Drugi športi

Zgodovinski ekipni uspeh za slovenski tajski boks: Vorkapić z izpahnjeno ključnico do brona, Slovenci domov s kar štirimi medaljami

Split, 30. 10. 2016 11.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

V Splitu je bilo minuli teden na sporedu evropsko prvenstvo v tajskem boksu. Izjemen ekipni uspeh so dosegli slovenski borci, ki so Sloveniji priborili kar štiri medalje.Izkazali so se Mirko Vorkapić, Rok Eršte in Aleš Golob, ki so vsi osvojili bron. Bojana Šebenik pa je postala evropska podprvakinja.

Split je bil ta teden prizorišče najmočnejšega borilnega tekmovanja. Hrvaška zveza tajskega boksa in evropska zveza tajskega boksa EMF, ki delujeta pod okriljem IFME sta v Dalmacijo privabila 400 športnikov iz 30 držav. Slovenijo je tokrat zastopalo 7 tekmovalcev, ki sta jim poveljevala selektor Andrej Žveglič in mednarodni predstavnik Iztok Vorkapić. Prvi uspeh za reprezentanco je tokrat požrtvovalno izboril kapetan ekipe Mirko Vorkapić v kategoriji do 67 kilogramov (A razred), ko je četrtfinalu s soglasno odločitvijo sodnikov (30:27) premagal Poljaka Mateuzsa Janika. Kljub dominaciji je bila pot do brona vse prej kot lahka, saj si je Mirko na začetku tretje runde ob metu v klinču izpahnil levo ključno kost na ramenskem stičišču. Kljub hudi poškodbi in bolečini je nadaljeval dvoboj, celo napadal s poškodovano roko in dočakal konec dvoboja. Tako je moral predati polfinalni nastop proti Turki Aliju Batmazu in se zadovoljiti s tretjim mestom, kar je obenem njegov največji uspeh na velikih tekmovanjih.

Bron si je z zmago proti Turku Mustafi Kučuku prislužil tudi težkokategornik (91 kilogramov, A razred) Rok Eršte, ki je znova dokazal, da je previsoka ovira za turške reprezentante. V prvi rundi je imel sicer pobudo njegov nasprotnik, ki je Roka s kolenskimi udarci v telo spravil v težave. Po intervenciji trenerskega dvojca med odmorom pa se je zbral in Turku odmeril zrcalno kolensko dozo v klinču. Kučuk pritiska ni zdržal in je kar trikrat padel pod udarci Slovenca, kar je pomenilo avtomatsko prekinitev dvoboja. Naskok v finale pa je Roku preprečil izkušenejši Francoz Amine Kebir, ki je onesposobil Erštetovo levo nogo z nizkimi nožnimi udarci in slavil s prekinitvijo. Polfinale je bil tudi končna postaja za Ptujčana Aleša Goloba (75 kilogramov, B razred), ki je klonil proti Čehu Josefu Talafousu. Aleš se je boril srčno in dobro kljuboval nasprotniku skozi dvoboj, a ga je v zadnji polovici tretje runde zaustavil visoki nožni udarec v čeljust in s tem poškodba, zaradi katere je bil dvoboj prekinjen. Slovenske nastope je v velikem finalu sklenila Bojana Šebenik v kategoriji nad 75 kilogramov, prav tako v elitnem A-razredu, kjer se je pomerila s Turkinjo Rabijo Kardeniz. Bojana je dvoboj odprla odločno in napovedala neizprosen ritem. Turkinja, ki ima za seboj veliko več dvobojev, je sicer dobro izkoriščala svoje tehnično znanje in zbirala točke, vendar se je morala pošteno namučiti, da se je obranila nezaustavljive Bojane, ki je na prvenstvo prišla z zgolj enim predhodnim dvobojem. Pritisk slovenske predstavnice se je nadaljeval v drugi rundi. Bojana je z dolgim prvim direktom nadzorovala potek dvoboja in se prebijala bližje nasprotnici. Sledilo je kar nekaj močnih desnic v glavo Turkinje in rezultat pred odločilno rundo je bil poravnan na 19:19. Tudi v zadnji rundi je Šebenikova nadaljevala isti pristop, Kardenizova pa se je branila z brcami in koleni v klinču. Ob zadnjem gongu sta borki prejeli stoječi aplavz s tribun za zanimiv dvoboj dveh kontrastnih stilov. Sodnikom so bile v zadnji rundi bolj všeč klasične Muaythai tehnike brc in kolen, zato so zmago z 29:28 dolelili Rabiji Kardeniz. Bojana Šebenik pa je ring vseeno zapustila z dvignjeno glavo in prejela čestitke številnih prisotnih borcev, trenerjev in uradnega osebja.

Solidni tudi debitanti
Rezultatsko manj uspešni so bili debitanti na velikih tekmovanjih Žiga Gril, Sašo Vorkapić in Darko Drobež. Žiga (71kilogramov, A-razred) je imel pobudo skozi večino prve in druge runde, vendar je bil Šved Magnus Andersson tisti, ki je z dvema kolenoma v jetra razbil napade Slovenca in ga ob koncu druge runde prisilil v popolno defenzivo, kar je sodnika prepričalo, da je dvoboj zaustavil. Skoraj isto usodo je doživel Mirkov mlajši brat Sašo Vorkapić (67 kilogramov, B-razred), ki je v prvi rundi skoraj knockoutiral Madžara Spetha Norberta, a se je izkušenejši Madžar z nekaj domiselnimi potezami izognil silovitemu napadu. V drugi rundi so Sašu zaradi neizkušenosti pošle pomoči in Madžar je prevzel pobudo. Zaradi pasivnosti in vidne izčrpanosti je ob koncu runde posredoval sodnik in dvoboj zaustavil. Najstarejši slovenski predstavnik Darko Drobež (81 kilogramov, B-razred) se je pogumno bojeval vse tri runde, a vseeno po soglasni odločitvi izgubil proti mlajšemu Johanu Anderssonu. Kljub vsemu je Darko pustil dober vtis in znova pokazal železno voljo in neizprosnost v ringu.

Slovenska ekipa se tako v domovino vrača z največjo bero medalj v zgodovini tega borilnega športa. Fantje in dekle so osvojili tri bronaste in eno srebrno medaljo. Zaradi vnovične odsotnosti podpore države, ki jo predstavljajo že vrsto let, so bili reprezentanti odvisni od sponzorskih sredstev ter lastnih prihrankov. Ob tem se celotna ekipa zahvaljuje vsem, ki so pomagali pri odhodu na evropsko prvenstvo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (47)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

attack
31. 10. 2016 09.56
+5
Fenixx zakaj nisi prišel navijat za našo reprezentanco, saj split ni tako zelo daleč.:) Aja nisi ljubosumen, pa velik patriot si. pardon, oziroma ne hodiš na drugorazredna tekmovanja:). Kolikor jas spremljam ta šport , vem da že desetletja v sloveniji zastopajo barve države najsposobnejši tekmovalci. Druga plat medalje je da država skoraj nič točk ne podpira tega športa, nasprotno celo ovirali so nekateri posamezniki njegovo ustoličenje , razvoj in sprejem v športne družine .. fantje in sam šport deluje v zelo težkih razmerah sramotnih za rezultate ki jih dosegajo. Da pa so predstavniki le iz enega kluba je dokaz da se tam veliko dela in kvalitetno. Poglejmo rezultate veliko bolj nazaj boste videli da so nastopali tudi predstavniki drugih klubov in dosegali medalje. jasmin bečirevič, Borojevič, Jazbinšek, Trlep, nastopal je Petje, Pupovac,Fabjan, Grajš, Štrucl, Grega Smole, Gašper Cajner, Madjarevic, in se bi lahko našteval..ni ga tekmovalca v tajskem boksu ki na tak ali drugaćen način ni zastopal slovenije. , in še mnogi drugi drugi. Res pa je da je Vorkapič najstarejši med njimi z največ nastopa.za reprezentanco. ta zgodba ni od včeraj Zveza tajskega boksa po podatkih na spodaj omenjeni strani beleži 2 desetletji svojega delovanja v sloveniji. To vse se da prebrati na internetu tudi zgodovino nastanka tega športa, kdo je kaj naredil itd.skratka veliko fantov je nastopalo ki so bili iz drugih klubov. Najboljši v tem športu . Da so nekateri odšli kasneje raje po svoji poti, ali po poti šova "velikih" organizacij ki ugašajo ena za drugo kot praviš je pa pač bila njihova izbira. Vsak je kariero končal po svoje in to je tudi prav tako , tajski boks pa kolikor spremljam še vedno obstaja in dosega vidne rezultate. Delajo,organizirajo evente, ustvarjajo se vedno nove in nove generacije uspešnih tekmovalcev, tudi ti kot praviš junci so začeli pisati zgodovino tega športa kot že mnoge generacije pred njimi. na isti način. Prav gotovo bodo tudi junci nekoč dosegali uspehe predhodnikov mogoče tudi presegali ko pride njihov čas. .In prav je tako.Svet gre naprej. Na lovorikah se ne spi. Na tvoje komentarje o zvenečih organizacijah bi pa pripomnil : "Psi lajajo, karavana gre dalje."
Baletka
31. 10. 2016 10.09
-2
vsi so šli prek vorkapičevega kluba, kamorkol že.. noben preko svojega primarnega kluba razen jazbinška! in ne govor da je šla najmočnejša ekipa dol.. kake pa govoriš.. kok slovencev se bori na raznih frontah, bolj izkušenih od eršteta, mlajšega vorkapiča, grila itd.. če to zanikaš, si mogoče eden izmed naštetih, pa ti gre v nos.. misliš da sem ljubosumen, pa nisem.. definitivno imamo v sloveniji borce, ki so boljši od večine naštetih, če izvzamem mirka vorkapiča. amen
Baletka
31. 10. 2016 10.11
-1
realno gledano zanimivo da ravno tega ki si ga omenil, petje ni bilo na ep.. pa saj ni že v penziji.. samo pač, se zaveda, da je bil pred vrati glorya, ffc,.. kjer je dobu kaj več kot za sok pa sendvič..
Baletka
31. 10. 2016 10.13
-3
omenjaš cajnerja pod vorkapiča, a cela slovenija ve, da vorkapič marsikaj pospravu v žep, tut od cajnerja,.. haaha pejt raj spat, bi kr reku, da si eden od teh neizkušenih borcev, ki ste bli dol.. in te zdej tle peče glava, ker ni izkušenj..
attack
31. 10. 2016 10.19
+0
Fenixx ti si tipični zafrustrirani , ljubosumen slovencelj.:) Ne moreš to prikrit:) Amen.
Baletka
31. 10. 2016 10.22
+0
dej mi definirej besedo zafrustriran? ker js pač frustracij ne vidm.. vidm ubistvu le tebe, ki ne poznaš pomena te besede, probaš bit intelektualen na nivoju s svojimi komentarji.. ampak bed.. res se opazi že z aviona, da pomena besede ne poznaš.. tvoj iq enačim tako nekak s številko svojega podplata.. pa čeprav je moj podplat kar velik..
Baletka
31. 10. 2016 10.28
-1
na koga naj bi bil lubosumen? dej izpostavi dva stavka, kjer zaznaš ljubosumje? kje vidiš, da sem ZANIKAL, uspehe ekipe? LE povedal sem, da EP, se nemore primerjat z organizacijami ala glory, ffc itd.. ki dejansko borce plača,. ter so na svetovnem merilu gledano nad temi borci, ki so bili na EP. SOWHAT? dejansko iz slovenske ekipe na svetovni sceni bi bil pa konkurenčen le mirko? SOWHAT? eršte - kdo je to? gril - kdo je to? mlajši vorkapič - kdo je to? so what? vsi niso rangirani niti med top1000 na svetu, oz v svetu so nepoznani.. in vrjetn bo pr temu ostalo.. smeh in na to sem jaz ljubosumen? le spremljam, podajam objektivno mnenje, ne zaznam nekih čustev.. tako da.. tut ti nisi nek psihiater, ki bi vrjetn pisal diagnoze na 2stavka.. tako da lepo prosm.. govori o frustraciji svoji mami, pa o ljubosumju.. ker js te ne kontam..
Baletka
31. 10. 2016 10.31
+0
pa pojasni mi, vsaj zakaj ni bilo na tem EPju, Petje? vrjetno premal izkušen,. če pogledam kaki veterani so bli v ekipi ala gril, eršte, vorkapič junior.. pa ni le petje tukaj.. koliko imamo še bolj izkušenih, talentiranih borcev v sloveniji..
Borec21
31. 10. 2016 08.07
+5
bravo očetu Vorkapiču, ki razvija ta šport v Nm že desetletja.................
attack
30. 10. 2016 20.45
+9
Čestitke vsem medaljistom ! Zelo težaek šport.
Robinson
30. 10. 2016 20.15
+8
Mirko legenda! Bravo in srečno naprej!
jps28
30. 10. 2016 18.45
+8
Bravo naši, svaka čast.
Rudi Maister
30. 10. 2016 17.32
-5
Čestitke,pa vendar-Vorkapić(Slo ???)
KardinaIFrancRodeVKristusu2
30. 10. 2016 12.59
-23
Srebro in bron na evropskem prvenstvu ni ravno fantastičen dosežek.... Niti zlato na evropskem prvenstvu ni ravno dosežek.... Svetovno prvenstvo je edino, ki nekaj šteje, tam so borci iz Tajske, ki enostavno dominirajo v tem športu.... Kdor premaga njih si pa resnično zasluži spoštovanje.....
Von_Clausewitz
30. 10. 2016 13.22
+15
Kot veteran tega športa ti lahko zatrdim, da je na EP zelo močan konkurenca in v prvi vrsti so borci svetovnega kova iz Francije,Rusije,Belorusije, Ukrajine, Nizozemske, Hrvaške, Češke, Slovaške...in mma vse zadnje Slovenije, ki dosega veliko kolajn na tovrstnih prvenstvih! Zdaj pa pridi čepo na kako državno prvenstvo se borit pa boš dojel kako je naporen ta šport in kako močan je konkurenca. Sicer osebno sem dosegel na Tajskem bron, kjer je tajec klonil že v osmini finala...btw
KardinaIFrancRodeVKristusu2
30. 10. 2016 13.24
-13
ochi
30. 10. 2016 14.22
+1
Baletka
30. 10. 2016 16.48
-7
v tem športu je evropsko res bol drugorazredno tekmnovanje.. kot bi gledal svetovno v fuzbalu brez brazilije ali argentine..
Baletka
30. 10. 2016 16.50
-4
von_clausewitz.. kako močna je konkurenca.. če nekdo kot eršte, ki trenira tajski boks okol 3leta, pa dejansko nekej doseže na evropskem, ko je tako močna konkurenca? in ne le da je to drugorazredno tekmovanje.. če ni celo tretje, četrto.. le poglejmo,.. top 20 borcev v evropi že samo.. v vsaki kategoriji.. na tem evropskem, pa nobenega od njih.. ker najboljši.. se borijo v organizacijah.. kjer je dejansko dnar.. ne kjer mami pa oči dasta za sendvič, pa za avtobus, da greš lah na evropsko na hrvaško.. smeh res..
Baletka
30. 10. 2016 17.02
-1
dej mi sam objasn, zakaj ni blo npr top 3 borcev iz italije.. top 3 borci iz nizozemske.. ko ti, kot veteran tako poznaš ta šport, naštevaš te države.. pa pač, lah tut še iz kake druge države, koga izmed top3 našteješ, ki se je udeležil tega evropskega prvenstva?
Illmatic94
30. 10. 2016 19.08
+6
Ti ime Andrej Kulebin kaj pove? na ifma prvenstvih so se borili, zmagovali in zgubljali številni top borci, ki so zdej po organizacijah prvaki. Levin, Kyshenko, Vakhitov, celo Khem Sitsopeenong pa Yodsanklai stta se borila na ifma prvenstvih, v času ko sta bla častljiva profesionalca. žal govoriš neumnosti. medalja na ifmi v nižjih in srednjih kategorijah je z lahkoto primerljiva s pro top20. na takem tekmovanju moraš imeti sto trikov v rokavu, med profesionalci je dovolj obvladat tud samo dve specialki. tehnično je veliko zahtevnejše zmagat na takem tekmovanju. + profesionalizem = (samo)promocija, nedovoljene substance, manipulacije s težo, veze. amaterizem = šport. poglej si polfinalni dvoboj 71kg s tega prvenstva Kulebin vs Stomatov. pove vse o visokem nivoju tekmovanja. ti govoriš o drugi stvari. stopnji promocije. če je to merilo, potem ok, se strinjam, to ni prvorazredno tekmovanje ;) p.s. težke kategorije so pa druga zgodba, plus faktor sreče pri žrebu in maš lahko medaljo, veliko lažje kot 63.5-81kg
attack
30. 10. 2016 20.35
+2
kardinal Rode fennixxx in ostali. Ja zakaj pa ne pridete na kakšno državno prvenstvo, oziroma zakaj VAS ni na teh drugorazrednih tekmovanjih? Ok. vi ste neki veliki poznavvalci. pa mi vi povejte zakaj je v Kickboxu toooliko šampionov in borcev, v tajskem boksu pa 3x manj? Aja zato ker to niso borci ne? Drugorazredni:) Okej pa mi povej definicijo BOREC. To je tisti ki je v borbi, torej se bori. Borba = inteligencija, pogum, vešččina , izdržljivost in pripravljenost iti do konca. Pri nas je pa problem ker je v vsaki ulci rad kdo borec in to vrhunski ter poznavalec, le ena malenkost je noče se borit, raje demonstrira tisto kar hoče biti na vsak način in zarad samofrustracije to potem omalovažije ker tako poskuša prikriti svojo samopodobo. Da si borec moraš biti pripravljen tudi na najhujše brez fejkanja le tega in če to ni za spoštovati kar so ti fanje in dekle naredili na tako velikem tekmovanju potem vsaj tiho naj bodo taki poznavalci in zavistneši za tipkovnico.
Baletka
30. 10. 2016 21.53
-4
definitivno ni evropsko prvenstvo na nivoju kakšne organizacije,. drugač bi blo kej dnarja v tem, ne pa tako.. v organizacijah ljudje zaslužijo kar nekaj denarja.. ne pa tle, za sendvič pa za sok.. pa zato, da se o tem jutr nebo več govorilo.. kje je tu petrosyan in te klase borcev? to mene zanima.. ne zanima jih vrjetno ep, ko se borijo v organizacijah za dobre pare.. pa se borijo na svetovni ravni.. ne na evropski..
Baletka
30. 10. 2016 21.55
+0
pa še enkrat.. naj mi en objasne kvaliteto tega tekmovanja.. razumem, vorkapič je res pravi borc.. tut vrjamm, da če bi blo kej več dnarja v kesi, bi biu še kje drugje.. ampak.. eršte npr? tajski boks trenira človek 3leta,. mislim, da mi to vse pove, na kakšnem nivoju je evropsko.. kot vsi ostali junci, ko so prevečkrat gledal pač film kixkboxer..
Baletka
30. 10. 2016 21.58
+0
illmatic94.. pustmo redke posameznike, ki so malo bolj "znani" .. nekega povprečja še vedno ne ustvarjo skupaj, kar je na svetovni ravni realno gledano zelo malo.. večina se jih na svetovni ravni še borila ni..
attack
30. 10. 2016 22.33
+2
fennix ti al nimaš pojma, al si provokator iz tebi znanih razlogov oziroma si čisto povprečni slovenski ljubosumnež.. kar bo najbolj verjetno.:) Nepomembno. Čestitke fantom in dekletu na osvojenih odličjih v tako težkem športu, kot berem tudi brez denarja? rad bi videl tak patrio0tizem v fuzbalu, košarki:)smučanju:) Zato kapo dol!
Borec21
31. 10. 2016 08.09
+2
izjava kardinala rodeta je v stilu sedim, ne delam nič in pametujem verniki mi pa polnite mošniček da vas lahko še pokritiziram
Baletka
31. 10. 2016 08.09
+0
ti si pa primitivna duša.. na kaj bi bil ljubosumen? nikjer nisem zanikal dosežkov. pač pa le govorim o tekmovanju, da je drugorazredno. top borci se borijo za organizacije, ala glory.. ter tam dejansko zaslužjo nekej dnarja,. sej dobr, za kej tazga je dejnasko od vseh teh sposoben mogoče sam vorkapić, da bi bil na svetovni ravni konkurenčen.. vse ostalo so še junci..
Von_Clausewitz
31. 10. 2016 08.09
+3
@fenixxx v boksu na OI si videl kje kakega Maywetherja, De Lahoyo, Taysona, Kličkota ipd. ? Hudo je, ko v življenju šteješ nulo. Razumljivo je imet takšne frustracije...Saj pravi borec ti nikakor ne more zamerit.
Baletka
31. 10. 2016 08.15
-2
boksa ne spremljam, ker je postal malo dolgočasen že kar nekaj let nazaj, oz so res redke borbe vredne ogleda. definitivno pa govorim o EPju tajskega boksa in ne o olimpijskih igrah.. in še enkrat povem, da je drugorazredno tekmovanje z le redkimi posamezniki, ki izstopajo.. kot če pogledaš, da pri nas izstopa le vorkapič.. no ženske nekaj nisem spremljal, tako da nevem.. vse drugo pa so junci, s 2-3, mogoče 4leta treninga.. torej? na kakšnem nivoju je to tekmovanje? kot EP v fuzbalu.. portugalska na presenečenje vseh prvaki. bo pa SP, pa portugalska nebo pršla niti do 5-6mesta..
Baletka
31. 10. 2016 08.23
-2
in kje ti vidiš frustracije? zakaj uporabljaš besede, da bi izpadel pameten če očitno ne poznaš nti njihovega pomena. js nism frustriran, ker je to drugorazredno tekmovanje. lepi dosežki, ni kaj, ampak je še vedno drugorazredno tekmovanje.. tut če je bla bolša tekma v drugi ligi kot v prvi, zato ni kar ratala prva iz druge.. in podobno.. pač to je moje mnenje, spremljam tako ta šport že nekaj časa, prav tako mma, sam se treniral dolgo časa, do poškodbe, tako da lepo prosm.. vem kje borci služjo,. in vem kam hodjo borci se borit za sendvič pa sok.. in tut zakaj je tako.. ker v drugorazrednih tekmovanjih ni ne hude konkurence, še manj pa dnarja.. gre se za "prestiž", ki ubistvu ni niti vreden kaj prida.. ker pravi prestiž se dobi po organizacijah, s tem pa tut denar.. sam je treba met koga več zraven, kot pa vorkapiča.. zanimivo tudi to.. da na EP le vorkapičevi fantje.. polovico neizkušenih.. če bi blo res kej vredno to EP, bi se vrjetn lah že v SLO naredlo velik bolšo "ekipo" tako mimgrede tudi.. le zakaj to vedo po vseh klubih v slo.. da le zato, ker vorkapič sedi za mizo, da se to tut tako dogaja.. in ta "patriotizem" jim prav privoščim.. veliko je borcev v sloveniji po klubih.. če ne drugega bolj izkušenih od polovice zgoraj omenjenih.. pustmo zdej vorkapiča, kot edinega pravega borca, celega kluba.. vse drugo, je smeh.. in le potrditev, da to tekmovanje nima nekega posebnega pridiha..
Baletka
31. 10. 2016 08.30
+0
ti ta EP enačiš s svetovnim vrhom? kot da bi enačil slovensko mma ligo z npr ksw.. kot da, bi reku da je kosednar top5 borec v ufc.. kot da lahko vorkapiča v njegovi kategoriji sploh uvrstiš v top10 na svetu? kot da lah eršteta uvrstiš v top500 na svetu? .. dejdej.. kje živiš ti človek.. in ti še napišeš da si veteran tega športa? IN ŠE ENKRAT, NISM LJUBOSUMEN na DOSEŽKE. lepi dosežki, ni kaj. Tut tekmovanje je težko, definitivno,. ampak še vedno.. ni to na svetovni ravni, ki je vsaj 10x močnejša od tega tekmovanja.. čeprou ta 10x, predstavljajo že vsi borci iz evrope, ki se ne borijo na EP za sendvič pa sok.
Illmatic94
31. 10. 2016 10.00
+2
fenixxx, ponavljam, imamo različna merila kvalitete, očitno. ti govoriš o organizacijah v katere se pride prej preko vez kot pa zavoljo talenta, na vzhodu mrgoli borcev, ki npr. v gloryu nikoli ne bodo dobili priložnosti pa bi marsikdo premagal koga iz top10 v gloryu. recimo, leta 2012 je na svetovno prvenstvo prišel khem sitsopeenong, ki je bil takrat top5 borec do 70kg pa ga je belorus vitali hurkov zdemoliral v polfinalu. to je samo en primer poskusa profesionalca v teh vodah. dejstvo pa je da sta si stila borenja zelo različna. pri amaterizmu potrebuješ več znanja in volje, pri profesionalizmu rabiš boljši instinkt in natančnost. nekateri so zelo dobri na obeh področjih: levin, kulebin, vakhitov... hej, navsezadnje evropska in svetovna prvakinja j.jedrzejczyk
Illmatic94
31. 10. 2016 10.06
+2
... je sedaj top borka ufcja pa je prilezla ravno z ifminih tekmovanj. Skratka, problem te debate vidim v pomanjkljivem obravnavanju razpoložljivih parametrov za merjenje kvalitete. ti praviš, da je merilo zaslužek in če ga priznamo kot merilo, potem je treba upoštevati še kakšno drugo stvar, npr. to kar sem napisal zgoraj. samo denar in izpostavljenost zaradi narave sistema danes ne govorita dovolj o kvaliteti. kar se tiče eršteta ne vem, ker si niti nisem uspel pogledati njegovih dvobojev pa vendar je dejstvo, da nekje po 86kg in več kvaliteta začne padati in je pot do medalje lažja (ne pa lahka)
Illmatic94
31. 10. 2016 10.09
+3
se strinjam, da bi v reprezentanco morali vključiti še več klubov in bi vsi skupaj v tej minisloveniji lahko vrgli egotrip na stran in sodelovali, ker talentov je nesporno dovolj, da bi bila ekipa vsaj na nivoju recimo poljske in švedske, če ne celo sovjetske četvorke: rus, bel, kaz, ukr, ki na svetvnih prvenstvih, btw, pobere največ medalj. toliko o kvaliteti evropskih reprezentanc ...
Baletka
31. 10. 2016 10.20
illmatic94, no torej razumeš.. imamo različna merila.. definitivno se v določene organizacije le ne pride kar tako preko vez.. sploh ne v GLORY.. kjer pridejo LE povabljeni.. med drugim je bil povabljen tudi Petje, ki ga v ekipi ni bilo.. zakaj? definitivno najbol talentiran borec.. pa ni edini, jih je še kar nekaj, ki so od vseh zgoraj v članku omenjenih borcev bolj izkušeni če ne drugega.. dobili so pa priložnost le fantje iz vorkapičevega kluba, čeprav imajo za sabo 2-3leta treningov nekateri,. torej nemorm enačit tega prvenstva z neko organizacijo, ki organizira fajte na najvišjem nivoju.. se pa strinjam, da bi lah zmagal tudi kdo iz EPja, nekoga v gloryu.. če ne drugega smo vrjetn vidl v borilnih športih tut "luckypunche" ki so se končal z KO, pa ne rečem, da nebi bil kdo konkurenčen.. od cele ekipe mogoče Mirko, to je pa to.. vsi ostali, so napisani le za statistiko.. ujel so nekaj medalj, to je to.. a če se uprašam kako.. nevem.. če bi blo prvenstvo res na nekem nivoju.. vrjetn medalje nebi pobiral ljudje, ki so gledal kickboxer do 20leta, potem oddelal 2-3leta treningov..
Baletka
31. 10. 2016 10.35
+2
illmatic94.. po 86kg je pot lažja? res bi v evropi lah izpostavu sam nizozemcev par, pa še teh par, se ne bori na takih prvenstvih,.. pač sej vrjetn poznaš organizacije, mal poglej, pa poglej pol od eršteta borbe.. pa ti bo jasno.. če bi lah eršte sploh konkuriral.. js ti garantiram da nebi..
Illmatic94
31. 10. 2016 10.53
+3
ko je hurkov premagal khema ni bilo lucky punchev, bila je popolna dominacija in beatdown. kyshenko je isto leto osvojil ifma turnir in v polfinalu k1 max sesipal andy souwerja. tipičen ifma borec. teorija o srečnih udarcih z lahkoto pade v vodo, ker je bilo preveč primerov, kjer je bilo to ovrženo. navsezadnje tudi mirko sam je testament tega. premagal je 4 top20 profesionalce pa do tega prvenstva ni prišel dlje od četrtfinala in do medalje. sedaj mu je uspelo prvič. res je mava različna merila, ampak js ti želim povedat, da moraš za mnenje upoštevati več meril, da dobiš sliko in argument s težo. To, kar si ti navedel je zgolj eno merilo in na podlagi tega v znanosti ne moreš niti teze postavit, kaj šele jo potrdit. to je nezadosten argument za ocenjevanje kvalitete tekmovanja. da, v ifmi kvaliteta po 86kg pade, sploh v zadnjih nekaj letih in to je trenutno edina šibka točka kar se tiče kvalitete, ob pogledu na erštetovo kategorijo me je npr. popolnoma presenetila odsotnost sovjetskega bloka. nizozemci pa žal niso tako vrhunski kot se zdi, onkraj domačega terena, sploh ne v klasičnem muay thaiu. videl si kaj jim je artem levin naredu, ko je prišel iz ifme v showtime. tip se je igral s celotnim naborom nizozemcev med 80 in 85kg. poglej kaj odebeljeni vakhitov dela v gloryu (trenutno je prvak do 95kg, čeprav je na vrhuncu tehtal 81kg in osvajal prvenstva), kaj joanna dela v ufcju ... zakaj nekateri ne nastopajo pa ne vem, prav tako ne vem zakaj se nekaterih ne vključi. premalo vem o notranjosti oz. kar vem, slišim usput pa ne bi delal zaključkov, ker vsak vrti prizmo po svoje. žal mi je da obstajajo takšne zdrahe v tako majhni državi, kjer bi moral vsi vpleteni pozabit kdo ima bolj prav in začet nekaj delat.
Baletka
31. 10. 2016 10.55
+1
se stirnjam z določenimi stvarmi.. ampak dejstvo da eršte nebi konkuriral s temi odebeljenimi, ki jih omenjaš.. pač poglej, boš vidu o čem govorim,. pa ni tle sam eršte.. kje so še zgoraj omenjeni gril, mlajši vorkapič.. predvsem pa kje je Petje? definitivno najbol talentiran borec..
Illmatic94
31. 10. 2016 11.03
če prav razumem je bil mlajši vorkapič v b razredu. petje spada v a in ja,res talentiran, škoda ker ga ni v reprezentanci!
attack
31. 10. 2016 11.25
+2
po informacijah ki sem jih pridobil je to ep bilo kvalifikacijsko za svetovne igre na poljskem. drugo leto 2017. Prvi je menda avtomatično uvrščen. Svetovne igre so pod uradnim okriljem mednarodnega olimpijskega komiteja..Torej te kvalifikacije tega EP in rezultate uradno prizna cel športni svet. To je Dejstvo. Vsak zmagovalec teh iger po kategorijah bo prejemal 2 leti,-1500 / 1000 eur mesečne štipendije + vse ostale bonitete., zdravstveno, pokojninsko itd. Vse bo imel plačano, pot, hotel hrano in njegov trener. Tudi 2 in 3 mesto s tega EP v splitu posega po kvalifikacijskih točkah za uvrstitev na svetovne igre. Torej so naši fantje in dekle dosegli dol.točke - normative, za uvrstiutev. Zdaj pa me zanima podatek koliko ti imenovani "profesionalci" iz slovenije dobijo za nastope po teh "elitnih" glorijih, FWC, ŽNJFCE jih, FF, WC cejih za nastope.*?:) bom povedal od 500 do 2000m eur. zgornji max. Prašajte petjeta koliko je dobival za nastope na famoznem gloryju:) to vsi v sloveniji vedo, ki so na kakršenkoli način pri teh športih.. Fajte imajo zajamčene pri teh "mega" organizacijah le 1 do 2 x na leto., ali še to ne. Če to seštejemo že aritmetična teorija ne zdrži vode. Kje je perspektiva? V teh "mega org" ki vsakodnevno tonejo v milijonskih dolgovih ali v amaterskem po mnenju fenixa "drugorazrednih" EP, SP tekmovanjih, svetovnih igrah, ?:) Ni potrebno tu preveč pametovati mar ne?:) Ne mislim več polemizirati, le čestitam lahko fantom in dekletu na tem velikem uspehu! se pa absolutno strinjam s fenixom da je velika škoda da v reprezentanci ni bilo osrtalih naših še aktivnih in uspešnih tekmovalcev ker bi v taki zasedbi uspeh bil še veliko odmevnejši..napr bratov Smole-Grega, Jure, Petjeta, Bečiroviča, Stankova, Fabjana, Štritofa, itd.
Baletka
31. 10. 2016 11.59
-1
attack.. js pravim tebi primitivnež,. pa tut pismenost ni lih tvoja svetla stran. KJE SEM REKEL DA DOSEŽKI NISO VREDNI NIČ? KJE SEM REKEL KARKOLI TAKEGA? razen, da se gre za sok pa sendvič? kar je vseeno razlika 2000e al pa da moraš v svoj žep gledat da sploh prideš na tekmovanje.. kar je pa ostalega.. ti pa tko povem.. tut portugalci so bli na EP zdej prvaki.. pa da jih vidm na svetovnem med top5? upam stavit da ne.. torej.. sej sam sebe po jeziku tepeš.. pa vse.. glupiraš 1000 na uro..
Baletka
31. 10. 2016 12.03
-1
attack,. pa pozabljaš še bonitete, kot so leti na tekmovanja, bivanja,. itditd.. tukaj so se pa pršli skor dobesedno za sok pa sendvič, pa vsem tem mladcom je mati dala še za avtobus.. smeh.. pa tako.. ko si že tak nakladač, da se očitno sploh neveš kaj pišeš.. glory organizira 1-2fajta na leto mogoče posamezniku.. dejansko pa ta posameznik, kdorkoli, na svetovni ravni, več kot 2fajta na leto itak ne naredi..
TheTruth4u
30. 10. 2016 12.01
-19
Edino kar je omembe vredno so kategorije nad 80kg. Tista piščeta z 60, 70kg niso omembe vredna...
ochi
30. 10. 2016 14.22
+3
attack
30. 10. 2016 20.17
+3
ochi
30. 10. 2016 11.49
+11
toj brutaln šport. morš že od mladosti velik kalcija met v kosteh.