Slovenija

Tožilstvo zahteva preiskavo zoper ptujskega policista

Ljubljana/Ptuj, 26. 02. 2013 09.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Oddelek za preiskovanje in pregon uradnih oseb je vložil predlog za preiskavo ptujskega policista, ki je maja lani povozil bežečega 21-letnega motorista. Policijska komisija ni ugotovila kršitev, zato policist še vedno dela na istem delovnem mestu.

Oddelek za preiskovanje in pregon uradnih oseb s posebnimi pooblastili je na sodišče vložil predlog za preiskavo ptujskega policista, ki je maja lani povozil bežečega 21-letnega motorista, poroča današnji Dnevnik. Spomnimo: mladenič se je takrat v lekarno na Ptuj namesto z avtom odpeljal z očetovim motorjem, za katerega ni imel vozniškega dovoljenja. Ker je vozil prehitro, so mu policisti nakazali, naj se ustavi, vendar je odpeljal naprej.

Tako je bilo po nesreči lanskega maja.
Tako je bilo po nesreči lanskega maja. FOTO: Mia Media
Nesreča motorista - 7
Nesreča motorista - 7 FOTO: Mia Media

Zato se je začel policijski lov – najprej po regionalni cesti, nato po pešpoti ob Dravi in njivah, končal pa se je sredi bučnega polja v kraju Bukovci pri Ptuju, kjer je ptujski policist, ki se je zdaj znašel v preiskavi, s službenim avtomobilom zapeljal čez bežečega motorista. Mladenič je kljub hudim poškodbam zgornjega telesa in večkratnim zlomom hrbtenice preživel. Okrevanje pa je dolgotrajno.

Javnost se je takrat spraševala, ali je bil pregon motorista, ki je res vozil prehitro in je bil brez vozniškega dovoljenja, s takšno vnemo resnično potreben. Na policiji so po nesreči ustanovili komisijo, ki je preverila okoliščine primera, a ta ni ugotovila kršitev delovnih obveznosti.

Policist je nekajkrat obiskal psihosocialno pomoč. Ker pa policijska komisija ni ugotovila kršitev, je ostal na svojem delovnem mestu do danes, so za omenjeni časopis razložili na mariborski policijski upravi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (161)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

gruber74
27. 02. 2013 15.24
+3
Admin si že mogoče slišal za svobodo govora pa to???????
mamovam
27. 02. 2013 18.53
-1
Peter Ma?ek
27. 02. 2013 15.21
+4
se vidi da je miličnikom dolg čas v službi,so že začeli sami karambole delat,zadnje čase je tega ogromno,tam ko pa gdo rabi pomoč jih pa tak ni,mislim tu predvsem na starejše občane ki bi rabili pomoč naših možev postave
o22
27. 02. 2013 16.21
-2
Miličnikov pri nas že lep čas nimamo,policija pa je ali pa ni prisotna itak nič ne šteje.Dokler boste imeli do njih tako poniževalni odnos bo šlo še vse na slabše.
Jeanus1
27. 02. 2013 16.53
-1
Kakršen odnos imate gospodje do nas, ki vam dajemo plačo, toliko časa ne bo nič bolje. Vi ste zaradi nas, če se ne motim, in ne obratno!
TAKTAK TAK
27. 02. 2013 17.11
+2
ma pridejo iz tacna po 2 mescih pa mislijo da so boga za jajceprijeli, smrkavci predrzni, ali pa gestapoti stari, mrs plavonje
laznivec
27. 02. 2013 14.39
+16
Človek, ki z avtom namenoma povozi na tleh ležečega človeka je PSIHOPAT!!!! In kot tak na psihiatrijo, ne pa policijo... Sicer pa kdor policista osebno pozna, ta itak ve vse...
selims
27. 02. 2013 14.46
+8
podpis. za 30sekund pa ti bodo itak izbrisali komentar :)
kleinek
27. 02. 2013 14.46
-5
TAKTAK TAK
27. 02. 2013 14.56
+6
TAKTAK TAK
27. 02. 2013 14.57
+9
pravijo da če nisi za nič, še stalno lahko greš za policaja..... o ja, drzi kot pribito, glede na policijski kader v slovenistanu !!!!!!!!!!!
selims
27. 02. 2013 13.28
+19
kdor pozna policista ve kakšen je agresivnež, ki nima pet posta v glavi..
qqq111
27. 02. 2013 13.31
-16
pošten policaj, kateri obvlada svoje delo!
selims
27. 02. 2013 13.33
+12
haha ne se hecat. upam da se ti bo "poštenjak" z karetno peljal čez otroka na kolesu kateri ni imel čelade.
selims
27. 02. 2013 13.35
+1
tudi jaz bi v službenem času pil kavice v gostilni kjer je doma potem pa bi se vozil čez ljudi. zanimivo delo :)
qqq111
27. 02. 2013 13.37
-1
ne rabiš biti policaj, da v gostilni piješ kavice ... svobodna izbira poklica
selims
27. 02. 2013 13.40
+4
beri bolj pazljivo. v SLUŽBENEM času, se pravi da se pripelje z policijski avtomobilom in sedi v gostilni. to po mojem ni svobodna izbira ampak izkoriščanje položaja. NEMOREŠ V SLUŽBENEM ČASU V UNIFORMI BITI V GOSTILNI KAJ TI NI JASNO?
qqq111
27. 02. 2013 13.42
-1
v času malice lahko dela kar hoče, pa če bo magari šel v spar po nakupih.
TAKTAK TAK
27. 02. 2013 13.48
+9
ta policaj je kvečjemu za pregled k psihiatru, ne za opravljanje takšnega poklica, kot ga ima sedaj, jasno je videt kakšne so posledice njegove neuravnovešene psihe....
selims
27. 02. 2013 13.48
+3
qqq111: to je res. ampak vsi vemo zakaj se gre ti pa ne glumi šipeka, če ne poznaš situacije in lokacije o čem ti govorim.
qqq111
27. 02. 2013 13.50
-5
preveč dobro poznam lokacijo in v detajle situacijo ... poznam zgodbo drugače kot novinarji.
selims
27. 02. 2013 13.52
+2
no pol pa že nisi iz dornave, če poznaš situacijo. al pa si malo prevelik zagovornik tvojega policajčka P :)
qqq111
27. 02. 2013 13.54
-3
če pa že sedi v gostilni in pije kavo ali karkoli si zgoraj omenil, pije za svoj denar, katerega si je zaslužil, ne pije za tvojo plačo.
selims
27. 02. 2013 13.57
+1
glavno da pije v času malice. normalno da pije za svoj denar kdo pa bi takemu papeku plačal pijačo? mogoče ti jaz že ne. ne da se mi več dovolj je bilo za danes :)
binglec123
27. 02. 2013 13.59
+0
no, kaj čakate s prijavo, če vsi veste, da dela proti pravilom in z mladičem vred krši zakonodajo. kaj vam tu ni jasno? če prikrivate kazniva dejanja ste sokrivi.
qqq111
27. 02. 2013 13.59
-3
pije kadar se mu zalušta in?? res je dovolj, uživaj
selims
27. 02. 2013 14.04
+1
binglec123 boli mene za njega tak kot za lanski sneg dokler se ne dotakne mene in moje družine. pol boljše da odide od kod je prišel. verjemi ;)
malimax
27. 02. 2013 14.20
+2
binglec123
27. 02. 2013 14.33
+0
selims, mene pa briga, ker takšni čudni tiči tebi in meni krojijo usodo. zato jih je treba spravit z ulice, če se ve, da dela bedarije.
selims
27. 02. 2013 14.46
+4
taki čudni tiči kot si ti so SLOVENIJA! ki nima pred svojim pragom počiščeno raje gleda kakšno ima sosed! ti si živa ponazoritev tega. nismo vsi tako kot ti da očitno prijavljaš vsakega, ki mu dlaka v narobe smer raste. začni živeti svoje življenje. jaz sem samo povedal resnico glede tega policista, ki ga poznamo v našem okolišu dosti bolj kot ti! zdaj pa če se ne strinjaš lahko samo JJ poližeš jajčko, ker meni visi dol za tebe :)
mamovam
27. 02. 2013 18.55
-1
selims, kaj pa ti imaš vse počiščeno in razčiščeno pri sebi, da tako govoriš o drugij?
Plavinski
27. 02. 2013 12.53
+4
Razumel bi, če bi bilo lovljenje za vsako ceno (beri: psihopatsko) nujno zaradi storitve hujšega kaznivega dejanja. Do nesreče je v bistvu prišlo zaradi prekrška in se strinjam, neodgovornega ravnanja mladeniča, ki ni upošteval znakov policista, naj ustavi vozilo. Sem absolutno mnenja, da bi moral imeti policist razčiščene pojme, v kaj se podaja z vratolomno zasledovalno vožnjo in če je le-ta zares potrebna, glede na prekršek, saj to ni edini takšen primer. Slišal sem že iz ust policista, da se iz lastnih izkušenj ne podaja več v lov za za prekrškarji.
BMWmunja
27. 02. 2013 14.13
+3
Policist in mladenič sta imela še iz mladosti nerazčiščene račune. Mladenič je vedno nekaj veljal in imel denar (in s tem punce), policaj pa je vedno bil niko i ništa, dokler ni primarširal s Tacna nabit z borilnimi veščinami, samozavestjo in oborožen s policijsko nedotakljivostjo. Samo vprašanje časa je bilo, kdaj se bo izživel nad njim. Kompleksi z mladosti so nevarna stvar in če takemu človeku damo kapo na glavo in pendrek v roko, se bo zagotovo nekaj zgodilo. Ta pa je dobil celo službeno vozilo, ki ga je tako mimogrede uničil. Mi pa meni nič, tebi prst v rit, moramo to gledati in se v sebi spraševati, kdaj bomo sami "na vrsti".....
Peter Ma?ek
27. 02. 2013 12.36
+11
da naredi to mojemu otroku je nasledni dan v osmrtnici
binglec123
27. 02. 2013 12.47
+0
qqq111
27. 02. 2013 13.12
-1
jajaja, v osmrtnici ja ... tu ste vsi močni ... mogoče bi ti bil kje drugje na naslovnici z naslovom: dve muhi na en mah ,,,
rhett
27. 02. 2013 13.18
+0
qqq in bing, nimata otroka.. če bi ga imela, se ne bi delala norca.
sandiiii
27. 02. 2013 13.23
+10
qqq111 ti si definitivno policaj in to eden izmed tistih ki ga v oš niso marali lp
Golf-6
27. 02. 2013 13.27
+3
alitoli80, a ti pol podpiraš, da se policistom ne ustavlja? Povej mi, kako naj se policist odloči koga bo "lovil" in koga ne? Ali naj to postane praska: če voznik ustavi se ga kaznuje, če pa ne, pa pač ne. Ali bi morali striktno kaznovati lastnika vozila, če noče povedati kdo je vozil njegovo vozilo? Po sedajšnji zakonodaji, mora lastnik samo dokazati, da ga ni vozil on in mu ni treba plačati kazni, ni pa dolžan povedati kdo je vozilo vozil? Ali se bo kaznovalo samo še poštene voznike, ki ustavijo? Ali tudi teh ne, ker so pač ustavili in bo vsak vozil, kakor mu paše? Ne želim nikogar zagovarjati, želim samo izpostaviti svoje razmišljanje. Mogoče je pa čas, da se policija umakne s ceste in naj vsak vozi, kakor mu paše in postanemo divji Zahod! Alitoli80, se strinjam da so posledice grozne, ampak ta motorist bi moral vnaprej razmšiljati kaj se mu lahko zgodi, če ne bo ustavil. imel je možnost ustaviti, pa tega pač ni storil! Posledice naj pripiše sebi. Pika amen! Pa še nekaj. Kaj bi pa rekel, če bi ta bežei motorist povozil tvojega otroka? A bi ga potem tudi zagovarjal? Ali bi ubil tudi motorista???!!!
qqq111
27. 02. 2013 13.41
-9
marali so me marali, še preveč, ... meni je uspelo, oni pa so zdaj pomočniki kmetovalcev ali pa sedijo v lidlu za blagajno
binglec123
27. 02. 2013 14.02
+2
rhett, mogoče jih imam več kot ti. dejstvo pa je, da se trudim otroke vzgojit čim bolj moralno nesporno. ne delam prekrškov v pričo otrok, ne preklinjam v vozilu, nisem nestrpen itd. kot veš je otrok ogledalo staršev in če mularija vidi kaj vse starši delajo napačno se to hitro prenese v realno življenje.
528Hz
27. 02. 2013 12.22
+6
Policist MORA odgovarjat za svoja dejanja, ki jih je storil, kajti po tem takem bodo lahko delali kaj se jim zaljubi. Mislim, da policisti v naši državi so prestopili meje normale in treba jim je porezat krila, kajti nekateri so kot purani, ki se šopirijo oziroma šerifi. To za mene več niso policaji in dajejo slab vzgled tistim, ki pa svoje delo dobro opravljajo.
binglec123
27. 02. 2013 12.47
+10
tudi ostali osebki MORAJO odgovarjati za svoja dejanja.
qqq111
27. 02. 2013 13.03
+0
naj to naredi v nemčiji, da ne omenim amerike .... bi že mel luknjo skozi čelo
Jeanus1
27. 02. 2013 16.25
Se ti takoj vidi, da spadaš med takšne šerife....A samo streljal bi? Imaš morda težave s svojim egom in še s čim?
lionhead10
27. 02. 2013 12.20
+16
Če bi ta divjak ,brez izpita koga povozil,pa bi vsi s prstom kazali na policijo,glej nič ne delajo,kje so bili sedaj. Če je bežal pred policijo se mora zavedat posledic.
qqq111
27. 02. 2013 13.04
+5
BMWmunja
27. 02. 2013 14.03
+2
Malo v Google vtipkaj "police teror" pa boš videl, da so povsod policisti nedotakljiva kasta, ki se lahko, če si pri posameznikih tako zaželijo, po mili volji izživljajo. Govoriti o tem je tabu tema, a naj kar bo. Na You Tubu videi o besnenju "avtoritativnih" govorijo dovolj zgovorno. Edini pametni in spoštovanja vredni policist v zgodovini, ki sem ga poznal, je bil gospod Pavle Čelik. Vsa čast njemu. Še danes se včasih pojavi v medijih s kakšnim vselej premišljenim in pametnim komentarjem. Današnja policija ga po moje ne razume in ne upošteva, ker je itelektualno locirana na njemu diametralni strani....
binglec123
27. 02. 2013 14.05
+2
kujlek, kaj pa terorizem, ki ga počenja vlada, eu itd??
Birtija
27. 02. 2013 12.15
+10
Kdaj pa bo tožilstvo zahtevalo preiskavo zoper naše politike in tajkune ?
Loorenco
27. 02. 2013 11.46
+13
Res je bežal pred policistom...pa kaj a je koga ubil?! NI!! Fant je ogrožal le lastno življenje! Če v Sloveniji storiš prekršek te vneto preganjajo in z pregonom policisti tudi ogrožajo ostale državljane! Tiste ki pa ropajo našo državo pa nobeden ne preganja!
hm hm
27. 02. 2013 10.26
+24
sLOVEnija, kjer so za prometne nesreče KRIVI policisti, v šoli za enke profesorji in profesorice, za zastoje cestarji, za nevzgojene mulce učiteljice in varuhinje........vsi pometamo pred tujim pragom, vidimo druge in samo druge.....mali je bil brez izpita in ni imel kaj delati na cesti....PIKA, kar se je zgodilo po tem je splet okoliščin, do katerih je žal res žal prišlo, za katere ni kriv policist, Janša, Jankovič, Pahor, Erjavec, Novakova, Turk, Tanko, Veber, naš vstop v EU ali neznani leteči predmet.... začeti je treba pri sebi, a je to tako težko.
hm hm
27. 02. 2013 10.31
+13
in ne me narobe razumet zelo zelo mi je žal fanta, upam da bo čim bolj okreval
klin24
27. 02. 2013 10.21
+19
in zdaj je kriv policaj ker je zasledoval divjaka brez izpita, bi rad vedel kaj bi rekli če bi ta isti divjak povozil kakšnega 3 ali 4 letnega froca. Nauk te zgodbe je pred POLICIJO se ne beži.
simonaas
27. 02. 2013 12.08
+2
Bivjak je od policista sin.Saj se ve kdo je.
BMWmunja
27. 02. 2013 10.07
+9
V trenutku, ko so na urgenco pripeljali tega mladeniča, sem bil na urgenci, ker se je poškodovala moja mama, ki sem jo pospremil tja. Mladenič je bil totalno razsut in ni kazal znakov življenja. Pokrit je bil z veliko gumirano belo rjuho, da kri ne bi tolkla skozi tkanino. Vsa iz sebe sta bila tam njegova mama, sestra in dedek. Slednji je bil tako razjarjen, da sem siguren, da če bi imel tedaj v rokah pištolo, bi vsled od jeze zamegljenega razuma pokokal vse policaje, ki so prišli tja zbirat podatke, kaj je njihov pobesneli kolega zagrešil. Zaradi te nesreče je moja mama z zlomljenim kolkom morala 2 uri v hudih bolečinah tam čakati, da so mladeniča intervencijsko po rentgenskem slikanju pospremili v UKC Maribor. Očitno je bilo, da so policaji v skrbeh za dogodek in da potem takem že ni bilo vse po PS-u. Mladeniču so diagnosticirali težke poškodbe, ki jih je v članku navedel tudi novinar. Da policija ni ugotovila nepravilnosti je (desetletja) jasno. Kje pa je še kdo videl v svetu (razen v Mozambiku, Albaniji, Srbiji, Kazahstanu, Kurdistanu, Mongoliji, Kitajski ipd...), da bi pritožbe na policijska kriminalna dejanja obravnavala - POLICIJA??? To se ta policijska država dela iz nas norca kot se Janša iz svojih nasprotnikov. Tako organiziranost pritožb je treba izkoreniniti. To pišem kot izkušena žrtev policijskih "uradnih" postopkov. Slučaj tega mladeniča, ki bo zaradi besnega policijskega suroveža ostal invalid, je treba obravnavati precedenčno in brez pilicijskega vmešavanja. Skratka-NEODVISNO. Dokler bo ta policist hodil po slovenskih cestah zame ta postopek nima nobene vrednosti in služi za zamegljevanje. Ali si mar to slovenski državljani zaslužimo? Ali zato plačujemo ene najvišjih davkov v svetu???
lionhead10
27. 02. 2013 12.23
+9
Žalujem za fantom,kar se mu je zgodilo,vendar se mora zavedat posledič,če gre na motor brez izpita in beži pred policijo.
Peter Ma?ek
27. 02. 2013 12.40
+5
lionhead10 tudi tvoj otrok se bo morda gdaj vsedo na kaj za kar ne bo imel izpita pa ga zato še nebo potrebno pohabiti
binglec123
27. 02. 2013 14.09
+4
kuljlek, policija lovi osebke povsod po evropi, balkanu, mozambiku in drugod po svetu. citiram samega sebe: bežijo le tisti, ki kaj skrivajo in prikrivajo. sicer pa, če ima muda, da krši naj ima muda, da nosi posledice.
TAKTAK TAK
27. 02. 2013 17.07
+1
TAKTAK TAK
27. 02. 2013 17.08
+1
pridete iz tega tacna kot da ste boga za jajceprijeli, smrkavci oprani
qqq111
27. 02. 2013 09.23
+8
Če te policija ustavlja, nimaš kaj bežati. in če ta mladenič nebi bežal, bi bil še zdaj "celi".
binglec123
27. 02. 2013 10.07
+13
točno tako. bežijo le tisti, ki kaj skrivajo in prikrivajo. sicer pa, če ima muda, da krši naj ima muda, da nosi posledice.
qqq111
27. 02. 2013 10.15
+6
saj pa so vsi frajerčki močni samo na začetku, ko pa ga malo jezno pogledaš, pa se spusti na nivo 10letnega otroka.
jebivoje
27. 02. 2013 11.21
+4
qqq111- če voziš brez izpita je to prekršek in ne kaznivo dejanje in daleč od tega da si zato zaslužiš da te skoraj ubijejo ali pohabijo.
simonaas
27. 02. 2013 12.09
+2
qqq111,,sigurn si policist da tako razmišljaš.
binglec123
27. 02. 2013 12.49
+3
jebivoje, simonaas..., jaz sem se tudi vozil z mopedom brez čelade, pa mi na kraj pameti ni prišlo, da bi bežal.
Karl Ribic
27. 02. 2013 09.14
+14
Slej ko prej bi se tale mladi "motorist" polomil ali pa ubil sebe in še koga na cesti - če ti bežiš pred policijo se moraš vedet peljat - sploh pa med njivami - poznam to cesto - ni primerna za takšne motorje prej za enduro. Na žalost se je to zgodilo tako kot se je - če pa že iščete vzrok pa ga iščite pri starših, ki imajo motor dostopen ( čeprav dvomim da ga ni oče učil prvih km z takšnim motorjem ) ker takšni pač smo očetje in sinovi. Drugič beži se pred policijo ne!!!! Ker če te dobijo brez izpita je manjša kazen kot če ga imaš in narediš bedarijo!! Vsakemu izmed nas ki ima otroka se lahko kaj takega dogodi - upam da se meni ne bo!
mufic
27. 02. 2013 09.37
+1
binglec123
27. 02. 2013 10.06
+5
naši froci pa res niso takšni... eh kje pa... mularija je obraz staršev in družbe.
simonaas
27. 02. 2013 12.10
+3
vprašaj sina od PREMZLA,bo ti on povedaj kako je ko delaš prekrške en za drugim pa te policija sploh ne ustavi.
binglec123
27. 02. 2013 12.50
+1
no simonaas, če veš, da določene osebe delajo mimo pravil in zakona si tudi ti soodgovorna za dejanja, ker nisi prijavila dogodka na policijo, telefonsko 080....
qqq111
27. 02. 2013 13.07
-3
nevem zakaj zdaj nejgovega sina zraven mešate ...
00246
27. 02. 2013 09.09
+3
sej tudi policaji niso nič druga kot ljudje tudi oni delajo prekrške pa razna sranja za katere se pol zgodba pripiše tako da ustreza vsem dogodkom zapisnika pa sploh ne dobiš v roke niti za prebrat niti za podpisat te pač po domače povedano nategnejo
Kwaj
27. 02. 2013 08.57
+4
To bil moj sin več ne bi hodil po svetu!!
Kwaj
27. 02. 2013 08.58
+9
binglec123
27. 02. 2013 09.07
-3
če bi bil tvoj sin bi te morali z njim vred vrečt v keho, ker nimaš nadzora nad sabo in mularijo. to kaj si napisal je namreč javna grožnja btw.
tuttikaki
27. 02. 2013 09.43
+4
tebe je za vreči v keho, ker nisi sposoben razumnega razmišlanja....beeee
binglec123
27. 02. 2013 10.05
+3
no tuttikaki, beeee, definiraj RAZUMNO razmišljnje. a je grožnja razumna? a je podpora anarhiji in kriminalu razumna? ovce gor ali dol. ovčice se dajo lepo vodit... beeeee
luckyss
27. 02. 2013 08.51
+13
Policistom bi morali prepovedati gledanje raznih "Alarm für Cobra 11 in podobnih nadaljevank. Ne le, da stolčejo pol voznega parka, ampak ogrožajo tudi ostale udeležence v prometu in tudi zasledovance, ki v večini primerov bežijo zaradi manjših prekrškov. Če vozilo ni prijavljeno kot ukradeno, ni storilo večje prometne nesreče ali ni vozilo roparjev ali morilcev, ni nobene potrebe za takšno prekomerno in nevarno uporabo sile. Takšne zadeve se na podlagi registracijskih tablic dajo urediti na bolj civiliziran način....
hm hm
27. 02. 2013 09.06
-5
Super si napisal, zdaj še povej kako bi naj se to vedelo, da je vkraden itd.........
qqq111
27. 02. 2013 09.27
-2
tisti ki beži, verjetno nima svoje tablice gor ...
tuttikaki
27. 02. 2013 09.41
+8
kaj hočete reči, da zaradi ukradenega vozila ali katerega koli drugega kosa materialne dobrine, lahko povoziš uporavičeno človeka??
BMWmunja
27. 02. 2013 10.09
+2
Treba je povedati še to, da je pobesneli uničil policijsko oktavijo. Ali veste, kdo jo je plačal?....
Loorenco
27. 02. 2013 11.48
Birtija
27. 02. 2013 12.19
+0
Je pa ogromno enih pokvarjenih policajčkov tukaj gor, da tako vneto talajo minuse.
binglec123
27. 02. 2013 14.49
+1
kujlek, pa ti veš koliko robe, ki si jo TI kupil je v vojaških skladiščih, in jo nato plačajo, da jo uničujejo?
hm hm
27. 02. 2013 08.40
+4
Da bi ga povozil namerno bi moral biti neprištevn pokvarjenec, v kar močno dvomim. Da povzamem, policist je opravljal svoje delo, vstavljal motorista, ki je pripeljal prehitro in bil celo brez izpita, pričel bežati, brez izkušen in potrebnega znanja padel, po nesrečnem spletu okoliščin ga je povozil policijski avto. Policist bi se po zdravi Slovenski logiki moral obrniti vstran.....in bi bilo vse ok....obžalujem poškodbe mladeniča, ki si je stvar zakuhal čisto sam.
Bojan Kolman
27. 02. 2013 08.35
+3
Kako pa bi ureil zadevo, če bi ta motorist na cesti ubil tvojega otroka in pobegnil. Najprej razmisli pa potem piši. Mislim, da vseeno živimo v pravni državi. No bi naj.
luckyss
27. 02. 2013 08.55
+0
In če bi policist ali motorist povozil otroka ravno zaradi lovljenja, kar je bolj verjetno ?!!
jebivoje
27. 02. 2013 11.26
+4
bobo1979- po tvojem bi tudi če srečam oboroženega lovca, varnostnika...itd bolje da ga povozim ker obstaja možnost da koga ustreli