Drugi športi

Dvojna merila SZS?

Ljubljana, 05. 03. 2008 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Matic Flajšman
Komentarji
16

Smučarji javno nastopajo v uradnih reprezentančnih oblačilih, s katerih vselej žarijo našitki pokroviteljev.

Smučarke je za nastop pred kamero vselej natančno pregledala predstavnica SZS (desno).
Smučarke je za nastop pred kamero vselej natančno pregledala predstavnica SZS (desno). FOTO: Matic Flajšman

Novogoriški igralniški koncern Hit je pred slabim tednom postavil "ultimat“ Smučarski zvezi Slovenije (SZS). Zaradi netransparentnega poslovanja krovne smučarske organizacije in okrnjene ekipe najboljšega slovenskega alpinca Andreja Jermana je zlati pokrovitelj reprezentance poslal pismo v Podutik in zahteval pojasnila, za kaj so porabili njihov spozorski denar. Zgodba dobiva nove razsežnosti, saj zahtevana pojasnila igralniški koncern iz Nove Gorice še ni dočakal. Hkrati pa so vodstvo uspešnega slovenskega podjetja zmotile še nekatere podrobnosti.

Matjaž Štibelj je bil na Sljemenu oblečen v priložnostno črno bundo.
Matjaž Štibelj je bil na Sljemenu oblečen v priložnostno črno bundo. FOTO: Matic Flajšman

Novopečeni v.d. poslovni direktor alpskega sklada Matjaž Štibelj se je namreč na tekmi svetovnega pokala na Sljemenu pojavil v povsem običajnih oblačilih, kjer sponzorskih našitkov preprosto ni bilo opaziti. V kolikor bi se kaj takšnega pripetilo smučarki ali smučarju bi bržkone sledila denarna kazen, ki pa je Štibelj kot novi poslovni rešitelj zveze zagotovo ne bo utrpel. V Zagreb je namreč prišel kot gost na povabilo organizatorjev dogodka, kar na zvezi očitno pomeni, da lahko na pokrovitelje pozabiš. Torej bi to lahko pomenilo, da tudi smučarji, ki dajejo izjave izven smučarskega terena, ne potrebujejo sponzorskih oblačil.

"Kot smo navedli že v dopisu Smučarski zvezi Slovenije, se poleg formalnega neizpolnjevanja obveznosti nikakor ne moremo strinjati z odnosom Smučarske zveze do sponzorjev. Pri takšnih pogodbah gre namreč za zelo jasen poslovni odnos, ki vključuje tako obveznosti kot pravice pogodbenih strank, temelji pa tudi na razumevanju poslovne kulture. Glede na dejstvo, da ima slovenski SKI POOL uradna oblačila (dobavitelj je podjetje Karbon) in zlate sponzorje (med temi je bila tudi družba Hit), ki so v skladu s sklenjenimi pogodbami navedeni na teh oblačilih, komentar slike ni potreben, ker se najbolje komentira kar sama," je za 24ur.com povedal vodja korporativnega komuniciranja pri Hitu Tilen Majnardi.

KOMENTARJI (16)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User306802
05. 03. 2008 15.09
VSEVIDI: no lepo, da si aktiven. se strinjam, da ni vse idealno. a moras vedeti da nikjer ni idealno. upam, da ne "pljuvas" po SZS samo zato, ker nisi del tega ustroja,... Vedno je lazje biti opozicija. Vsi smo lahko opozicija. Najlazje je reci: to bi morali narediti,..zakaj tega niso naredili,...to bi moralo biti tako,...pa tako bi bilo bolje,..pa to je brezveze,..pa zakaj tako. Malo je pa tistih, ki so pripravljeni resno delati. Sam sem treniral smucanje in ga ljubim. Nisem prisel nikoli do reprezentance. Zato, ker me starsi niso "forsirali". Ce sva postena. Na zivce mi grejo extra ambiciozni starsi, ki bi radi svojega otroka cimprej naredili za zvezdnika. in potem utrujajo in tezijo v klubih in po zvezi. ja financ je vedno manj. vedno vec bo na starsih in majhnih sponzorjih. kako pa poteka odnos med szs pa klubi pa ne vem. je pa tako da mi nastej eno nacionalno zvezo, ki je v dobrih odnosih s klubi.
User306802
05. 03. 2008 13.26
toncek baloncek: te razumem. sem ti napisal. in se strinjam, da je zalostno da je tako. ampak to je realnost. slovenija nima velikih podjetij, ki bi sami lahko vse financirali.
User306802
05. 03. 2008 13.21
zalostno za POPtv in 24ur portal, da je ob kar nekaj sportnih zadevah,..to novica dneva.
User306802
05. 03. 2008 13.13
Ja sej se sprasujem kaj Rasto Aznoh tam dela? On bi moral red naredit. Pa je samo tam. Kaj je naredil Krizaj? Minus! Predsednik Valant in direktor Kalan bosta morala bolj TRDO prijete direktorje disciplin in oni njihove trenerje. Vec reda in discipline bo treba.
Tonček Balonček
05. 03. 2008 13.08
višja sila, v tem je problem, kako si lahko firme uzurpijajo šport kot orodje in pot promocije? Zakaj je tako v športu, drugje pa tega ni ali je le simbolično?? SPloh ne štekaš? ALi nihče ne dojame, da bo šport s tem propadel?
User290255
05. 03. 2008 12.02
Se popolnoma strinjam z vsevidi...tudi sama sem že kar nekaj let v belem "cirkusu" in ko vidim kaj odgovorni delajo iz tega športa mi grejo dlake pokonci!Na najvišje položaje bi mogl nastavit mlade,zagnane ljudi ne pa te stare "mačke", ki jim je edini cilj polnjenje lastnega mosnička...Vprašati se je treba tudi kaj še dela Bergant tukaj zraven?Po kar nekaj letih neuspehov,nestrokovnosti in arogance se za njega še vedno prostor najde-zakaj že?
ping
05. 03. 2008 11.52
visja sila...kaj pravzaprav tebe briga kdo se oglaša na katere članke. Sej živimo v svobodni državi. A ne? Drugače pa se strinjam z vsevidi. Sponzorji imajo vse niti v rokah. SZS se seveda zaveda, da brez sponzorjev ne bo nič, zato je prav, da jim postavijo določene ultimate.....v nasprotnem primeru bo šla naša smučarija v franže.
User134838
05. 03. 2008 11.22
Novopečeni? So ga ustoličili kar sledi ciljne arene in zato ni imel ustreznih oblačil? Ker, če so ga ustoličili samo dan prej, je grobo kršil določila sponzorske pogodbe - prišiti zagamane našitke namreč ne traja več mesecev, pač pa par ur, itak imajo pa vse reprezentance rezervna oblačila. Sicer bi še lahko ostali nagi, če bi se jih pomotoma polilo s sokom - ampak glej no glej, v takih primerih se pa vedno takoj najde rezervno oblačilo. Hecno, ne? Bravo Hit. Res bi bil že čas, da se naredi red. Konec koncev sponzorski denar ne konča samo v tekmovalcih, pač pa tudi v funkcionarskih plačah.
User305749
05. 03. 2008 11.00
No pa da odgovorim. Ljubitelj smučanja? Je preklemano velik, zato pa me tud moti kako se krovna organizacija mačehovsko obnaša do klubov, ki so konec koncev njihova baza. Ja kdo pa mislite da dela reprezentante? Gospodje na SZS? Prekleto veliko dela je potrebno vložiti, da se lahko tekmovalca da iz rok in ga velecenjeni reprezentančni trenerji potem v večini primerov zašuštrajo. Ko pa se to zgodi, ga pa ni krivca, ki bi napako priznal. Sem že kar dolgo časa zelo aktiven klubski delavec in sem oddal že kar nekaj tekmovalcev, ki so kasneje nastopali v svetovnem pokalu. Kar pa se financ tiče, si pa kar sami izračunajte koliko stane, da iz otroka narediš tekmovalca, ki je sposoben nastopati na tekmovanjih najvišjega ranga. Koliko prosjačenja klubskih ljudi pri manjših sponzorjih, koliko vloženih financ s strani staršev. Da pa denarja iz SZS na relaciji SZS - klubi ni, ob enem pa se naveliko predvsem pa netransparentno zapravlja, lepo kaže na to, da nekaj tukaj ne štima. Seveda je HIT popolnoma prav ravnal, kajti takšno poslovanje meče slabo luč tudi na sponzorja. Toliko o ljubitelju smučanja.
User306802
05. 03. 2008 10.37
kurtas2: sem videl. sem tudi takrat komentiral. ti nisi prebral vseh komentarjev. Pa dejte ze razscistit. Kdo od funkcionarjev je sel? Pa zakaj so sli? Ce bi kdo od vas logicno pomislil bi vam bilo jasno zakaj so bili tam. Zato ker so 2010 tam olimpijske igre. Pejte pogledat na uradno spletno stran od olimpijskih iger in boste vse videl. Evo tole piše: Winter 2008/2009 Sport Events for the 2010 Winter Games 2008 In tam so bile tekme svetovnega pokala. Vecino folka je bilo tam. Tako funkcionarjev kot medijev. In so zato naredili takrat tam te sestanke. Ce logicno razmisljamo?! A ne?
ufo987
05. 03. 2008 10.22
Tonček Balonček-teb se pa vid da nisi ni s od sportnika, oziroma se ne spoznas na sport, tko da se vzdrzi svojih komentarjev!!!!!!!sponzorji vlagajo velike denarje v sport, sportnike zakaj???zato da se pet minut pokaze na ekranu sportnik ki ima logotip od njihovega podjetja!!!!ČE ŠPORTNIK NOČE NERAB VZETI DENARJA IN SE LAHKO KAZE V SVOJIH OBAČILIH; ČE POP TV HOČE IMETI INTERVJU Z ŠPORTNIKOM NEBO POP TV DLOČAU KAKO NEJ BO ŠPORTNIK UBLEČEN!!!!! dj prjt ti rajš kej druzga komenterat, športa vidm da ne razumš.........
User306802
05. 03. 2008 10.15
tonček balonček: hahahaha. ti si tud krsil reklamiranje. K si omenjal imena podjetij. Si jim zastonj reklamo naredil ;-) Drugace pa ja. Skoda da sportniki ne morejo dobiti enega glavnega sponzorja, ki bi pokril vse stroske in bi imeli samo eno reklamo. Zato, ker pa vsak o sponzorjev nekaj prispeva,..dobi nekaj prostora. In na koncu to izgleda: kot novoletne jelke. S tem da je pri smucarjih, skakalcih,..tekacih,..bordarjih to urejeno in lepo pripeto. Poglej kdaj na TV kaksnega iz gimnastike,..atletike, ki ima kar tako na hitro gor nalimane pokrovitelje.
Tonček Balonček
05. 03. 2008 10.10
V medijih se tekmovalci sploh ne bi smeli pojavlajati kot neki klovni z vsemi možnimi našitki in nalepkami, ali pa bi jim morala TV in tisk to posebej zaračunavati, ne pa da to promocijo delajo zastonj! Zakaj pa noben pianist ne igra na koncertu ali en daje intervjuja ves naliman z nalepkami npr. Yamaha ali Steinway, Lek, Krka itd., ali kak pisatelj v nočnem klubu ne hodi v puloverju z izvezenim napisom Mladiska knjiga ali Papirnica Vevče, MicrosoftOffice itd? Tudi pevci niso nalimani z znamkami mikrofonov in svoji založb! Kako more TV dovoliti, da govorec iz Smučarske zveze pred kamero stoji ves nakinčan in ovenčan s pancarji in stoječimi smučmi? Ali pa naj povedo, da niso športniki, ki predstavljajo Slovenijo in svoje klube ampak reklamni agenti svojih sponzorje. Vse pač ne moreš biti hkrati!
User306802
05. 03. 2008 09.51
vsevidi: dej javno povej kdo si in kaj te moti, ce upas. pluvas in pluvas. pa oglasas se samo v teh temah, ki delajo "aferice". tale novinar flajsman je pa tud ta prav in kredibilen novinar. take rabimo. kje je v tem prispevku izjava SZS zakaj Stibelj ni bil v uradni opremi. Lahko vam pa kar jest povem. Ce ste spremljali kaj glede tezav z opremo je sigurno jasno da ni bunde zanj. Ne verjamem, da jo ne bi imel, ce bi imeli bundo v skladiscu. Ce bi pa imel bundo bi pa Flajsman slikal in napisal: Stibelj ni niti 1 teden v sedlu a je že polno opremljen. Res kredibilno! Ja na kratek rok.
User306802
05. 03. 2008 09.35
vsevidi: ti pa si ljubitelj smucanja. oglasas se semo na take clanke,...
User305749
05. 03. 2008 09.32
Bravo HIT, kapo dol. Ostali sponozorji, sledi temu in končno naredite red na SZS. VI (sponzorji) imate vso moč v svojih rokah. Le VI lahko odlepite nekatere, ki so že desetletja prilepljeni na SZS. Bravo Štibelj, z Modro kartico si pobiral še zadnji denar klubom, a si mogoče mislil, da boš pa sedaj okrog prsta ovijal kr celo Slovenijo??? Si se kr pošteno zmotil. ŠE ENKRAT, BRAVO HIT.