Do 27. februarja bo na več ljubljanskih prizoriščih moč videti 12 plesnih predstav v glavnem in štiri v spremljevalnem programu. V času Gibanice bosta potekali tudi teoretični delavnici, na zadnji festivalski dan pa bodo v Stari elektrarni poleg nagrade občinstva prvič podelili tudi strokovno nagrado.
Med 54 prijavljenimi predstavami je izbirala selektorska ekipa v sestavi Martina Hochmuth iz dunajskega Tanzquartierja, nekdanja članica SNG Opera in balet Ljubljana in plesalka v mnogih sodobnih plesnih in gledaliških projektih Mateja Rebolj ter režiser in publicist Rok Vevar, ki se je odločila, da na letošnjo Gibanico umesti naslednje predstave: Ozvočeno telo 2 Snježane Premuš, Collect-if skupine Collect-if, What a feeling! Nine Meško, Pisma iz sedanjosti Nevena Korde, Igorja Sviderskega in Žive Repovž, Forma Interrogativa Magdalene Reiter, HI-RES Male Kline in Maje Delak, Confi-dance Gorana Bogdanovskega in Dejana Srhoja, Hitra zgodba Sanje Neškovič Peršin in Branka Potočana, ki bo na festivalu sodeloval tudi s predstavo Območje za pešce, Stanje stvari Nine Meško in Tanje Lažetič, Rebeka Andreje Rauch in Koncept Koncepta Mateje Bučar.
Številne predstave v tekmovalnem programu se po Vevarjevem mnenju "izogibajo" klasični koreografiji in "plesno početje" preizprašujejo s pomočjo digitaliziranih podob telesa in vizualnih umetnikov.
Poleg glavnega bodo v sklopu spremljevalnega programa Gibanice predstavljene še štiri predstave: Začasno avtonomna cona avtorjev The Stroj, Mateja Kejžara in Alda Ivančiča, Katarza za začetnike Jurija Konjarja, Mi vsi smo Marlene Dietrich Emila Hrvatina in Erne Omarsdottir in Woferl osebno Iztoka Kovača.