Drugi športi

Ricciardo o hudi nesreči Grosjeana: Zgrožen sem nad F1, ker je nesrečo prikazovala na takšen način

Manama, 30. 11. 2020 11.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Avstralski dirkač formule 1 Daniel Ricciardo je bil zgrožen nad "hollywoodskim" prikazom grozljive nesreče Francoza Romaina Grosjeana (Haas) na veliki nagradi Bahrajna. Voznika Renaulta so zmotili predvsem neprestani posnetki nesreče, medtem ko so ostali dirkači čakali na ponovni začetek preizkušnje.

Lewis Hamilton in Daniel Ricciardo
Lewis Hamilton in Daniel Ricciardo FOTO: AP

Nedeljsko hudo dirkaško nesrečo je Francoz Romain Grosjean prestal le z lažjimi opeklinami tudi zavoljo varnostne tehnologije in veliko sreče.

Moštvo Haas v formuli ena je sporočilo, da bo francoski dirkač Romain Grosjean v torek zapustil bolnišnico po grozljivi nesreči na nedeljski veliki nagradi Bahrajna. Obenem pa so dodali, da bo na naslednji dirki za VN Sakrija namesto Francoza startal Brazilec Pietro Fittipaldi.

Daniel Ricciardo pa ni bil zadovoljen z vodstvom F1, ki je ves čas priprave na ponovni start prikazovalo posnetke ognjenih zubljev in na pol presekanega dirkalnika. "Zgrožen in razočaran sem nad F1, ker je nesrečo prikazovala na način, kot jo je. To so počeli s posnetkom za posnetkom ognja in dirkalnika, ki ga je presekalo na pol. In kot da to še ni bilo dovolj, so postregli še s posnetkom kamere na Romainovem bolidu," je po dirki razlagal Avstralec. Ta je tako kot drugi dirkači več kot eno uro čakal na ponovni start preizkušnje. "Zakaj potrebujemo toliko posnetkov? Dirkamo že čez eno uro. Njegova družina mora gledati vse to, naše družine prav tako. Ni pošteno. To ni zabavna industrija. Prikazovati vse skupaj, kot da je to nekaj iz Hollywooda, ni v redu. Naj to storijo naslednji dan, vendar ne pred ponovnim startom," je nadaljeval 31-letnik iz Pertha. 

"F1 bi se lahko ukvarjala s povsem drugačno zgodbo," je zaključil dirkač Renaulta, sicer četrtouvrščeni v seštevku svetovnega prvenstva. Iz vodstva F1 so se že odzvali na Ricciardove besede in prek tiskovnega predstavnika dejali, da so vzpostavljeni strogi protokoli glede prikazovanja nesreče in da posnetke prikazujejo šele, ko ugotovijo, da je dirkač na varnem in ni utrpel večjih poškodb. Če temu ni tako, ne prikazujejo nobenih slik nesreče, so še pristavili v sporočilu za javnost. Grosjean, ki je noč preventivno preživel v bolnišnici, je le nekaj zavojev po startu dirke po trčenju z Rusom Danilom Kvjatom (Alpha Tauri) izgubil nadzor nad dirkalnikom, zaneslo ga je v desno, potem pa je s hitrostjo približno 250 km/h treščil v ogrado.

Grozljiva nesreča Romaina Grosjeana
Grozljiva nesreča Romaina Grosjeana FOTO: AP

Po trčenju se je Haasov dirkalnik zarinil pod kovinsko ograjo in se prelomil na pol, takoj pa so ga tudi zajeli plameni. Varnostniki se se nemudoma lotili gašenja, Grosjean pa se je sam rešil iz ognjenih zubljev, varnostniki so mu pomagali le pri preskakovanju ograje. Zvečer je navijačem iz bolnišnice že sporočil, da je z njim tako rekoč vse v redu.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

VN Bahrajna je sicer dobil že okronani svetovni prvak Britanec Lewis Hamilton z Mercedesom. Slavil je 95. zmago v karieri.

Koronavirus pasica november
Koronavirus pasica november FOTO:
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

LAPD
01. 12. 2020 20.42
Kaj je zdaj nekaj pameten ta Ricciardo lepo so počakali, da so dobili prvo informacijo, če je z Grosjeanom vse ok in šele potem spustili posnetek nesreče v eter. Ne vem a on misli, da ljudje gledajo formulo zato, da se vozijo okrog in nabijajo kroge, čar tega športa je ravno to, da se dogajajo tudi nesreče in napake.
Walter Pravicek
01. 12. 2020 13.49
Lewis Hamilton je"fasal"Coronico!Kje,če je bil tako pri miru kot miška:v kot in čiči!
Nimasmisla
30. 11. 2020 20.43
+1
pa pojdi v fabriko delat
dark horse
30. 11. 2020 13.58
+4
Če bi blo tragično ne bi kazali posnetkov tako kot niso v primeru Bianchija. Ne vidim tu nič spornega
Walter Pravicek
01. 12. 2020 13.52
Grosjean,Francoz,srčni borbeni voznik:Lepo so ga izvlekli,drugega,ki ga je sotekmovalec prekopicnil so morali izpod bolida ven vlečti.Dobri posnetki.Ščit je super pogruntavščina.
riss
30. 11. 2020 13.52
+4
Res je, če bi se končalo tragično posnetkov ne bi bilo. Tako smo pa lahko spoznali kako je Formula 1 pravzaprav varna, ta njihova "lupina" v kateri so dirkači pa je skoraj neuničljiva. Seveda je bilo v tej nesreči ogromno sreče, ker bi lahko ostal okleščen v razbitinah in ne bi mogel ven, lahko bi izgubil zavest pa bi bilo vse prepozno, tudi, če bi reševalci reagirali takoj. Skratka to je res bil čudež, humano pa je takšno nesrečo ne prikazovat, če se konča tragično, v tem primeru s srečnim koncem pa sem mnenja, da je celo prav, da so to prikazali. Če se pa postavim v kožo dirkačev, ki so čakali na ponovni štart pa verjamem, da bi jim to lahko privarčevali. Ponovni štart pa je potrdil varnost bolidov, saj se je dirkač iz prevrnjena dirkalnika izkopal ven brez prask. Vsaka zadeva ima svoj prav in narobe, tako sta tudi tukaj vsaj dve mnenji.
DeycoSI
30. 11. 2020 13.48
+1
Ricci, tukaj se pa ne strinjam s tabo. Ravno takšni posnetki (še posebej, čr se nobenmu kaj resnega ne zgodi) so magnet za gledalce. in F1 je tam zaradi gledalcev, ne obratno! Konec koncev se atraktivnost včerajšnje dirke (zaradi te nesreče) danes omenja povsod, kjer se drugače sploh nebi. Tudi 25ur.com je en izmed takšnih portalov, naprimer...
Joža_Gulikoža
30. 11. 2020 13.41
+2
ja kaj pa naj bi vmes prikazovali??? reklame, reklame in še več reklam?????? a nas gledalcev niso zanimali detajli?????
Walter Pravicek
01. 12. 2020 13.54
Saj bi,pa ni bilo nekih ritastih polnoprsastih"mladih" tam okoli.Tekme so brez ljudi bolj žalostenn dogodek.Za koga še tekmujejo?
NovodobnoSuženstvo
30. 11. 2020 13.37
+3
Ja in pri boksu, MMAju in ostalih kontaktnih športih pa udarcev in brcev v glavo in telo nebi smeli predvajati........
Smolapataaka
30. 11. 2020 13.34
+10
Siguren sem, da če bi se končalo s hujšimi poškodbami ali celo tragedijo, da posnetkov ne bi predvajali. Kdor je gledal v živo je videl, da bližnjih posnetkov niso predvajali, dokler ni bilo povsem jasno, da je Grosjean v bistvu nepoškodovan. Seveda ni bilo prijetno, vendar se nam je vsem oddahnilo in bilo je prav čutiti olajšanje.
nightifly
30. 11. 2020 13.29
-6
Popolnoma se strinjam z mislijo Daniela . Zakaj potencirati nesreco ,ki z vedno in vedno ponovljenimi srhljivimi posnetki pusti na vecini ljudi travme . Slo je za sekunde , ki so locile Romaina od smrti .Samo sekunde . Ce smo ze strastni ljubitelji motosporta je tudi meja ,kje se neha realnost , in kje vsiljena ambivalentnost cascenja sportra . Vse dirke moto sporta veljajo za visokorizicne , ob tem popolnoma razumem skrb in iritacijo Daniela in verjetno vseh ostalih dirkacev , ki sedijo v bolidu ,cakajo na nadaljevanje dirke in spremljajo na panojih konsekvencne posnetke trka in pozara . Cez nekaj trenutkov pa jih caka ponoven start . Noro .
Mirko Tipka
30. 11. 2020 13.28
+3
Od kar se dirkači udeležujejo političnih tem(black lives metters in podobno), bo to zabavna industrija. Ko bodo rekli temu šport, pa ne bo postranskih političnih ciljev...
Trend01
30. 11. 2020 13.26
+4
Ej, ej, ej. Malo pretirava. V prenosu se je videl ogenj. Zelo, zelo kratek čas. Ko so ugotovili, da je poba OK, so pa začeli vrteti posnetke. Mislim, da to ni sporno. Lahko pa k temu tudi dodamo, da so s temi posnetki (morda želeli) pokazali, kako varen je zdaj bolid. In ognjevarna obleka.
janezccc
30. 11. 2020 13.06
F1 ni zabavna industrija? Kaj pa je? Dobro, na nek čuden način temu lahko rečemo šport, ampak osnovni namen je zabava gledalcev. Tako da, F1 glih ni neka dobrodelna organizacija glih no.
detect
30. 11. 2020 13.05
+4
zgleda da je gledanost f1 padla tudi zaradi manj takšnih nesreč .žal je to resnica.
prizdravi
30. 11. 2020 13.30
+2
Gledanost je padla, ker je vse vnaprej jasno: zmaga nastopaški Hamilton, drugi je večinoma njegov moštveni kolega, ostalih pa nihče več niti ne pozna...
Joža_Gulikoža
30. 11. 2020 13.43
+2
jz formule ne gledam od kar je šel Villeneuve v penzijo. No kasneje sm še mal Raikkonena spremljala, pol je pa vse skp postal en velik dolgčas. Ko pa vidim še ta blacklivesmatter me pa mine do konca
detect
30. 11. 2020 14.17
GrEgEcN95
30. 11. 2020 13.02
+8
Sicer se povsem strinjam s Ricciardom, ampak takšni s(m)o ljudje. To zanima narod. Formula 1 je v zadnjih 10 letih v vedno manjšem številu gledalcev, in takšna stvar nažalost prinese nove gledalce, novo zanimanje. Že to da je Grosjean v 24h dobil na socialnih omrežjih 200k novih sledilcev pove dovolj o nas samih.
junij66
30. 11. 2020 13.01
+1
Vse je dobro ko se dobro konča. To je najbolj važno.
Augusto Pinochet
30. 11. 2020 12.52
Poleg kancka srece je za srecen konec odgovoren tudi napredek v tehnologiji.
Tomy Bananas
30. 11. 2020 12.51
+6
Ko kažejo trupla otrok v afganistanu in afriki nobenega ne moti. Tukaj pa problem goreči bolid in to v športu
tarzan13
30. 11. 2020 12.48
+8
sej je lepo videlo, da kamerman ni želu nadzorno kazati neposrednega požara, dokler se ni prepričal da je z Grosjeanom vse vredu.
Mirko Tipka
30. 11. 2020 13.29
in dobro sekundo pred trkom so ustavili trak... za gledalce najbolj zanimiv del...
uporabnica portala
30. 11. 2020 12.46
+0
Naj poskrbijo, da bo na tekmah F1 v pripravljenosti tudi - recimo dva !- gasilca v temperaturno-odporni polni gasilski opremi in bodo tedaj manj šokantni prizori...
TurbinaOdStargaGolfa
30. 11. 2020 12.56
+3
na kateri koli evropski dirki se taka slaba intervencija ne bi mogla zgoditi. Marshalli in gasilci ob progi so bistveno boljše natrenirani kot na teh eksotičnih prizoriščih.... Vse delo sta tu opravila Grosejan sam in van der Merwe...
uporabnica portala
30. 11. 2020 14.06
Kar poznam in vem je, da se strinjam s tvojo trditvijo v zadnjem stavku, ki ga dopolnjujem vse tehnično delo je naredil sistem Halo, in pa seveda kot človeška faktorja Grosjean in zdravnik na samem prizorišču.