Nogomet

Zidane: Odigrali smo najslabšo tekmo v sezoni. Sem glavni krivec

Madrid, 09. 03. 2020 08.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Običajno so prve tekme po takšnih preizkušnjah, kot je El clasico, kjer je mimogrede Real premagal Barcelono in se vsaj začasno zavihtel na vrh tabele, zelo zahtevne in vselej nepredvidljive. Tudi tokrat se je izkazalo, da je v tem zares nekaj resnice. Barcelona se je komaj izvlekla pred domačimi gledalci in slavila z golom iz enajstmetrovke, ki jo je izvedel Lionel Messi, na drugi strani Real ni imel te sreče. Za njim je boleč poraz v Sevilli, po katerem je spet "le" drugi.

Zinedine Zidane se po porazu v Sevilli zaveda, da je naslov prvaka vse bolj oddaljen.
Zinedine Zidane se po porazu v Sevilli zaveda, da je naslov prvaka vse bolj oddaljen. FOTO: AP
Gola Sidneija v končnici prvega polčasa in zadetek nekdanjega člana Barcelone Cristiana Tella sta pokopala galaktike v Andaluziji. Edini zadetek za goste iz španske prestolnice je zabil Karim Benzema, ki pa je glavni krivec za odločilni gol tekmecev, ko je storil grobo napako na sredini igrišča. Po tekmi je odgovornost za boleč poraz in posledično zdrs na drugo mesto na tabeli prevzel trener galaktikov Zinedine Zidane. "Preveč žog smo izgubili, delovali smo nepovezano, naša igra je bila brez repa in glave. Odgovoren sem, nimam opravičila. Prevzemam glavno krivdo za ta boleč poraz, ki ni prišel v pravem trenutku," je za Marco dejal Francoz na klopi španskih podprvakov. "Igralci so se trudili, ne morem jim očitati želje, toda pravega učinka ni bilo. Natančna analiza, zakaj je bilo v Sevilli vse tako slabo, še sledi."

Karim Benzema je resda zabil gol za izenačenje, a je bil glavni krivec za prejeti zadetek v končnici tekme. Storil je grobo napako na sredini igrišča.
Karim Benzema je resda zabil gol za izenačenje, a je bil glavni krivec za prejeti zadetek v končnici tekme. Storil je grobo napako na sredini igrišča. FOTO: AP
Po zmagi na El clasicu, ko je Real vnovič prevzel vrh tabele, je sledilo boleče spoznanje v Andaluziji in galaktiki so spet v vlogi zasledovalca. Ob dejstvu, da so Madridčani pred izpadom v Ligi prvakov, saj pred povratno tekmo osmine finala Lige prvakov proti Manchester Cityju že zaostajajo z 1:2 in hitrem slovesu v španskem pokalu, jim je prav prvenstvo rešilna bilka ... "Ne preostane nam drugega, kot da gledamo naprej. Pred nami je še enajst tekem. Ta tekma proti Betisu pa nam je lahko v poduk, kako ne smemo igrati. Ocenjujem, da je bila to sploh najslabša tekma sezone. Za pozabo."

Katalonski mediji se zahvaljujejo, madridski kritizirajo

Katalonci se zahvaljujejo za darilo. Madridski mediji pa kritizirajo četo Zinedina Zidana.
Katalonci se zahvaljujejo za darilo. Madridski mediji pa kritizirajo četo Zinedina Zidana. FOTO: Twitter

Časniki, tako katalonski kot madridski, so bili polni kritike na račun galaktične igre in posledično poraza. "Tako se izgubljajo naslovi," med drugim piše madridska Marca. "Real, hvala za darilo," pa so soglasni katalonski mediji, seveda naklonjeni Barceloni. Real je res v nepravem trenutku izgubil pomembno tekmo v boju za naslov in ni več kovač svoje sreče ... "Prav ta poraz v Andaluziji nas lahko ob koncu sezone stane naslova. Bili smo slabi, Betis je zasluženo slavil. Moramo se zapreti v naš trening center in poskusiti na naslednjih tekmah biti boljši," je bil realen v oceni Brazilec Casemiro

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (103)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PogiRogi459
10. 03. 2020 20.10
Zizou, to pa je zal res! Je pa vseeno zudane sijajen trener, navsezadnje je eden od 3h trenerjev s 3 naslovi prvaka evrope.. letos pa nevem kaj ga biksa...vseeno jaz nebi odpisal zizouja in reala
alien8potnik
10. 03. 2020 08.23
+5
letos sta rm in barsa dobesedno neprepoznavni moštvi. čisto vseeno je, kdo bo prvak. to bo leto za pozabit. sploh ne morem verjet, da taki ekipi tako padeta.
KavčStrokovnjak
10. 03. 2020 08.31
+2
V življenju je pač tako da nič ni večno in vse se spreminja. Za L'pool navijam že 35 let pa čeprav 30 let niso osvojili niti lige. Ne navijaš za Barco, ker tam igra Leo. Ne navijaš za Real, ker je tam igral CR. Navijaš za klub katerega nosiš v srcu v dobrem ali slabem. Ženo menjam, kluba NE!
Lima33
10. 03. 2020 08.43
+1
resnicaosvobaja
09. 03. 2020 21.58
+0
Real ima težave z novostmi...ena od teh je VAR, druga pa je , da so očitno "dovolili" posojenim igralcem, da lahko igrajo proti njim. Real ješe alnsko sezono bil eden izmed klubov s klavzulo, ki posojenim igralcem NE DOVOLI igrati proti matičnemu klubu, ko je na posoji, imenovana tudi "fear clause", ki pa so jo to sezono umaknili ..... . UEFA je v Ligi prvakov to Realu prepovedala leta 2017 v primeru James...Barcelona te klavzule ni vključevala, ampak Barcelona tako ali tako ni "kraljevi" klub ....je le več kot klub
alien8potnik
10. 03. 2020 08.25
+3
resnica, brez veze provociraš. boš rekel, da si ponosen na letošnjo verzijo barse? to bi bilo tako, kot bi jaz rekel, da je rm letos vou.
resnicaosvobaja
10. 03. 2020 11.01
+1
Ne provociram, samo omenjam sramotno klavzulo za tako velik klub kot je Real proti že tako ali tako obubožanim nasprotnikom
alien8potnik
10. 03. 2020 15.44
+1
ja, saj ne velja več. je bila pa sramotna. se strinjam.
RMadridd
09. 03. 2020 20.28
+2
Takšnih tekm je bilo veliko in še več jih bo.potrben je remont.
KavčStrokovnjak
10. 03. 2020 08.34
Ne vem če si spremljal kako igra Castilla... Reinier zabil prvenec, zmagali 4:0 zadnjo tekmo. Mladih napadalcev je dovolj. Zakaj Zizou ne pomladi ekipe in na pomoč pokliče igralce iz Castille je drugo vprašanje. Kader je, ampak ne igra.
samomojemnenje
09. 03. 2020 20.19
+18
Zanimiva izjava legendarnega španskega vratarja Santiaga Canizaresa. Ko so ga vprašali, kdo bo prvak, je odgovoril: "To je odvisno, katero tekmo gledate. Če gledate Barcelono, si mislite, da bo Real prvak. Če pa gledate real, pa si mislite, da bo Barcelonaa prvak." Zanimivo razmišljanje.
alien8potnik
10. 03. 2020 08.26
+1
idiu3krasne
09. 03. 2020 20.14
+0
tisto od junaka do bedaka prihaja do izraza...
KavčStrokovnjak
10. 03. 2020 08.35
-1
DR.Fejsbuk
10. 03. 2020 10.27
+1
jodr
09. 03. 2020 18.12
+5
Saj nogometa ne igrata samo Real in Barcelona; na POPtv pa se vse vrti samo okoli teh dveh klubov!
samomojemnenje
09. 03. 2020 18.20
+5
Jodr...Članki morajo biti klikani zaradi reklam. Izgleda, da je v SLO največ navijačev Reala in Barce. Zato pa se največ piše o Realu in Barci. Tudi najbolj so ti članki komentirani. Torej je rdeča nit objav Messi, Ronaldo, Real, Barca, Neymar, vse ostalo ni tako brano in klikano ter komentirano.
Admin je Kekec
09. 03. 2020 18.28
+3
AtleticoSLO
09. 03. 2020 17.46
+10
Tako jamrajo o slabem napadu Reala...poglejte statistiko koliko manj so jih dali Atleti..in ja vsi 3 napadalci so bili poškodovani ističasno pa smo v igri tako za LP naslednje leto ter naslov v LP...smo v igri nič drugega....Real delate takoj ubogega ko jim ne gre...halo tudi njim bo zlaufalo..pa zato ne potrebujejo sprememb.
ehjaehja
09. 03. 2020 17.51
+0
seveda potrebujejo spremembe z staro gardo vedno izgubimo in kaj ti to pove?ni tu izgovorov ni tu slaba forma slabo vreme konec je dovolj je blo nakladanja Marcelo kroos modrić benzema delajo preveč napak in so prepočasni za povrsu vsega Stroj Fede greje le klopco Roydrgo greje klopco benzemaja pa se forsira čeorav je neviden v napadu 6 mesecev.za povrh vsega ga sploh ni več v napadu ampak se vrača na sredino po žoge kjer podaja nasrotniku za proti napad. dovolj je bilo tega forsiranja ljubljencev in stare garde medtem ko nekateri mladci bi srce puščali na igrišču in se borili kot naprimer Fede.
samomojemnenje
09. 03. 2020 18.01
+4
Croos je bil eden boljših pri Realu na ElClassicu. Zelo zanimivo je bilo tam, verjetno ste opazili, ko je pred podajo Viniju za prvi gol z roko mahal in kazal kam naj steče, pa ga je Vini kar gledal, potem je še enkrt pomahal in je vini stekel v prostor, medtem, ko se Barcini braanilci niso premaknili. Po mojem bi Croos še marsikaj dobrega naredil, pa ga mladci ne razumejo.
igyyp
09. 03. 2020 18.03
+3
Atlslo: je zapiram vse prav napisal. Ne moreš stare konje na derby poslat, mladi pa na klopi. Ne glede na vse, ima Rodriga, Vinija, Joviča, Valverdeja, Mendya, ki so hitri kot blisk, pol pa gledamo k se ti tam Marcelo,Kroos, pa Modrič po igrišču vlečeta, pol pa še Benz z napako iz vrteca. In potem bodi zadovoljen. Penzioniste dat za zadnjih pa min tekme pa nič drugega.
ehjaehja
09. 03. 2020 18.05
+2
saj to je ta problem da ta stara garda ima morda 2 dobre poteze na tekmo to pa je tudi vse pa tudi imajo 3,4 tekme dobre na sezono pa se reče pol: AHA SPET SO TISTI PRAVI čeprav niso in to je ta napaka ki se jo dela. Ampak glavno bistvo je da ko skupaj začnejo kroos modrić casemiro na sredini pa marcelo v obrambi mi izgubimo in to se dogaja že drugo leto zapored. Casemira bi edinega pustu redno v enajsterici ostala dva bi kombimiral z Fedejom v obrambi pa z mendyem in v napadu bi benzu ponuj zadnjih 20 minut.
samomojemnenje
09. 03. 2020 18.06
+2
AtleticoSLO, v bistvu Atleti že konstantno ne dajejo veliko golov. Ampak tudi zmaga z 1:0 je zmaga. Mogoče bo kaj boljše, kajti Costa se vrača in ni hudič, da ne bo začel zadevati. Tudi od Felixa še ni tega, kar je kazal na Portugalskem. Mogoče bi že bil čas, da se Simeone počasi poslovi.
samomojemnenje
09. 03. 2020 18.12
+2
Zapirač, tudi stara garda Reala ni tako statična. Tekajo in se borijo. Sem ravno včeraj o tem razmišljal med tekmo, kakšna razlika je v igri Reala in Barce. Barcini igralci stojijo in čakajo na žogo, jo dobijo, podajo naprej in spet stojijo. Realovi pa vseskozi v gibanju. S tem, da pa Valverde je pa maratonec.
igyyp
09. 03. 2020 18.17
+3
Samomoje: ni fora v tem, da se ne borijo, počasni so, pa še tisto kar pride pred gol, kiksnejo, in kazen sledi. Potem ti ga še Benz zakuha, in si tam kjer si. Poleg takšne klopi, ki jo ima Zizu se danes sploh nebi smeli pogovarjati o porazu.
samomojemnenje
09. 03. 2020 18.28
+1
Igyyp, saj razumem. Te tranzicije so vedno problem. Za nenadno pomladitev mora trener imeti jajca. Morda je problem Reala predolga klop. In stari super zvezdniki bi težko prenesli, da sedijo na klopi. Pa saj je satien podoben, čeprav nima tako dolge klopi, ampak je vehementno obljubljal, da bo Puig igral, zdaj pa greje klop ali tribuno. Pa več bi moral dati Fatija v igro, pa kar bo, pač bo. Sezona je itak izgubljena.
igyyp
09. 03. 2020 18.41
+3
Samomojemenje: se popolnoma strinjam, sam zakaj bi bila sezona izgubljena? Saj vodite. Pa še ogromno tekem do konca, k ga bodo vsi biksal.
samomojemnenje
09. 03. 2020 18.58
+4
Igyyp, imam občutek tak. Barca s tako igro nima kaj iskati v Sevilli in doma z Atleti. Pa tudi jaz nisem tak, da bi zdaj evforično napovedoval kanto, ko pa je razlika dve točki. Pa še če sta točkovno izravnana, je prvak Real. Jaz Reala nikoli ne odpišem. Tudi proti City-ju je zame še vse odprto. In tudi, če Barca gre preko Napolija, ne verjamem, da je sposobna še koga premagat potem, ko ostane samo še smetana. Razen, če čez noč spremeni igro, kar pa je malo verjetno.
igyyp
09. 03. 2020 19.09
+4
Samomojemenje: Dobro Real itak, da ga ni za odpisat, sam tako kot ga zdaj biksajo, pa točke zapravljajo, tud nikamor ne pelje.
samomojemnenje
09. 03. 2020 19.57
+4
Eni in drugi lahko rečemo, da je škoda, da nismo izkoristili slabosti tekmeca...
KavčStrokovnjak
10. 03. 2020 08.38
+1
Raje ne komentiram kaj pravijo ultrasi v Madridu. Ta portal in pa vsi admini ne prenesejo tega. hehehe Slovenski navijači Reala s(m)o še prizanesljivi do vseh. Se pa v marsičem strinjamo vsi. Čuden čas je ampak za vsako zimo pride pomlad.
26040404
09. 03. 2020 17.23
+7
tule nekaj trditev kako mediji dejansko prikazujejo Barco in Real in kako favorizirajo Real in iskrivljeno pokrivajo in zagovarjajo delo Pereza:Prvi primer je Dembele-to je bil slab posel za Barco,ker je fizično slabo pripravljen že dalj časa..na drugi strani je Hazard,ki je prišel za čez 100M,čeprav bi v naslednji sezoni prišel lahko zastonj-to je pa super posel....Torej kaj je Hazard naredil za 100M.Na evropsko se bo pripravil...Drug primer Griezman,ki je letos dal že 14 golov je katastrofa oz.zelo slab posel za Barco,na drugi strani Vinko 4 zadetke je pa novi Pele....Jovič,ki je stal 60M je dal dva nepomembna gola....On je pa bodoča zvezda Reala.Rodrigo 45M in Mariano 22M sta nogometna fenomena za novinarje ....To sta tudi Mendy in Militao....Igra pa Marcelo.Prav tako je Perez plačal 17M za Brahima ,čeprav je imel samo še polletno pogodbo pred iztekom...Mediji to prenašajo kot super uspešne poteze...Na drugi strani je Griezman zgrešena investicija.De Jong,najboljši vezni lanske sezone je sedaj zgrešen nakup,na drugi strani Mendy,menjava Marcela je zadetek v polno.Alvaro Morata je dosegel 11 golov,torej več od vseh igralcev Reala razen Benzema,pa ga je Perez prodal....Tko da za mene-MEDIJI NAKLADAJTE ZA REAL ŠE NAPREJ!!
ehjaehja
09. 03. 2020 17.31
-5
to kar je naredil Bartomeu ni naredil nikoli noben predsednik.Da najameš ljudi da pljuvajo po lastnih igralcih in legendah kliba in zmerjajo njihove družine... zamisli se malo za kakšen klub navijaš pa ne mi nabijat o Francotu ker to se je zgodilo sedaj leta 2020;)
Kollerik
09. 03. 2020 17.33
+3
265004 ++++++, realov medijski stroj je očitno močnejši in se ne brani nizkih udarcev.
samomojemnenje
09. 03. 2020 17.44
+5
Zapirač, Barca ni Bartomeu. Bartomeu bo šel, Barca bo ostala. Mislim, da ga ni navijača Barce, ki ni samo instant Messi fan in nima pojma o drugih stvareh okoli klubaa, da bi si želel, da Bartomeu ostane. Tudi bele robčke je imel že dvakrat Camp Nou in ne vem zakaj se ne zgane in odstopi.
26040404
09. 03. 2020 17.56
+5
Zapirač oprosti ampak ti nisi zrel za take pogovore....jaz pišem eno ti komentiraš čist drugo stvar...nima smisla.ti se pogovarjaj z varstonedom in anticripstonedom in se zmerjajte in hejtajte...jaz čakam igyypa trenda,danyja in podobne....
Lessihinav?ek
09. 03. 2020 19.52
-4
zapira ne pozabi da je prejšnji predsednik barce v zaporu,kriminalen klub
samomojemnenje
09. 03. 2020 20.23
+5
Crreal, logika ti pa dela težave. Po tvojem je torej, če je na jablani eno jabolko gnilo, cela jablana gnila. In ti bi, po tvoji logiki, vzel motorko in podrl celo jablano. Pa dvomim, da boš razumel.
resnicaosvobaja
09. 03. 2020 21.22
+4
Ne pozabimo, da je enega ubil Francov režim
ehjaehja
09. 03. 2020 17.02
+2
seveda si glavni krivec lahko se tebi zahvalimo za izpad iz pokala sedaj pa najbrž za izgubljeno prvenstvo.Benzemaja forsiraš čeprav je v napadu neviden že pol leta in ne samo to sedaj,dela še usodne napake im podaja na nasprotnikov gol ampak važno da je on alžirec kajne? Fedeja puščaš na,klopi ki je bil kralj sredine na obeh elklasikih. Marcelota forsiraš toda človek človek se skoraj nikoli ne vrača v obrambo pa pred tem še z napačnimi podajami omogoča naspritnikom hitre proti napade. Z skoraj celotno staro gardo bi moglo biti prepovedano igrati saj vedno vedno izgubimo. človek igra isto formacijo in taktiko kot takrat ko smo imeli Ronalda toda nevem če ste opazili NI VEČ RONALDA začnite živeti naprej in čimprej remont ekipe da ne bomo pristali kot razni milani arsenali unitedi totenhami itd.
Kolosej6
09. 03. 2020 17.15
+2
igyyp
09. 03. 2020 17.37
+7
Zapiram: ne vem zakaj ti zdaj minuse talajo, pravilno si napisal in dejstva. Zizu je zgubljen, ne vem kaj ga muči ampak ga sračka da se ti zmeša.
ehjaehja
09. 03. 2020 17.41
+3
igyyp pa kaj ti res misliš da mi je kakšen navijač Reala dal minus za ta komentar?dobro veš da je to delo nekaterih primitivnih barcelonarjev:))
Lessihinav?ek
09. 03. 2020 19.56
-1
zapiram,nevem če si porajtu,nekaj je narobe,kroos je šel ven,pogledala se nista z zidanom,valverde in mendy je vprašanje zakaj ne igrata,forsira starejše,zgleda da se jim odolži za vse lovorike,ampak enkrat bodo morali nehati igrati ali jih treba prodat,benzema vemo kakšen odnos imata,kot da sta ljubčka
samomojemnenje
09. 03. 2020 20.28
+3
Crreal...zgleda, da je Ronaldo pustil močan pečat v Realu. On se javno poljublja z Dybalo, zdaj že ti sumiš, da sta Zidane in Benz ljubčka. Pa Ronaldo ima na Instagramu 72% sledilcev fantov...Zanimivo...👀🤣
resnicaosvobaja
09. 03. 2020 21.23
+3
Ker smo to govorili že takrat, ko je zmagoval brez VARa
Lima33
09. 03. 2020 16.08
+9
Prva napaka, ki jo stalno ponavlja je Benzič potem, Vale na klopi, Mariano in Jovke imata skupi 90 min., Krosko in Modrič ne smeta skupi začet ker sta prepočasna še posebni Krosko,Vinka je pa itak zgodba zase, v moji ekipi ga fix nebi bilo, rodrigo ne igra...itd. Včeraj pa še en katastrofalen kiks Zizua, ko je Milija postavil na bok... Nevem no, občutek je tak kot da je Zizu kompas zgubu... Slabo je to vse skupi...
idiu3krasne
09. 03. 2020 15.42
+5
po čem je burek
Frel
09. 03. 2020 15.42
-17
Zizou letos so edini krivci VARcelona sodniki, saj je očitno da vas kradejo kjer se le da. zadnja tekma je dokaz, barca:leganes je drugi, prvi elclassico pa tretji. sicer ne prav dobre igre reala to ne upraviči, ampak ukraden naslov v letu 2019/2020 pa gre na račun sodnikov.
Fuzbaler
09. 03. 2020 15.44
+17
Jap,Barca je kriva,da je bil Real vceraj nadigran👍. Pameten decko.
Kolosej6
09. 03. 2020 17.18
+6
hitro si se predal ... to pa je mentaliteta zmagovalca da že govoriš kako je barca ukradla letošnji naslov
samomojemnenje
09. 03. 2020 17.48
+7
Frel, na čem si danes? Tudi včeraj so RMA okradli sodniki, al kako?
idiu3krasne
09. 03. 2020 20.13
+3
samomojemnenje
09. 03. 2020 20.33
+4
alien8potnik
09. 03. 2020 14.28
+13
zizou, zamisli se malo, zakaj ne daš priložnosti mlajšim. zakaj je benz non stop v igri. tudi ko je skrajno slab. zakaj je valverde sedel na klopi? eh, neverjetno. res je za ta poraz kriv predvsem zizou.
CURVANORD Zanetti
09. 03. 2020 16.02
+4
Ker sta bolj kolega kot pa igralec- trener
cripstoned
09. 03. 2020 13.21
-21
hahaha sami strokovnjaki...zidane je edini pravi trener za mladenice iz real madrida...je legenda kluba in ima spostovanje od mnogih..ne samo pri realu...za prihodnost real madrida je zidane edini pravi trener..mogoce se mu pridruzi se raul...menjava? najprej bo potrebno prodati marcela, kroosa, benza, modrica, bejla in isca...pripeljati mbappeja in vpeljati mlade igralce v nogomet...zidane je legenda svetovnega in evropskega nogometa...tako nogometas kot trener in on je pravi za stol real madrida....kritiki pa boste spet kmalu trpeli ko bodo zidane in ekipa dvignili nove kante...
26040404
09. 03. 2020 13.59
+17
dark horse
09. 03. 2020 15.08
+14
Praviš sami strokovnjaki? Tvoja izjava da bo dal Betis hlače dol prekaša vse kar je kdo napisal pa za takšnega strokovnjaka se imaš :D
idiu3krasne
09. 03. 2020 15.43
+5
Kollerik
09. 03. 2020 17.11
+4
Kollerik
09. 03. 2020 17.34
+4
Crips, le o katerem trpljenju ti to... xe, xe...
zavetnik
09. 03. 2020 13.06
+12
Saj me sploh ne zanima za to kdo je kriv, ampak Real igra katostrofalno cel čas z mesečnim enim prebliskom, to je problem in toliko denarja za mačka v žaklju?
beauceron
09. 03. 2020 12.44
+8
Kot sem že napisal za Zidana ko se je vrnil na klop reala,od junaka do bedaka. Trikrat je osvojil LP vse čestitke kako ,zakaj itd...ne bom izgubljal besed, v tem času ni nikoli osvojil španskega prvenstva, barcelona ga je prala na polno. In tudi če mu letos uspe ne bi ti zaradi njega ,ampak zaradi katastrofalne barcelone oziroma njenega vodstva in vodenja kluba.
PogiRogi459
10. 03. 2020 20.11
grozjak
09. 03. 2020 12.05
+5
Hitro menjat trenerja...se je obneslo pri barci, unitedu, totenhamu, še maribor sedaj čakajo boljši časi..😎
gogi_
09. 03. 2020 11.56
+6
Zizy je alzirec in kri ni voda
Uporabnik1727405
09. 03. 2020 11.45
+5
Benzema, je v soglaju s trenerjem, iz prvega moštva popolnoma izločil Jovića,kar je nedopustno.Trener ni sposoben za vodenje tako velikega kluba.
Iztok Draksler
09. 03. 2020 12.07
+6
ja..kupis igralca..za kar velik denar..pa ga ni nikjer..ne vem..zakaj kupujes ce ga ne uporabljas....pa ne sam real...