Črna kronika

44-letna voznica povozila 55-letnega pešca, ki je hudo poškodovan

Maribor, 05. 11. 2012 08.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Mariboru je voznica osebnega vozila trčila v pešca. Ta je padel in se pri tem tako hudo poškodoval, da je v kritičnem stanju, morali pa naj bi ga tudi oživljati. Ker so okoliščine nesreče precej nejasne, policija očividce prosi za pomoč.

Okoli 6. ure se je na križišču Ljubljanske ceste in Ulice proletarskih brigad zgodila huda prometna nesreča. Kot je potrdil tiskovni predstavnik PU Maribor Bartolo Lampret, je 44-letna voznica osebnega avtomobila renault scenic zbila 55-letnega pešca.

Voznica je pešca, ki je prečkal cesto, zbila, ko je zavijala levo z Ljubljanske ceste na Ulico proletarskih brigad. Pešec je po trčenju padel na vozišče in se pri tem hudo poškodoval. Odpeljali so ga v Univerzitetni klinični center Maribor. Poškodovani naj bi bil v kritičnem stanju, morali pa so ga tudi oživljati, so poročali v spletnem Večeru.

Zaradi razjasnitve okoliščin prometne nesreče policisti naprošajo očividce, naj se oglasijo na Postaji prometne policije Maribor ali pokličejo na telefonski številki 02 450 20 30 oziroma 113.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (78)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
06. 11. 2012 13.39
Pozabili so omeniti okoliščine, slaba vidljivost, dež in to.
civitasstain@gmail.com
06. 11. 2012 19.02
Sarah Moik
07. 11. 2012 09.43
+1
...potem takem se vožnja prilagodi razmeram na cestišču ali...
Atmaii
05. 11. 2012 22.07
+0
No, točno na tem križišču bi pa bilo potrebno malce zamenjati interval semaforjev, se vam ne zdi? Odkar je ta nov mercator center, čakaš na levo kot pri norcih iz obeh strani Ljubljanske. Sicer je res, da najbrž ne ob 6-ih zjutraj (nimam pojma ne vstajam ob takih urah), ampak to se zagotovo ni zgodilo zadnjič. Nisem na to ponosna, ampak tud sama sem že morala skorajda na (prazen) pločnik zavit, da sem se izognila trku. Ker sem pač hotela po 2.stanju na rdečem semaforju pa le se nekam premaknit in seveda sem gledala predvsem nasproti vozeče :(
srebrnibreg
05. 11. 2012 13.40
+13
prepričan sem, da v tem primeru ni kriva hitrost ampak bolj nepazljivost oziroma smola. Novejši avti imajo zelo široke stebre zaradi varnostnega loka in posledično hitro ostane pešec v tem nevidnem polju.
Raubšic
05. 11. 2012 14.03
+1
Res je srebrni, široki in močni stebrički ovirajo pogled in visoki zglavniki na sovozniškem tudi. S tem moraš pač računati.
Raubšic
05. 11. 2012 14.04
+1
Rešitev je v pravočasnem opazovanju dogajanj v križišču. Ne moreš kar grlom u jagode, potem prošlo kako prošlo.
macro
05. 11. 2012 20.34
+2
to je kriv tista luknjana cesta in provizoriš krožni promet v temi ki tam stoji celo leto..
Atmaii
05. 11. 2012 21.53
+1
@macro tole "krožišče" je ali 3 ali 4 križišča stran od kraja dogodka. Več pozornosti na nasproti vozeče in ob prvi priložnosti hop v levo na levi pas - se pa hitro pozabi, da je tam tudi prehod za pešče in da ni rečeno, da so že vsi čez, če si samo naravnost skoncentriran.
macro
06. 11. 2012 17.29
in to še vedno ne spremeni dejstva da je tam cesta uničena, krožni promet sestavljen iz plastike, in da je vse v temi...
macro
06. 11. 2012 17.56
maš prav glede križišča..sem malo zamešal..
Raubšic
05. 11. 2012 13.28
-1
Jz sem pa misla, da se je toto radar na njega zvrnil, ke me je Ajdemi tak hitro zbrisa !
remial122
05. 11. 2012 15.35
+3
Ti zmanjkuje sape ali kaj, da okrajšuješ besede ??
JosipBrozDrugi
05. 11. 2012 12.03
+4
hmm, zdi se, da je voznica povozila pešca na zebri. vzgojna kazen: odvzem za več let in koristno delu v zavodu soča
m-oja
05. 11. 2012 12.44
+2
AB2
06. 11. 2012 19.46
+1
volontersko delo v Zavodu Soča bi morali zakonsko predpisati vsem kandidatom za šoferski izpit
lucky_rose
05. 11. 2012 11.36
+2
Vem, da vas radarji motijo, ampak a bi lahko komentar napisal kdo, ki je dejansko kaj videl? Namreč, nič ni napisano, koliko je pešec star. Moj partner je šel ta čas iz službe na tistem območju, na telefon se mi ne javi (upam, da zato, ker spi) in me resnično skrbi... Zato mi je v tem trenutku za radarje malo mar- Res bi lepo prosila za kakšno konkretno informacijo... Pa lep pozdrav.
m-oja
05. 11. 2012 12.47
+0
Jaz sem se mimo peljala kasneje žal. Pokliči na policijsko postajo in vprašaj če je on, morajo ti povedati. To te bo najbolj pomirilo.
Raubšic
05. 11. 2012 13.25
-15
Pešca so morali oživljati. Poišči ga in mu poglej na zobe, pa boš ugotovil starost. Isto ti je kot pri bratih oslih.
lucky_rose
05. 11. 2012 14.08
+4
Raubšic. da te ni sram! m-oja, hvala za spodbudne besede. Se mi je javil pravkar. Vse ok. Sem si tako oddahnila, da sploh ne morem opisati... Presrečna sem, da je vse v redu z njim.
Raubšic
05. 11. 2012 14.11
-7
lucky, se ga ti tidi naluckaš, da ne znaš na policijo vprašati in težiš tu na komentarjih?.
lucky_rose
05. 11. 2012 14.22
+10
Raubšic, primitivec. Najprej se nauči slovensko, potem pa kritiziraj. Tvoj občutek za sočutje, ki ga več kot očitno NIMAŠ, pove vse. Ker se ne dogaja tebi, misliš, da je bedno in brezveze. Sem vprašala pa mi niso hoteli nič povedati. Zdaj vem, da je vse v redu. ZADRŽI svoje primitivne komentarje zase. Lep pozdrav.
m-oja
05. 11. 2012 14.23
+2
@lucky_rose sem vesela. :)) @Rubšic pa kaj je tebi? Daj obnašaj se.
Raubšic
05. 11. 2012 16.55
-5
lucky_rose Prva s tujim vzdevkom, ki mi očita nepoznavanje materinščine. Res se pa pogosto zatripkam. Pozdrav tudi tebi. Pripis: Zdelo se mi je nenavadno, da po takšnih infoirmacijah nekdo povprašuje tukaj !
lucky_rose
05. 11. 2012 20.44
+1
Tega ti pa ne verjamem, da sem prva, ker sem brala tudi tvoje ostale objave, in se le za glavo držim. Moj vzdevek ni povezan z ostalo vsebino. Vzdevek si vsak izbere po lastni volji sam, nadaljnje izražanje pa je zaželeno, če je kulturno in slovensko. To je to. Ja, meni se je tudi zdelo nenavadno, da me nekdo napade, ko sem obupano čakala, ali je moj partner živ, ker mi nihče nikjer ni hotel povedati konkretnih informacij, da me nekdo hladnokrvno napade češ " Poišči ga in mu poglej na zobe, pa boš ugotovil starost. Isto ti je kot pri bratih oslih." BOLANO!!! Ni kot da sem spraševala po imenu, zadosti bi že bilo, da nekdo, ki je morda videl nesrečo, pove, bil je starejši gospod, bil je mlad fant... Ko se drugim to ne dogaja, je najlažje kritizirati. Še posebej zato, ker je on edini, ki ga še imam, staršev nimam, bratov in sester tudi ne... In če bi izgubila še njega, ne vem, kako bi... Hvala bogu se je vse srečno izšlo - za naju. Ponesrečencu pa želim čim prejšnje okrevanje. Voznici pa odvzem vozniške. Permanentno.
Raubšic
05. 11. 2012 22.44
-3
lucka_luckasta, kaj sem pisal v mandarinščini ?
selector
05. 11. 2012 11.10
+12
Ravno zaradi takih pripetljajev sta Velika Britanija in Nizozemska ukinili sistem radarjev, ker so ljudje bolj gledali na cager in nič na cesto. Če te je, ko si za volanom stalno strah da ti bodo še vzeli tisto nekaj malega kar imaš na računu se stalno posvečaš parametrom vožnje ne pa tako kot pravi CPP predvidevanju in hitremu ukrepanju. Sej narod to vidi in narod bo tudi ukrepal. Kdaj bo že seja Mariborskega občinskega sveta :)
Raubšic
05. 11. 2012 13.22
-2
...em ti voznike, ki rabijo za vsako pasje sr***je cager. Mar nimate občutka za zvok motorja v določeni prestavi, Bogeca vam zlatega? Za mestno vožnjo ga v retji ne preganjaj, v četrti pa lepo z niskim gasom. Tako so avti grajeni, in ne boš divjal. Kakšem cager neki, posluh in občutek. Cager je za začetnike in telebane, "voznikom" pa za informacijo-
srebrnibreg
05. 11. 2012 13.29
+4
Raub- fantaziraš. V 4 prestavi in minimalni možen gas je na števcu najmanj 70 na uro ne pa 50. Tvoja teorija je za yuge in katre.
Raubšic
05. 11. 2012 13.57
-1
srebrni, kupi si boljši avto. ***ti benđota, k ga moraš gonit kot bika. Kupi si Adama, pa boš imel vse življenje mir. Njihova novejša kripa 1465 cm3 benzin, 120 KS, enoprostorec, težak poldrugo tono, to vse zna, za povprečno porabo 6,1 l, vključujoč s cono 30 po vasi. Če ga poprosiš potegne na 195 km/h, pa kaj bi z njimi. Mi na 2000 obratih prijetno prede kot muca. Jih vozim že 40 let
Raubšic
05. 11. 2012 14.00
+0
Aja, pri kubikih sem se zatipkal, 1365 cm3 turbo 120 KS, pa to
m-oja
05. 11. 2012 14.28
+0
Ti ne moreš vozit že 40 let Rubšic, ker to bi pomenilo, da si star najmanj 58 let. Težko verjamem, da si dočakal tako starost in se te nihče ni proč spravil.
Raubšic
05. 11. 2012 16.17
+3
Moja, nekje junija je moja vozniška praznovala ABRAHAMA ( 50 letnico) in star sem 15 let več, kot ti navajaš. Nihče me ni nikoli nikamor spravljal in jaz tudi nikogar. Med vožnjo sem v križiščih doživel dve praski, za eno kriv, za drugo ne. Pa parkirišča, to se je dogajalo, dokler nisem imel senzrojev. Malo zvitega pleha in to je to. Samo z lastnimi avtomobili približno en milijon kilometrov, pa s službenimi še kakšnih 200 tisoč, po vsej jugi, Avstriji in Madžarski. Radar, s prejšnjim avtom, pred kakšnimi 10 leti v neki vasi, kjer ni blizu ceste nobene hiše, le tabla za vas in odkupovalnica mleka,so me našli 62,5 km/h. Pa še to ne namenoma, bil sem zamišljen. Tako je to, draga moja, pa nešteto mamic in otročičkov sem z izogibanjem rešil, ko so s telefonom v roki visele na odbijačih drugih vozil.
m-oja
05. 11. 2012 18.02
+2
Potem bi pa pri svojih letih lahko bil bolj zrel in uvideven. Prav tako pa bi te življenje do zdaj že moralo naučiti, da nisi najpametnejši.
Raubšic
05. 11. 2012 22.46
-2
Vem ja, sem pa eden boljših provokatorjev. Uživam, če ribice prijemljejo. Stara ribiška strast.
pika50
07. 11. 2012 15.17
Če si napisal leta po resnici, Raubšic, kapo dol! Za miselno okretnost in živahnost. Ne glede na vsebino.
NotMe
05. 11. 2012 10.59
+10
gledala na cager, ne pa na cesto. Počelo je, počelo. Kangler je kriv!
dajno
05. 11. 2012 10.31
+15
To je pa je zato, ker vozniki gledajo v zrak kje so radarji namesto na cesto!
DaniloTurk
05. 11. 2012 10.17
+5
Scenic II je bil...in ne Clio
m-oja
05. 11. 2012 13.08
+0
frfl3
05. 11. 2012 10.10
+27
vozniki so tako osredotočeni na stacionarne radarje, da še peščev ne opazijo :(
aristotel
05. 11. 2012 10.10
+33
kaj pa neprevidni pešci na prehodu-zebri nekateri mladostniki z telefonom in slušalkami ne gledajo ne levo ne desno ampak takoj na prehod za pešce ne glede kje je avto ali drugo prevozno sredstvo,ker ne slišijo in niso pozorni na cesto in mislijo da imajo prednost ne glede na okoliščine na cesti sam sem imel dva taka primera da sem komaj preprečil nesrečo kje je tu vzgoja udeležencev v prometu si pa avtomatsko kriv...
pika50
05. 11. 2012 12.12
+3
Če je opis nesreče točen, gre domnevati, da je imel pešec zeleno luč, prav tako pa voznica, ki je zavijala v levo. Pešec je imel izjemno smolo ali pa je starejši človek, za katerega je padec lahko kaj hitro usoden.
m-oja
05. 11. 2012 13.11
+0
Nepreviden pešec? Pešec mora iti mirne duše čez zebro, ko je zelen luč. Ti pa tudi imaš fore. Ne rečem, da ni semaforja in da gre kot kura brez glave preko ampak pri zeleni pa nimaš izgovorov. Ti bodi bolj previden.
Raubšic
05. 11. 2012 13.39
+4
m-oja, ti kar rini pri zelenem semaforju, že misliš, da ti nihče nič ne more. Pripelje bedak in te lepo nabija na pokrov motorja, ti imaš pa zeleno. POVEJ NAPREJ ŠE SVETEMU PETRU. Boš pa menda toliko previdna, da boš poskrbela za svojo rit, če bi jo rada še uporabljala. Pa na otroke pomisli, ne samo na prednost. NE GREM ČEZ PREHOD OB ZELENEM SEMAFORJU, DOKLER SE NE PREPRIČAM, DA JE CESTA PROSTA.
m-oja
05. 11. 2012 13.54
+0
Raubišic tudi jaz preverim ampak, pešec ima prednost in tako pač je.
Raubšic
05. 11. 2012 14.18
+8
Jaz je kot pešec prednosti ne ZAHTEVAM, temveč IZKORISTIM, če je le mogoče. Mislim, v tem je razlika. Prav malo bi mi koristil napis na nagrobniku: ZUKAJ POČIVA TEČNI RAUBŠIC. Povozili so ga na prehodu. IMEL JE PREDNOST.
m-oja
05. 11. 2012 14.26
-2
Iz tvojih komentarjev pod tem člankom lahko sklepam, da imaš ti mnogo večje težave od tega, da si tečen.
civitasstain@gmail.com
06. 11. 2012 18.33
Na prehodu za pešce ima zmeraj pešec prednost, pa naj ima deset slušalk v ušesih al pa nič. Je pa res, da me moti tista pretirana brezbrižnost pešcev, češ tu sem jaz nekaj, tu imam jaz prednost.........
nis9x
05. 11. 2012 09.57
+3
Če bi moški v glavnem zbijali kolesarje pešce in otroke na prehodih,bi nam vsak teden postregli z tem statističnim podatkom,ki pa v danih okoliščinah seveda ne obstaja.
wsharky
05. 11. 2012 09.27
+0
... neprilagojena hitrost ...
pika50
05. 11. 2012 12.13
+2
Če je v križišču zavijala, gre domnevati, da hitrost verjetno ni mogla biti ravno ubijalska.
m-oja
05. 11. 2012 13.12
+1
Ma kje bo neprilagojena hitrost lepo prosim?! Neprevidnost pa res.
Raubšic
05. 11. 2012 13.32
+0
Ja, neprevidnost, pa ja. IZSILJEVANJE PREDNOSTI NA PREHODU ZA PEŠCE PRI ZAVIJANJU V LEVO. Neprevidnost, še kaj se boš zmislil, pešec v rdečem voznik pa farbenblind pa to.
m-oja
05. 11. 2012 14.14
+3
Kako veš, da je izsilila? Je izsiljevalec vsak, ki povozi pešca? Kaj pa na primer, če je voznico zgrabil krč, ji je nenadoma postalo slabo, je doživela infarkt, popadke? Kaj če se je kaj zgodilo njenemu otroku v avtu ali sovozniku? Je v teh primerih lahko 100% previdna? Si lahko ti? Vidiš. svet ni črno beli ampak pisan.
*Duhec*
05. 11. 2012 09.24
+0
A to se pa lahko komentira..... zakaj že.....
srebrnibreg
05. 11. 2012 13.21
binmister
05. 11. 2012 09.14
-11
Mošt pa res dobiva na moči pred spremembo v vino .
Raubšic
05. 11. 2012 13.33
+1
Binbek, letošnja letina je že zdavnaj vino. Kaj ti veš o moštu in njegovih lastnostih?
mr.daco
05. 11. 2012 08.54
+3
Jaz sem enako pomislil, da je ženska gledala na števec in ne na promet okoli sebe (seveda zaradi Kanglerjevih radarjev). Pa kot kaže ni bilo tako, sploh če je zavijala iz Ljubljanske na Proletarskih.
Rolesx
05. 11. 2012 09.02
-31
Mr Daco če ti kaj ne paše glede radarjev.odseli se drugam ali prodaj avto!Pa se neboš več sekiral
_realist_
05. 11. 2012 09.02
+19
Ni izključeno.... Nekateri ne vedo kje so postavljeni radarji in gledajo v števec skoraj neprekinjeno. Tudi kadar že skoraj stojijo ;-)
MathBF
05. 11. 2012 09.09
+31
tgfir, mislim, da je čas, da se Kangler preseli na drug planet ali v druge dimenzije, ker več nič pametnega ne dela, kot da tam sedi, se sprehaja tu in tam okrog občine, sprejema idiotske odločitve in denar vleče. To pa zna vsak. Če ne ve katere so bolj pametne stvari, v katere bi lahko vložil denar, pa naj zamenja svoje svetovalce, če pa je absolutist, pa svoje zamrznjene možgane. Pa lep dan vsem :-)
letmeseeit
05. 11. 2012 09.29
+22
To je dokaz da radarji niso dovolj za varnost prometu. Predvsem so postavljeni v Mb.u za pobiranje denarja.
AS12
05. 11. 2012 09.49
-6
Se pravi : Če Mariborčan zbije pešca je zato kriv RADAR......ZELO ŽALOSTNO...
mr.daco
05. 11. 2012 09.53
+11
Ja... Žalostno... Jaz pred vsakim semaforjem preverim števec in določen čas odmaknem pogled od prometa. ČE bom pri tem zbil pešca, BMK. A štekaš?
snopsar
06. 11. 2012 15.29
Ja zelo žalostno, pešča sploh ne moreš videti, ker ga radar zakriva. Zato je kriv RADAR.
batom@pinkponk.com
05. 11. 2012 08.50
-5
policija prosi za pomoč ??? Hvala lepa za tako policijo...
mr.daco
05. 11. 2012 08.56
+15
Zakaj pa ne?? Obstajajo očividci, a kot kaže so se odpeljali naprej. Kako pa naj policija razjasni okoliščine?
Devil1975
05. 11. 2012 09.41
-4
Seveda ne more! Ker to je delo... Policist-delo? dva velika pojma ki pa ne gresta skupaj...
devlon
05. 11. 2012 08.36
-7
jaz sem vidu...ona je bla s cliotom, pa je zavila iz ljubljanske ceste na ulico proletarskih brigad, pa mudilo se ji je in ni dobro pogledala, pa ga je kar na havbo nabasala
Elica86
05. 11. 2012 09.10
+16
Amer Seferovi?
05. 11. 2012 19.47
tepee
05. 11. 2012 08.27
-16
pol pa pravijo,zakaj radarji v MB.
Repat
05. 11. 2012 08.35
+44
ženska je verjetno na števec gledala .....
_realist_
05. 11. 2012 08.46
+45
Radarji so že nameščeni.... torej se ta nesreča naj ne bi pripetila. A misliš, da so v prvi vrsti res namenjeni varnosti?
Devil1975
05. 11. 2012 09.38
-1
Zdaj ko so radarji neprilagojena hitrost ziher ne bo, bo pa "voznica je vozila v vinjenem stanju"... Drugega tak ne znajo toti peklarji...
Atmaii
05. 11. 2012 21.59
+1
Ja, je res hudič, ko smo mariborčani svetovno znani po tem, da zavijamo v levo najmanj z 80 km/h.....mislim..resno no..