez Messija in pol ekipe... se bi lahk spet pogovarjala. mislim pa da na koncu se oba strinjava da to nista prava Real in Barca.
ehjaehja
31. 12. 2020 12.11
+2
ti si ta kateri išče razlike.Jaz sem povedal kot je da vi doma niste zmagali mi pa v gosteh:) Real ima težave z poškodbami že celotno sezono od Hazarda Modriča Fedeja Carvajala Nachota Rodyrga samo se menjavajo enkrat eni drugič drugi haha:)
Od Halerja ati
31. 12. 2020 12.14
+1
ammm mislim da si ti prvi omenu razliko da vi ste remizirali doma mi pa v gosteh? se motim?
Od Halerja ati
31. 12. 2020 12.16
+1
drugač pa lahk ste veseli imate vsaj koga za menjat če so poškodovani... kaj pa Barca? v napadu danski biser v obrambi igralci B ekipe, na klopi trincao... svaka čast kdo je to kadroval res
samomojemnenje
31. 12. 2020 12.16
+1
Danes doma in v gosteh bolj malo pomeni. Ni pritiska publike. Mogoče malo občutek, da so doma. Pa potovati ni treba pred tekmo. Je pa tudi zame proti takim tekmecem remi skoraj enak porazu.
ehjaehja
31. 12. 2020 12.16
+1
to ni razlika nemorem reči da ste remizirali v gosteh če niste to bi bila laž kajne?
Od Halerja ati
31. 12. 2020 12.17
+1
bila bi laž ja ne pa razlika. razlika je remi doma ali v gosteh kajne?
ehjaehja
31. 12. 2020 12.19
+1
kakor za koga zate očitno ni saj tudi remi je zate za poraz:)
Od Halerja ati
31. 12. 2020 12.23
+0
normalno saj pravi navijac upa do zadnjega za naslov in se ne misli sprijaznit z remijem in eno točko zato je remi enak porazu v boju za najvišja mesta
ehjaehja
31. 12. 2020 12.26
+2
kaj pa če vas bo 1 točka ločila od mesta za ligo prvakov?
Od Halerja ati
31. 12. 2020 12.27
+1
to me sploh ne skrbi. če bi me bi mi tudi ta točka pomenila veliko
ehjaehja
31. 12. 2020 12.30
+1
liga prvakov prinaša večji kapital kakor liga europa.
Od Halerja ati
31. 12. 2020 12.50
+1
ja pol pa res sreča da ni Real ze v skupinskem delu izpadu. ni velik mankal. ce te pa skrbi da bo Barca 6 na koncu te naj pa pomirim da te res ne rabi skrbet. Barca kljub temu da je v najvecji možni krizi spada med najboljse v Španiji
7zigolino7
31. 12. 2020 11.23
+1
Pa ne mores se slepat 7 tekem zapored.Ze zdavni bi mogl kiksat.Dostkrat majo vec srece kot neke kvalitete.Mal se sodnik doda pa se vedno zgolj 2.mesto.Sprijaznite se,da tako kot Barca je tud real zelo bogi.S tem da Barca ima se druge probleme.
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 11.25
-1
Bolj se moraš ti sprijaznit s tem, da Real pač nima tolk velkih problemov kot Barca :)
7zigolino7
31. 12. 2020 11.29
+0
Ima ima.Pocakaj,da se poslovi Ramos,Benzema,Modrič.Pa bos videl kaksne probleme bos gledal.Vsi vidimo kak zgleda Real brez Ramosa
Od Halerja ati
31. 12. 2020 11.30
+0
Barca slaba v vseh pogledih s 100 problemi in vseen v vrhu lestvice. Real kot pravite vrhunski, brez poškodb, na vrhu zmožnostih... Razlika očitna.
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 11.32
+0
Tud pri Barci se jih mora še par poslovit: Messi, Bizgec, Pique, ALba,...s tem da nimate denarja, da si Depaya privoščite. TKo, da verjemi mi, da Real nima takšnih problemov :)
7zigolino7
31. 12. 2020 11.39
-2
Najvecja tezava bo ko se bo Messi poslovil.Ostali so zamenljivi.Mislis,da pa Real ima denarja.Trenutno se sprijazi,da kljub manj problemov Real ni vec to to.Tako kot Barca ne.
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 11.40
+4
domenj...A bit 6 je vrh lestvice? Real brez poškodb? Že celo sezono vsi ključni igralci en za drugim poškodvani.. ne laži in ne zavajaj
Od Halerja ati
31. 12. 2020 11.46
-3
koga ste včeri pogrešali? Rodryga? a zdej se morš tolažit s 6 mestom ko nismo več 14? z zaostalo tekmo celo 3 mesto. ne jokcat no. brezveze. pa si poglej poškodbe in klop barce pa nato reala. pa boš videl zavajanje
Lektor Jure T.
31. 12. 2020 12.29
+1
Govorim o celi sezoni. če bi real bil zdrav, bi bili ob atleticu. Pa ne vem zakaj si tako prepričan, da boste zaostalo tekmo tako sigurno dobili. Od kje tak optimizem?