Črna kronika

Zaradi pasjega laježa ustrelil štiri sosede

Phoenix, 30. 10. 2013 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

56-Michael Guzzo je sovražil pse. Večkrat se je sosedom pritožil zaradi pasjega laježa, minuli konec tedna pa je vzel puško in stopil do najbližjih sosedov. Umoril je štiri ljudi, streljal še proti hiši drugih sosedov, nato pa si sodil sam.

Fotografija je simbolična.
Fotografija je simbolična. FOTO: Thinkstock

56-letni Michael Guzzo iz Phoenixa v Arizoni se je v zadnjih mesecih večkrat pritoževal, da ga pasji lajež spravlja v obup. Sosedom se je pritožil, da mu pasji lajež načenja živce in po okolici je trosil letake, s katerimi je opozarjal, da morajo lastniki psov vendarle skrbeti za red in mir.

Minuli konec tedna pa ga dokončno vrglo iz tira. Vzel je puško, stopil do sosedov in ustrelil štiri ljudi, pokončal pa je tudi dva psa. Nato je stopil do drugih sosedov, ki so prav tako imeli štirinožne prijatelje. Začel je brcati v vrata, se spominja Libni Deleon, ki je stopil proti vratom, v katerih je kar naenkrat zazijala luknja. Guzzo je začel streljati. Deleon je stekel po stopnicah, zagrabil svojo puško, odprl okno in zakričal proti Guzzu, ta pa je spet začel streljati. Guzzo se je zatem vrnil v svojo hišo in se ustrelil, poroča ABC.

Po okrutnem zločinu so sosedje povedali, da so vedeli, da morilec ne mara psov, niso pa pričakovali takšnega dejanja, saj so skoraj vsi prebivalci v tej soseski imeli pse. Tudi Deleon se spomni, da je Guzzo pred nekaj tedni stopil na njegovo dvorišče in dejal le: "Tvoji psi lajajo. Tukaj sem, da bi živel v miru."

Policisti seveda ne morejo potrditi, da je Guzzo streljal, ker je sovražil pse in njihove lastnike. Potrdili pa so, da je umoril štiri člane ene družine.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (43)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Macesen
09. 10. 2023 13.38
Pasje lajanje je mučenje človeka!
periot22
30. 10. 2013 21.23
+5
Nevzgojen pes laja non stop brez veze!
Jasnovidec Cosmos
30. 10. 2013 19.56
-3
Pes je žival katera laja in je torej to njegova pravica.Sicer moj pes skoraj ne laja,ker je take pasme in zelo redko zalaja večinoma pa samo renči,ko kaj sliši.Tudi če bi lajal nikogar ne bi motilo,ker živim v hiši sosede pa seveda to ne briga popolnoma nič tako,da lahko samo zaprejo kljune.Treba je razumeti da je pes žival katera pač laja.Bistvo je,da lajajo večinoma majhni psi predvsem iz strahu in v blokih ali v katerih drugih stanovanjskih poslopjih pa je možno,da nekatere lajež zelo moti seveda pa predvsem neljubitelje živali in takemu je potrebno stisniti focen okrog ušesa.Sicer se pa v prosti prodaji dobijo tudi zamaški za ušesa.
pinocio
31. 10. 2013 15.19
-3
Buena Vita
30. 10. 2013 14.54
+11
jest pravim da so ljudje ob živce velikokrat opravičeno,če ne spoštuješ tuje volje ,potem ne pričakuj tolerance in spoštovanje ne sosedov,ne nikogar,,,,
User806108
30. 10. 2013 19.29
-1
?uknoric
30. 10. 2013 19.52
+1
Moški ustrelil pet ljudi, nato sodil še sebi
brabusednet
30. 10. 2013 14.44
+2
Davek na pse in bo mir.
User462473
30. 10. 2013 17.09
+7
davek na pse ne bo rešil nič če bomo spet tisti ki se držimo reda plačevali davek, vsi ostali pa ne
le.professionnel
30. 10. 2013 14.34
+12
Sam imam psa in ja popolnoma razumem ljudi,ki jim gre konstanten lajež na živce,sploh ponoči. Iz prve roke vam lahko povem,da kar pozabite na policijo,najbolje stopit do lastnika,po možnosti v zgodnjih jutranjih urah,ko spi in mud tudi povedati kar je treba povedati,zadeva deluje in vsa soseska vam bo hvaležna.
User1060762
30. 10. 2013 16.03
+6
zelo odvisno od lastnika :) ti povem iz prve roke da poznam kar par lastnikov psov ki bi te raje dvakrat okrog kepe kot pa da bi psa odvadil lajati
?uknoric
30. 10. 2013 19.53
Moški ustrelil pet ljudi, nato sodil še sebi
Jasnovidec Cosmos
30. 10. 2013 19.55
-8
Ja jaz sem že eden izmed teh.Pes je žival katera laja in je torej to njegova pravica.Sicer moj pes ne laja,ker je take pasme in zelo redko zalaja večinoma pa samo renči,ko kaj sliši.Tudi če bi lajal nikogar ne bi motilo,ker živim v hiši sosede pa seveda to ne briga popolnoma nič tako,da lahko samo zaprejo kljune.Treba je razumeti da je pes žival katera pač laja.Bistvo je,da lajajo večinoma majhni psi predvsem iz strahu in v blokih ali v katerih drugih stanovanjskih poslopjih pa je možno,da nekatere lajež zelo moti seveda pa predvsem neljubitelje živali in takemu je potrebno stisniti focen okrog ušesa.Sicer se pa v prosti prodaji dobijo tudi zamaški za ušesa.
User495258
30. 10. 2013 20.12
+4
User950048
30. 10. 2013 13.42
+11
lastniki psov se morajo zavedat, da lajež njihovega ljubljenčka lahko zelo moti oz. nervira sosede, zato je prav, da vsaj ponoči psa umaknejo npr. v garažo, vežo ipd. Enako je tudi z otroci, cel dan kričijo, ropotajo na sosedovem dvorišču, da se ti včasih malo rola, take otroke je potrebno malo umirit in jih zaposlit npr. z ukvarjanjem - spoštujmo drug drugega
bmoto
30. 10. 2013 12.53
+6
dejstvo je ,da lastniki živali niso objektivni,o svojem ljubljenčku govorijo kot da so malo debilni;moj bojči,moj fantek,moja ljubica-debili pes je žival in je nedvoumno velika odgovornost nemalokrat je pes v družini alfa, lastnik pa samo pasja igračka in potem pes laja kot zmešan brez razloga 24 ur dnevno,mi pa moramo miriti otroke ,ki vzganjajo preveč hrupa da ne motijo sosedov??jaz bi sicer to rešil na eleganten način ,mesne kroglice z babičinimi uspavalnimi tabletami za dva dni bi bila tišina.ta pa ki je moril ljudi je samo navaden morilec ,ker ,če ne bi bilo psov bi ga pa kaj drugega vrglo iz tira - imam psa Landsserja in pri nas se ve kdo je glavni-(dokler ne pride žena domov)
povrsniste24kur
30. 10. 2013 10.45
+5
naših tragedij zaradi cenzure komentirat ne smem, amerikanskih pa mislim.
?uknoric
30. 10. 2013 19.53
Moški ustrelil pet ljudi, nato sodil še sebi
CRNALUKNJA
30. 10. 2013 10.02
+10
ta primer naj malo osvesti lastnike psov v sloveniji naj se preveč ne mečejo s svojimi ljubljnčki.npr.če ga opozoriš da kakec pospravi v vrečko in te potem tako grdo gleda pa še nadere.... sem prišel do svojega avta ,vidi starejša gospa pri avtu čaka da se pes pokaka tik pri vratih,sem jo opozoril,na kar mi je odbrusila da je to javna površina....
Slovenec-slovencu=pes
30. 10. 2013 10.21
+9
Vzameš kakec in ji ga razmažeš po avtomobilu. Prosto ko pasulj. Poleti pa ko majo za centimeter spuščene šipe pa fan noter natlačiš. Zato pa mam jaz vedno v žepu kako pasjo vrečkico za kakce.
User1060762
30. 10. 2013 11.04
+4
jah problem pri tem pospravljanju je (vsaj kar se mene tiče) da psa malo spustim na kakšni travi in se nekje na sredini travnika podela če hočem it pobrat in je zunaj že tema bom sigurno na kakšen drug kakec nagaziu tako da a se mi splača? se pa strinjam da bi morali VSI pobirati kakce in ne samo nekateri
Jasnovidec Cosmos
30. 10. 2013 09.35
-8
Nekaj takega lahko naredi navaden bedak in psihič.Tile sosedje bi ga morali že prej pospraviti in bi bil mir pred njim.Sedaj je na žalost že prepozno za te katere je postrelil.
User1060762
30. 10. 2013 11.02
+6
zame nekdo ki hoče samo mir in tišino ni noben psihič še posebej če je prej že rekel da ga to moti... (me pa tudi zelo zanima odgovor lastnikov psov ko jim je povedal da ga lajanje moti...)
User485271
30. 10. 2013 09.13
+5
na žalost mu druge ni preostalo, kot v sloveniji dogovor je enakoO
nis9x
30. 10. 2013 08.57
+12
Zaradi hrupa je bilo že veliko tragedij,premalo se zavedamo da gre pravzaprav za nasilje nad drugim človekom in če se stvar dovolj dolgo ponavlja se ne more drugače končati.
User1089305
30. 10. 2013 08.47
+18
Vsak pes bi moral biti socializiran, oz. ubogati osnovne ukaze. Psi kateri ne dosegajo teh osnov, se naj izšolajo na račun lastnika. Poleg tega prepovedati verige, oz psu zagotoviti ustrezne bivalne pogoje (redna inšpekcija)!!
User1060762
30. 10. 2013 11.01
+5
se strinjam najhujši psi so tisti ki so celi dan pred hišo na verigi in ki oblajajo vsakogar ki gre mimo... pa neglede na pasmo lahko je čivava ali pa nemški ovčar to bi se moralo prepovedat te psi so čist nesocializirani in včasih res samo lajajo ni pa zmeraj tako
Slovenec-slovencu=pes
30. 10. 2013 08.38
+9
To pa je zato, ker je danes imeti psa modni dodatek. Zato pa podpiram davek na pse. Vsaj na tiste v strjenih naseljih in blokih.
User1060762
30. 10. 2013 10.58
+1
mam psa v bloku in nihče nemore rečt da ga kaj moti ker nikoli ne laja ne renči na druge stanovalce itd edini ljudje ki se pritožujejo so zoprne stare bakice k jih mot da se ps v dvigalu voz... drugače za davek na pse če je v mejah normale me prav nič ne moti
hotchilipoper
30. 10. 2013 07.44
+33
Tudi mi opozarjamo vlado,da preveč laja
hotchilipoper
30. 10. 2013 07.42
+26
Psa se da ponoči v bajto,pa imaš mir
User993884
30. 10. 2013 07.21
+3
only in nord korea..........where else??..........
User1060762
30. 10. 2013 07.17
+47
sam mam psa in imam rad živali ampak tudi mene moti lajež (nekaterih) psov ki dobesedno lajajo 24/7 in njihovi lastniki NIČ ne naredijo glede tega...
Razumnež
30. 10. 2013 07.21
-10
pinocio
30. 10. 2013 07.41
+15
ampak res je pa to ni kriv pes ampak lastnik imam soseda pes laja skoz ne moreš vrjet te spravi na obrate ni za povedat najhuj je pa to ta psu nihče ne reče naj bo tiho sem probal in pes uboga sosed pa ne koga pol
User1060762
30. 10. 2013 07.46
+14
jah sej v 90% primerov so za slabo vedenje psov krivi lastniki... use se da spremenit če se hoče zato pa pravm da je treba prvo vzgojit lastnika šele pol psa... drgač pa tko k sm reku u komentarju mal niži čist odvisn kakšen odnos so mel lastniki do tega človeka k jim je povedu da ga lajanje mot...
User1077960
30. 10. 2013 10.49
+5
J3 si eden redkih,ki pravilno razmišlja in ravna.večina jih reče "kako lahko pes koga moti"ali pa"kako lahko koga moti zvonenje" oboje je moteče,če cel dan ne preneha.
User1060762
30. 10. 2013 11.09
+4
na žalost se ljudje zadne čase brigajo samo zase... ko mu kaj ne paše te nahruli in pričakuje da boš tiho... se sploh ne čudim zakaj je vse več takšnih in podobnih tragedij
ce.ce.
30. 10. 2013 07.15
-1